florinelu07 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 s-a dat si L... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJsven Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Eu folosesc de un an un Airoh s4. Sunt foarte multumit de ea. Problema e ce faci cu ea. Castile cu cozoroc nu sunt facute ca sa te deplasezi pe distante lungi cu viteze ce trec de 100 ! Cozorocul are rolul de a te apara de crengi subtiri in padure .... si de noroiul improscat de cel din fata ta. Pentru mers cu viteze mai mari se da cozorocul jos si se mai monteaza ceva aparatori ... Parerea mea, cel mai important lucru la o casca enduro este greutatea (la plin ....), pe urmă banii ... si dupa aia mizilicurile si fitele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Castile cu cozoroc (alea mai destepte) sunt gandite sa nu te deranjeze la viteze destul de mari (pana la 130-140) fata de cele "pur" cross care iti dau capul pe spate la 80 kmh.... pe probate !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Eu folosesc de un an un Airoh s4. Sunt foarte multumit de ea. Problema e ce faci cu ea. Castile cu cozoroc nu sunt facute ca sa te deplasezi pe distante lungi cu viteze ce trec de 100 ! Cozorocul are rolul de a te apara de crengi subtiri in padure .... si de noroiul improscat de cel din fata ta. Pentru mers cu viteze mai mari se da cozorocul jos si se mai monteaza ceva aparatori ... Parerea mea, cel mai important lucru la o casca enduro este greutatea (la plin ....), pe urmă banii ... si dupa aia mizilicurile si fitele Mult mai important consier eu confortul si rezistenta la uzura (dupa un an sa aiba inca aceeasi marime). O casca duala insa merge bine mersi la viteze foarte mari cat timp nu trebuie sa intorci capul si cat timp nu-l dai pe spate ca tembelu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Mult mai important consier eu confortul si rezistenta la uzura (dupa un an sa aiba inca aceeasi marime). O casca duala insa merge bine mersi la viteze foarte mari cat timp nu trebuie sa intorci capul si cat timp nu-l dai pe spate ca tembelu. cum spuneam: Castile on/off "dedicate" sunt concepute sa nu iti dea capul pe spate la viteza, respectiv cozorocul nu joaca rol de eleron. Nu am la indemana sa anexez si pozele de la casca de cross (acelasi producator - alt model).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Am fost cu uvex enduro pe autostradă Âşi cu 140 Âşi nu mi-a zburat capul. MiÂşcări uÂşoare stânga- dreapta Âşi eÂşti în parametrii. ÂŞi cozorocul face toți banii când mergi cu soarele în față. Plus că arată bine cu cozoroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 am un airoh tyger. cam intra vantu pe langa viziera, in rest este foarte misto. ochelarii intra foarte bine si aia de vedere si aia de enduro. am mers cu ea la 120 la ora si nu mi-a dat capul pe spate. doar opune rezistenta daca intorci capu o chestie tipica castilor asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Am fost cu uvex enduro pe autostradă Âşi cu 140 Âşi nu mi-a zburat capul. MiÂşcări uÂşoare stânga- dreapta Âşi eÂşti în parametrii. ÂŞi cozorocul face toți banii când mergi cu soarele în față. Plus că arată bine cu cozoroc. "se stieeeeeeeeeee" !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Eu folosesc de un an un Airoh s4. Sunt foarte multumit de ea. Problema e ce faci cu ea. Castile cu cozoroc nu sunt facute ca sa te deplasezi pe distante lungi cu viteze ce trec de 100 ! Cozorocul are rolul de a te apara de crengi subtiri in padure .... si de noroiul improscat de cel din fata ta. Pentru mers cu viteze mai mari se da cozorocul jos si se mai monteaza ceva aparatori ... Parerea mea, cel mai important lucru la o casca enduro este greutatea (la plin ....), pe urmă banii ... si dupa aia mizilicurile si fitele Si un alt lucru important e ca o poti lasa cu viziera pentru mersul pe asfalt, iar cand ajungi la forestier ridici viziera si iti pui ochelarii de cross ca sa te ventilezi mai bine S4 am si eu tot de 1 an si n-am pretentii sa se comporte ca un Shoei xr 1000 pe autostrada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) http://www.rideicon.com/product_details.js...21&id=11294 Editat Aprilie 11, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 foarte misto casca. 