fast_arrow Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Am schimbat pompa, am alimentat ultima oara de la Agip si vad ca trage mult mai bine, e mai viguroasa se infige imediat si toarce ca o pisicutza. Are un sunet mai placut, mai rotund. M-a uns pe suflet, am facut cam 114 km sambata si duminica si acum astept sa vad cu 10 litri daca ating 200 Km parcursi. Daca da, as avea consumul meu adica 5%, daca nu, nu e bine. Sa vedem. Diferentza e ca Sambata, Duminica am circulat mai bine, in rest cam merg la pas nu am unde sa ma intind si stau cateodata mai mult la semafoare. Socul il trag la pornire apoi tot il imping la loc din instinct, deci imposibil sa fi mers cu socul tras. Despre filtrul de aer, mai mi-a spus cineva dar sa mai vedem deoarece deabia am cu el ( filtru champion) cam 5000 km parcursi, deci ar cam fi de mers cu el. Am rugamintea de a posta pe scurt operatiile de intretinere strict necesare si cam la cati km. Nu am carte de intretinere si poate uit ceva. Multumesc. Eu stiu despre filtru de aer, filtru de ulei , spalat si uns lant, intins lant, presiune = bine cand pleci cu ea, cat mai des sau mereu. Eu bag 2,5 pe spate si 2,2 pe fatza. Altceva? trebuie sa schimb uleiul peste 900 km. Data trecuta am bagat full sintetic Motul -- 7100 10w--40-- 4T---pretz 170 ron.Acum vreau sa-i fac si un tratament am cumparat tot de la ei engine clean 200 ml.O fi bun de ceva ? cica se baga in uleiul vechi si merge la relanti 15 minute si apoi se scoate si se face schimbul de filtru si ulei. Cine stie ? Am luat mai multe sprayuri cu el odata si nu stiu cat a costat asta. Am de primit de la ei un rucsac misto pe chestia celor 5 sprayuri cumparate. Daca sunt amatori va dau adresa sau tel. Am luat spray uns ,spalat , curatat- frana discul,clean engine si pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 a mea nicicum nu a vrut mai mult de 175, si chiar am insistat... am fost la o plimbare cu niste baieti cu vitezane, si am prins asfalt ud. eu eram tot numai noroi , iar pantalonii de-a dreptul uzi, iar aia se udasera numai pe adidasi. fain cb-ul dar are limitarile lui. daca-l folosesti in oras sau afara dar la viteze de pana 120 e o placere. si foarte fain e pe curbe, unde manevrabilitatea e de exceptie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Salut! As vrea sa-mi iau si eu un motor de-asta si as vrea sa stiu 2 lucruri: Pot sa-l carenez? POot sa pun cate o toba pe fioecare cilindru si sa le aduc sub sa? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Poți să îl carenezi, există kituri de carenă pentru el gata făcute sau îți face un specialist, dar costă cam mult. Două tobe poți să îi pui, dar în nici un caz sub Âşea, nu e loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Vad ca se tot vorbeste de consum....m-ati facut curios si l-am calculat si eu la a mea: traseu Baia-Mare - Cluj, dus intors, total 333 km, vreo 15km facuti in oras, viteza maxima unde s-a putut: 160 km/h, respectat cat de cat viteza prin localitati, la 70 de kg ale mele si vreo 15 bagaj+echipament, mi-au trebuit aprox 14 l de benzina, rezulta un consum de 4,2 l / 100km. Referitor la ce zicea Pogor mai sus, cam 120 km/h, e limita superioara de viteza la care ma simt si eu ok pe un naked in privinta vantului. Desi nu imi placeau motoarele carenate, am un cb500 cu carene TCP, care ajuta f mult la un drum mai lung, desi limiteaza din placerea de a merge pe motor(parerea mea). O problema ce am observat-o la plasticurile astea: crapa pe la prinderile suruburilor. Dupa 100 de km pe un drum de munte, asfaltat dar cu f multe gropi, crapaturile s-au accentuat....alta problema e prinderea becului in interiorul farului (pt cei care cunosc)....totusi sunt afthermarket, de le faceau micutii japonezi, poate erau mai reusite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Salut! As vrea sa-mi iau si eu un motor de-asta si