Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

HA HA vezi filtrul de aer :kiss: . nu cred ca consumul a crescut chiar asa brusc, poate abia acum ti-ai dat tu seama. cred ca suntem colegi de suferinta :laugh:

 

plus ca 66 de km nu e cine stie ce masuratoare precisa. incearca si tu sa condsumi un rezervor intreg si sa vezi cati km faci

ar mai fi una: socul...

 

Ce va plangeti voi de consum de 5%???

 

Am facut intr-o zi aprox 300 km in afara orasului si consumul mediu mi-a iesit de 8% :lol:

Eu cred ca asta e consumul maxim ce se poate scoate pt ca am mers constant in 9-10 mii de ture.

 

Cu alta ocazie...am mers aprox 500 km pe autostrada si atunci am scos consum de 6.3%. Treapta 6, aprox 150 km/h.

 

Este drept ca se poate scoate si consum de 4%, chiar si in oras...daca nu tragi peste 5000 rpm.

 

 

 

 

 

HA HA vezi filtrul de aer :D . nu cred ca consumul a crescut chiar asa brusc, poate abia acum ti-ai dat tu seama. cred ca suntem colegi de suferinta :P

 

plus ca 66 de km nu e cine stie ce masuratoare precisa. incearca si tu sa condsumi un rezervor intreg si sa vezi cati km faci

ar mai fi una: socul...

 

 

Am inteles de la un prieten care a schimbat recent filtrul de aer ca s-au diminuat foarte tare rateurile pe care le da motorul cand intra in frana de motor.

E adevarat?

Voi ce stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1
Am facut intr-o zi aprox 300 km in afara orasului si consumul mediu mi-a iesit de 8% :kiss:

Eu cred ca asta e consumul maxim ce se poate scoate pt ca am mers constant in 9-10 mii de ture.

La sfarsitul sezonului dezmembrezi motocicleta? Stiu pe cineva care vrea scarita de stanga, daca nu uiti pana atunci.

 

La drum lung de 2000 km am scos cam 4.5-5.5 pe diverse segmente, in oras scot sub 6. In treapta a 6-a nu ajunge la 9000 rpm sub nici o forma, iar in a 5-a e pacat sa mergi constant la 9000, 10.000 poate doar intr-a treia. Faci motorul praf, nu e facut pentru asa ceva.

 

Rateurile nu dispar o data cu filtrul decat daca ai un filtru de-a dreptul jegos. In mod normal se schimba la 18.000 km, daca mergi si pe coclauri il schimbi la 9.000 km (e destul de ieftin), daca ajungi sa dea rateuri nu mai e filtru, e carpa de sters uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer...nu dau 300 euro pe scarita:D

Oglinzi mai bune decat alea originale..... de la Honda, eu nu vad sa fie, ma uit in ele si parca ma vad pe mine.... ...........serios, alea originale sunt chiar OK, ai camp vizual....berechet

 

salut, o problema cu scaritza am si eu, de fapt cu suportul ei, care e o piesa compacta din aluminiu. A mea a crapat (harba-nam cum) chiar in zona unde vine scaritza, inca mai rezista dar intr-un final va trebui sa o inlocuiesc sau poate o sudura fina in aluminiu...

pe unde se mai gasesc piese ?

intr-o alta ordine de idei, martzi o duc la revizia de 12 000 km. Motoru e din 96, dar nu prea a fost folosit. Daca avetzi vreun sfat ar fi mai mult decat bine-venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
intr-o alta ordine de idei, martzi o duc la revizia de 12 000 km. Motoru e din 96, dar nu prea a fost folosit. Daca avetzi vreun sfat ar fi mai mult decat bine-venit.

Du-o la un mecanic bun, e suficient :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am calculat deloc, am completat in fiecare brat asa cum specifica in manual, adica pana la 160mm, masurat din partea de sus a furcii, cu arcul scos afara si piciorul furcii compresat la maxim si la ambele brate la un loc , mi-a intrat aproximativ 450ml, atata tot ..........

