Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Deci:

- CB-ul se poate carena, dar nu gasesti carene la bucata ci doar set complet. Un set nou costa cel putin 600 EUR, asa ca nu il iei cu banii de țigări. Dacă 600 EUR sunt bani de țigări ia moto carenată din start, ori CB500 ori GS500F

- sub Âşea nu ai spațiu să bagi tobele, trebuie să tai Âşeaua ca să le bagi Âşi nu Âştiu cine îți face asta. Spatele la CB nu e o codiță minusculă sub care să se vadă tobe, e destul de lăsat ca să nu se potrivească estetic chiar dacă ai găsi soluția să pui tobele. Iese urât cu spume, avorton de-a dreptul.

 

Marius, am mers Âşi eu cu 200 pentru câteva sute de metri (de curiozitate), dar nu am ajuns la viteza asta lejer Âşi nu contează prea tare ce crezi, ci ceea ce se întâmplă în realitate. Nu Âştiu dacă tu crezi câți electroni se miÂşcă doar ca să îți prăjeÂşti o felie de pâine în prăjitor, nu cred că ai stat să îi numeri (doar dacă oi fi Chuck Norris), dar numărul o să ți se pară incredibil, deÂşi e adevărat. AÂşa Âşi cu Dacia, despre care nu am zis că are "forță de frecare la înaintare mai mică decât CB-ul" (cred că faci parte din procentul ăla uriaÂş de oameni care nu înțeleg ce citesc, e rezistență la înaintare nu frecare la înaintare), pentru că dacă era aÂşa Dacia la 62 de CP (54 are cea cu motor de 1300 cc) avea viteză maximă mai mare decât CB-ul la 58 CP, prindea Dacia vreo 220 cel puțin :( Dacă mai citeÂşti de vreo 2-3 (eventual 30) ori o să vezi că am zis altceva.

nu are cum sa aiba o dacie cx mai mic ca al motocicletei.are un parbriz lat cat doua motociclete, faza cu electronii e chiar penibila , nu ai de unde sa ma cunosti , dar ma crezi atata de prost ??? crezi ca nu stiu ce e ala un atom si cu ce se mananca ? acolo am gresit cand m-am exprimat , cu frecarea , oricum aerul dislocat de un autoturism este mult mai mare ca o moto, eu mai am siltceva de facut in afara de a-mi construi un text perfect . apropo ca veni vorba de modificari etc. nu caas fide acord cu toba sub sa la Cb dar ai pus mana pe un felx si un aparat de sudura vreodata , "avorton ", eu cred ca este greu sa treaza evacuareape sub motor sa ajunga sub sa pt ca nu are locde carcasa filtrului de aer , dar cat d urat sau frumos va fi nu ai cum sa stii decat daca faci lucrul asta chiar si intr-un desen .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

una peste a;lta nu cred ca o dacie iatampina mai putina forta de frecare la inaintare ca un cb , in nici un caz si poate am sa va conving vreodata ca cb -ul prinde lejer 195, pentru ca asta stiu sigur , eu am mers cu viteza asta . etc si cu asta sper sa inchei capitorlul viteza cb ului :D

 

Stau si citesc posturile voastre si imi dau seama ca intradevar mi-ar place sa facem o intalnire a noastra a CB-istilor. :kali:

 

In legatura cu viteza max...si eu am mers 200 cu al meu (naked).

Al meu pana la 180 km/h trage destul de repede, apoi tre sa ma aplec maxim pe rezervor si daca il rog frumos...urca si pana la 200 km/h.

Totusi am patit de cateva ori ca nu vroia sa treca de 185, si am impresia ca am prins ceva vant din fata, care si-a spus cuvantul.

Intradevar CB-ul nu e f performant d.p.d.v. aerodinamic, mai ales cel naked. La 200 km/h chiar daca sunt aplecat pe rezervor, tre sa ma tin bine de ghidon caci vantul e f puternic :()

As vrea sa nu vand niciodata CB-ul meu pentru ca imi place enorm de mult, insa oricum vreau CBR 600 F4, sau GSX-R 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
nu are cum sa aiba o dacie cx mai mic ca al motocicletei.are un parbriz lat cat doua motociclete

Deci nu ai înțeles nimic, deÂşi ai citit. Parbrizul lat face parte din secțiune, nu din coeficient aerodinamic. EÂşti capabil să înțelegi diferența?

faza cu electronii e chiar penibila , nu ai de unde sa ma cunosti , dar ma crezi atata de prost ???

