ThunderByte Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Buna Marius, diferenta este de doar 4mm; cu atat se modifica raza rotii fata. Daca, raza rotii nu va mai fi de 519,8 mm ci de 515,8 mm. O alta diferenta va aparea la trail care evident se va micsora ( inseamna si o coborare de fata cu 4 mm) deci, putin mai instabila; nu foarte mult dar pentru compensare ar fi indicat sa pui si pe spate o anvelopa de 160/60/R17, acest lucru inseamna o coborare a spatelui cu 8 mm. In felul asta devine mai stabila dar curbele le ataci cu genunchiul interior curbei, jos ( daca intri cu viteza ridicata) la fel ca la o motocicleta sport touring. Buna diferenta este de doar 4mm; cu atat se modifica raza rotii fata. Daca, raza rotii nu va mai fi de 519,8 mm ci de 515,8 mm. O alta diferenta va aparea la trail care evident se va micsora ( inseamna si o coborare de fata cu 4 mm) deci, putin mai instabila; nu foarte mult dar pentru compensare ar fi indicat sa pui si pe spate o anvelopa de 160/60/R17, acest lucru inseamna o coborare a spatelui cu 8 mm. In felul asta devine mai stabila dar curbele le ataci cu genunchiul interior curbei, jos ( daca intri cu viteza ridicata) la fel ca la o motocicleta sport touring. Cel putin teoretic stii tu ca niciodata nu se potriveste planul de acasa cu ala din targ ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salut, Ma alatur voua,ca mandru posesor de CB500. Honditza am luat-o in Octombrie, este un PC32 din 97 si avea in acel moment 38000km. Multumesc fostilor proprietari (Silviu B -Tg.Mures si Marius D -Bucuresti) pt ca au avut grija de ea. Nu am apucat sa fac decat vreo 600 km cu ea (400 oras,200 afara) -lipsa timp liber din cauza servicului. Majoritatea kilometrilor din oras i-am facut seara,dupa ora 22 - sunt incepator si ,ca incepator, nu agreez aglomeratia. Initial am fost tentat sa iau un Monster de 600 dar mi-am dat seama ca , in primul rand este putin peste "puterile mele" de incepator iar in al doilea rand am ascultat si de sfatul celor din jur ( "nu-ti lua italianca mai veche de 2000 ca o sa ai probleme,mergi pe japoneze" ). Nu-mi pare rau deloc pt alegerea facuta, CB-ul mi se pare "de vis" (desigur,sunt constient ca este prima dragoste iar parerile si impresiile mele sunt subiective dar ...). M-am urcat cu teama pe ea (scoala facuta pe un FirstBike Formula de 200,limitat artizanal la 4000rpm), mi se parea f f mare si grea ...dar incet-incet am inceput sa ne cunoastem, astfel ca astept cu nerabdare incalzirea vremii pentru a ne continua colaborarea. Multumesc tuturor celor ce au postat aici, trei ani inseamna ceva iar informatiile si parerile sunt "priceless". Din momentul achizitionarii am tot vrut sa va fac cunoscut acest lucru dar ,din cauza timpului, nu am reusit sa-i fac o fotografie cat-de-cat, am lasat de pe o zi pe alta si am bagat-o la iernat. Bine,nici acum nu am foto dar o sa ma folosesc de cea facuta de Silviu in momentul vanzarii - singura diferenta intre acel moment si prezent ar fi gumele noi -Dunlop GT501. Drum liber, asfalt uscat, lant intins, bani de gaz si pofta de bere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Pai de prin 95 CB-ul e italianca. Din cate stiu doar a fost ansamblata in Italia ... ma rog,eu sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Pai de prin 95 CB-ul e italianca. In 96 s-a mutat productia de cb in Italia(din cate stiu eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Meserie cafe-ul ... :blink: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Meserie cafe-ul ... :blink: mersi inca nu e gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Salut, Ma alatur voua,ca mandru posesor de CB500. Honditza am luat-o in Octombrie, este un PC32 din 97 si avea in acel moment 38000km. Multumesc fostilor proprietari (Silviu B -Tg.Mures si Marius D -Bucuresti) pt ca au avut grija de ea. Nu am apucat sa fac decat vreo 600 km cu ea (400 oras,200 afara) -lipsa timp liber din cauza servicului. Majoritatea kilometrilor din oras i-am facut seara,dupa ora 22 - sunt incepator si ,ca incepator, nu agreez aglomeratia. Initial am fost tentat sa iau un Monster de 600 dar mi-am dat seama ca , in primul rand este putin peste "puterile mele" de incepator iar in al doilea rand am ascultat si de sfatul celor din jur ( "nu-ti lua italianca mai veche de 2000 ca o sa ai probleme,mergi pe japoneze" ). Nu-mi pare rau deloc pt alegerea facuta, CB-ul mi se pare "de