Klaus Cata Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Pt o secunda am crezut ca degetul tau e al meu jur ca seamana ))) multan de solutie. Nu m-as fi gandit la asta. App accesorii se gasesc ? De ex viziera neagra )? Am aruncqt un ochi pe site urile de la noi insa nu prea am vazut. Si ma uitasem si pe niste site -uri din de. Mi au recomandat unii sa lacuiesc viziera + o picatura sau doua de vopsea neagra. Insa nu stiu cum iese si dupa ma trezesc ca nici viziera standard nu o mai pot folosi :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 )))))))))))) WTF? De ce ai avea nevoie de viziera neagra? Casca are ochelari de soare integrati.ce alte accesorii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 (editat) Nu suport ochelarii integrati pe nicio casca:)) si pt "look" ) Editat Septembrie 22, 2016 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Klar! E mai palpitant cand treci printr-un tunel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Nu avem de astea in bv ). Si pt cand voi iesi din bv imi voi lua o alta casca normala. Eu vreau strict pt oras la naveta si pt o portiune de 5 km unde voi merge cu 90-110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 )))))))))))) WTF? De ce ai avea nevoie de viziera neagra? Casca are ochelari de soare integrati.ce alte accesorii? Ca sa se ascunda de radar . Eh, toti am fost tineri candva )), sa nu fim rai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Klar! E mai palpitant cand treci printr-un tunel. sincer, viziera o ridici, cu ochelarii clasici de soare e mai problematic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 sincer, viziera o ridici, cu ochelarii clasici de soare e mai problematic... Glumeam si eu.Oricum, parerea mea e ca ochelarii integrati sunt cea mai eleganta solutie, chiar daca adauga ceva greutate castii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Glumeam si eu. Oricum, parerea mea e ca ochelarii integrati sunt cea mai eleganta solutie, chiar daca adauga ceva greutate castii. am avut 2 casti cu integrati. nu adv sau dual. s1pro si un jet ieftin... parerea mea e ca-s frectie. n-aduc cine stie ce castig fatza de viziera decat ca te ventilezi mai bine. dar tot se prafuiesc pe interior, tremura etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Nu avem de astea in bv ). Si pt cand voi iesi din bv imi voi lua o alta casca normala. Eu vreau strict pt oras la naveta si pt o portiune de 5 km unde voi merge cu 90-110 asemanator cu folia auto, firmele de reclame au folie fumurie speciala de lipit pe plastic. Fiecare cu pasarelele lui... » Post actualizat in 05 Oct 2016 07:20 am avut 2 casti cu integrati. nu adv sau dual. s1pro si un jet ieftin... parerea mea e ca-s frectie. n-aduc cine stie ce castig fatza de viziera decat ca te ventilezi mai bine. dar tot se prafuiesc pe interior, tremura etc. se murdaresc usor si se curata greu, dar sunt ok daca nu ai cozorog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Eu merg de ceva timp cu un Lazer si ma gandesc serios daca e cazul sa imi schimb integrala cu un Adv helm. Am probat un Scorpion Anima si m-a surprins placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Propun spre incercare modelul celor de la Suomy MX Tourer, o casca extrem de usoara cu o greutate de aproximativ 1200 grame. Initial pusesem ochii pe un Arai Tour x4, insa la proba am facut diferenta intre ele. Am ales in cele din urma Somy. Aveam in calcul si Shoei Hornet 2, insa la fel. Acum depinde si de gusturi. Mie la vant,zgomot mi s-au parut la fel toate 3. Am ales-o pe cea mai usoara. + ca la Suomy nu ai nevoie de pinlock, viziera fiind tratata deja anti-aburire. Si in plus, nu imi face capul atat de mare cum e Arai-ul de am zis ca sunt Alien Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 . + ca la Suomy nu ai nevoie de pinlock, viziera fiind tratata deja anti-aburire. Problema cu tratamentul este ca se duce destul de repede de la stersul vizierei (asa ca sfat sterge cat mai rar pe interior si cu chestii cat mai fine, gen microfbra si cu substante fara alcoale and stuff). si 2, nu sunt la fel de eficiente ca pilock-ul. E ok ca sa nu se abureasca asa intro dimineata mai racoroasa de primavara, dar pe o ploaie sau frig mai mare se abureste rapid. Partea buna e ca la cat vaj trece prin castile