as vrea sa stiu 2 lucruri: Pot sa-l carenez? POot sa pun cate o toba pe fioecare cilindru si sa le aduc sub sa? Multumesc! daca vrei sa iti iei RR nu trebuie sa iti fie rusine s-o zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) cand merg cu o viteza medie de 110...pana in 130...consuma cam 5...6 litri %...o data am mers 140 de km cu o viteza de 170....180...si nu am lasat sub 160 mai mult de 2 ori..si mio consumat cam 8...9 litri % ...cea ce mi se pare super tare... in oras...depinde de trafic...ca de conduc mai agresiv...tureaz mai tare...sprintez mai tare...si dinalea...ii bag un consum de 7....daca merg calm...lejer...accelerez treptat si incet...si dinalea...abia ating 5...6...litri % CB 500 isi merita toti banii....mi se apre cea mai potrivita motocicleta de oras....si nu numai...cel mai lung traseu parcurs cu ea intr-0o singura zi or fost 300 de km....singura problema o fost funduletu meu...era amortit in rest nici o treaba... acum vreau cva mai mare...ori CB 1000 ori CB 1300...dar pe asta nu vreau sa il vand...am zis ca il pastrez...e prea tare SUNT 100% DE ACORD CU TINE HONDA RULZZZZ Am schimbat pompa, am alimentat ultima oara de la Agip si vad ca trage mult mai bine, e mai viguroasa se infige imediat si toarce ca o pisicutza. Are un sunet mai placut, mai rotund. M-a uns pe suflet, am facut cam 114 km sambata si duminica si acum astept sa vad cu 10 litri daca ating 200 Km parcursi. Daca da, as avea consumul meu adica 5%, daca nu, nu e bine. Sa vedem. Diferentza e ca Sambata, Duminica am circulat mai bine, in rest cam merg la pas nu am unde sa ma intind si stau cateodata mai mult la semafoare. Socul il trag la pornire apoi tot il imping la loc din instinct, deci imposibil sa fi mers cu socul tras. Despre filtrul de aer, mai mi-a spus cineva dar sa mai vedem deoarece deabia am cu el ( filtru champion) cam 5000 km parcursi, deci ar cam fi de mers cu el. Am rugamintea de a posta pe scurt operatiile de intretinere strict necesare si cam la cati km. Nu am carte de intretinere si poate uit ceva. Multumesc. Eu stiu despre filtru de aer, filtru de ulei , spalat si uns lant, intins lant, presiune = bine cand pleci cu ea, cat mai des sau mereu. Eu bag 2,5 pe spate si 2,2 pe fatza. Altceva? trebuie sa schimb uleiul peste 900 km. Data trecuta am bagat full sintetic Motul -- 7100 10w--40-- 4T---pretz 170 ron.Acum vreau sa-i fac si un tratament am cumparat tot de la ei engine clean 200 ml.O fi bun de ceva ? cica se baga in uleiul vechi si merge la relanti 15 minute si apoi se scoate si se face schimbul de filtru si ulei. Cine stie ? Am luat mai multe sprayuri cu el odata si nu stiu cat a costat asta. Am de primit de la ei un rucsac misto pe chestia celor 5 sprayuri cumparate. Daca sunt amatori va dau adresa sau tel. Am luat spray uns ,spalat , curatat- frana discul,clean engine si pana. manualul spune ca uleiul din motor se schimba la 12000 km sau anual. Din cate am vb cu motociclisti mai batrani ei nu recomanda sub nici o forma tratament la motocicleta , spuneau ceva de ambreiaj etc . nu stiu prea multe . iar un manual Haines .cu date complete despre intretinerea CB gasesti aici , si ai de unde sa cunosti anumite lucruri despre motoare in general , nu din auzite ....... http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/H...