vis" (desigur,sunt constient ca este prima dragoste iar parerile si impresiile mele sunt subiective dar ...). M-am urcat cu teama pe ea (scoala facuta pe un FirstBike Formula de 200,limitat artizanal la 4000rpm), mi se parea f f mare si grea ...dar incet-incet am inceput sa ne cunoastem, astfel ca astept cu nerabdare incalzirea vremii pentru a ne continua colaborarea. Multumesc tuturor celor ce au postat aici, trei ani inseamna ceva iar informatiile si parerile sunt "priceless". Din momentul achizitionarii am tot vrut sa va fac cunoscut acest lucru dar ,din cauza timpului, nu am reusit sa-i fac o fotografie cat-de-cat, am lasat de pe o zi pe alta si am bagat-o la iernat. Bine,nici acum nu am foto dar o sa ma folosesc de cea facuta de Silviu in momentul vanzarii - singura diferenta intre acel moment si prezent ar fi gumele noi -Dunlop GT501. Drum liber, asfalt uscat, lant intins, bani de gaz si pofta de bere ! Foarte frumoasa, bruneta! ) Ai grija de ea, multe bucurii pe drumuri lungi si asfalt uscat . Poate in primavara le scoatem la plimbare. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 @ cartof -Sa o stapanesti sanatos, chiar arata bine ! @Noro -- Sunt curios cum se comporta cu acele cauciucuri. Vad ca ai o janta cu spitze. E oare mai bine asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 @ cartof -Sa o stapanesti sanatos, chiar arata bine ! @Noro -- Sunt curios cum se comporta cu acele cauciucuri. Vad ca ai o janta cu spitze. E oare mai bine asa? Sincer si eu sunt curios. Abia dupa ce va fi gata o sa pot da mai multe detalii. Jantele cu spite le-am pus pentru ca vreau sa o tranform in caffe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Sincer si eu sunt curios. Abia dupa ce va fi gata o sa pot da mai multe detalii. Jantele cu spite le-am pus pentru ca vreau sa o tranform in caffe racer. Ce tobe de shadow ai ... Pana acum arata bine, cel putin din unghiul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 din cate stiu sunt de pe un virago 750 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salutare, am luat cauciuc, pana la urma nou, metz lasertec(de la romi), 110/80-17, toate bune si frumose, ma duc, il pun mi-l echilibreaza (cu 75 g de plumb ), la o centru pe energeticienilor, si ce sa vezi dupa 80 km incepe sa vobleze cand las ghidonul liber....acum nu stiu de la ce sa fie. Ori nu e bine echilibrat sau e cauciucul prost? (din cate am inteles ca nu am fost probleme cu ele), cu cel vechi nu aveam problema asta, ori ce fie altceva? (jocuri nu sunt in rulmenti, janta nu e lovita) Si inainte de al echilibra l-am pus, fara plumbi si la fel. Are cineva ideie pe unde se echilibreaza roti bine prin buc? (in afara de sama, la care nu am ajuns). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Stevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Sevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Stevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. Langa Piata Victoriei, pe Buzesti colt cu Sevastopol, e un centru unde se pricepeau si la moto chiar bine. acolo nu mai e s-au mutat nus pe unde si nu au dat drumu inca. Autozone se numeau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 salut ! are cineva idee la cati km recomanda producatorul , schimbul lantului de distributie la HONDA CB 500, tot caut in manual dar nu am gasit decat modul in care se face aceasta operatiune , despre nr de km la care se executa operatiunea nik ,.ori nu am vazut eu , din cauza oboselii ........sunt curios pentru ca am citit si eu pe net dar doar surse neautorizate si nu stiu ce sa cred !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Nu e un număr de kilometri menționat de producător sau în cartea de service, nu e operație programată ci "se schimbă când e cazul" ca și lanțul de transmisie. Ce am auzit este că la ~ 50.000 km de obicei e nevoie să fie schimbat, eu pot să confirm că a mea la 47.000 km când am luat-o făcea zgomot, la 49.500 am schimbat lanțul și întinzătorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 acolo nu mai e s-au mutat nus pe unde si nu au dat drumu inca. Autozone se numeau. Eu am o Honda CB 500, din 97, 30.000 km Am un amic , foarte bun mecanic, si la el imi fac tot ce am nevoie. Plus faptul ca nu este scump. Este pe undeva pe la P-ta Chibrit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) salutari caut disperat detali despre motoru si cutia de viteze de cb450s (rapoartele de