 

nu se face praf nici un motor daca mergi cu ea in 10000 de ture nu are nimic , nu stiu daca v-ati uitat la specificatiile ei tehnice , abia la 9500 ture isi dezvolta cei 58 cai si la 7500 cuplul maxim , eu personal in a 6-a , la 9000 de ture aveam 193 km/h. manualul da un consum mediu de 5.8 l/100km mie mi-a luat si 6.3 iar cel mai putin mi-a consumat 4.8 la un drum in afara orasului cu pasager.dupa parerea mea daca iti consuma doar 5% ,asta in cazul in care i-ai facut corect consumul , sa fii multumit, iar sa mergi cu ea sub 4000 ture ca sa iti consume mai putin este o idee foarte proasta pt ca daca motorul este bine incalzit nu are nik daca mergi cu el in 10000 ture , in schimb daca il chinui cu turatii mici in trepte de viteza mari il uzezi prematur, mai repede ca un mers cu el supraturat .Atata timp cat el nu este pe rosu in turometru, nu se strica, caci altfel daca avea ceva producatorul il trecea pe rosu de la 10000 turatii/min. pe deasupra consumul nu iti va scadea daca mergi cu el subturat............

 

PS: eu mi-am luat filtru delo pentru cb-ul meu si sunt multumit de el ....

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand merg cu o viteza medie de 110...pana in 130...consuma cam 5...6 litri %...

o data am mers 140 de km cu o viteza de 170....180...si nu am lasat sub 160 mai mult de 2 ori..si mio consumat cam 8...9 litri % ...cea ce mi se pare super tare...

in oras...depinde de trafic...ca de conduc mai agresiv...tureaz mai tare...sprintez mai tare...si dinalea...ii bag un consum de 7....daca merg calm...lejer...accelerez treptat si incet...si dinalea...abia ating 5...6...litri %

 

CB 500 isi merita toti banii....mi se apre cea mai potrivita motocicleta de oras....si nu numai...cel mai lung traseu parcurs cu ea intr-0o singura zi or fost 300 de km....singura problema o fost funduletu meu...era amortit :kiss: in rest nici o treaba...

 

acum vreau cva mai mare...ori CB 1000 ori CB 1300...dar pe asta nu vreau sa il vand...am zis ca il pastrez...e prea tare :D

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
nu se face praf nici un motor daca mergi cu ea in 10000 de ture nu are nimic , nu stiu daca v-ati uitat la specificatiile ei tehnice , abia la 9500 ture isi dezvolta cei 58 cai si la 7500 cuplul maxim , eu personal in a 6-a , la 9000 de ture aveam 193 km/h. manualul da un consum mediu de 5.8 l/100km mie mi-a luat si 6.3 iar cel mai putin mi-a consumat 4.8 la un drum in afara orasului cu pasager.dupa parerea mea daca iti consuma doar 5% ,asta in cazul in care i-ai facut corect consumul , sa fii multumit, iar sa mergi cu ea sub 4000 ture ca sa iti consume mai putin este o idee foarte proasta pt ca daca motorul este bine incalzit nu are nik daca mergi cu el in 10000 ture , in schimb daca il chinui cu turatii mici in trepte de viteza mari il uzezi prematur, mai repede ca un mers cu el supraturat .Atata timp cat el nu este pe rosu in turometru, nu se strica, caci altfel daca avea ceva producatorul il trecea pe rosu de la 10000 turatii/min. pe deasupra consumul nu iti va scadea daca mergi cu el subturat............

Toate motocicletele dezvoltă puterea maximă destul de aproape de linia roșie, dar nu înseamnă că aia e și turația optimă. La drum lung zona optimă e cea la care acul stă vertical, pe la 6000 rpm. Cât despre consum, am făcut 2000 în 4 zile și am măsurat corect, la 160 consumă sub 6 dacă sunt bine reglate carburatoarele, iar la 100 km/h constant consumă chiar și 3.5, doar că nu merge nimeni așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand merg cu o viteza medie de 110...pana in 130...consuma cam 5...6 litri %...

o data am mers 140 de km cu o viteza de 170....180...si nu am lasat sub 160 mai mult de 2 ori..si mio consumat cam 8...9 litri % ...cea ce mi se pare super tare...

in oras...depinde de trafic...ca de conduc mai agresiv...tureaz mai tare...sprintez mai tare...si dinalea...ii bag un consum de 7....daca merg calm...lejer...accelerez treptat si incet...si dinalea...abia ating 5...6...litri %

 

CB 500 isi merita toti banii....mi se apre cea mai potrivita motocicleta de oras....si nu numai...cel mai lung traseu parcurs cu ea intr-0o singura zi or fost 300 de km....singura problema o fost funduletu meu...era amortit :lol: in rest nici o treaba...

