Jump to content

Honda Cb500 - Home


Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asta e inculpata....

Este rupt pinul ala de fixare cu tot cu o parte din plastic.

» Post actualizat in 26 Oct 2016 15:30

Am reusit sa imi pierd un cap de ghidon....nu cred ca mi-a fost furat din parcare pentru ca l-am ami prins o data slabit....

Intrebare: http://www.ebay.com/itm/7-8-Motorcycle-Bike-Anti-Vibration-Round-Handle-Bar-Ends-Grip-Caps-Plug-Slider-/291645811215?var=&hash=item43e771ea0f:m:mUwQUh1u94tnFWshcOBl70w&vxp=mtr

Se potrivesc?

Parca nu as vrea sa il pun pe taica-meua sa munceasca sa imi faca unul. La pretul asta merita. O sa imi iau unele roz, ca sa se asorteze la motocicleta mea verde :).

post-91113-0-40687300-1476948843_thumb.jpg

Edited by sebibv
Link to post
Share on other sites

Asta e inculpata....

Este rupt pinul ala de fixare cu tot cu o parte din plastic.

 

Gauroiu' ti-l pot rezolva usor. Pot si pinul ala teoretic, insa nu sunt sigur ca e centrat fara mobra in fata. Mai are prindere si in partea dreapta, daca da, te poti lipsi de el. Nu te costa nimic, drumul cu curierul dus-intors, daca vrei. Si probabil vreun spray sa netezesti putin suprafata :)

Link to post
Share on other sites

Pai da, dar problema e ca eu nu mai am pinul.

Maine duc moto la iernat si desfac carena. Apoi poate ori ma ajuta colegul ori cumpar una.

Oricum, parca nu as da 50 EUR pe ambele ca nu am ce face cu ele si ami e si riscul ca astea sa nu se potriveasca.

Link to post
Share on other sites

Colegu' Sebicozaurus, eu daca am promis ca te ajuto mocca, te ajut fie care vrei sa o repari pe aia veche sau pe aia noua. Aia cu coltul ala rupt e chiar mai usor si va iesi mai bine, nu e nevoie de cine stie ce vopsea sa acoperi diferenta, insa eu zic ca e pacat sa mai dai banii pe ea si sa ne apucam de aia veche. Din cate tin minte, materialul din care e facuta, e ABS, nu? (scrie pe spate)

 

PS: daca pe spate are ceva urme de unde a fost prins pinul, voi incerca sa iti rezolv si ala, daca nu, incerc sa prind dupa poza si daca nu merge ok, il incalzesti tu putin pe aragaz si ii modifici pozitia sau il tai de tot.

 

PS2: da-mi PM cand te decizi, ca aproape uitasem :)

Edited by Banzay
Link to post
Share on other sites

am urmatoarea problema cu cb-ul.

Fix o data la doua zile nu mai vrea sa porneasca dimineata.

Cum se manifesta: pun contact, totul se aprinde, pun socul, dau aprindere, invarte si invarte si invarte, nimic. Repet treaba, iarasi invarte, invarte, bag un pic mana in gaz in timp ce dau aprindere si...nimic. A treia oara deja cand dau contact invarte greu si becurile palpaie. A patra oara nu mai are baterie.

 

Scot bateria, o conectez la masina, o las 10 minute la incarcat, o pun la loc, dau aprindere si porneste la "sfert".....

Fac 5 km pana la munca, 5 km inapoi acasa.

A doua zi porneste fara probleme. Inca 10 km dus-intors la munca.

A treia zi dimineata, nu mai porneste desi invarte pana se termina bateria.

 

Motocicleta sta afara peste noapte. Nici nu stiu ce sa zic, la inceput credeam ca e bateria varza dar acum ma gandesc ca o fi si ceva pe la bujii SAU pur si simplu in 10x2 km bateria nu se incarca suficient sa mai porneasca si dupa 2 zile si trebuie sa merg mai mult....

Ce ziceti?

Edited by Costin Nitsoc
Link to post
Share on other sites

Scoate bateria si pune-o pe un redresor peste noapte, preferabil un refresor moto sau macar unul care detecteaza tipul de baterie. E posibil sa nu ai curent indeajuns in baterie, la 5 km facuti pe drum, bateria aia nu prea are timp sa se incarce calumea. Urmatoarea miscare ai fi bujii, filtru aer, carburatie. Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste?

Link to post
Share on other sites

Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste?

nope, porneste bine, curat! deci cred ca pur si simplu treaba e de cati km fac dar totusi, nici nu cred ca inmagazineaza cum trebuie curent, adica presupunand ca se mai incarca un pic in 5 km, nici consum nu are in afara de pornit....sa fie nevoie de o baterie plina plina pentru faza de pornire?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Super oferta la lidl, 25lei semnalizator cu baterie și magnet în partea de josjos, foarte bun pentru moto în caz de pana sau staționare noaptea pe marginea drumului. Are o lumina foarte puternica intermitenta.

 

Seamna cu cel de la Louis doar ca la un sfert de preț.

post-51652-0-82978200-1478868654_thumb.jpg

post-51652-0-39857300-1478869010_thumb.jpg

Edited by predaoctavian
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

LA MULTI ANI & buna seara! am trecut de la comuniste la nipone.... nu o spun sa ma laud , o spun pentru ca am nevoie de o informatie. treaba sta asa : mobra in cauza e un cb500 din '97( claaar ca d'aia scriu aici), pc32. urmeaza intrebarea idioata :are cineva chef si timp sa imi lase aici ceva detalii depre bujiile cu care merge motorul in cauza? in special cu dimensiunile filetului. multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...