transmitere mai exact), am cautat peste tot pe net, n-am gasit nicaieri, poate am noroc aici. Care ma puteti ajuta? E vorba de un motor de cb450s din 89, l-am cumparat pentru al monta pe un cart. Ms Editat Martie 4, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 salutari caut disperat detali despre motoru si cutia de viteze de cb450s (rapoartele de transmitere mai exact), am cautat peste tot pe net, n-am gasit nicaieri, poate am noroc aici. Care ma puteti ajuta? E vorba de un motor de cb450s din 89, l-am cumparat pentru al monta pe un cart. Ms intreaba pe @rocker de pe forum, el avut pana de curand cb450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Are cinva idee cat costa semeringurile, aparatorile si uleiul de furca ca am vazut ca a inceput sa imi curca ulei dintr-un telescop ... cat e de grav si cam cat ma mai pot cara cu ea ... astept raspunsurile voastre. Ms si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 evident ca se modifica ceva la manevrabilitate, spun doar ca nu cred ca ar fi asa de rau. va opune un pic mai multa rezistanta la inclinare, dar nu cred ca va fi semnificativ. cine face experimentul? aici nu e ideea ca repari ceva ce nu e stricat, e vorba de faptul ca pe 120/70-17 gasesti o gramada de cauciucuri sh. adrianb1, se stie parerea ta, nu e nevoie sa imi dai reply Mi-am comandat eu un contiGO cu inaltimea de 70, inca nu l-am pus sus dar mai spre sfarsitul lunii o s-o fac, o sa va spun daca sunt ceva diferente ... pana atunci sa auzim de bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 acolo nu mai e s-au mutat nus pe unde si nu au dat drumu inca. Autozone se numeau. Buna Ne-am intalnit cu cateva ore in urma la Dristor si am schimbat cateva cuvinte despre motoare. Te rog, daca mai ai numarul de telefon al baiatului din Tulcea mi-ar fi de mare folos sa comand si eu un cadru. Nu de alta, dar n-as vrea sa-mi inaugurez motorul in primavara cu zgarieturi, ca de talentat cred ca sunt la faze de genul asta... . Mii de multumiri. Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Are cinva idee cat costa semeringurile, aparatorile si uleiul de furca ca am vazut ca a inceput sa imi curca ulei dintr-un telescop ... cat e de grav si cam cat ma mai pot cara cu ea ... astept raspunsurile voastre. Ms si asfalt uscat Scrie câteva pagini în urmă, Adam le-a schimbat anul trecut, eu le-am schimbat acum doi ani și au fost vreo 2-300 RON. Poți să mergi o vreme dacă nu curg prea tare, doar să mai completezi uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Scrie câteva pagini în urmă, Adam le-a schimbat anul trecut, eu le-am schimbat acum doi ani ?i au fost vreo 2-300 RON. Po?i să mergi o vreme dacă nu curg prea tare, doar să mai completezi uleiul. e complicat, capetele furcii nu se pot demonta decat daca dai ghidonul jos sau scoti roata si lasi telescoapele mai jos. si daca te gandesti ca mai trebuie sa repeti operatiunea asta de cateva ori, mai bine faci efortul si schimbi simeringurile din prima. sau nu completezi uleiul deloc, asa cum am facut eu, si cand le-am schimbat nu-mi mai recunosteam motocicleta Are cinva idee cat costa semeringurile, aparatorile si uleiul de furca ca am vazut ca a inceput sa imi curca ulei dintr-un telescop ... cat e de grav si cam cat ma mai pot cara cu ea ... astept raspunsurile voastre. Ms si asfalt uscat simeringurile de praf si cele de ulei costa cate 10 euro perechea pe louis. un litru de ulei luat de mine de la mymoto tg mures costa 50 de lei. daca iti curge numai dintr-unul e destul de naspa ca or sa se comprime diferit in curbe si la hopuri, poti da cu ea de pamant. hai sa zicem ca totusi poti merge, dar mai linistit. mi-e mi-au curs ambele telescoape si am mers pana s-a terminat tot uleiul din ele, nu-i bai ca ceva mai ramane pt lubrifiere, dar incepe sa "danseze" pic. simeringurile de praf nu se schimba decat daca prezinta crapaturi, chiar daca in manuale spune ca se schimba odata cu cele de ulei. la ce aparatori te referi? daca sunt plasticele alea mici care se monteaza pe furca pt a le feri un pic e mizerii, cred a sunt cam 12 euro tot pe louis Editat Martie 7, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) aducandu-se vorba de telescoape din nou....intreb si eu ink o data....nu stie cineva unde gasesc suspensie spate dreapta pe undeva ....noua /second...??? preturi eventual....ms Editat Martie 7, 2009 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.