Jump to content
Sign in to follow this  
CrisLuca

Honda Cb500 - Home

Recommended Posts

Vreau sa mi montez un voltmetru, a mai montat cineva, unde ar trebui montat sa nu mi consume bateria .

Poti sa il legi pe far sau contact, ca sa mearga doar cand ai contactul pus, sau pe direct, nu consuma mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa il legi pe far sau contact, ca sa mearga doar cand ai contactul pus, sau pe direct, nu consuma mult.

Asta voiam sa stiu, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta voiam sa stiu, multumesc.

Eu am doar pe 929 voltmetru, deh' ... singura Honda la care am avut probleme cu releul. L-am legat undeva aproape, ceva ce primeste curent cand pui contactul. Are o abatere de jumatate de volt fata de baterie, dar daca scade sau creste simtitor incarcarea se vede clar.

post-18053-0-32731200-1487017580_thumb.jpg

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am doar pe 929 voltmetru, deh' ... singura Honda la care am avut probleme cu releul. L-am legat undeva aproape, ceva ce primeste curent cand pui contactul. Are o abatere de jumatate de volt fata de baterie, dar daca scade sau creste simtitor incarcarea se vede clar.

Exact asta e si motivul meu, m a lasat releul cand o laudam ca e ca noua, faza e ca imi incarca daca nu aprindeam farul mergea ok, cand il porneam o termina in cateva zile.

Poti sa mi zici unde as putea sa l leg, ai zis mai sus,dar as vrea sa stiu exact, la far unde e becul, sau undeva pe la contact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta e si motivul meu, m a lasat releul cand o laudam ca e ca noua, faza e ca imi incarca daca nu aprindeam farul mergea ok, cand il porneam o termina in cateva zile.

Poti sa mi zici unde as putea sa l leg, ai zis mai sus,dar as vrea sa stiu exact, la far unde e becul, sau undeva pe la contact?

Forul Rosu-negru din firele de la contact(asa il legi pe contact) sau Negru simplu din firele ce vin de la blocul de lumini dreapta(asa e legat pe butonul rosu), masa o iei de pe sasiu. Ti-as recomanda inainte sa te legi cu voltmetrul la ele sa le verifici, sa fii sigur ca e facut montajul ok. Fie masurat cu un aparat, fie macar verificat cu o lampa de control, bec, ceva pe 12v.

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servus oameni buni!

 

Presupun ca si voi asteptati primavara cu sufletul la gura, ca ne-am plictisit de la atata schiat.

O intrebare, aveti cumva un consum mediu facut pe o perioada mai lunga? La cb-ul meu din '97, dupa 1 sezon si 5000 km, media generala este undeva la 5.5L/100km, nu imi dau seama daca este normal sau daca ar trebui reglat ceva la motocicleta. Am avut si minime de 4.5-5 pe un plin la ture de munte cu mers lejer in a 2-a-3a, dar si maxime de 6-6.5 mers pe autostrada cu 120-130+/-vant.

De asemena am in plan sa achizitionez perioada aceasta urmatoarele: anvelope bridgestone BT45 fata ~350 spate ~450, suportul de maneta ambreiaj si oglinda ~70 ron, manete ambreiaj si acceleratie cromate ~30 ron bucata. Aveti informatii si indicatii sa gasesc in alta parte mai ok ca pret? De asemena o sugestie de ghidon+capete, cel original ar fi putin stramb :), si i-am cam stricat greutatea(tija de aluminiu din interior) pe o parte cand s-a rupt un capat de ghidon si a ramas surubul in ea.

 

Multam pentru informatii, spor la treburi!

Andrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servus oameni buni!

 

Presupun ca si voi asteptati primavara cu sufletul la gura, ca ne-am plictisit de la atata schiat.

O intrebare, aveti cumva un consum mediu facut pe o perioada mai lunga? La cb-ul meu din '97, dupa 1 sezon si 5000 km, media generala este undeva la 5.5L/100km, nu imi dau seama daca este normal sau daca ar trebui reglat ceva la motocicleta. Am avut si minime de 4.5-5 pe un plin la ture de munte cu mers lejer in a 2-a-3a, dar si maxime de 6-6.5 mers pe autostrada cu 120-130+/-vant.

