r.i.p Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 e complicat, capetele furcii nu se pot demonta decat daca dai ghidonul jos sau scoti roata si lasi telescoapele mai jos. si daca te gandesti ca mai trebuie sa repeti operatiunea asta de cateva ori, mai bine faci efortul si schimbi simeringurile din prima. sau nu completezi uleiul deloc, asa cum am facut eu, si cand le-am schimbat nu-mi mai recunosteam motocicleta simeringurile de praf si cele de ulei costa cate 10 euro perechea pe louis. un litru de ulei luat de mine de la mymoto tg mures costa 50 de lei. daca iti curge numai dintr-unul e destul de naspa ca or sa se comprime diferit in curbe si la hopuri, poti da cu ea de pamant. hai sa zicem ca totusi poti merge, dar mai linistit. mi-e mi-au curs ambele telescoape si am mers pana s-a terminat tot uleiul din ele, nu-i bai ca ceva mai ramane pt lubrifiere, dar incepe sa "danseze" pic. simeringurile de praf nu se schimba decat daca prezinta crapaturi, chiar daca in manuale spune ca se schimba odata cu cele de ulei. la ce aparatori te referi? daca sunt plasticele alea mici care se monteaza pe furca pt a le feri un pic e mizerii, cred a sunt cam 12 euro tot pe louis ma refer si la aparatori si la semeringuri ... aparatoare imi e crapata si deci trebuie schimbata si aia, mana de lucru la schimbarea lor si a uleiului a fost de 50e, mi se pare mult rau si nu as vrea sa dau atatia bani, am un prieten ce se pricepe si a zis ca am ajuta el dar... pot aparea probleme ceva la schimbul lor sau chestii dinastea. ..? ms mult de ajutor, iar imi zicea cineva ca la honda sunt mai scumpe semeringurile si aparatorile dar ca imi poate aduce si ceva mai ieftine, noi dar nu sunt originale, ce sa iau ... ? asfalt uscat !!! ma refer si la aparatori si la semeringuri ... aparatoare imi e crapata si deci trebuie schimbata si aia, mana de lucru la schimbarea lor si a uleiului a fost de 50e, mi se pare mult rau si nu as vrea sa dau atatia bani, am un prieten ce se pricepe si a zis ca am ajuta el dar... pot aparea probleme ceva la schimbul lor sau chestii dinastea. ..? ms mult de ajutor, iar imi zicea cineva ca la honda sunt mai scumpe semeringurile si aparatorile dar ca imi poate aduce si ceva mai ieftine, noi dar nu sunt originale, ce sa iau ... ? asfalt uscat !!! e si daca cunoaste cineva, nu am telescoapele de spate originale si imi e mai asezata mobra, nu stiu ce model sunt dar nu ma incanta si as vrea alea originale daca cunoasteti pe cineva care le da ... lasati un pm pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Am văzut pe bikeshop un CB500 accidentat de vânzare la 400 EUR. În funcție de ce mai are întreg se pot scoate piese (gen amortizoare) chiar ieftin. Se caută des și scărițe și manete, poate are și bateria în stare bună etc, vorbiți cu vânzătorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 ma refer si la aparatori si la semeringuri ... aparatoare imi e crapata si deci trebuie schimbata si aia, mana de lucru la schimbarea lor si a uleiului a fost de 50e, mi se pare mult rau si nu as vrea sa dau atatia bani, am un prieten ce se pricepe si a zis ca am ajuta el dar... pot aparea probleme ceva la schimbul lor sau chestii dinastea. ..? ms mult de ajutor, iar imi zicea cineva ca la honda sunt mai scumpe semeringurile si aparatorile dar ca imi poate aduce si ceva mai ieftine, noi dar nu sunt originale, ce sa iau ... ? asfalt uscat !!! e si daca cunoaste cineva, nu am telescoapele de spate originale si imi e mai asezata mobra, nu stiu ce model sunt dar nu ma incanta si as vrea alea originale daca cunoasteti pe cineva care le da ... lasati un pm pls mai ieftin decat ti-am zis eu nu se gaseste, nu sunt originale dar sunt noi, si eu cred ca destul de bune. singura