Nu te cunosc, văd doar ce scrii Âşi deja mi-am format o părere.

eu mai am siltceva de facut in afara de a-mi construi un text perfect .

Poate te reținem din treabă, dar ai cam poluat aici cu hieroglifele Âşi scrisul de copil de clasa a 3-a. Demonstrează că poți mai mult sau o să cred că eÂşti chiar la nivel de clasa a 3-a.

apropo ca veni vorba de modificari etc. nu caas fide acord cu toba sub sa la Cb dar ai pus mana pe un felx si un aparat de sudura vreodata , "avorton ", eu cred ca este greu sa treaza evacuareape sub motor sa ajunga sub sa pt ca nu are locde carcasa filtrului de aer , dar cat d urat sau frumos va fi nu ai cum sa stii decat daca faci lucrul asta chiar si intr-un desen .....

Da, Âştiu să folosesc un flex Âşi aparat de sudură (de vreo 20 de ani chiar) Âşi nu am nevoie de desen pe hârtie ca să îmi imaginez ce iese dintr-un CB cu tobe sub Âşea. Se numeÂşte proiecție mentală Âşi mie mi-a apărut ceva tare urât. Atât de urât că nici nu îți poți imagina.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu ai înțeles nimic, deÂşi ai citit. Parbrizul lat face parte din secțiune, nu din coeficient aerodinamic. EÂşti capabil să înțelegi diferența?

 

Nu te cunosc, văd doar ce scrii Âşi deja mi-am format o părere.

 

Poate te reținem din treabă, dar ai cam poluat aici cu hieroglifele Âşi scrisul de copil de clasa a 3-a. Demonstrează că poți mai mult sau o să cred că eÂşti chiar la nivel de clasa a 3-a.

 

Da, Âştiu să folosesc un flex Âşi aparat de sudură (de vreo 20 de ani chiar) Âşi nu am nevoie de desen pe hârtie ca să îmi imaginez ce iese dintr-un CB cu tobe sub Âşea. Se numeÂşte proiecție mentală Âşi mie mi-a apărut ceva tare urât. Atât de urât că nici nu îți poți imagina.

 

 

Deci nu ai înțeles nimic, deÂşi ai citit. Parbrizul lat face parte din secțiune, nu din coeficient aerodinamic. EÂşti capabil să înțelegi diferența?

 

Nu te cunosc, văd doar ce scrii Âşi deja mi-am format o părere.

 

Poate te reținem din treabă, dar ai cam poluat aici cu hieroglifele Âşi scrisul de copil de clasa a 3-a. Demonstrează că poți mai mult sau o să cred că eÂşti chiar la nivel de clasa a 3-a.

 

Da, Âştiu să folosesc un flex Âşi aparat de sudură (de vreo 20 de ani chiar) Âşi nu am nevoie de desen pe hârtie ca să îmi imaginez ce iese dintr-un CB cu tobe sub Âşea. Se numeÂşte proiecție mentală Âşi mie mi-a apărut ceva tare urât. Atât de urât că nici nu îți poți imagina.

:( eu nu sunt de acord cu simplul fapt ca persoane de pe forum afirma ca Cb-ul nu are cum sa depaseasca 180km/h sau ceva de genul asta, nu ma uit in urma pe forum pnetru a cita ceva exact, si nici nu stau sa repar textul scris in graba, si nu folosesc formule pentru a expune argumente si contraargumente aici pe forum pt ca nu ma intereseaza sa impresionez pe nimeni cu asta , eu pur si simplu imi expun parerea proprie si personala. asa ca fapt divers din mica mea experienta pot afirma ca in ceea ce priveste CB -ul MEU ajunge la 195 km/h cu motociclist de 60 kg lipit de rezervor , si fara vant puternic din fata sau lateral , oricand. sunt constient ca atunci cand functioneaza un motor , chiar, se intampla o groaza de fenomene si ca atomii se misca , ca .moleculele se pun si ele in miscare , ca se genereaza tot felul de forte, ca in cilindri are loc o reactie de oxidare extrem de rapida , initiata de o scanteie, si care este numita si detonatie,,,,, care genereaza o presiune variabila in functie de amesteul de carburant si aer, tinand cont si de procentul de oxigen continut in aer, si de temperatura aerului, care de regula este de 21 % etc...... balarii, ma intereseaza ca motorul meu merge si ca o face foarte bine si ca relultat al tuturor acestor procese fizice si chimice care au lo ma deplasez cu 195km/h avand 9000 turatii pe minut .......... tre sa stii putin si din astea fara exagerari si fara a demonstra tuturor ca , chiar le cunosti, pefoarte putini ii intereseaza asta