De asemena am in plan sa achizitionez perioada aceasta urmatoarele: anvelope bridgestone BT45 fata ~350 spate ~450, suportul de maneta ambreiaj si oglinda ~70 ron, manete ambreiaj si acceleratie cromate ~30 ron bucata. Aveti informatii si indicatii sa gasesc in alta parte mai ok ca pret? De asemena o sugestie de ghidon+capete, cel original ar fi putin stramb :), si i-am cam stricat greutatea(tija de aluminiu din interior) pe o parte cand s-a rupt un capat de ghidon si a ramas surubul in ea.

 

Multam pentru informatii, spor la treburi!

Andrei

Referitor la consum exact atat consuma si a mea ,mai putin de 5l si mai mult de 6l n a luat niciodata.De anvelope am auzit doar ca ar fi bune, eu am pe a mea Michelin, nu mai stiu exact ce model dar am fost foarte multumit de ele, iar piese gasesti pe net peste tot, ceva anume ca si site nu stiu,mie mi le au comandat si schimbat cei de la wolfmoto pe timpul iernii cat a fost la hibernare la ei. Mai am ca si upgrade sa fac in vara asta sa i pun niste arcuri progresive pe fata.

Ghidon bun este Renthal.

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut colegi eu am cumparat pentru Cb-ul meu un prabriz. Abia astept sa vad cum se comporta la 90-100km/h. Arata fain live fata de poze si acum sunt in dubii daca sa il vopsesc sau nu. As vrea sa il vopsesc ceva de genul asta ( este facut in Paint ca sunt paralel cu Photoshop ) Multumesc .

post-41186-0-17847600-1488031069_thumb.jpg

post-41186-0-57159000-1488031073_thumb.jpg

post-41186-0-52804300-1488031079_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am și eu o întrebare. Imi pierdea furca ulei in toamna. Ce ar trebui sa contina kit-ul de reparație? 2 simeringuri ptr ulei si 2 de protectie? Atat? Evident, mai trebuie si ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am și eu o întrebare. Imi pierdea furca ulei in toamna. Ce ar trebui sa contina kit-ul de reparație? 2 simeringuri ptr ulei si 2 de protectie? Atat? Evident, mai trebuie si ulei.

 

Vezi ca au o oferta la red motors http://www.redmotors.ro/cumpara/revizie-furca-motocicleta-7475911 , e tot pachetul ,nu fac reclama doar ca mi se pare un pret rezonabil .

Acum am vazut ca nu esti din Bucuresti. :)

Edited by predaoctavian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu de cand am motocicleta m-am luptat cu un semnalizator incapatanat. Apasam pentru Stanga si dupa ce efectuam virajul incepea sa semnalizeze:). Asa ca apasam pe semnal cu mult inainte sa virez ca sa semnalizeze cand trebuia. Am fost la service si mi-au dat cu spray de contacte ,rezolvand problema temporar. Sugestia unul nou. Am gasit un tutorial si m-am apucat de treaba. Acum merge ca UNS:)))))))))))

 

Dovada:

 

in descrierea clipului gasiti tutorialul dupa care m-am inspirat.

 

A durat cu aproximatie 30 de minute sa desfac, curat ,gresat si asamblat la loc. Daca se apuca cineva trebuie data jos partea cu oglinda si maneta de ambreiaj ca sa ai loc sa scoti cablul de la soc. Apoi din partea de jos intre cele doua suruburi este un loc mic prin care poti impinge mecanismul semnalizatorului afara din suport.