problema care poate aparea este sa nu poti desface un surub de la baza furcii, dar eu am rezolvat-o batand in furca un bat invelit in carpa pentru a tine fixa o teava din interior, teava in care este infiletat acel surub. o privire la schema furcii te va lamuri. eu la cb cand am schimbat am avut noroc si totul s-a desfacut fara probleme, chestia cu batul in carpa am aplicat-o acum la sv, oricum e usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salutare, Stie cineva daca carburatoarele de CB 500 au vreun filtru pentru benzina (gen sita metalica etc.)? Va intreb pt ca am vazut asa ceva la un carburator de masina (si era destul de murdar chiar daca benzina era intai filtrata de filtrul propriu-zis de benzina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 mai ieftin decat ti-am zis eu nu se gaseste, nu sunt originale dar sunt noi, si eu cred ca destul de bune. singura problema care poate aparea este sa nu poti desface un surub de la baza furcii, dar eu am rezolvat-o batand in furca un bat invelit in carpa pentru a tine fixa o teava din interior, teava in care este infiletat acel surub. o privire la schema furcii te va lamuri. eu la cb cand am schimbat am avut noroc si totul s-a desfacut fara probleme, chestia cu batul in carpa am aplicat-o acum la sv, oricum e usor. e problema man, m-am interesat si pe louise sunt semeringuri dar fara aparatorile alea ... si trebuiesc si alea ca unu( ala din care curge ) e crapat si trebuie schimbat si ala.alte obtiunu nu mai stiu decat de la honda in care se dau si aparatorile ale si e 23e setul adica un semering si cauciucul ala ... adica 46e semeringurile + uleiul de furcama ajunge la 60e ... + mana de lucru e clar ca e scump .... mai stie cineva alte modalitati, oferte la semeringuri si aparatorile de praf prin alta parte ... ? pls ca sunt disperat, trebuie facuta si costa o gramada de bani, deja vremea tine cu noi si l-am dus la garaj numai sa nu il tin in fata caminului ca ma zgaraii pe ochi :D pls help me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Vorbesti de o reparatie de 80 EUR la o motocicleta de 1500-2000 EUR, crezi ca e prima sau ultima reparatie si crezi ca pe termen lung in afara de cumparat motocicleta si de benzina nu sunt si alte costuri? Piesele moto costa mult, uleiul e mai scump ca cel de masina, cauciucurile si mai scumpe, kitul de lant trebuie schimbat din cand in cand, trebuie sa iti faci calculele si sa pui bani deoparte din timp ca sa intretii motocicleta. Un set de cauciucuri, un kit de lant, 3 schimburi de ulei, un set de bujii, un fitru de aer, doua filtre de ulei, doua seturi de placute de frana cam la fiecare 20.000km, asta inseamna vreo 600 EUR fara manopera, iar cei 20.000 km se fac lejer in 2 ani, deci 300 EUR pe an e minimul de cheltuieli pe care trebuie sa fii pregatit sa le faci sau sa renunti la motocicleta pentru ca nu ti-o permiti. Eu cred ca daca ai putut strange 2000 EUR pentru moto poti sa gasesti si banii de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salutare,Stie cineva daca carburatoarele de CB 500 au vreun filtru pentru benzina (gen sita metalica etc.)? Va intreb pt ca am vazut asa ceva la un carburator de masina (si era destul de murdar chiar daca benzina era intai filtrata de filtrul propriu-zis de benzina). In cartea de service nu apare nimic de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Vorbesti de o reparatie de 80 EUR la o motocicleta de 1500-2000 EUR, crezi ca e prima sau ultima reparatie si crezi ca pe termen lung in afara de cumparat motocicleta si de benzina nu sunt si alte costuri? Piesele moto costa mult, uleiul e mai scump ca cel de masina, cauciucurile si mai scumpe, kitul de lant trebuie schimbat din cand in cand, trebuie sa