Jump to content
Sign in to follow this  
CrisLuca

Honda Cb500 - Home

Recommended Posts

@predaoctavian

Da, e Givi. Si eu am un suport identic. Cica ar exista totusi si niste cutii mai ieftine, cu aceeasi prindere. Sa dau acum 500 de lei pe o cutie...parca e cam mult.

Daca gasesti ceva compatibil, scrie te rog si aici.

 

Am facut primul meu drum mai lung...220 km din Brasov spre Braila. A mers bine moto. Am totusi 2 intrebari:

1. Cand m-am intors, am oprit pe la Nistoresti sa alimentez. Am mancat o inghetata si cand am vrut sa pornesc nu prea vroia sa porneasca. Am tras apoi un pic de acceleratie..tot degeaba. Am mai incercat inca o data, tot cu acceleratia trasa si pana la urma a pornit insa mirosea tare a benzina. Probabil ca am inecat-o. Ce am gresit? Ca am ptras poi de acceleratie? Trebuia sa insist la demaror pana o lua?

2. La mine acul care indica temperatura sta aproape mereu la minim. La voi cum e? Cand am facut niste manevre: accelerat cu viteza I, frant, iar accelerat (ca sa ma obisnuiesc sa plec repede de pe loc in giratorii), apa s-a incalzit tare, a pornit si electroventilatorul...

Oare are vreun termostat pe undeva care a ramas blocat pe deschis?

 

Salut cand merge constant 60+ asa sta idicatorul de temperatura a apei si este normal si bine , daca mergi mai mult cu 1-2a se incalzeste mai repede. Daca a plecat ventilatorul totul este ok si perfect functional. De pornit daca este calda nu ii mai tragi socul sau de acceleratie doar ii dai cheie:))) Si eu am facut asa am oprit la cineva stat 30 de minute si din obisnuinta am tras foarte putin socul si nu mai vroia sa porneasca apoi.

 

O zi buna.

Edited by RD 02 ALX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pentru info, da, a crescut temperatura asa cum iti ziceam. Bine xa e in regula. Mersi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperatura e in regula cum ai descris, si la mine statea la fel si nu am avut vreodata probleme.

 

Cat de pornit, trebuie sa o "simti" putin, o sa te inveti cand sa tragi socul si cand nu :). Nu e nevoie (si nici indicat) sa tragi de acceleratie la pornire daca motorul si carburatia sunt in regula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am gresit eu. Oare dacă nu tragi de acceleratie și nu tragi nici socul se poate ineca? Ma refer în cazul în care dau de 2-3 ori la demaror și apoi dacă nu porneste trag socul o fi ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La prima pornire a zilei tragi socul. Daca ai mult intre porniri, tragi socul. Daca e oleaca 'calaie'/caldura, nu mai tragi. Gen juma de ora intre porniri. In general trasul de acceleratie e reteta pt. a ineca motorul. Daca il ineci, incerci si tu sa ii opresti benzina si ii dai la automat cu acceleratia MAXIM/FULL deschisa. Trebuie sa ai si bateria ok sa nu te lase imediat. Astepti un pic si dupa incerci, fara soc. Nu e o reteta generala, pt ca difera reglajele, uzura, temperaturile, altitudinea la care lucreaza jucaria. Te vei obisnui in ceva timp.

Edited by catranel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, numai ca e cam riscant sa o inec când sunt departe de casa. Mersi ptr sfaturi.

» Post actualizat in 14 Jun 2016 19:00

Banuiesc ca am o problema cu bateria. Intrebare, CB500 are releu care controleaza incarcarea separat sau e integrat in alternator? Am auzit ca exista si astfel de variante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut va rog si eu daca imi puteti recomanda un brand pentru urmatoarele consumabile:

 

*placutele de frana

*un set de anvelope

*set garnituri furca fata, inca nu curge dar cel de praf este foarte crapat

 

Pentru cauciucuri ma gandeam la Bridgestone BT 45, sunt dualcompund si par super ok din ce am vazut pe internet pentru CB. Pentru frana eu am etrieri Brembo daca conteaza.

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, numai ca e cam riscant sa o inec când sunt departe de casa. Mersi ptr sfaturi.

» Post actualizat in 14 Jun 2016 19:00

Banuiesc ca am o problema cu bateria. Intrebare, CB500 are releu care controleaza incarcarea separat sau e integrat in alternator? Am auzit ca exista si astfel de variante.

 

Are releu de incarcare. Am eu pe stoc la 200 lei. Cluj / Aiud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma alatur din nou grupului CB500, de aseara sunt iarasi detinator de CB500s, an 1999 si 50900 de km :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma alatur din nou grupului CB500, de aseara sunt iarasi detinator de CB500s, an 1999 si 50900 de km :)

 

Felicitari si asfalt uscat :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proaspat posesor de permis cat A si CB500 din '97, va salut cu drag!

