Vizitator AdrianB1 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Lanti, PC 26 e serie de sasiu la seria 94-98 (fabricate in Japonia), PC32 sunt cele 98-2003 (majoritatea Italia). Motorul tau e mai vechi decat motocicleta, dar din cate stiu motorul nu se mai trece in talon deci nu trebuie "identificat", e considerat "consumabil" sau "piesa de schimb". Daca e deja inmatriculata in alt judet nu stiu daca mai trebuie facut RAR, intreaba si tu la voi in judet. Satori, carenele sunt de la o firma din Franta, nu au distribuitori in Romania. Vezi aici detalii: http://www.tcpsa.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lanti Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Mersi AdrianB1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 Mersi, AdrianB1. Eu am cbf500 si am gasit la ei pe site si le-am dat email. Sa vedem cum si ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Cum e CBF500, ceva diferente notabile fata de CB500? As fi facut un drive test zilele astea, am cativa dealeri Honda prin zona, dar se pare ca CBF e model doar pentru Europa si pe-aici nu se gaseste (Ohio, US). Singurul model apropiat e 599 (Hornet), dar eu vreau ceva cu parbriz si semicarena sau carena completa (gen CBF600S). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 in cautarea mea pentru bicilindriul de 500 am rasfoit zeci de pagini de forumuri de afara. de departe cea mai "laudata" e honda . dar (exista si un dar/minus) toti se plang ca ar exista probleme cu rugina/protectia anticoroziune. exista cineva care a mai intalnit asta la hondita lui? adica... ceva iesit din comun (gen tabla de dacie 1310), nu un punct - doua de rugina pe o portiune pe care vopseaua sarise deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Din ce am auzit, rugina apare rulate in Marea Britanie, unde clima e foarte umeda si sarata. De cele rulate in Italia sau Germania nu am auzit sa aibe probleme de rugina, iar cele facute in Japonia se pare ca sunt mai rezistente la rugina (si japonezii au clima umeda si sarata de la ocean). In functie de banii de care dispui ia in calcul si CBF 500, e modelul care a inlocuit CB500 in 2003 si respecta ceva din normele Euro (Euro 2, cred, dar nu sunt sigur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 @AdrianB1: forumurile citite erau si americane, nu neaparat ale celor din east/west coast. oricum... cbf-ul nu imi prea face cu ochiul. probabil are ciclistica mai buna ca cb-ul si arata ceva mai agresiv/bine dar are acelasi motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Nu stiu daca e fix acelasi motor (are aceleasi pistoane, sper ca nu si acelasi lant de distributie),dar motorul de CB 500 e grozav, nu prea ai motive sa te plangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fixmrs Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 Salut baieti (si fete) duminica mi-a venit si mie CB500-le, asa ca mi-am permis sa intru in gasca voastra. Are cine va idee de unde iau si eu o toba de carbon mai ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Tichie de margaritar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
picolosongocu Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Sal la toata lumea, sunt incepator in virusul motociclism, am luat carnetul anul trecut, si ma gandesc sa-mi cumpar un cbf 500, dar sincer nu am avut ocazia sa merg pe unu. Nu stiu daca pot sa-l stapanesc.Daca poate sa ma ajute cineva din brasov cu o tura, sau cu niste sfaturi, raman dator. Bafta si ASFALT USCAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker75 Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400 faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina.. in rest .. nu ii place frigul intre 5000 - 6000 rpm mormaie dupa 7000 ti s depalseaza stomacul frane,manevrabilitate OK dup 3000 km nu m avut nici o problema.. acum m gandesc la un Husaberg de supermoto salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400 faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina.. in rest .. nu ii place frigul intre 5000 - 6000 rpm mormaie dupa 7000 ti s depalseaza stomacul frane,manevrabilitate OK dup 3000 km nu m avut nici o problema.. acum m gandesc la un Husaberg de supermoto salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400 faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina.. in rest .. nu ii place frigul intre 5000 - 6000 rpm mormaie dupa 7000 ti s depalseaza stomacul frane,manevrabilitate OK dup 3000 km nu m avut nici o problema.. acum m gandesc la un Husaberg de supermoto salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400 faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina.. in rest .. nu ii place frigul intre 5000 - 6000 rpm mormaie dupa 7000 ti s depalseaza stomacul frane,manevrabilitate OK dup 3000 km nu m avut nici o problema.. acum m gandesc la un Husaberg de supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 sal pot sa intreb de ce l-ai preferat pe cel de 400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lanti Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Salutare! In