iti faci calculele si sa pui bani deoparte din timp ca sa intretii motocicleta. Un set de cauciucuri, un kit de lant, 3 schimburi de ulei, un set de bujii, un fitru de aer, doua filtre de ulei, doua seturi de placute de frana cam la fiecare 20.000km, asta inseamna vreo 600 EUR fara manopera, iar cei 20.000 km se fac lejer in 2 ani, deci 300 EUR pe an e minimul de cheltuieli pe care trebuie sa fii pregatit sa le faci sau sa renunti la motocicleta pentru ca nu ti-o permiti. Eu cred ca daca ai putut strange 2000 EUR pentru moto poti sa gasesti si banii de intretinere. man stiu in ce m-am bagat stai linistit si nu imi pare rau numai ca trec printr-o perioada mai naspa si doar ce mi-am luat si cauciucul de fata... intrebam daca mai sunt si moduri mai ieftine sa o pot scoate pe strazi ... oricum ms de sfaturi ... din cate am vazut ai sfaturi destul de bune in general dar chestii dinastea de duzina se stiu ... sau cel putin sunt constient de ele ... asfalt uscat tuturor, sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 e problema man, m-am interesat si pe louise sunt semeringuri dar fara aparatorile alea ... si trebuiesc si alea ca unu( ala din care curge ) e crapat si trebuie schimbat si ala.alte obtiunu nu mai stiu decat de la honda in care se dau si aparatorile ale si e 23e setul adica un semering si cauciucul ala ... adica 46e semeringurile + uleiul de furcama ajunge la 60e ... + mana de lucru e clar ca e scump .... mai stie cineva alte modalitati, oferte la semeringuri si aparatorile de praf prin alta parte ... ? pls ca sunt disperat, trebuie facuta si costa o gramada de bani, deja vremea tine cu noi si l-am dus la garaj numai sa nu il tin in fata caminului ca ma zgaraii pe ochi :D pls help me! Prin aparatori, vrei sa spui asa ceva ? ... produsul 10042060 de pe Loius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 In cartea de service nu apare nimic de genul asta. Am vazut si eu ca nu scrie nimic in manual insa ma gandeam ca totusi ar avea ceva de genul asta. Problema e ca a trebuit sa fac o improvizatie la furtunul de benzina: ca sa pot da rezervorul jos am taiat capatul care vine pe robinetul de benzina iar la montaj nu mi-a ajuns capatul ramas asa ca am folosit un stut din cupru facut de cineva la strung pentru a conecta un capat suplimentar. Stutul in cauza avea ceva mizerie pe interior pe care eu am curatat-o doar cu o carpa bagata pe interior si atat. Mai tarziu am aflat ca ar fi vorba de resturi ramase de la prelucrare, deci resturi metalice si acum nu mai sunt sigur ca l-am curatat suficient. Speram deci ca ce ar fi ramas sa se opreasca in vreun gen de sita din carburator, sa nu ajunga in motor. Nu-mi ramane decat sa sper ca uleiul va spala eventuale particule metalice ramase in eventualitatea in care au ajuns in motor. Ce as putea sa fac in cazul asta? O golire a carburatoarelor de benzina ar fi suficienta? Mentionez ca am facut deja cam 150 km cu improvizatia respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) e problema man, m-am interesat si pe louise sunt semeringuri dar fara aparatorile alea ... si trebuiesc si alea ca unu( ala din care curge ) e crapat si trebuie schimbat si ala.alte obtiunu nu mai stiu decat de la honda in care se dau si aparatorile ale si e 23e setul adica un semering si cauciucul ala ... adica 46e semeringurile + uleiul de furcama ajunge la 60e ... + mana de lucru e clar ca e scump .... mai stie cineva alte modalitati, oferte la semeringuri si aparatorile de praf prin alta parte ... ? pls ca sunt disperat, trebuie facuta si costa o gramada de bani, deja vremea tine cu noi si l-am dus la garaj numai sa nu il tin in fata caminului ca ma zgaraii pe ochi :D pls help me! da-le dracu de aparatori! daca ceri ajutor