 

acum vreau cva mai mare...ori CB 1000 ori CB 1300...dar pe asta nu vreau sa il vand...am zis ca il pastrez...e prea tare :laugh:

 

:D :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat pompa, am alimentat ultima oara de la Agip si vad ca trage mult mai bine, e mai viguroasa se infige imediat si toarce ca o pisicutza. Are un sunet mai placut, mai rotund. M-a uns pe suflet, am facut cam 114 km sambata si duminica si acum astept sa vad cu 10 litri daca ating 200 Km parcursi. Daca da, as avea consumul meu adica 5%, daca nu, nu e bine. Sa vedem. Diferentza e ca Sambata, Duminica am circulat mai bine, in rest cam merg la pas nu am unde sa ma intind si stau cateodata mai mult la semafoare. Socul il trag la pornire apoi tot il imping la loc din instinct, deci imposibil sa fi mers cu socul tras. Despre filtrul de aer, mai mi-a spus cineva dar sa mai vedem deoarece deabia am cu el ( filtru champion) cam 5000 km parcursi, deci ar cam fi de mers cu el.

 

Am rugamintea de a posta pe scurt operatiile de intretinere strict necesare si cam la cati km. Nu am carte de intretinere si poate uit ceva. Multumesc. Eu stiu despre filtru de aer, filtru de ulei , spalat si uns lant, intins lant, presiune = bine cand pleci cu ea, cat mai des sau mereu. Eu bag 2,5 pe spate si 2,2 pe fatza. Altceva? trebuie sa schimb uleiul peste 900 km. Data trecuta am bagat full sintetic Motul -- 7100 10w--40-- 4T---pretz 170 ron.Acum vreau sa-i fac si un tratament am cumparat tot de la ei engine clean 200 ml.O fi bun de ceva ? cica se baga in uleiul vechi si merge la relanti 15 minute si apoi se scoate si se face schimbul de filtru si ulei. Cine stie ? Am luat mai multe sprayuri cu el odata si nu stiu cat a costat asta. Am de primit de la ei un rucsac misto pe chestia celor 5 sprayuri cumparate. Daca sunt amatori va dau adresa sau tel. Am luat spray uns ,spalat , curatat- frana discul,clean engine si pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea nicicum nu a vrut mai mult de 175, si chiar am insistat...

 

am fost la o plimbare cu niste baieti cu vitezane, si am prins asfalt ud. eu eram tot numai noroi , iar pantalonii de-a dreptul uzi, iar aia se udasera numai pe adidasi. fain cb-ul dar are limitarile lui. daca-l folosesti in oras sau afara dar la viteze de pana 120 e o placere. si foarte fain e pe curbe, unde manevrabilitatea e de exceptie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Poți să îl carenezi, există kituri de carenă pentru el gata făcute sau îți face un specialist, dar costă cam mult. Două tobe poți să îi pui, dar în nici un caz sub Âşea, nu e loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca se tot vorbeste de consum....m-ati facut curios si l-am calculat si eu la a mea: traseu Baia-Mare - Cluj, dus intors, total 333 km, vreo 15km facuti in oras, viteza maxima unde s-a putut: 160 km/h, respectat cat de cat viteza prin localitati, la 70 de kg ale mele si vreo 15 bagaj+echipament, mi-au trebuit aprox 14 l de benzina, rezulta un consum de 4,2 l / 100km.

 

Referitor la ce zicea Pogor mai sus, cam 120 km/h, e limita superioara de viteza la care ma simt si eu ok pe un naked in privinta vantului. Desi nu imi placeau motoarele carenate, am un cb500 cu carene TCP, care ajuta f mult la un drum mai lung, desi limiteaza din placerea de a merge pe motor(parerea mea).