%20By_Mosue.pdf a mea nicicum nu a vrut mai mult de 175, si chiar am insistat... am fost la o plimbare cu niste baieti cu vitezane, si am prins asfalt ud. eu eram tot numai noroi , iar pantalonii de-a dreptul uzi, iar aia se udasera numai pe adidasi. fain cb-ul dar are limitarile lui. daca-l folosesti in oras sau afara dar la viteze de pana 120 e o placere. si foarte fain e pe curbe, unde manevrabilitatea e de exceptie nu stiu de ce al tau nu poate mi mult de 175 eu am prins cu a mea 193 in 9000 de ture si cred sincer ca ia 200 destul de usor, este totusi foarte periculos sa mergi cu viteze asa de mari si cu un naked si cu orice motocicleta sau vehicul inclusiv masina. posibil ca si toba sa ma fi ajutat ca nu o aveam pe cea originala ci una care ii permie o evacuare mai rapida lucru care ii da cativa cai in plus cam 4-5 % din cate am inteles .oricum nu stiu daca si cat m-a ajutat acest lucru Editat Iulie 7, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porcilla Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am si eu un cb500f pe care l-am luat de 2 saptamani din 2007 pe care am dat 3000E cea ce mi se pare super deal , dar singura problema este ca trage putin dreapta cand iau mainile dupantul a ghidon, in rest merge foarte laser.As vrea sa ii iau si eu un geam macar pentru ca de la 120-130 ma cam darama vantul.Daca e ce parbriz imi recomandati sau poate are cineva de vanzare.Am mers si eu cu el maxim cu 170 si sincer nu cred ca merge mai mult cel putin asa cum e el necarrenat.In schim intr-adevar de oras e cea mai tare ).Consumul e undeva pe la 5 si ca demaraj a1-a,a2-a ,a3-a nu te bate nici o masina de manelisti ,cu toate ca netoti au fost care au vrut si culmea imi dadeam seama dupa ca ei se fac cu mine ca eu nu fac chestii din astea.Si inca o chestie la cat se face revizia ca e inca in garantie si au fost facute reviziile la Honda si asa vrea sa le fac si eu sa nu pierd garantia care e pana in 2009,ultima a fost facuta parca la 6000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 SUNT 100% DE ACORD CU TINE HONDA RULZZZZ manualul spune ca uleiul din motor se schimba la 12000 km sau anual. Din cate am vb cu motociclisti mai batrani ei nu recomanda sub nici o forma tratament la motocicleta , spuneau ceva de ambreiaj etc . nu stiu prea multe . iar un manual Haines .cu date complete despre intretinerea CB gasesti aici , si ai de unde sa cunosti anumite lucruri despre motoare in general , nu din auzite ....... http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/H...%20By_Mosue.pdf nu stiu de ce al tau nu poate mi mult de 175 eu am prins cu a mea 193 in 9000 de ture si cred sincer ca ia 200 destul de usor, este totusi foarte periculos sa mergi cu viteze asa de mari si cu un naked si cu orice motocicleta sau vehicul inclusiv masina. posibil ca si toba sa ma fi ajutat ca nu o aveam pe cea originala ci una care ii permie o evacuare mai rapida lucru care ii da cativa cai in plus cam 4-5 % din cate am inteles .oricum nu stiu daca si cat m-a ajutat acest lucru Iti multumesc pentru manual, sigur imi v-a fi de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am tot citit in ultimile pagini despre parerile fiecaruia. Unii mergeti cu 175, altii cu 193, kilometri buni nu asa cateva minute.... Eu sincer, am mers cu ea cu maxim 120 si nu mi-e rusine sa recunosc. O am din martie si cu sau fara parbriz diferenta nu se simte decat daca iti bagi tu capul sub el. La 120 km/h deja imi balangane capul in toate partile oricat as incerca sa mi-l tin pe loc Pe langa asta am senzatia ca prima rafala de vant mai puternica ma poate arunca in sant. Pur si simplu imi dispare orice senzatie de siguranta si momentan prefer sa merg in limitele in care ma simt eu in siguranta, adica maaaxim 120 Km/h si asta cand e soseaua absolut libera, drum bun si vant putin. Cine stie, poate cu timpul o sa prind si eu mai mult curaj sa ajung ca cei viteji de pe aici la 190 km/h. Momentan parerea mea e ca acest tip de motor nu e facut pentru astfel de viteze. Nu sariti pe mine, e doar parerea mea personala. Drum bun si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Sir Vlad ai perfecta dreptate, dar ce te faci cand ai un drum de 500-700km de facut, aia cu carenate te asteapta din ora in ora si tie iti vine sa stai in picioare ca-ti arde fundul de parca stai pe jar? Eu cand prind o bucata de autostrada, bag dopurile de urechi (obligatorii > 100km/h) si ii dau 130-140km/h. La