sfarsit ma alatur si eu! Am cumparat CBul! Intrebare: unde pot gasi manual de reparatii? Se poate descarca de undeva? Aveti careva in format electronic? Mersi anticipat! Si acum haideti sa va arat bijuteria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Asta e onditza mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x_364 Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Asta e onditza mea Ai luat-o azi?...Cum merge?...Ma intereseaza sa-mi iau acelasi model in vreo luna si as vrea sa imi zici si mie niste impresii daca poti. Mersi P.S. De-asta mi-au zis azi cand am fost ca nu mai au decat una pe roshu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razz Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 Va salut in primul rand la primul post pe forum, de cateva zile am descoperit acest loc si chiar imi place ... pun aici primul raspuns ptr ca sunt direct interesat de un CB500 .. la concurenta cu Suzuki SV 650 S, am A-ul de aprox 2, 3 ani dar nu l-am folosit ptr ca nu a fost cazul, acum insa vreau sa ma alatur voua .. motociclistilor . Felicitari tuturor ce si-au luat asa motor si celor ce isi vor lua, e f posibil ca pana in vara sa ma alatur voua cu aceeasi marca/model si pasiune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 x_364, o am de cam o luna dar nu ti-as putea spune in adevaratul sens al cuvantului cum merge pentru ca nu am carnet si nu am iesit pe strada Poate iti spune UncleFester cum merge pentru ca el a mers cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x_364 Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Multam'. I-am trimis PM lui UncleFester. In rest cine mai are modelu asta sau a condus unu suficient cat sa-si dea cu pararea...please...don't be shy ) (E vorba de CBF500 de anu asta - ca sa nu trebuiasca sa mai cititi mai sus ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Cred ca ar fi mai bine daca s-ar posta raspunsul lui UncleFester. Eu vreau sa cumpar o honda cb500 insa ma gandesc si la CBF500. M-ar interesa f mult plusurile si minusurile la fiecare dintre ele. Nu stiu care este efectul inlocuirii celor 2 amortizoare din spate cu unul singur. Doar banuiesc ca rotile cu latimea usor marita confera o stabilitate mai buna. Astept detalii de la cei care au mers cu ambele modele si sunt in masura sa ofere mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x_364 Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 UncleFester mi-a raspuns in felu urmator: "Pai ... na. N-am mers f. mult, deci pot sa-ti zic doar vreo 5 km de parcurs. Io am GPZ 500, asta ca termen de comparatie, 1.85 si vreo 90 kg. Mi s-a parut mai inghesuita ca spatiu decat GPZ; nu cu mult, dar nu stiu cat de comoda ar fi la excursii lungi. Probabil daca stateam mai in spate era ok. Are jante late si mari, e foarte stabila, n-am tremurat deloc pe linii de tramvai/denivelari. Nu am simtit vantul (bine, in oras ... nu prea ai ce vant sa simti). De tras, trage bine, are vreo 70 de CP din cate tin minte. Nu trage smucit, demareaza "neted", dar hotarat. Cutia e ok, dar la fel ca la mine, mi s-a parut a fi dificil de nimerit punctul neutru (aici o fi si problema de pilot = eu, nu stiu). Arata relativ "bland", din cauza ca nu are carene, si nu pare asa masiva. La o cadere de pe loc nu prea are ce sa se strice, motorul e compact si bine "strans" in cadru. Franele sunt foarte ok, cat le-am probat eu in oras. Per total, numa' buna de inceput si excursii lejere. Nu e racing, nu e de fitze, pare a fi un motor cinstit si cu care nu te faci de rusine. Eu nu mi-as da GPZ pe ea, totusi, dar daca ar fi sa aleg o motocicleta de incepator, as alege-o linistit." Multam' din nou pentru info UncleFester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 Are un pic sub 60 CP, dar nu e mare diferenta, e suficient de puternica la orice viteza legala (chiar pe autostrada). Peste 150 km/h se schimba povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 42kW deci vreo 56CP. Cu punctul mort, nu stiu care e faza. Daca stau sa ma gandesc la manevra, o cam dau in balarii, nu imi iese. Daca nu stau sa ma gandesc, o scot usor. Singura chestie pana acum ar fi cu pornirea. Nu vrea sa porneasca daca nu ii dau si nitel gaz imediat dupa sau nu stiu eu sa apas cat trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Salut ! Tocmai mi-am luat un CB500 . In cartea tehnica zice ca e CB500R PC26 . E din 96 dupa cum scrie pe talonu "neamzului". A stat in garaj nefolosita timp de 2 ani si a inceput sa se vada asta . Acum urmeaza intrebarea mea: Cu ce se pot curatza urmele de rugina de pe furci si suportii pedalelor. Am niste pete care ma enerveaza. Se poate rezolva ceva ? Multumesc pentru orice idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 satori, chiar si vara trebuie sa tragi socul un pic si pleaca usor. Adic, petele sunt pe aluminiu la suportii pedalelor? Aluminiul nu rugineste, ci oxideaza. Pe furci am avut si eu ceva urme dar s-a rezolvat in timp cu ceva ulei (imi curgea un semering ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.