MirceaRM Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Salut. Am cumparat-o. 1500 euro, din '95.Asa mi-a trebuit. Acum sa-mi iau carnetul. O poza: Sa o folosesti sanatos si fara incidente nashpa.... De ce nu are oglinzi? Cauciucu pe fata pare a fi terminat. In rest arata ok. Toba originala. Sa ii faci schimbu de ulei...orice ar zice vechiu proprietar. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Spuneam ca am consum mare la un moment dat. Intr-adevar asa era, datorita traficului foarte dens pe ruta aceea spre munca, dar am fost plecat 480 km la Moeciu de sus si inapoi si am facut calculul la intoarcere. Consum 22litri la 480 km parcursi. Mi-a iesit un consum foarte bun ma declar multumit, problema era de trafic pe noul traseu spre munca, in rest trage, merge si consuma minunat. Ma declar multumit si imi dau seama ca totul era O.K. Pustoaica era sanatoasa. Trebuie sa schimb serviciul. Spuneam ca am consum mare la un moment dat. Intr-adevar asa era, datorita traficului foarte dens pe ruta aceea spre munca, dar am fost plecat 480 km la Moeciu de sus si inapoi si am facut calculul la intoarcere. Consum 22litri la 480 km parcursi. Mi-a iesit un consum foarte bun ma declar multumit, problema era de trafic pe noul traseu spre munca, in rest trage, merge si consuma minunat. Ma declar multumit si imi dau seama ca totul era O.K. Pustoaica era sanatoasa. Trebuie sa schimb serviciul.Sau traseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Sa o folosesti sanatos si fara incidente nashpa.... De ce nu are oglinzi? Cauciucu pe fata pare a fi terminat. In rest arata ok. Toba originala. Sa ii faci schimbu de ulei...orice ar zice vechiu proprietar. succes Oglinzile le-am dat jos ca nu puteam sa o bag in caddy. Cauciucurile deja le-am schimbat (am primit un rand de cauciucuri in pretul moto), poza era din prima zi (vineri). Sambata le-am si schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 am si eu o intrebarela voi posesorii de CB. Pornesc motorul si in momentul accelerarilor bruste se aude un clantanit ca si un fel de smucitura de lant sau ceva asemanator, daca apas ambreiajul... nu se mai aude, vi se intampla si voua, este normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Nu e normal, zgomotul la accelerare bruscă e de obicei lanțul de distribuție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 nu vad legatura cu apasarea ambreiajului.... caci atunci galagia tace......sa nu fie ceva din ambreiaj sau din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Salut. Am cumparat-o. 1500 euro, din '95.Asa mi-a trebuit. Acum sa-mi iau carnetul. O poza: salut, e identica cu a mea, arata f bine catzi km are si de unde tzi-ai luat-o ? s-o folosesti sanatos, asfalt curat !! ps: daca gasesti semicarena pt culoarea asta si nu o vrei sa-mi zici mie nu vad legatura cu apasarea ambreiajului.... caci atunci galagia tace......sa nu fie ceva din ambreiaj sau din cutie ambreiajul are si rolul de a prelua sarcini bruste din transmisie. Cand folosesti ambreiajul, aproape oricare ar fi natura socului, aceasta este diminuata, este ca si cum accelerezi mai incet. Din ambreiaj nu pare sa fie pt ca el se referea la accelerare brusca. Ma gandesc ca poate sa fie din cauza ca e lantzul prea larg , dar speculez si n-am nici experientza care sa-mi intareasca presupunerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salut, e identica cu a mea, arata f bine catzi km are si de unde tzi-ai luat-o ? s-o folosesti sanatos, asfalt curat !! ps: daca gasesti semicarena pt culoarea asta si nu o vrei sa-mi zici mie salut. are putin peste 23000 km si am luat-o de la italianul din Osorhei (BH). deocamdata fac scoala si iti dai seama ca ma mananca palma... asfalt uscat si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 ambreiajul are si rolul de a prelua sarcini bruste din transmisie. Cand folosesti ambreiajul, aproape oricare ar fi natura socului, aceasta este diminuata, este ca si cum accelerezi mai incet. Din ambreiaj nu pare sa fie pt ca el se referea la accelerare brusca. Ma gandesc ca poate sa fie din cauza ca e lantzul prea larg , dar speculez si n-am nici experientza care sa-mi intareasca presupunerea... Hai sa va explic mai pe indelete..... stau pe loc, mobra pe cricul central. ridicata .......motorul pornit, la relanti, apoi - fara ambreiaj apasat , daca turez brusc pina la 3-4ooo ture, se aude ca un zanganit de lant de distributie.....ceva clantanind.....si se mai aude destul de putin la relanti, dar nu mereu. -cu ambreiajul apasat.... merge parca mai silentios motorul si nici nu se mai aude galagia aia.deloc, nici la relanti nici la turatie sau accelerare brusca. ce-o fii? ps.....apropo nu face pac, pac, pac, poc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 salut. are putin peste 23000 km si am luat-o de la italianul din Osorhei (BH).deocamdata fac scoala si iti dai seama ca ma mananca palma... asfalt uscat si tie ai grija ca e destul de puternica si grea...asteapta sa-tzi