viteza aia nu-ti mai dai seama daca pocniturile din casca sunt muste sau criblura. Da' sigur ustura. Pe serpentine sau in oras in schimb, e ideala. Uite si eu am facut weekendul asta vreo 400 km. Am fost cu inca 2 tipi, unul cu un Kawasaki ZX-4 celalalt ZX-10. Oamenii au si ceva mai multa experienta si n-a fost mult pana i-am pierdut de tot. Cand au bagat mana in gaz si au ajuns la 200+ dusi au fost. Dar asta e, i-am dat si eu 120, dar pe acolo m-am oprit. Eu aveam si pasager (prietena) care avea si o dihanie de rucsac in spate si n-am vrut sa risc. Ne mai intalneam pe la benzinarii sau la o pauza de tigara in rest mergeam cam singur, dar nu-mi displace Parca imi place mai mult sa merg in ritmul meu, sa stiu ca nu ma grabeste nimeni si sa savurez plimbarea . Poate e mai bine asa, sa apuc si eu sa capat experienta. Salutare si noroc cu carul ! Poate ne vedem si noi mai multi vara asta undeva prin centrul tarii, ca s-a tot vorbit si nu s-a ajuns la nici o concluzie finala macar 10 daca ne adunam si tot e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 eu la 90 ma simt deja inconfortabil. e drept ca am o casca proasta, intra aer in ea la greu, si n-aud nimik etc in rest, urmatoarea problema este vantul. Sambata am facut niste ture prin orash, dar batea vantul atat de tare incat intr-o curba mai lunga, si la experientza mea f mica, simteam ca nu pot sa-mi tzin banda....asa ca m-am bagat pe o strada laterala. naked nu inseamna oras 100%. Daca vrei sa mergi in afara ar trebui sa potzi fara probleme, sa mergi in limitele aproape legale, nu zice nimeni ca trebuie sa rezisti la 190 la ora, dar sa fi confortabil la 120 nu mi se pare exagerat. Nu inteleg de ce scrie pe cadran 220 daca e atat de greu si pericols sa mergi cu 100 de km mai putzin. Puteau faca cutia mai scurta, viteaza maxima nustiu, sa zicem 120 dar demaraj mai bun, mult mai practica "pt oras". Ma intreb cum se comporta un motor carenat la vant...(eventual avand si cauciucuri mai late s.a.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am si eu un cb500f pe care l-am luat de 2 saptamani din 2007 pe care am dat 3000E cea ce mi se pare super deal , dar singura problema este ca trage putin dreapta cand iau mainile dupantul a ghidon, in rest merge foarte laser.As vrea sa ii iau si eu un geam macar pentru ca de la 120-130 ma cam darama vantul.Daca e ce parbriz imi recomandati sau poate are cineva de vanzare.Am mers si eu cu el maxim cu 170 si sincer nu cred ca merge mai mult cel putin asa cum e el necarrenat.In schim intr-adevar de oras e cea mai tare ).Consumul e undeva pe la 5 si ca demaraj a1-a,a2-a ,a3-a nu te bate nici o masina de manelisti ,cu toate ca netoti au fost care au vrut si culmea imi dadeam seama dupa ca ei se fac cu mine ca eu nu fac chestii din astea.Si inca o chestie la cat se face revizia ca e inca in garantie si au fost facute reviziile la Honda si asa vrea sa le fac si eu sa nu pierd garantia care e pana in 2009,ultima a fost facuta parca la 6000. am o veste proasta pt tine...cbf ala daca e luat de la un baiat din brasov, dar avea numere de vaslui, a avut un accident frontal si a fost dauna totala. proprietarul din vaslui l-a vandut celui din brasov de la care l-ai luat tu...Stiu motorul pt ca teapa asta era s-o ia un prieten din ploiesti, si l-am atentionat ca e suspect de ieftin. Ia legatura cu primul proprietar si o sa vezi ca ceea ce-ti spun e adevarat. Si alta data cand cumperi un motor mai cere si tu alte pareri, de la cei care se pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am tot citit in ultimile pagini despre parerile fiecaruia. Unii mergeti cu 175, altii cu 193, kilometri buni nu asa cateva minute....Eu sincer, am mers cu ea cu maxim 120 si nu mi-e rusine sa recunosc. O am din martie si cu sau fara parbriz diferenta nu se simte decat daca iti bagi tu capul sub el. La 120 km/h deja imi balangane