invata macar sa te exprimi si daca ceri ajutor, invata sa citesti raspunsurile. uite inca odata: 10 euro simeringuri ulei + 50 lei ulei + manopera daca nu esti in stare s-o faci singur. daca simeringurile de praf sunt stricate si ele, ar mai costa inca 10 euro. preturile la simeringuri sunt luate de pe louis, si ti le poate aduce userul ROMI3, da-i pm si spune-i ce iti trebuie, iti va cauta el produsele, si iti va spune si pretul in lei. daca nici asa nu intelegi inseamna ca ai o problema. si mai invata sa te exprimi in propozitii intregi, coerente si cu punct la urma. Am vazut si eu ca nu scrie nimic in manual insa ma gandeam ca totusi ar avea ceva de genul asta. Problema e ca a trebuit sa fac o improvizatie la furtunul de benzina: ca sa pot da rezervorul jos am taiat capatul care vine pe robinetul de benzina iar la montaj nu mi-a ajuns capatul ramas asa ca am folosit un stut din cupru facut de cineva la strung pentru a conecta un capat suplimentar. Stutul in cauza avea ceva mizerie pe interior pe care eu am curatat-o doar cu o carpa bagata pe interior si atat. Mai tarziu am aflat ca ar fi vorba de resturi ramase de la prelucrare, deci resturi metalice si acum nu mai sunt sigur ca l-am curatat suficient. Speram deci ca ce ar fi ramas sa se opreasca in vreun gen de sita din carburator, sa nu ajunga in motor. Nu-mi ramane decat sa sper ca uleiul va spala eventuale particule metalice ramase in eventualitatea in care au ajuns in motor. Ce as putea sa fac in cazul asta? O golire a carburatoarelor de benzina ar fi suficienta? Mentionez ca am facut deja cam 150 km cu improvizatia respectiva. in caz ca au fost ceva resturi metalice e posibil sa se fi depus in carburator, da ar ajuta o golire. nu mai exista nici o sita dupa robinetul de benzina care sa fi oprit impuritatile. pentru siguranta ar trebui curatate carburatoarele Editat Martie 11, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Ce as putea sa fac in cazul asta? O golire a carburatoarelor de benzina ar fi suficienta? Mentionez ca am facut deja cam 150 km cu improvizatia respectiva. Dacă spanul a rămas în carburatoare nu trebuie golite (nu o să iasă prin suruburile de golire), ci deschise si scos spanul. Dacă a trecut prin motor în cel mai rău caz a zgâriat un pic cilindrii, dar nu cât să strice motorul că nu aveai atâta span pe teava aia. După 150 km oricum nu are rost să te agiti, dacă e încă span în carburatoare înseamnă că acolo rămâne, dacă era să treacă mai departe era deja dus. Editat Martie 11, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Dacă spanul a rămas în carburatoare nu trebuie golite (nu o să iasă prin suruburile de golire), ci deschise si scos spanul. Dacă a trecut prin motor în cel mai rău caz a zgâriat un pic cilindrii, dar nu cât să strice motorul că nu aveai atâta span pe teava aia. După 150 km oricum nu are rost să te agiti, dacă e încă span în carburatoare înseamnă că acolo rămâne, dacă era să treacă mai departe era deja dus. Multumesc de sfaturi AdrianB1 si pogor, eu ma gandeam ca in urma prelucrarii la strung sa nu ramana resturi foarte mici de span care sa scape curatarii mele (am luat o carpa curata si am trecut-o fortat de la un capat la altul al stutului pe interior). Ma gandesc totusi ca strungul nu lasa resturi asa mici de metal fiind un instrument de prelucrare prin aschiere. Acum vreau sa schimb stutul cu un filtru de benzina, nu cred ca ar strica o filtrare suplimentara. Singurul lucru ar fi fluxul de benzina care ar intampina o rezistenta mai mare la curgere, mai ales in regimuri cu consum ridicat. Eu o sa incerc totusi, poate merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salutare,Stie cineva daca carburatoarele de CB 500 au vreun filtru pentru benzina (gen sita metalica etc.)