O problema ce am observat-o la plasticurile astea: crapa pe la prinderile suruburilor. Dupa 100 de km pe un drum de munte, asfaltat dar cu f multe gropi, crapaturile s-au accentuat....alta problema e prinderea becului in interiorul farului (pt cei care cunosc)....totusi sunt afthermarket, de le faceau micutii japonezi, poate erau mai reusite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! As vrea sa-mi iau si eu un motor de-asta si as vrea sa stiu 2 lucruri: Pot sa-l carenez? POot sa pun cate o toba pe fioecare cilindru si sa le aduc sub sa? Multumesc!

daca vrei sa iti iei RR nu trebuie sa iti fie rusine s-o zici :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand merg cu o viteza medie de 110...pana in 130...consuma cam 5...6 litri %...

o data am mers 140 de km cu o viteza de 170....180...si nu am lasat sub 160 mai mult de 2 ori..si mio consumat cam 8...9 litri % ...cea ce mi se pare super tare...

in oras...depinde de trafic...ca de conduc mai agresiv...tureaz mai tare...sprintez mai tare...si dinalea...ii bag un consum de 7....daca merg calm...lejer...accelerez treptat si incet...si dinalea...abia ating 5...6...litri %

 

CB 500 isi merita toti banii....mi se apre cea mai potrivita motocicleta de oras....si nu numai...cel mai lung traseu parcurs cu ea intr-0o singura zi or fost 300 de km....singura problema o fost funduletu meu...era amortit :kiss: in rest nici o treaba...

 

acum vreau cva mai mare...ori CB 1000 ori CB 1300...dar pe asta nu vreau sa il vand...am zis ca il pastrez...e prea tare :D

SUNT 100% DE ACORD CU TINE HONDA RULZZZZ

 

Am schimbat pompa, am alimentat ultima oara de la Agip si vad ca trage mult mai bine, e mai viguroasa se infige imediat si toarce ca o pisicutza. Are un sunet mai placut, mai rotund. M-a uns pe suflet, am facut cam 114 km sambata si duminica si acum astept sa vad cu 10 litri daca ating 200 Km parcursi. Daca da, as avea consumul meu adica 5%, daca nu, nu e bine. Sa vedem. Diferentza e ca Sambata, Duminica am circulat mai bine, in rest cam merg la pas nu am unde sa ma intind si stau cateodata mai mult la semafoare. Socul il trag la pornire apoi tot il imping la loc din instinct, deci imposibil sa fi mers cu socul tras. Despre filtrul de aer, mai mi-a spus cineva dar sa mai vedem deoarece deabia am cu el ( filtru champion) cam 5000 km parcursi, deci ar cam fi de mers cu el.

 

Am rugamintea de a posta pe scurt operatiile de intretinere strict necesare si cam la cati km. Nu am carte de intretinere si poate uit ceva. Multumesc. Eu stiu despre filtru de aer, filtru de ulei , spalat si uns lant, intins lant, presiune = bine cand pleci cu ea, cat mai des sau mereu. Eu bag 2,5 pe spate si 2,2 pe fatza. Altceva? trebuie sa schimb uleiul peste 900 km. Data trecuta am bagat full sintetic Motul -- 7100 10w--40-- 4T---pretz 170 ron.Acum vreau sa-i fac si un tratament am cumparat tot de la ei engine clean 200 ml.O fi bun de ceva ? cica se baga in uleiul vechi si merge la relanti 15 minute si apoi se scoate si se face schimbul de filtru si ulei. Cine stie ? Am luat mai multe sprayuri cu el odata si nu stiu cat a costat asta. Am de primit de la ei un rucsac misto pe chestia celor 5 sprayuri cumparate. Daca sunt amatori va dau adresa sau tel. Am luat spray uns ,spalat , curatat- frana discul,clean engine si pana.

 

manualul spune ca uleiul din motor se schimba la 12000 km sau anual. Din cate am vb cu motociclisti mai batrani ei nu recomanda sub nici o forma tratament la motocicleta , spuneau ceva de ambreiaj etc . nu stiu prea multe . iar un manual Haines .cu date complete despre intretinerea CB gasesti aici , si ai de unde sa cunosti anumite lucruri despre motoare in general , nu din auzite .......

http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/H...%20By_Mosue.pdf

 

a mea nicicum nu a vrut mai mult de 175, si chiar am insistat...