capul in toate partile oricat as incerca sa mi-l tin pe loc Pe langa asta am senzatia ca prima rafala de vant mai puternica ma poate arunca in sant. Pur si simplu imi dispare orice senzatie de siguranta si momentan prefer sa merg in limitele in care ma simt eu in siguranta, adica maaaxim 120 Km/h si asta cand e soseaua absolut libera, drum bun si vant putin. Cine stie, poate cu timpul o sa prind si eu mai mult curaj sa ajung ca cei viteji de pe aici la 190 km/h. Momentan parerea mea e ca acest tip de motor nu e facut pentru astfel de viteze. Nu sariti pe mine, e doar parerea mea personala. Drum bun si asfalt uscat ! te inveti si cu vantul pana la urma. eu am mers cu 140 perioade lungi, si i-am dat km buni si la blana. in timp o sa ii dai si tu, ca motorul duce fara probleme. nu-i ca la dacie, unde ti-e frica sa ii dai pana la rosu. eu oricum mai fac un test fara bagaj si cu filtru de aer nou, sa vedem atunci ce poate. o fi si din cauza cauciucului mai mic pe spate??? vreau si eu sa merg cu 190. offtopic: stiati ca cbr f4 are o pozitie destul de touring? si maine mi-as da cb-ul pe unul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 eu cred ca mai intai tre sa te obisnuiesti cu vantul , la inceput si eu aveam impresia ca ma poate darama o rafala de vant si nu aveam decat 80 km/h, iar acum chiar si cu 190km/h nu ma tem decat de eventuale gropi, animale sau obstacole pe sosea,etc dar in nici un caz vantul, de la 130km/h eu ma las obligatoriu pe ea , lipit de rezervor. ZGOMOT??! eu nu aud decat vantul la viteze de peste 80 - 100 km/hsi ceva vag de la motor , desi am toba sport .nu inteleg de ce eveti nevoie de dopuri in urechi.. Faptul ca cb-urile voastre nu ating mai mult de 170 - 180 km / h cred ca se poate datora unei lipse a reglajului la carburatare ( reglaj pe care eu vreau sa il fac , desi nu am probleme momentan) fie fie ca nu stiti cum sa sofati etc nu vreau sa supar pe nimeni iar daca se intampla asta imi cer scuze, dar imi tot vorbeau motociclistii mai varstnici ca mine, de prin zona mea ca in italia se fac campionate cu cb-uri ca ale noastre si tipii ajung la viteze de 260 km/h, am vazut si pe net cateva filmulete in care chiar ajung la asemenea viteze,. in plus eu am cateva filmulete cu CB-uri care sar si fac tot felul de scheme ,mers intr-o roata la fel ca vitezanele , pana sa vad acele filme erau multi care imi garantau sa cb-ul nu se ridica intr-o roata ca e slab ca nu are forta ( desi nu m-a interesat si nici nu ma intereseaza sa ii dau intr-o roata sau sa fac burn out uri cu el sau sa bat vreun record de viteza ) etc , eu am alta parere ......si cred ca performantele unei motociclete depind foarte mult de cel care o calareste ........... parerea mea este ca daca nu esti vitezoman, si nu vrei sa fii apreciat dupa caii putere ai motorului pe care il detii, cb -ul est perfect din toate punctele de vedere si daca te stradui un pic , nu or sa te mai astepte vitezanele , nu le poti intrece dar cu un cb poti tine pasul , trebuie numai sa stii cum , viteza mai mare inseamna oricum sanse mai mari sa patesti ceva . Sunt multi care nu realizeaza ce se poate intampla , trebuie sa te gandesti inainte de toate ca chiar si tu de-ai conduce o conserva nu ai cum sa observi kamicaze care fac slalom printre masini cu viteze de formula 1 , gandindu-se ca orice s-ar intampla nu va fi din vina lui . ASA CA DACA VREI SA TE BUCURI DE ADEVARATA PLACERE A PLIBARILOR CU MOTORUL, SI NU TE INTERESEAZA SA IMPRESIONEZI CU IMAGINEA TA, CALARIND O VITEZANA DE DRAGUL DE A IESI IN EVIDENTA ( adica sa te spargi in figuri ) ..................RAMAI LA CB ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 eu cred ca mai intai tre sa te obisnuiesti cu vantul , la inceput si eu aveam impresia ca ma poate darama o rafala de vant si nu aveam decat 80 km/h, iar acum chiar si cu 190km/h nu ma tem decat de eventuale