astea, dupa 5 secunde de cand ai plecat de pe loc se dezaburesc singure Cati banuti fuse ? Presupun ca mai decent ca arai/Shoei. Sa o porti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 + ca la Suomy nu ai nevoie de pinlock, viziera fiind tratata deja anti-aburire. e poanta. am 'rulat' 3 viziere cu tratament anti-aburire (e drept, nu de la Suomy). nu se aburesc asa repede ca vizierele simple, dar nu-s nici pe aproape de pinlock. basca, una din ele am uitat-o in apa si s-a facut un terci din tratamentul ala... nici de vazut ok prin el nu mai vedeam, nici sa-l dau jos nu puteam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) 1500 lei a fost. » Post actualizat in 27 Mar 2017 09:41 e poanta. am 'rulat' 3 viziere cu tratament anti-aburire (e drept, nu de la Suomy). nu se aburesc asa repede ca vizierele simple, dar nu-s nici pe aproape de pinlock. basca, una din ele am uitat-o in apa si s-a facut un terci din tratamentul ala... nici de vazut ok prin el nu mai vedeam, nici sa-l dau jos nu puteam... Pai incearca una de la Suomy, sa vezi ca e chiar ok. Abia dupa 2 ani s-a dus la una din cele 3 casti Suomy tratamentul . Editat Martie 27, 2017 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Propun spre incercare modelul celor de la Suomy MX Tourer, o casca extrem de usoara cu o greutate de aproximativ 1200 grame. Initial pusesem ochii pe un Arai Tour x4, insa la proba am facut diferenta intre ele. Am ales in cele din urma Somy. Aveam in calcul si Shoei Hornet 2, insa la fel. Acum depinde si de gusturi. Mie la vant,zgomot mi s-au parut la fel toate 3. Am ales-o pe cea mai usoara. + ca la Suomy nu ai nevoie de pinlock, viziera fiind tratata deja anti-aburire. Si in plus, nu imi face capul atat de mare cum e Arai-ul de am zis ca sunt Alien Si...cum e casca? Am gasit-o la un pret bun dar nu stiu nimic despre ea si nici review-uri nu gasesc. In perioada asta sunt in cautari, chiar nu stiu ce sa-mi iau, si sincer Suomy imi suna multa mai bine decat AGV sau Nexx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Are cineva Airoh Aviator? Cum se prezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Am luat si eu Suomy MX Tourer de la Motorteam. Pret 1700 RON, alb mat, marimea L. Au (sau au avut) ceva promotii la marimile M si XL, dar capatana mea nu a vrut sa se potriveasca la ele. Dupa o tura prin Bucuresti si una pana la Galati: Aerisire foarte buna - In Bucuresti am folosit-o la viteze mici cu viziera ridicata sau intredeschisa si cu ochelarii de soare integrati. Pe autostrada la peste 100kmph incepe sa te stranga la masele. S-a rezolvat cu un buff tras peste urechi, confort mult mai bun. Zgomot - Vorbind de autostrada, pe mine nu m-a deranjat din cale-afara. Probabil se poate si mai bine, dar cred ca niste dopuri de urechi compenseaza Greutate - este foarte ok, nu am simtit deloc ca ma oboseste, vorbind de un drum de aproape 4 ore Vizibilitate - iarasi, nu am simtit nici un inconvenient. Vad lejer in lateral sau in spate daca intorc capul. Ochelarii de soare se pot cobori/ridica lejer cu manusile pe mana. Cozorocul ala, la viteze mari, probabil ca nu e foarte comod, dar eu nu am observat vreo diferenta notabila cand am testat dand capul pe spate (la 100kmph). Avand 650GS, oricum iau tot vantul in freza. Nu mi se pare ca ar avea loc de instalat un communicator gen Sena, spatiul de la urechi pare mititel. Daca a incercat cineva si e ok , multam anticipat de parere! Nu as vrea sa dau banii pe Sena si sa ma uit la el dupa aia. Astea sunt impresiile mele dupa primele drumuri facute cu Suomy. E prima mea casca, nu prea am cu ce sa fac comparatie, am ales-o dupa ce am vazut filmuletul asta: » Post actualizat in 05 Apr 2017 07:07Am uitat sa mentionez, si e important: nu vine cu chin bar, sau cum se numeste buretele din dreptul barbiei. Asta inseamna pe de o parte ca iei aer ca lumea pe acolo, dar pe de alta parte, la temperaturi joase, s-ar putea sa fie incomod. Nici nu am gasit ca s-ar putea achizitiona ca optiune. Gaurile de aerisire nu sunt cu optiunea de inchis/deschis, ci sunt fixe. Nu cred ca e o casca pentru strada la viteze mai mari de 100 - 130kmph, parerea mea. Mi se pare bestiala ca si casca dual (oras + strada pana in 100-130kmph), adica in scopul topicului. Buretele din dreptul obrajilor preseaza destul