 

am fost la o plimbare cu niste baieti cu vitezane, si am prins asfalt ud. eu eram tot numai noroi , iar pantalonii de-a dreptul uzi, iar aia se udasera numai pe adidasi. fain cb-ul dar are limitarile lui. daca-l folosesti in oras sau afara dar la viteze de pana 120 e o placere. si foarte fain e pe curbe, unde manevrabilitatea e de exceptie

nu stiu de ce al tau nu poate mi mult de 175 eu am prins cu a mea 193 in 9000 de ture si cred sincer ca ia 200 destul de usor, este totusi foarte periculos sa mergi cu viteze asa de mari si cu un naked si cu orice motocicleta sau vehicul inclusiv masina. posibil ca si toba sa ma fi ajutat ca nu o aveam pe cea originala ci una care ii permie o evacuare mai rapida lucru care ii da cativa cai in plus cam 4-5 % din cate am inteles .oricum nu stiu daca si cat m-a ajutat acest lucru

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un cb500f pe care l-am luat de 2 saptamani din 2007 pe care am dat 3000E cea ce mi se pare super deal , dar singura problema este ca trage putin dreapta cand iau mainile dupantul a ghidon, in rest merge foarte laser.As vrea sa ii iau si eu un geam macar pentru ca de la 120-130 ma cam darama vantul.Daca e ce parbriz imi recomandati sau poate are cineva de vanzare.Am mers si eu cu el maxim cu 170 si sincer nu cred ca merge mai mult cel putin asa cum e el necarrenat.In schim intr-adevar de oras e cea mai tare :D).Consumul e undeva pe la 5 si ca demaraj a1-a,a2-a ,a3-a nu te bate nici o masina de manelisti :kiss: ,cu toate ca netoti au fost care au vrut si culmea imi dadeam seama dupa ca ei se fac cu mine ca eu nu fac chestii din astea.Si inca o chestie la cat se face revizia ca e inca in garantie si au fost facute reviziile la Honda si asa vrea sa le fac si eu sa nu pierd garantia care e pana in 2009,ultima a fost facuta parca la 6000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un cb500f pe care l-am luat de 2 saptamani din 2007 pe care am dat 3000E cea ce mi se pare super deal , dar singura problema este ca trage putin dreapta cand iau mainile dupantul a ghidon, in rest merge foarte laser.As vrea sa ii iau si eu un geam macar pentru ca de la 120-130 ma cam darama vantul.Daca e ce parbriz imi recomandati sau poate are cineva de vanzare.

 

Am eu parbriz pe naked dar nu face miracole, am mers si cu unul carenat TCP si diferenta e majora (chiar si de la 80km/h in sus). O sa-l dau jos sa vad daca ajuta la ceva sau nu.

 

Putin offtopic: taaaare urate mai sunt naked-urile cu parbriz aftermarket. Naked = oras, vrei afara, iei carenata. Naked in oras e excelenta, vezi unde calca roata, te strecori mai usor, picioarele stau mai comod pe asfalt la semafor, etc. Dar, daca vrei viteza, iei carenata.

 

Carenele sunt ok dar TCP din ce stiu nu mai face pentru CB.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUNT 100% DE ACORD CU TINE HONDA RULZZZZ

 

 

 

manualul spune ca uleiul din motor se schimba la 12000 km sau anual. Din cate am vb cu motociclisti mai batrani ei nu recomanda sub nici o forma tratament la motocicleta , spuneau ceva de ambreiaj etc . nu stiu prea multe . iar un manual Haines .cu date complete despre intretinerea CB gasesti aici , si ai de unde sa cunosti anumite lucruri despre motoare in general , nu din auzite .......

http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/H...%20By_Mosue.pdf

 

 

nu stiu de ce al tau nu poate mi mult de 175 eu am prins cu a mea 193 in 9000 de ture si cred sincer ca ia 200 destul de usor, este totusi foarte periculos sa mergi cu viteze asa de mari si cu un naked si cu orice motocicleta sau vehicul inclusiv masina. posibil ca si toba sa ma fi ajutat ca nu o aveam pe cea originala ci una care ii permie o evacuare mai rapida lucru care ii da cativa cai in plus cam 4-5 % din cate am inteles .oricum nu stiu daca si cat m-a ajutat acest lucru

Iti multumesc pentru manual, sigur imi v-a fi de folos.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit in ultimile pagini despre parerile fiecaruia. Unii mergeti cu 175, altii cu 193, kilometri buni nu asa cateva minute....