gropi, animale sau obstacole pe sosea,etc dar in nici un caz vantul, de la 130km/h eu ma las obligatoriu pe ea , lipit de rezervor. ZGOMOT??! eu nu aud decat vantul la viteze de peste 80 - 100 km/hsi ceva vag de la motor , desi am toba sport .nu inteleg de ce eveti nevoie de dopuri in urechi.. Faptul ca cb-urile voastre nu ating mai mult de 170 - 180 km / h cred ca se poate datora unei lipse a reglajului la carburatare ( reglaj pe care eu vreau sa il fac , desi nu am probleme momentan) fie fie ca nu stiti cum sa sofati etc nu vreau sa supar pe nimeni iar daca se intampla asta imi cer scuze, dar imi tot vorbeau motociclistii mai varstnici ca mine, de prin zona mea ca in italia se fac campionate cu cb-uri ca ale noastre si tipii ajung la viteze de 260 km/h, am vazut si pe net cateva filmulete in care chiar ajung la asemenea viteze,. in plus eu am cateva filmulete cu CB-uri care sar si fac tot felul de scheme ,mers intr-o roata la fel ca vitezanele , pana sa vad acele filme erau multi care imi garantau sa cb-ul nu se ridica intr-o roata ca e slab ca nu are forta ( desi nu m-a interesat si nici nu ma intereseaza sa ii dau intr-o roata sau sa fac burn out uri cu el sau sa bat vreun record de viteza ) etc , eu am alta parere ......si cred ca performantele unei motociclete depind foarte mult de cel care o calareste ........... parerea mea este ca daca nu esti vitezoman, si nu vrei sa fii apreciat dupa caii putere ai motorului pe care il detii, cb -ul est perfect din toate punctele de vedere si daca te stradui un pic , nu or sa te mai astepte vitezanele , nu le poti intrece dar cu un cb poti tine pasul , trebuie numai sa stii cum , viteza mai mare inseamna oricum sanse mai mari sa patesti ceva . Sunt multi care nu realizeaza ce se poate intampla , trebuie sa te gandesti inainte de toate ca chiar si tu de-ai conduce o conserva nu ai cum sa observi kamicaze care fac slalom printre masini cu viteze de formula 1 , gandindu-se ca orice s-ar intampla nu va fi din vina lui . ASA CA DACA VREI SA TE BUCURI DE ADEVARATA PLACERE A PLIBARILOR CU MOTORUL, SI NU TE INTERESEAZA SA IMPRESIONEZI CU IMAGINEA TA, CALARIND O VITEZANA DE DRAGUL DE A IESI IN EVIDENTA ( adica sa te spargi in figuri ) ..................RAMAI LA CB ......... ce sa zic, tre sa fii si mare expert ca sa tragi de gaz si sa te culci pe rezorvor...daca ai drum drept si bun, top speed-ul nu are nimic de a face cu abilitatile de sofer. si sa fim seriosi, , cum poti sa zici ca ca nu mai trebuie sa te astepte vitezanele? sau intrebarea e , tu cati km poti merge cu cb-ul la viteza de 180 ? si sa stii ca mi-ar place sa am un f4 nu pentru imagine, ci pentru protectia care ti-o ofera la vant, pentru stabilitatea la viteza mare si pentru ca la 170 te simti pe el ca pe cb la 110. in oras si pe curbe, cb-ul rules, dar sa nu-l idolatrizam totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 daca vrei sa iti iei RR nu trebuie sa iti fie rusine s-o zici NU stiu ce e aia RR, ideea e ca vreau motor care sa arate bine, dar sa nu fuga tare, daca ma intelegi, eu nu pot sa ma stapanesc si chestii d-astea. De ex la Counter Strike eu nu pot sa trag cu o automata pt ca nu ma opresc pana nu golesc incarcatorul sau il omor pe ala si in timpul asta se duce dreaq acuratetea asa ca joc cu ceva care nu e automat adica pistol. Si nici bani nu am bani prea multi, am cam 2000 de coco! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 NU stiu ce e aia RR, ideea e ca vreau motor care sa arate bine, dar sa nu fuga tare, daca ma intelegi, eu nu pot sa ma stapanesc si chestii d-astea. De ex la Counter Strike eu nu pot sa trag cu o automata pt ca nu ma opresc pana nu golesc incarcatorul sau il omor pe ala si in timpul asta se duce dreaq acuratetea asa ca joc cu ceva care nu e automat adica pistol. Si nici bani nu am bani prea multi, am cam 2000 de coco! ma refeream la cbr 600 rr, si eras o gluma. ca o recomandare, uita-te dupa gs 500 f. are cam ce vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) tre sa stii cand si cum sa schimbi vitezele alea ca altfel soferiii nu isi mai aveau rostul in concursurile de viteza , si daca mergi la plimbare cu toata vitezana pe care o ai nu te" plimbi " cu 200 ( ca doar mergi sa te plimbi nu sa te sinucizi), baietii cu vitezanele merg in jur de 160km/h cand pleaca in plimbari , sunt si destui kamicaze care urca vitezometrul si uita sa se mai opreasca , dar sunt si multi oameni cu capul pe umeri , nu va mai plangeti atata ca cb-ul nu e, ca n-are , ca nu poate , spuneti pe sleau ca nu va place ca arata invechit , ca n-are carene dupa care se topesc toti, in special necunoscatorii(oarele) care si exclama : mama ce motor ai .......cred ca prinde 500 km/h , si ca lumea stie din pacate ca are doar 58 cai ...... ha ha ha mie tocmai astea imi plac la CB , vreau sa zic ca deviati mult de la placerea de a te da cu motorul , pasiunea numita MOTOCICLISM. parca ati fi tiganii cu scutere care viseaza sa-si cumpere un motor care sa aiba carene, 1000 cm 3, sa fie zgomotoasa sa se auda de la 20 km distanta si sa aiba 300 cai putere si sa si scrie pe ea "300 cai" daca se poate ca sa le moara dusmanii de ciuda,,,,, fiti seriosi ........... Editat Iulie 8, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 abia astept sa imi iau si eu.Sper sa fie cat mai curand (depinde cat de repede fac rost de bani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Salut. Am fost ieri sa vad un cb 500 din '97 cu 24000 km(cam putini?) pe care vanzatorul vrea 1600. Motorul este adus din it si are un aspect general ireprosabil. Singurele chestii care trebuie schimbate imediat ar fi gumele. Toate bune si frumoase pana dam s-o pornim. Nu porneste decat greu (lucru cred ca normal tinand cont ca a stat in magazinul omului ceva luni), si cand porneste merge numai in 1. Demontam rezervorul si verificam bujiile, una nu face scanteie. Rezolvam problema si dam sa o pornim din nou. Porneste tot greu, dar porneste in 2. Dar nu sta pornita decat cu socul la maxim. Dupa ce se ia socul, musai sa i se dea gaz, altfel moare. Vanzatorul zice ca trebuie sa-i curete carburatoarele, ca s-ar fi depus reziduri (parafina) din benzina cum a stat luni de zile nepornita. Si acum intrebarea: Sunt argumente bune sau texte? Adica, daca face curatirea carburatoarelor si merge ok motorul, poate sa ascunda si alte hibe? Imi cer scuze pentru postul lung si mersi anticipat de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Salut. Am fost ieri sa vad un cb 500 din '97 cu 24000 km(cam putini?) pe care vanzatorul vrea 1600. Motorul este adus din it si are un aspect general ireprosabil. Singurele chestii care trebuie schimbate imediat ar fi gumele. Toate bune si frumoase pana dam s-o pornim. Nu porneste decat greu (lucru cred ca normal tinand cont ca a stat in magazinul omului ceva luni), si cand porneste merge numai in 1. Demontam rezervorul si verificam bujiile, una nu face scanteie. Rezolvam problema si dam sa o pornim din nou. Porneste tot greu, dar porneste in 2. Dar nu sta pornita decat cu socul la maxim. Dupa ce se ia socul, musai sa i se dea gaz, altfel moare. Vanzatorul zice ca trebuie sa-i curete carburatoarele, ca s-ar fi depus reziduri (parafina) din benzina cum a stat luni de zile nepornita. Si acum intrebarea: Sunt argumente bune sau texte? Adica, daca face curatirea carburatoarelor si merge ok motorul, poate sa ascunda si alte hibe? Imi cer scuze pentru postul lung si mersi anticipat de raspunsuri. cred ca trebuie schimbata benzina , trebuie sa ii pui benzina proaspata pentru ca aceasta in timp isi modifica cifra octanica, , bujiile sa fie reglate ca in manual, adica 0.8 - 0.9 mmsi relanti-ul deasemmenea reglat , dar este posibil sa fie din cauza benzinei , .iar daca nu se vede pic de