 

Succes.

post-41186-0-05451300-1490205627_thumb.jpg

post-41186-0-04106300-1490205650_thumb.jpg

post-41186-0-10682500-1490205670_thumb.jpg

post-41186-0-79524700-1490205700_thumb.jpg

post-41186-0-36782600-1490205719_thumb.jpg

post-41186-0-97998700-1490205733_thumb.jpg

Edited by RD 02 ALX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte util. Seama foarte mult cu contactul. Si eu a trebuit sa il desfac si eu....cred ca nici butonul de semnalizare nu ar strica sa il curat insa ...vorba aia, daca ceva merge, nu repara :).

 

Am pornit si eu batrana. A pornit la al 4-lea "buton". Prost de tot prima data...cred ca avea 500 rot/min, iar dupa vreo 10 secunde si-a revenit. Cred ca era benzina proasta in carburator.

A fost foarte placuta prima plimbare...doar ca scurta...pana la service...vreo 25-30 km. De fapt nu a fost plimbare ci fuga de masinile din spate care intre Predeal si Brasov nu au vrut sa ma lase sa merg cu 90...din 100-110 nu ma lasau...altfel vroiau sa ma depaseasca in curba...ceea ce nu imi place deloc.

Edited by sebibv

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alx

Am desfacut si eu acea parte. Mie imi mergea greu butonul.

Nu am ajuns pana la contact pentru ca parea f ok. In schinb ers o gramada de mazga urata acolo. Abia am reusit sa o curat prin razuire. Acum merge excelent.

Grija la bila din interior. Mie mi-a cazut pe jos si abia am găsit-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoi!

Vă salut, aș dori ca cineva să mă ajute cu un user manual sau service manual pentru o Honda CB 500 din 1996. În plus aș dori să mă informați ce fel de bujii să pun în ea și ce fel de ulei, motocicleta e a prietenei mele și umblă cu ea doar 2000-3000km/an și doar extra urban.

Mulțumesc anticipat!

Edited by IceLord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Aici il gasesti intreg:

https://filemare.com/en-ro/browse/212.85.127.124/Honda%20CB500%20(S)%2093-01%20Haynes%20Service%20Manual.pdf

aici il gasesti pe capitole:

https://app.box.com/s/6fcd52ade07b644ddbac

 

Daca intampini dificultati, il uploadez pe un alt fileshare.

 

Bujii: NGK CR8EH-9 - Condus normal, NGK CR9EH-9 - Condus sportiv.

Eu am cumparat de la Autokarma, 30 ron bucata la comanda de pe net(+transport in cazul tau, sau ridicare din bucuresti), le gasesti sub codul 5219 la search. Cand le-am schimbat am observat ca aveam CR9EH si eu am luat CR8EH, nu observ diferente intre ele.

 

Ulei, semisintetic, 10W40 i-am pus eu, ca merg pana tarziu in iarna si de devreme (Februarie-Noiembrie), daca merge doar vara, 15w50 cica ar fi mai potrivit. Ca idee, manualul recomanda 10W30 ca astea de clasa mare si sintetice nu prea existau in 96.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Aici il gasesti intreg:

https://filemare.com/en-ro/browse/212.85.127.124/Honda%20CB500%20(S)%2093-01%20Haynes%20Service%20Manual.pdf

aici il gasesti pe capitole:

https://app.box.com/s/6fcd52ade07b644ddbac

 

Daca intampini dificultati, il uploadez pe un alt fileshare.

 

Bujii: NGK CR8EH-9 - Condus normal, NGK CR9EH-9 - Condus sportiv.

Eu am cumparat de la Autokarma, 30 ron bucata la comanda de pe net(+transport in cazul tau, sau ridicare din bucuresti), le gasesti sub codul 5219 la search. Cand le-am schimbat am observat ca aveam CR9EH si eu am luat CR8EH, nu observ diferente intre ele.

 

Ulei, semisintetic, 10W40 i-am pus eu, ca merg pana tarziu in iarna si de devreme (Februarie-Noiembrie), daca merge doar vara, 15w50 cica ar fi mai potrivit. Ca idee, manualul recomanda 10W30 ca astea de clasa mare si sintetice nu prea existau in 96.

 

Succes!

 

Ahoi!

 

Am reusit sa il descarc, trebuie sa-l studiez un pic ca precis imi va fii de folos.