Eu sincer, am mers cu ea cu maxim 120 si nu mi-e rusine sa recunosc. O am din martie si cu sau fara parbriz diferenta nu se simte decat daca iti bagi tu capul sub el. La 120 km/h deja imi balangane capul in toate partile oricat as incerca sa mi-l tin pe loc :burnout: Pe langa asta am senzatia ca prima rafala de vant mai puternica ma poate arunca in sant. Pur si simplu imi dispare orice senzatie de siguranta si momentan prefer sa merg in limitele in care ma simt eu in siguranta, adica maaaxim 120 Km/h si asta cand e soseaua absolut libera, drum bun si vant putin.

Cine stie, poate cu timpul o sa prind si eu mai mult curaj sa ajung ca cei viteji de pe aici la 190 km/h. Momentan parerea mea e ca acest tip de motor nu e facut pentru astfel de viteze.

Nu sariti pe mine, e doar parerea mea personala.

Drum bun si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sir Vlad ai perfecta dreptate, dar ce te faci cand ai un drum de 500-700km de facut, aia cu carenate te asteapta din ora in ora si tie iti vine sa stai in picioare ca-ti arde fundul de parca stai pe jar? Eu cand prind o bucata de autostrada, bag dopurile de urechi (obligatorii > 100km/h) si ii dau 130-140km/h. La viteza aia nu-ti mai dai seama daca pocniturile din casca sunt muste sau criblura. Da' sigur ustura. :burnout:

 

Pe serpentine sau in oras in schimb, e ideala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sir Vlad ai perfecta dreptate, dar ce te faci cand ai un drum de 500-700km de facut, aia cu carenate te asteapta din ora in ora si tie iti vine sa stai in picioare ca-ti arde fundul de parca stai pe jar? Eu cand prind o bucata de autostrada, bag dopurile de urechi (obligatorii > 100km/h) si ii dau 130-140km/h. La viteza aia nu-ti mai dai seama daca pocniturile din casca sunt muste sau criblura. Da' sigur ustura. :D

 

Pe serpentine sau in oras in schimb, e ideala.

 

 

Uite si eu am facut weekendul asta vreo 400 km. Am fost cu inca 2 tipi, unul cu un Kawasaki ZX-4 celalalt ZX-10. Oamenii au si ceva mai multa experienta si n-a fost mult pana i-am pierdut de tot. Cand au bagat mana in gaz si au ajuns la 200+ dusi au fost. Dar asta e, i-am dat si eu 120, dar pe acolo m-am oprit. Eu aveam si pasager (prietena) care avea si o dihanie de rucsac in spate si n-am vrut sa risc. Ne mai intalneam pe la benzinarii sau la o pauza de tigara in rest mergeam cam singur, dar nu-mi displace :blbl: Parca imi place mai mult sa merg in ritmul meu, sa stiu ca nu ma grabeste nimeni si sa savurez plimbarea :unsure:. Poate e mai bine asa, sa apuc si eu sa capat experienta.

Salutare si noroc cu carul !

Poate ne vedem si noi mai multi vara asta undeva prin centrul tarii, ca s-a tot vorbit si nu s-a ajuns la nici o concluzie finala :burnout: macar 10 daca ne adunam si tot e ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 90 ma simt deja inconfortabil. e drept ca am o casca proasta, intra aer in ea la greu, si n-aud nimik etc

in rest, urmatoarea problema este vantul. Sambata am facut niste ture prin orash, dar batea vantul atat de tare incat intr-o curba mai lunga, si la experientza mea f mica, simteam ca nu pot sa-mi tzin banda....asa ca m-am bagat pe o strada laterala.

naked nu inseamna oras 100%. Daca vrei sa mergi in afara ar trebui sa potzi fara probleme, sa mergi in limitele aproape legale, nu zice nimeni ca trebuie sa rezisti la 190 la ora, dar sa fi confortabil la 120 nu mi se pare exagerat.

Nu inteleg de ce scrie pe cadran 220 daca e atat de greu si pericols sa mergi cu 100 de km mai putzin. Puteau faca cutia mai scurta, viteaza maxima nustiu, sa zicem 120 dar demaraj mai bun, mult mai practica "pt oras".