fum cand o pornesti , nu tre sa aibe nik grav, cu mizeria din carburi se rezolva usor , le faci si o sincronizare si nu este nici o problema ... .. Sincer si mie mi se par dubioase anunturile cu motoare vechi de 10 sau 15 ani care saracele nu au decat vreo 20 000 km , de parca cei ce le-au avut le-au tinut bibelouri in vitrina ... dar ma rog......... cat despre bani este bine tare la pret, parerea mea eu am una tot din 97 tot din italia adusa Editat Iulie 9, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Salut. Am fost ieri sa vad un cb 500 din '97 cu 24000 km(cam putini?) pe care vanzatorul vrea 1600. Motorul este adus din it si are un aspect general ireprosabil. Singurele chestii care trebuie schimbate imediat ar fi gumele. Toate bune si frumoase pana dam s-o pornim. Nu porneste decat greu (lucru cred ca normal tinand cont ca a stat in magazinul omului ceva luni), si cand porneste merge numai in 1. Demontam rezervorul si verificam bujiile, una nu face scanteie. Rezolvam problema si dam sa o pornim din nou. Porneste tot greu, dar porneste in 2. Dar nu sta pornita decat cu socul la maxim. Dupa ce se ia socul, musai sa i se dea gaz, altfel moare. Vanzatorul zice ca trebuie sa-i curete carburatoarele, ca s-ar fi depus reziduri (parafina) din benzina cum a stat luni de zile nepornita. Si acum intrebarea: Sunt argumente bune sau texte? Adica, daca face curatirea carburatoarelor si merge ok motorul, poate sa ascunda si alte hibe? Imi cer scuze pentru postul lung si mersi anticipat de raspunsuri. nu neaparat putzini. Al meu e din 96 si avea 12000 km reali dupa cum mi-au confirmat mai multzi. A stat mult timp in garaj daca omul ala chiar era interesat sa o vanda o mai pornea din cand in cand...asa parca se saboteaza singur. S-ar putea sa aiba probleme mai grave, eu asa am patzit cu un bandit de 400, arata f fain, dar probleme la pornire. Din cz asta, am decis sa chem pe cineva care se pricepe, si s-a priceput atat de bine incat mi-a explicat ca are probleme grave, la distributzie si alte chestii nasole care un incepator nu vrea sa le auda. Mergi cu cineva care se pricepe, daca nu cunosti, da anuntz pe forum poate se ofera cineva, si atentzie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 nu cred ca un motor care are km reali pana in 30000 chiar si 50000 are cum sa aiba probleme cu distributia , tre sa-si fi batur joc cineva de el ca sa se strice asa de la putini km distributia....e cam dubioasa treaba... eu am un prieten tot cu un Cb 500 nu are el rabdare sa il incalzeasca etc ......motoru lui are 64000 km ......si merge perfect desi baiatu asta nu ii cauta prea mult ca nu e cald ca nu are ai , cealalta etc ...bine nici burnout uri nu ii da dar nici pe puf nu il tine ... anyway HONDA este HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) nu cred ca un motor care are km reali pana in 30000 chiar si 50000 are cum sa aiba probleme cu distributia , tre sa-si fi batur joc cineva de el ca sa se strice asa de la putini km distributia....e cam dubioasa treaba... eu am un prieten tot cu un Cb 500 nu are el rabdare sa il incalzeasca etc ......motoru lui are 64000 km ......si merge perfect desi baiatu asta nu ii cauta prea mult ca nu e cald ca nu are ai , cealalta etc ...bine nici burnout uri nu ii da dar nici pe puf nu il tine ... anyway HONDA este HONDA CB-ul meu merge f bine, eu vb de un bandit 400 pe care era sa-l cumpar inainte. Avea pe bord 33 000 km, si modelul acela are distributzie variabila un mecanism mai complicat si mult mai multe chestii ce se pot strica (la o anumita turatzie intra in functiune un alt arbore ce are came avand un alt profil, mai alungit pt a face fatza admisiei si evacuarii mult reduse ca timp din cz turatziei mari) anyway, era doar un exemplu cum te potzi tzapi la cumpararea unui motor... Editat Iulie 9, 2008 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.