de tare, am inteles ca se mai lasa. La inceput era putin enervant, aratam ca atunci cand eram mic si ma luau matusicile de obrajori, plus senzatia de presiune usor neplacuta. Intre timp, ori m-am obisnuit, ori intr-adevar s-au mai mulat pe fata mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Am citit si eu aseara despre treaba cu aerisirile fixe, asta ar fi o problema (cam mare) pe vreme rece sau foarte rece, cu sau fara cagula. Eu am gasit casca cu 250 euro, transport inclus, dar treaba asta ma face sa ma gandesc mai bine. Castile dual nu au burete la barbie, cel mult un mesh textil care se prinde in bot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Am citit si eu aseara despre treaba cu aerisirile fixe, asta ar fi o problema (cam mare) pe vreme rece sau foarte rece, cu sau fara cagula. Exact. Pe mine m-a interesat modelul asta de casca in primul rand pentru mers prin oras si pe dealuri, unde nu am cine stie ce viteza. Nu stiu cat de mult o sa intru cu motocicleta in sezonul rece dar ma cam bate gandul sa strang bani si de o RPHA 10, macar ca imi va incapea un comunicator, si cand mergi cu gasca e cam preferabil sa ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Suomy MX Tourer este cea mai usoara casca dual-sport, fiind facuta din carbon-kevlar. O vad ca cea mai buna alegere dupa Arai X4 Tour (2500lei). Restul firmelor in afara de Shoei, Arai, Suomy, Schuberth, Bmw, nu m-au pasionat. Probabil daca as fi avut suficienti bani, as fi optat pentru Arai, insa imi face capul mare, de parca sunt Alien Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Este cea mai usoara, da. Doar ca nu este completa, ca sa zic asa. Mi se pare inacceptabil (cel putin venind de la un producator de genul asta) ca aerisirile sa nu se inchida. Este o casca dual sport, scopul ei este bine definit. Ca doar nu o sa incepem acum cu casti de vara si casti de iarna (sau anotimp rece, ploaie etc.). Vad ca ei s-au concentrat mai degraba pe reducerea greutatii si pe protectie - evident, au facut ce stiau mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 O casca foarte buna este Shoei ADV Hornet X2. O puteti gasi la un pret foarte bun pe ebay.co.uk, sunt magazine cu istoric foarte bun/ de incredere. Eu am luat-o la ~1800 , cu tot cu transport, noua. Pachet complet, include pinlock/ chin courtain. Ca bube gasite: pinlock-ul, se zgarie extrem de usor la interior si cam dubleaza lumina farurilor noaptea, probabil din cauza ca viziera este mai inclinata decat la alte modele + pus pe cap / scos de pe cap este un chin. Este foarte stramta in zona gatului/izoleaza bine. Are si o parte buna asta, am montat chin-courtain-ul si merg fara cagula in conditii in care daca mergeam cu casca veche fara cagula ma cam umflam de la frig/curent de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 O casca super pe care am avut ocazia sa o testez a fost Scorpion Anima Adv. E atat enduro cat si flip-up. Materialul interior e f comod, nu la nivelul unui C3, sa nu uitam insa ca pretul.de achizitie e undeva la 220 euro. Acum o saptamana am facut o tura de 2500 km prin Italia si am resimtit lipsa unui Flip-up. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Folosesc xd4 de 3 ani. Inainte am avut si schubert, caberg integrale si ultima a fost uvex enduro. Fata de schubert, uvex si arai sunt un fel de discoteci. Cam atat cu comparatia integrale, d-s. Intre uvex si arai, la nivel de zgomot, nu e nici o diferenta. La nivel de aerisiri e cea mai notabila. Uvex era deschis tot timpul, pe cand arai are 100 de aersiri pt in/out, toate customizabile (inchis/deschis). Aici e marea diferenta intre ele. La nicel de siguranta, cu uvexul am picat direct pe cap pe asfalt si a rezistat elegant. Cu arai inca nu si sper sa nu. Deci, la comparatia zgomot/aerisiri aveti inca o opinie. Dar, si aici e cel mai mare DAR: am inaltime 192 cm. Pe bmw dakar/1200 gs si ktm950, ma bate vantul sub barbie sau putin mai sus. Un parbriz mai mare nu imi trebuie, merg si enduro. Deci parerea mea e influentata direct de situatia mea. Sunt sigur ca pt un rider mai mic, casca plus parbrizul ideal schimba datele. Dupa acest xd4, probabil ca am sa iau unul nou. M-am obisnuit cu ea, stiu cat poate, intercomul are loc perfect, asa ca ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.