 

Nu e ea prea le are ea cu condusul sportiv, conduce doar pentru relaxare, de obicei ea merge intre Aprilie si Octombrie si drumuri de maxim 150-200 km.

Ma gandesc ca 15w50 e mai ok pentru ca aici in zona e mai racoare si nu prea are unde sa se incalzeasca prea tare, oricum la un semi sintetic m-am gandit pentru ca e si cu racire pe apa si nu vad sensul la un mineral iar full sintetic e scump si nu e chiar indicat la un astfel de ritm de condus.

 

Multumesc frumos pentru lamuriri, astfalt uscat si numai evenimente placute!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e racoare iti trebuie un ulei gen 10W40 sau 5W30, nu 15W50 care e pentru temperaturi mari. Vezi ca sunt o gramada de tabele pe internet pentru temperaturi, gen: http://www.elf.com/en/advice-corner/engine-oil-faq/oil-viscosity-chart.html .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e racoare iti trebuie un ulei gen 10W40 sau 5W30, nu 15W50 care e pentru temperaturi mari. Vezi ca sunt o gramada de tabele pe internet pentru temperaturi, gen: http://www.elf.com/en/advice-corner/engine-oil-faq/oil-viscosity-chart.html .

Ahoi!

 

Iti multumesc pentru ajutor si informare, stiu ca sunt tabele doar ca nu stiam siteuri.

 

Cu stima Dan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

man, pune 10W40 semisintetic...daca tot ii schimbi bujiile, schimba si filtru de aer si fa-i o sincronizare....daca nu are nevoie, nu schimba nici bujiile.

CB 500 e o mobra f fiabila si atat timp cat respecti ce scrie in manual te tine cel putin o viata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, o sa incerc sa scriu cat mai scurt ca doarme sotia si tastatura mea e cam galagioasa. Asadar...mi-am cumparat o priza USB cu voltmetru de pe ebay pe care am alimentat-o de pe faza scurta. Am mers bine cateva saptamani insa ultima data am vazut ca apar probleme: display-ul camerei vibreaza, isi pierde din luminozitate. Cel mai poribabil s-a busit dracia aia....asa ca ma gandeam sa fac o improvizatie: baterie portabila in cutia de sub sa+o mica gaura (parca are o gaurica in acea cutie) prin care sa scot un cablu USB lunga pana pe ghidon. Ce ziceti? Ar merge asa ceva?

Pe ce traseu ar trebui sa merg? Sper ca un traseu atat de lung nu va atrage o cadere de tensiune prea mare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, o sa incerc sa scriu cat mai scurt ca doarme sotia si tastatura mea e cam galagioasa. Asadar...mi-am cumparat o priza USB cu voltmetru de pe ebay pe care am alimentat-o de pe faza scurta. Am mers bine cateva saptamani insa ultima data am vazut ca apar probleme: display-ul camerei vibreaza, isi pierde din luminozitate. Cel mai poribabil s-a busit dracia aia....asa ca ma gandeam sa fac o improvizatie: baterie portabila in cutia de sub sa+o mica gaura (parca are o gaurica in acea cutie) prin care sa scot un cablu USB lunga pana pe ghidon. Ce ziceti? Ar merge asa ceva?

Pe ce traseu ar trebui sa merg? Sper ca un traseu atat de lung nu va atrage o cadere de tensiune prea mare...

Sunt adaptoare pentru prize de auto pe toate drumurile, ia unu din ala, desfa-l, leaga fire in loc de sistemul pentru priza si dai curent din instalatie, nu te mai complici cu power bank. Daca ai varianta S gasesti undeva unde sa il bagi, daca ai cb-ul naked cred ca il poti baga in far sau sub rezervor pe langa bobine/ busonul de antigel, stai sa tragi un amarat de cablu USB de la naiba in prasnic de sub sa. My 2c!

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...sa stii ca ai dreptate...asta inseamna doar ca o sa mai folosesc un adaptor 12-5V...dar e mai ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...