Ma intreb cum se comporta un motor carenat la vant...(eventual avand si cauciucuri mai late s.a.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un cb500f pe care l-am luat de 2 saptamani din 2007 pe care am dat 3000E cea ce mi se pare super deal , dar singura problema este ca trage putin dreapta cand iau mainile dupantul a ghidon, in rest merge foarte laser.As vrea sa ii iau si eu un geam macar pentru ca de la 120-130 ma cam darama vantul.Daca e ce parbriz imi recomandati sau poate are cineva de vanzare.Am mers si eu cu el maxim cu 170 si sincer nu cred ca merge mai mult cel putin asa cum e el necarrenat.In schim intr-adevar de oras e cea mai tare :blbl:).Consumul e undeva pe la 5 si ca demaraj a1-a,a2-a ,a3-a nu te bate nici o masina de manelisti :burnout: ,cu toate ca netoti au fost care au vrut si culmea imi dadeam seama dupa ca ei se fac cu mine ca eu nu fac chestii din astea.Si inca o chestie la cat se face revizia ca e inca in garantie si au fost facute reviziile la Honda si asa vrea sa le fac si eu sa nu pierd garantia care e pana in 2009,ultima a fost facuta parca la 6000.

 

am o veste proasta pt tine...cbf ala daca e luat de la un baiat din brasov, dar avea numere de vaslui, a avut un accident frontal si a fost dauna totala. proprietarul din vaslui l-a vandut celui din brasov de la care l-ai luat tu...Stiu motorul pt ca teapa asta era s-o ia un prieten din ploiesti, si l-am atentionat ca e suspect de ieftin. Ia legatura cu primul proprietar si o sa vezi ca ceea ce-ti spun e adevarat. Si alta data cand cumperi un motor mai cere si tu alte pareri, de la cei care se pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit in ultimile pagini despre parerile fiecaruia. Unii mergeti cu 175, altii cu 193, kilometri buni nu asa cateva minute....

Eu sincer, am mers cu ea cu maxim 120 si nu mi-e rusine sa recunosc. O am din martie si cu sau fara parbriz diferenta nu se simte decat daca iti bagi tu capul sub el. La 120 km/h deja imi balangane capul in toate partile oricat as incerca sa mi-l tin pe loc :burnout: Pe langa asta am senzatia ca prima rafala de vant mai puternica ma poate arunca in sant. Pur si simplu imi dispare orice senzatie de siguranta si momentan prefer sa merg in limitele in care ma simt eu in siguranta, adica maaaxim 120 Km/h si asta cand e soseaua absolut libera, drum bun si vant putin.

Cine stie, poate cu timpul o sa prind si eu mai mult curaj sa ajung ca cei viteji de pe aici la 190 km/h. Momentan parerea mea e ca acest tip de motor nu e facut pentru astfel de viteze.

Nu sariti pe mine, e doar parerea mea personala.

Drum bun si asfalt uscat !

te inveti si cu vantul pana la urma. eu am mers cu 140 perioade lungi, si i-am dat km buni si la blana. in timp o sa ii dai si tu, ca motorul duce fara probleme. nu-i ca la dacie, unde ti-e frica sa ii dai pana la rosu. eu oricum mai fac un test fara bagaj si cu filtru de aer nou, sa vedem atunci ce poate. o fi si din cauza cauciucului mai mic pe spate??? vreau si eu sa merg cu 190.

 

offtopic: stiati ca cbr f4 are o pozitie destul de touring? si maine mi-as da cb-ul pe unul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri pe autostrada fara parbriz si surpriza, e mai bine decat cu parbriz. Bucatica aia de parbriz creea turbulente la nivelul castii pe cand acum presiunea e mult mai "omogena". A urcat destul de rapid la 180km/h, mai sus n-am mers ca A1 e plina de surprize. Ce a ajutat au fost dopurile de urechi si o casca usoara cu un design bun (am HJC AC-11) care parca taie aerul. Cu parbrizul pus, imi smucea capul in toate partile, iar prin el nu vezi bine (se umple rapid de muste). La 120-140km/h se poate merge. La 100-120 deja e plimbare de placere, vad doar strada, nu tu parbriz, doar soseaua. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...