 

in ceea ce priveste designul, poate nu arata foarte bine din punctul unora de vedere, dar personal prefer sa nu il modific sa il fac sa arate altfel pt ca imi place asa cum este , dar nu inseama ca nu se poate modifica si pana una alta, in reliatate lucrurile pot arata si lasa o impresie cu totul si cu totul diferita fata de orice desen sau proiectie mentala .

eu am demontat partea din spate a cb-ului si cred ca singura problema mai complicata este sa izolezi termic, galeria de evacuare , cu un strat subtire de material izolant, deoarece nu este spatiu prea mare intre roata si carcasa filtrului de aer.

daca cineva doreste intradevar sa faca aceasta modificare , de a muta toba sub sa , va trebui sa construiasca alta sa , si alta codita cb-ului si atunci dupa ce aceste probleme vor fi fost rezolvate , nu cred ca va arata in nici un caz ca un avorton, imaginea lui va fi data de carcasa exterioara a partii din spate a motorului , de cum anume va arata ea, ca piesa integrata in ansamblu nu de toba propriu zisa, motoarele care au toba sub sa din fabrica au toto roata de

fratele meu si-a modificat spatele motorului sau , nu pentru a pune acolo toba ci pt ca nu ii placea lui cum arata asa , nu spun ca este cine stie ce imagine acum dar este altceva , asa cum si-a dorit el ...in nici un caz un avorton ....

depinde mult de cel care va face acest lucru , de cum anume va lucra, motoarele care au toba sub sa din fabrica , au acelasi diametru al rotii din spate si aceeasi inaltime de jos pana la sa ca si celelalte, si mai bine ar fi sa vezi cum au rezolvat producatorii aceasta problema si or sa iti vina idei

aici pe forum expunem fiecare parerile pro sau contra , arbitrar , nu suntem o comunitate stiintifica din cate stiu eu, mai incurc literele , din graba de a raspunde si a pleca repede la treaba , dar nu cred ca dau vreun examen de caligrafie aici pe forum, era ceva urat sa folosesc un limbaj neadecvat comunicarii civilizate, sau stiu eu ce , dar sa incurc literele nu este nimic grav , pana si doctorii nu inteleg ce scriu dar eu .............intradevar e important si cum scrii ceea ce scrii, in functie de situatie, aici insa , pentru mine conteaza mai mult ce scriu chiar daca mai incurc uneori cuvinte sau litere, personal nu am judecat pe nimeni din punctul asta de vedere atunci cand nu mi-a dat dreptate , daca scrii frumos nu inseamna ca ai si dreptate .....

 

 

 

HONDA AAAAAAAAAAA !!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Interesant. Am si eu o honda cb500 din 94. nu vreau sa spun multe decat pentru ca s-a spus. O sa pun camera video pe rezervor ca de mult vreau...atunci avem probe...oricum difera...modelul meu de modelul lui marius si asa mai departe. Fiecare e unic :D. Oricum nu ne trebuie viteza aia. Eu merg pana la mare lejer intre 100 si 140 cu pasager si bagaj. Plimbare nene nu concurs. E prima mea motocicleta...dar cred ca o sa raman fan Naked sau mai bine zis fan pozitiei drepte pe motor, nu prea conteaza modelul..si KTM DUKE imi face cu ochiul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un fix, vreau motor de-asta si sa-l carenez si sa-i pun 2 tobe sub sa. Nu e niciun chip sa-i pun tobe sub sa? Tai, sudez, indoi fac ce e nevoie, numai sa-i pun domne tobe sub sa (e o obsesie de-a mea). As lua si un GS 500, dar sa-l carenez? Pai nu are racire pe aer? Stati linistiti, F nu-mi permit, asa la un CB iau azi o juma' de carena, maine 2 piulite, mai una, mai alta...