 

Am facut si primul drum de ~226 km cu un plin si fara sa umblu la robinetul de rezerva :), sper ca diseara sa fac si un consum aproximativ cand completez.

Singura problema pe drum a fost data de vant si oglinzile aftermarket pe care le detin: nu vedeam nimic in ele si cand vedeam mi le dadea vantul peste cap.

Drept urmare, caut un set de oglinzi potrivite pentru CB500/Hornet. Daca aveti de vanzare sau puteti recomanda, preferabil din Bucuresti, raman recunoscator.

De asemenea, exemplarul pe care l-am achizitionat a venit cu butonul de reset al kilometrilor de cursa(presupun ca exista un termen mai tehnic) lipsa, drept urmare nu pot reseta decat circuland pana la 1000 km :). Revin cu aceeasi cerere ca si la oglinzi, daca aveti de vanzare sau puteti recomanda, raman recunoscator si a 2-a oara :).

 

Multumesc, asfalt uscat!

Andrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am de cateva zile un CB500 "nou nout" din '94.

 

Cum nu am mai mers demult sunt super entuziasmat si abia astept sa ma dau. L-am luat de la un coleg si el l-a si adus acasa la mine. Pentru ca stau in Germania, asigurarea e personala si nu puteam merge cu el pana nu aveam talon nou si asigurarea refacuta pe mine.

 

Zilele au trecut cu motorul in parcare fara sa il mai pornesc.

Acum insa am numere, talon si asigurare dar motorul nu mai porneste.

 

Am nevoie de sfaturi pt ca:

- sunt entuziasmat si as vrea sa verific orice doar sa porneasca: alimentarea, filtre, carburatoare etc

- nu am mai mers cu CB500 si I-am dat la automat pana am gatat bateria

- am tras socul la pornire si poate am si accelerat

- becul galben de la cric e normal sa stea aprins?

 

Merci,

Edited by Bossk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am de cateva zile un CB500 "nou nout" din '94.

 

Cum nu am mai mers demult sunt super entuziasmat si abia astept sa ma dau. L-am luat de la un coleg si el l-a si adus acasa la mine. Pentru ca stau in Germania, asigurarea e personala si nu puteam merge cu el pana nu aveam talon nou si asigurarea refacuta pe mine.

 

Zilele au trecut cu motorul in parcare fara sa il mai pornesc.

Acum insa am numere, talon si asigurare dar motorul nu mai porneste.

 

Am nevoie de sfaturi pt ca:

- sunt entuziasmat si as vrea sa verific orice doar sa porneasca: alimentarea, filtre, carburatoare etc

- nu am mai mers cu CB500 si I-am dat la automat pana am gatat bateria

- am tras socul la pornire si poate am si accelerat

- becul galben de la cric e normal sa stea aprins?

 

Merci,

Daca e cricul tras, da e normal sa stea aprins.

Pune bateria pe un redresor.

Cand dai la demaror miroase cumva a benzina pe evacuare?

De cat timp nu mai fusese pornit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda a pornit aseara!

(Dupa ce am reluat operatiuniile citite pe forum, si le-am executat in ordine)

 

 

Problema:

- incercari repetate de a o porni cu socul tras si acceleratie

- inecata

 

Rezolvare

- robinet inchis

- acceleratie maxim

- automat pana nu s-a mai simtit miros de benzina

 

Dupa ce am redeschis robinetul, cu bateria proaspat incarcata, a pornit imediat.

 

A meritat efortul, pentru ora petrecuta pe CB dupa ce a pornit. :)

 

Bsk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda a pornit aseara!

(Dupa ce am reluat operatiuniile citite pe forum, si le-am executat in ordine)

 

 

Problema:

- incercari repetate de a o porni cu socul tras si acceleratie

- inecata

 

Rezolvare

- robinet inchis

- acceleratie maxim

- automat pana nu s-a mai simtit miros de benzina

 

Dupa ce am redeschis robinetul, cu bateria proaspat incarcata, a pornit imediat.

 

A meritat efortul, pentru ora petrecuta pe CB dupa ce a pornit. :)

 

Bsk

 

 

Bravo nene, de 2 ori bravo.

Uite unul care nu cere mura in gura de fiecare data si e in stare sa caute si sa citeasca ce il intereseaza, Felicitari!

» Post actualizat in 07 Jul 2016 19:30

Daca e cineva care isi cauta un suport de topcase, am eu unul, din pacate nu mai am case-ul dar se poate monta orice case pe suportul ala.