? Va intreb pt ca am vazut asa ceva la un carburator de masina (si era destul de murdar chiar daca benzina era intai filtrata de filtrul propriu-zis de benzina). nu au nici un fitru.are doar rezervorul la robinet. aducandu-se vorba de telescoape din nou....intreb si eu ink o data....nu stie cineva unde gasesc suspensie spate dreapta pe undeva ....noua /second...??? preturi eventual....ms am gasit eu un cb tamponat dar e la 300 de km de mine.motorul e din 96 .poate merg luna asta sa vad cum arata si daca merita.si mie mi-a curs pe stanga.te anuntz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 e problema man, m-am interesat si pe louise sunt semeringuri dar fara aparatorile alea ... si trebuiesc si alea ca unu( ala din care curge ) e crapat si trebuie schimbat si ala.alte obtiunu nu mai stiu decat de la honda in care se dau si aparatorile ale si e 23e setul adica un semering si cauciucul ala ... adica 46e semeringurile + uleiul de furcama ajunge la 60e ... + mana de lucru e clar ca e scump .... mai stie cineva alte modalitati, oferte la semeringuri si aparatorile de praf prin alta parte ... ? pls ca sunt disperat, trebuie facuta si costa o gramada de bani, deja vremea tine cu noi si l-am dus la garaj numai sa nu il tin in fata caminului ca ma zgaraii pe ochi :D pls help me! semeringurile sunt 10 eu perechea si aparatorile de praf tot atat(Louis).ulei gasesti si cu 10 eu.(chiar mai ieftin)eu am gasit Valvoline 10Wcu 30 ron litru.manopera nu e chair asa grea dar necesita indemanare,atentie,manual si niste chei profesionale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Are cinva idee cat costa semeringurile, aparatorile si uleiul de furca ca am vazut ca a inceput sa imi curca ulei dintr-un telescop ... cat e de grav si cam cat ma mai pot cara cu ea ... astept raspunsurile voastre. Ms si asfalt uscat [/quot eu am mers 2 sezoane cu telescop din care a curs si nu s-a intamplat nimic.am facut drumuri de sute de km,incarcat cu prietena +bagaj.anul trecut am fost la Resitza la intrunire(300km) incarcat ca deobicei;am luat o groapa si cand am ajuns acolo am observat ca mi-a curs si amortizorul spate de pe aceeasi parte.am venit la fel de incarcat si cu aceeasi viteza fara sa simt vreo diferentza.dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa le schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 da-le dracu de aparatori! daca ceri ajutor invata macar sa te exprimi si daca ceri ajutor, invata sa citesti raspunsurile. uite inca odata: 10 euro simeringuri ulei + 50 lei ulei + manopera daca nu esti in stare s-o faci singur. daca simeringurile de praf sunt stricate si ele, ar mai costa inca 10 euro. preturile la simeringuri sunt luate de pe louis, si ti le poate aduce userul ROMI3, da-i pm si spune-i ce iti trebuie, iti va cauta el produsele, si iti va spune si pretul in lei. daca nici asa nu intelegi inseamna ca ai o problema. si mai invata sa te exprimi in propozitii intregi, coerente si cu punct la urma. e primul motor si ... nu sunt familializat cu termenii mecanici, mi-a fost mai usor sa le zic aparatori de praf, am luat la cunostinta faptul ca sunt semeringuri de praf, faza e ca am vorbit cu doi tipi care aduc de pe louis, unul in timisoara si unul in arad si ambii au zis ca nu sunt semeringuri de praf in catalog si ca imi pot aduce doar pe celalalte. imi ziceau ca au gasit si semeringurile de praf doar la HONDA si ca perechea e 23e, am cerut un sfat poate prea insistent oricum imi pare rau pentru neplacerile create. asfalt uscat eu am mers 2 sezoane cu telescop din care a curs si nu s-a intamplat nimic.am facut drumuri de sute de km,incarcat cu prietena +bagaj.anul trecut am fost la Resitza la intrunire(300km) incarcat