CBR600RR_cutaway].jpg

 

uite un cbr din 2005 daca ai unu prin zona uita-te cum au pus galeriile si toba

honda_slr_650_1999_2.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR600RR_cutaway].jpg

 

uite un cbr din 2005 daca ai unu prin zona uita-te cum au pus galeriile si toba

honda_slr_650_1999_2.jpg

Multumesc mult! Mama cat de atre e...Chiar aseara au venit 2 baieti cu CBR-uri si m-am bagat pe sub ele sa vad daca ar merge, de 1 toba e loc sub sa daca dau stopul jos, acum nu stiu cat se lasa motocicleta cand te urci pe ea! Sigur o sa fac asa ceva. Daca nu iau Bandit, iau CB si il modific cum imi imaginez eu! Catre fighter asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! Mama cat de atre e...Chiar aseara au venit 2 baieti cu CBR-uri si m-am bagat pe sub ele sa vad daca ar merge, de 1 toba e loc sub sa daca dau stopul jos, acum nu stiu cat se lasa motocicleta cand te urci pe ea! Sigur o sa fac asa ceva. Daca nu iau Bandit, iau CB si il modific cum imi imaginez eu! Catre fighter asa...

 

ai un pic de curaj , da tot jos de pe motor , fa rost de o toba izolata termic si apuca-te de treaba , masoara de 10 ori si taie odata, nu fi neincrezator

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai un pic de curaj , da tot jos de pe motor , fa rost de o toba izolata termic si apuca-te de treaba , masoara de 10 ori si taie odata, nu fi neincrezator

Multumesc! Cand o sa-mi iau motor o sa va tin la curent! Cam ce as vrea eu sa-i fac: sa-i pun monobrat pe spate, sa ii schimb farurile si carena fata, sa modific ghidonul (am vazut eu un ghidon misto rau in niste desene animate: Star Hawks sau cam asa ceva), toba sub sa si sa-i modific saua sa fie pasagerul mai sus. Cand n-ai bani mai iei azi o d-aia, maine o d-aialalta, aparatura necesara o am: flex, aparatd e sudura, ma duc sa-m,i iau si un pistold e vopsit, compresorulde la tractor.... Daca nu gasesc toba izolata termic izolez saua si ii pun un deflector de caldura , dar sper sa nu afecteze si caucicul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am cumparat-o. 1500 euro, din '95.

Asa mi-a trebuit. Acum sa-mi iau carnetul.

O poza:

 

Sa o folosesti sanatos si fara incidente nashpa....

 

De ce nu are oglinzi? Cauciucu pe fata pare a fi terminat. In rest arata ok. Toba originala.

Sa ii faci schimbu de ulei...orice ar zice vechiu proprietar.

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam ca am consum mare la un moment dat. Intr-adevar asa era, datorita traficului foarte dens pe ruta aceea spre munca, dar am fost plecat 480 km la Moeciu de sus si inapoi si am facut calculul la intoarcere. Consum 22litri la 480 km parcursi. Mi-a iesit un consum foarte bun ma declar multumit, problema era de trafic pe noul traseu spre munca, in rest trage, merge si consuma minunat. Ma declar multumit si imi dau seama ca totul era O.K. Pustoaica era sanatoasa. Trebuie sa schimb serviciul.

 

Spuneam ca am consum mare la un moment dat. Intr-adevar asa era, datorita traficului foarte dens pe ruta aceea spre munca, dar am fost plecat 480 km la Moeciu de sus si inapoi si am facut calculul la intoarcere. Consum 22litri la 480 km parcursi. Mi-a iesit un consum foarte bun ma declar multumit, problema era de trafic pe noul traseu spre munca, in rest trage, merge si consuma minunat. Ma declar multumit si imi dau seama ca totul era O.K. Pustoaica era sanatoasa. Trebuie sa schimb serviciul.
Sau traseul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o folosesti sanatos si fara incidente nashpa....

 

De ce nu are oglinzi? Cauciucu pe fata pare a fi terminat. In rest arata ok. Toba originala.

Sa ii faci schimbu de ulei...orice ar zice vechiu proprietar.

 

succes

Oglinzile le-am dat jos ca nu puteam sa o bag in caddy. Cauciucurile deja le-am schimbat (am primit un rand de cauciucuri in pretul moto), poza era din prima zi (vineri). Sambata le-am si schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebarela voi posesorii de CB.