Eu nu sunt fan topcase ... deci care il vreti sariti cu oferte.

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Poate sa imi faca cineva o poza la suportul care tine saua ridicata sa pot umbla la compartimentul de sub ea? Acum folosesc un electrod improvizat dar as vrea sa incerc sa ii reproduc pe cel original daca exista.

 

Multumesc,

Andrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Poate sa imi faca cineva o poza la suportul care tine saua ridicata sa pot umbla la compartimentul de sub ea? Acum folosesc un electrod improvizat dar as vrea sa incerc sa ii reproduc pe cel original daca exista.

 

Multumesc,

Andrei

Nu mi-a fost dat niciodata sa gasesc suportul ala la locul lui, ai sanse mult mai mari sa gasesti trusa de scule si manualul deat tija aia sau carligele pentru plasa ... la primul CB facusem eu un suport dintr-o bara/sarma. Nu e greu sa deduci cam care e traseul, stiu ca sunt niste prinderi pe spatele seii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi-a fost dat niciodata sa gasesc suportul ala la locul lui, ai sanse mult mai mari sa gasesti trusa de scule si manualul deat tija aia sau carligele pentru plasa ... la primul CB facusem eu un suport dintr-o bara/sarma. Nu e greu sa deduci cam care e traseul, stiu ca sunt niste prinderi pe spatele seii.

Asta planuiesc, un suport dintr-o sarma otelita sau ceva similar. Doar ca pe spatele seii am vazut 3 locuri in care s-ar putea prinde, presupun ca unele au alt scop. O sa ma joc cu mai multe modele vad care iese cel mai bine.

De asemenea, despre ce carlige pentru plasa vorbesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

See pics :)

Mersi de poze!

Din cele 3 locuri pe care le credeam eu posibile pentru suport, aparent nu e nici unul. In unul era imbusul si in celelalte doua vad ca erau carligele de care ai mentionat.

Acum ca m-ai lamurit, mai incerc sa imi dau seama unde venea suportul si cat de mare e :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ala unde venea imbusul, am pus ala doar de exemplu ... carligele sunt 4 la numar, presupun ca ai vazut ca sunt 4 orificii unde vin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ala unde venea imbusul, am pus ala doar de exemplu ... carligele sunt 4 la numar, presupun ca ai vazut ca sunt 4 orificii unde vin.

Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies.

Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial.

Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine.

Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii :).

 

Mersi, wknd placut in continuare,

» Post actualizat in 10 Jul 2016 13:06

Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies.

Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial.

Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine.

Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii :).

 

Mersi, wknd placut in continuare,

Acum si cu imagine:

20160709_154526.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies.

Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial.

Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine.

Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii :).

 

Mersi, wknd placut in continuare,

» Post actualizat in 10 Jul 2016 13:06

Acum si cu imagine:

20160709_154526.jpg

La prima motocicleta am facut tot ceva de genu doar ca bara venea indoita in ambele capete sa aibe suprafata mai mare de sprijin pe undertail si unde vine buza de plastic, aproape pe capat am taiat buza in U, un pic mai strans la capete ca sa prinda tija in U-ul ala, gen sistemul la carlige, ca sa nu cada cand ridic doar saua. Cel fel vine el original nu stiu ca nu am vazut niciodata una OEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incropit carlige si suport dintr-o bara otelita OB37 fi6, polizate putin pentru luciu, iar la capete polizate mai mult pana la un fi5 sa intre in locasuri, desi mergeau fortate la dimensiunea initiala.

post-93464-0-15828100-1468562195_thumb.jpg post-93464-0-97448300-1468562209_thumb.jpg

De asemenea, are cineva o carena dreapta fata, de radiator, de vanzare? Sau poate sa imi recomande un loc pentru repararea celei pe care o am, in Bucuresti, eventual si o estimare de cost? Nu am bucatica lipsa la ea.

post-93464-0-87253200-1468562225_thumb.jpg post-93464-0-62129100-1468562234_thumb.jpg

Si nu in ultimul rand, sa ne vedem cu bine pe drum!

post-93464-0-30821300-1468562366_thumb.jpg

Asfalt uscat si weekend placut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste date despre Honda CB 500, spuneti-mi unde gresesc, tot timpul uit:

 

Ulei - 3.1 litri

Antigel - antigel pt motor de aluminiu+apa distilata 50%, 2 litri

Presiune in roti: 2 atm roata din fata, 2.5 roata din spate

 

Si o intrebare, nu sunt sigur daca imi porneste ventilatorul de racire, daca porneste, si opresc motorul dar las contactul ar trebui sa functioneze si sa il aud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...