iei carnetul, si nu te da fara echipament. timp este Hai sa va explic mai pe indelete.....stau pe loc, mobra pe cricul central. ridicata .......motorul pornit, la relanti, apoi - fara ambreiaj apasat , daca turez brusc pina la 3-4ooo ture, se aude ca un zanganit de lant de distributie.....ceva clantanind.....si se mai aude destul de putin la relanti, dar nu mereu. -cu ambreiajul apasat.... merge parca mai silentios motorul si nici nu se mai aude galagia aia.deloc, nici la relanti nici la turatie sau accelerare brusca. ce-o fii? ps.....apropo nu face pac, pac, pac, poc! banuiesc ca daca era din distributzie n-avea legatura cu ambreiajul, se auzea oricum....teoretic ar trebui sa fie din transmisie, adik intre motor si roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Chiar dacă e lanțul de distribuție ambreiajul tras ameliorează problema pentru că reduce sarcina. La motoare așa mici contează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 OK, adrian ...multumesc tare mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 OK, adrian ...multumesc tare mult. fa-i o sincronizare a carburatoarelor si vezi daca mai face asa dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 sal, care dintre voi posesori de cb stiti ce dimensiune are semeringul exterior de la axul schimbatorului de viteza? in manual m-am tot uitat da nu am gasit. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Salut , am si eu o intrebare catre voi : stiti cumva daca toba de la Honda Cbr 600 (ma gandesc la gat ) si tot anasamblul toba+gat se potriveste la Cb 500 . Am un prieten care vrea sa-si puna toba sport si am gasit ceva care e pt cbr 600 si pare similar. Multumesc anticipat pt raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Cam cat costa domne un motor de-asta, din 200 asa? La Sh ma refer. Ca am vazut pe bikeshop niste preturi care par cam nesimtite. Si eu sunt elev, nu am salariu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Cam cat costa domne un motor de-asta, din 200 asa? La Sh ma refer. Ca am vazut pe bikeshop niste preturi care par cam nesimtite. Si eu sunt elev, nu am salariu! undeva intre 2000-2500E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sop Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) Salut , am si eu o intrebare catre voi : stiti cumva daca toba de la Honda Cbr 600 (ma gandesc la gat ) si tot anasamblul toba+gat se potriveste la Cb 500 . Am un prieten care vrea sa-si puna toba sport si am gasit ceva care e pt cbr 600 si pare similar. Multumesc anticipat pt raspunsurile voastre. Sal eu am toba de cbr 600 pe honda cb500. S-au chinuit ceva sa imi faca adaptare mesterii. Vrei proiectul ? Editat Iulie 15, 2008 de sop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 sal, care dintre voi posesori de cb stiti ce dimensiune are semeringul exterior de la axul schimbatorului de viteza? in manual m-am tot uitat da nu am gasit. mersi ai probleme cu el ? eu ma gandesc ca , multe motoare desi par, sau vanzatorii spun , nu au km asa putini cat arata bordul ............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea ! Editat Iulie 15, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 ai probleme cu el ? eu ma gandesc ca , multe motoare desi par, sau vanzatorii spun , nu au km asa putini cat arata bordul ............. pai am probleme cu el adica nu e ceva iesit din comun, isi mai da duhu cate un simering ca cel mentionat de exemplu, dar nu e de pierit, doar ca vreau sa il schimb, si sa stiu ce dimensiune sa cumpar, ca daca il dau jos o sa se deterioreze de nu o sa mai vad dimeniunile pe el ca sa ma pot orienta dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Chiar dacă e lanțul de distribuție ambreiajul tras ameliorează problema pentru că reduce sarcina. La motoare așa mici contează. da, doar ca pe cricul central sarcina e destul de mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 undeva intre 2000-2500E Doar atat? Pai e bine! De-abia astept sa iau permisul si sa am motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 da, doar ca pe cricul central sarcina e destul de mica... lantul de distributie nu pune in miscare decat axele cu came care inchid si deschid supapele, ca e pe cric sau jos , in mers sau altfel motorul in timp ce functioneaza solicita la fel lantul de distributie , zgomotul respectiv poate fi de la cutie, ambreiaj etc......lantul il mai poti intinde oricum daca este prea slab , .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea ! Sunt de acord cu tine. Si eu am facut cu motorul meu peste 10.000 km doar anul acesta. Asa ca ma apuca rasu' cand vad pe cate unu, ca isi ia (mandru nevoie mare) motor din 95 toamna, dar are numa 17500 km la bord. Si am impresia ca persoanle astea si cred ce zic. Oricum, noi , posesorii de Cb putem sta linistiti: chiar daca motoarele noastre au 50.000 km la bord, isi vor face in continuare treaba. Nu au fost construite sa mearga numa 30.000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.