Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Cam liniste pe aici :)

 

Cat timp mobra este la NSEW pentru accesorizare (multumesc frumos pentru indrumare!), ma tot gandesc sa schimb preventiv intinzatorul de lant de la arborele de echilibrare, faimosul doohickey, cu toate ca mobra are doar 9000 de mile.

Ar mai fi vreun doritor? sa ne combinam la transort din SUA..prin EU nu am gasit asa ceva.

 

Ma gandesc sa comand sistemul complet, cu tot cu arculet si presa necesara pentru schimbat.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Pare a fi una dintre cele doua piulite care fixeaza teava de esapament de chiulasa. (desi e cam tarziu, ma gandesc ca pana acum te-ai lamurit de unde lipseste 😀)

La 22.04.2019 la 17:24, ilie.ardeias a spus:

Cam liniste pe aici :)

 

Cat timp mobra este la NSEW pentru accesorizare (multumesc frumos pentru indrumare!), ma tot gandesc sa schimb preventiv intinzatorul de lant de la arborele de echilibrare, faimosul doohickey, cu toate ca mobra are doar 9000 de mile.

Ar mai fi vreun doritor? sa ne combinam la transort din SUA..prin EU nu am gasit asa ceva.

 

Ma gandesc sa comand sistemul complet, cu tot cu arculet si presa necesara pentru schimbat.

 

Salut!

 

Ce ma bucur ca mai e cine va cu KLR-E pe aici!!

Legat de Doohickey, eu tocmai l-am schimbat pe al meu (imi pare rau ca nu am mai intrat pe aici de mult...ne-am fi putut combina si ajuta reciproc).

Ce vreau sa spun e ca nu ai nevoie de sculele alea. Comanda doar doohickey-ul propriu-zis si arcul de torsiune.

Pentru demontare ai nevoie doar de un ciocan de plastic (regret ca nu am filmat operatia, as fi aruncat in aer toata comunitatea KLR nord-americana 😀😀).

Eu mi-am luat si "raising links" si inaltatoare de ghidon de la Eagle Mike, de care sunt foarte bucuros.

 

Daca crezi ca te pot ajuta cu cate ceva...mai intraba-ma, eu sunt la al doi-lea KLR. L-am avut intai pe cel rosu (model A) din poza de la avatar.

 

Bafta!

P.S. arata-ne si noua ce ai facut la Bogdan Harea.

20190831_112221 (1).jpg

20190831_112228.jpg

20190831_114934.jpg

Link to comment
Share on other sites

Saluut!

Am schimbat intre timp si Doohickey, inlocuind de asemenea si arcul elicoidal cu cel mare.

Legat de intaltatoare de ghidon..ma gandeam sa comand dar am renuntat.

Dar..tare as vrea sa vad cum e cu intaltaotare :)

Crezi ca ne putem intersecta intr-o zi?

 

P.S. Motoreta ta are/a avut numere canadiene?

Un big improvement de care ma pot declara super multumit este Thermbo Bob.

Cu racirea originala...motorul mergea rece mai tot timpul in consecinta afumand bujia o data pe luna pana la stadiu in care nu mai pornea.

 

Acum cu Thermo Bob, motorul merge exemplar..iar consumul de benzina a scazut simtitor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 05.09.2019 la 15:26, ilie.ardeias a spus:

Saluut!

Am schimbat intre timp si Doohickey, inlocuind de asemenea si arcul elicoidal cu cel mare.

Legat de intaltatoare de ghidon..ma gandeam sa comand dar am renuntat.

Dar..tare as vrea sa vad cum e cu intaltaotare :)

Crezi ca ne putem intersecta intr-o zi?

 

P.S. Motoreta ta are/a avut numere canadiene?

Un big improvement de care ma pot declara super multumit este Thermbo Bob.

Cu racirea originala...motorul mergea rece mai tot timpul in consecinta afumand bujia o data pe luna pana la stadiu in care nu mai pornea.

 

Acum cu Thermo Bob, motorul merge exemplar..iar consumul de benzina a scazut simtitor.

 

Salut!

Imi pare rau ca mi-a luat atata timp sa raspund. Am fost plecat intr-o tura in Georgia (cu KLR-ul, da🙂)

Eu tin motorul la ai mei, in Plopeni - Prahova. Daca ai drum vreodata prin zona, te astept cu mare placere.

 

Da, motorul a avut numere canadiene.

I-am facut cateva upgrade-uri si i-am dat bice.

A fost foarte potrivita pentru drumurile din Georgia, dar nu foarte potrivita pentru distantele mari si autostrazile din Turcia. Insa asta nu e motiv sa stai acasa 🙂.

Uite, daca vrei sa vezi pe unde am umblat: https://www.facebook.com/motosketeers/

 

Daniel

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

 

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Vreun posesor de KLR 650,interesat de o finală sport GPR 🇮🇹 nouă la cutie cu toate accesoriile originale! 🍻

IMG_20210804_121315.jpg.5e941cbae9b686f42175b9669bc04745.jpg

IMG_20210804_121308.jpg.8ac106dfeb7809c4a5b7d6028a5147ce.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, slg-motorcycles a spus:

Salutare! Vreun posesor de KLR 650,interesat de o finală sport GPR 🇮🇹 nouă la cutie cu toate accesoriile originale! 🍻

IMG_20210804_121315.jpg.5e941cbae9b686f42175b9669bc04745.jpg

IMG_20210804_121308.jpg.8ac106dfeb7809c4a5b7d6028a5147ce.jpg

Ovala? Hau maci?

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:

Ovala? Hau maci?

Da, 1000lei africani 😁🍻

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...