Pornesc motorul si in momentul accelerarilor bruste se aude un clantanit ca si un fel de smucitura de lant sau ceva asemanator, daca apas ambreiajul... nu se mai aude, vi se intampla si voua, este normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am cumparat-o. 1500 euro, din '95.

Asa mi-a trebuit. Acum sa-mi iau carnetul.

O poza:

salut, e identica cu a mea, arata f bine :(

catzi km are si de unde tzi-ai luat-o ?

s-o folosesti sanatos, asfalt curat !!

ps: daca gasesti semicarena pt culoarea asta si nu o vrei sa-mi zici mie :D

 

nu vad legatura cu apasarea ambreiajului.... caci atunci galagia tace......sa nu fie ceva din ambreiaj sau din cutie

ambreiajul are si rolul de a prelua sarcini bruste din transmisie. Cand folosesti ambreiajul, aproape oricare ar fi natura socului, aceasta este diminuata, este ca si cum accelerezi mai incet. Din ambreiaj nu pare sa fie pt ca el se referea la accelerare brusca. Ma gandesc ca poate sa fie din cauza ca e lantzul prea larg , dar speculez si n-am nici experientza care sa-mi intareasca presupunerea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, e identica cu a mea, arata f bine :(

catzi km are si de unde tzi-ai luat-o ?

s-o folosesti sanatos, asfalt curat !!

ps: daca gasesti semicarena pt culoarea asta si nu o vrei sa-mi zici mie :D

 

 

salut. are putin peste 23000 km si am luat-o de la italianul din Osorhei (BH).

deocamdata fac scoala si iti dai seama ca ma mananca palma...

asfalt uscat si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiajul are si rolul de a prelua sarcini bruste din transmisie. Cand folosesti ambreiajul, aproape oricare ar fi natura socului, aceasta este diminuata, este ca si cum accelerezi mai incet. Din ambreiaj nu pare sa fie pt ca el se referea la accelerare brusca. Ma gandesc ca poate sa fie din cauza ca e lantzul prea larg , dar speculez si n-am nici experientza care sa-mi intareasca presupunerea...

 

 

Hai sa va explic mai pe indelete.....

stau pe loc, mobra pe cricul central. ridicata .......motorul pornit, la relanti,

apoi

- fara ambreiaj apasat , daca turez brusc pina la 3-4ooo ture, se aude ca un zanganit de lant de distributie.....ceva clantanind.....si se mai aude destul de putin la relanti, dar nu mereu.

-cu ambreiajul apasat.... merge parca mai silentios motorul si nici nu se mai aude galagia aia.deloc, nici la relanti nici la turatie sau accelerare brusca.

 

ce-o fii?

 

ps.....apropo nu face pac, pac, pac, poc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. are putin peste 23000 km si am luat-o de la italianul din Osorhei (BH).

deocamdata fac scoala si iti dai seama ca ma mananca palma...

asfalt uscat si tie

ai grija ca e destul de puternica si grea...asteapta sa-tzi iei carnetul, si nu te da fara echipament. timp este :(

 

Hai sa va explic mai pe indelete.....

stau pe loc, mobra pe cricul central. ridicata .......motorul pornit, la relanti,

apoi

- fara ambreiaj apasat , daca turez brusc pina la 3-4ooo ture, se aude ca un zanganit de lant de distributie.....ceva clantanind.....si se mai aude destul de putin la relanti, dar nu mereu.

-cu ambreiajul apasat.... merge parca mai silentios motorul si nici nu se mai aude galagia aia.deloc, nici la relanti nici la turatie sau accelerare brusca.

 

ce-o fii?

 

ps.....apropo nu face pac, pac, pac, poc!

 

banuiesc ca daca era din distributzie n-avea legatura cu ambreiajul, se auzea oricum....teoretic ar trebui sa fie din transmisie, adik intre motor si roata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Chiar dacă e lanțul de distribuție ambreiajul tras ameliorează problema pentru că reduce sarcina. La motoare așa mici contează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

 

care dintre voi posesori de cb stiti ce dimensiune are semeringul exterior de la axul schimbatorului de viteza?

in manual m-am tot uitat da nu am gasit.

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...