ca deobicei;am luat o groapa si cand am ajuns acolo am observat ca mi-a curs si amortizorul spate de pe aceeasi parte.am venit la fel de incarcat si cu aceeasi viteza fara sa simt vreo diferentza.dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa le schimbi. am vorbit cu cineva si imi zicea ca un prieten a avut aceeasi problema si a intarziat sa le sichimbe, asa sa intamplat ca intr-o curba sa se blocheze telescopul si a luat o cazatura zdravana, de asta intrebam ca nu vreau sa ajung la mai rau cu ea. ms de sfat, oricum sper sa le rezolv pana la sfarsitul lunii o zi buna si bucurativa de soare ca o sa va prind si eu din urma;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 astea iti plac? 10042060 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 am gasit eu un cb tamponat dar e la 300 de km de mine.motorul e din 96 .poate merg luna asta sa vad cum arata si daca merita.si mie mi-a curs pe stanga.te anuntz. k... ..da-mi de stire cand aflii ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 am gasit eu un cb tamponat dar e la 300 de km de mine.motorul e din 96 .poate merg luna asta sa vad cum arata si daca merita.si mie mi-a curs pe stanga.te anuntz. Salutare. Am si eu un CB 500 din 95. Si am nevoie de o grila stanga de la radioator. Acea carena micuta. Motorul e albastru. Daca ma poate ajuta cineva, ii raman recunoscator... cu bani!!! Multumesc mult. Sunt din Focsani. Hai primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Salut! Am o mare rugaminte la cei care se pricep mai bine...Vreau sa modific spatele unui cb 500 model din 94 cu o coditza de hornet...De la ce model de hornet ar trebui (ma refer an) sa o iau si daca stiti ce alte modoficari ar fi de facut (trebuie taiate manerele acelea de sub sa???)...Pls daca stiti pe cineva care s-a bagat vreodata la asa ceva ajutati-ma! Asa ceva as vrea sa-i fac: Multumesc PS: As putea sa-i pun cauciuc de 160 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Arată oribil, dar e chiestie de gust. Poți să pui cauciuc de 150, poate chiar și de 160, dar nu e mai simplu să îți iei un Hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Arată oribil, dar e chestie de gust. Poți să pui cauciuc de 150, poate chiar și de 160, dar nu e mai simplu să îți iei un Hornet? sunt de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 am vorbit cu cineva si imi zicea ca un prieten a avut aceeasi problema si a intarziat sa le sichimbe, asa sa intamplat ca intr-o curba sa se blocheze telescopul si a luat o cazatura zdravana, de asta intrebam ca nu vreau sa ajung la mai rau cu ea. ms de sfat, oricum sper sa le rezolv pana la sfarsitul lunii o zi buna si bucurativa de soare ca o sa va prind si eu din urma;) o cazut ca nu a luat curba cum trebuie probabil a franat pe fata in timp ce lua curba.prea putin lucreaza ele in curba.nu am auzit de telescop blocat.oricum ele lucreaza simultan.dimpotriva daca nu ai ulei lucreaza mai lejer-adica revine mai repede din comprimare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Arată oribil, dar e chiestie de gust. Poți să pui cauciuc de 150, poate chiar și de 160, dar nu e mai simplu să îți iei un Hornet? Este o parere subiectiva...si nu poti sa te ca_i in gustul omului (adik al meu)...Nu m-ai ajutat cu nimik, din potriva mai rau ma incurci k ma ambitionez mai tare:)...Cat de o noua achizitie pe foamea astaaaa, nici nu incape vorba. Acum serios chiar nu este vreun nebun k mine care si-a modificat motorul? M-am interesat intr-un singur loc pana acum: codita ma costa cam 400 $ si inca 200 curierul(tocmai din Brazilia). Si inca ceva: exista oare Honda Hornet din '94? Pls ajutati-ma Hai k nu arata rau de ce sunteti rai?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.