390 de dolari nu e mult dar mai mult mi-ar placea un Uvex Enduro Carbon. Foloseste cineva aceasta casca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 E comparabila ca performante cu Airoh S4, difera doar putin forma. Ceva mai bine lucrata, in stilul caracteristic Uvex. Daca ai cum s-o iei acum la reducere, baga-te si nu mai sta pe ganduri. Daca vrei iti dau eu sa probezi un Uvex purtat un an de zile (e marimea M) sa vezi cum se lasa materialul in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Azi mă uitam să văd o portiță să sap puțin în cască în dreptul urechii să nu mă jeneze intercomul Âşi am dat de o surpriză. Interiorul e detaÂşabil. La început, fiind atât de fix, îmi părea lipit, dar azi am descoperit că este cu velcro. Deci încă un punct pt nemți. În rest. După 1 an de folosire, s-a lărgit minim, cât să nu îmi explodeze capul. În rest, aceeaÂşi calitate. Jos pălăria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Azi mă uitam să văd o portiță să sap puțin în cască în dreptul urechii să nu mă jeneze intercomul Âşi am dat de o surpriză. Interiorul e detaÂşabil. La început, fiind atât de fix, îmi părea lipit, dar azi am descoperit că este cu velcro. Deci încă un punct pt nemți. În rest. După 1 an de folosire, s-a lărgit minim, cât să nu îmi explodeze capul. În rest, aceeaÂşi calitate. Jos pălăria Ce casca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Ce casca? cred ca uvex enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Da, scuze, am uitat. uvex enduro este. Cand am scris despre ea, ziceam ca nu e detasabil. Dar azi am descoperit contrariul. Al naibii treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Prima iesire cu Nexo TourX-ul week-end-ul acesta. Aprox. 600 de km in toate conditiile de rulare. Detaliind : - De la 100 km/h vajaie urat. - Fiind mare si prea ascutit taiata in fata poate fi usor afectata de curentul de aer ce se scurge peste ea, scuturandu-se fie lateral, fie in sus. Fenomenul apare de la 90-100 kmh. - Subtil de tot, intra aer pe sub lateralele parbrizului, pe la jumatatea lor. Poate vara nu este asa de rau sa ai aer in zona pometilor si a ochilor, dar pe o vreme mai rece nu vreau sa stiu cum o fi (chiar si cu tot cu cagula). - Ridicat la maxim, parbrizul ramane mult in campul vizual, undeva la nivelul sprancenelor. Cu timpul m-am obisnuit, dar in primii 10 km prin oras era foarte enervant. Numai la el imi statea, inconstient, privirea, neputand sa ma concentrez la trafic. - Tot in primii 10 km era foarte enervant faptul ca imi vedeam reflexia fetei in parbriz. De nedescris, mai ales ca mergeam printr-un trafic foarte haotic, de evadare tipica 1 Mai-ului. La drum intins unde merg mai cursiv si mai atent la detaliile ce fug mai repede pe langa mine nu mai observ nimic si nu ma mai deranjeaza. Poate atat reflexia asta cat si parbrizul ce obtura campul vizual au fost deranjante pentru mine fiindca in ultimul timp am folosit mai mult casca enduro cu ochelari. - Un punct minus este faptul ca am lobii urechilor zgariati bine de la scos si pus in cap. Nu reusesc sa imi dau seama cum si de unde. Am studiat problema pe toate partile, dar nu descopar cauza. - Deschisa, aerisirea frontala nu face mare diferenta. Se simte, dar nu radical. Asta poate si datorita faptului ca mult curent intra si pe sub, prin zona barbiei. - Puncte pozitive: designul, confortul interior, posibilitatea adaptarii unui pinlock, camp vizual suficient de mare, parbriz mai usor de curatat decat ochelarii de enduro Concluzie: - Cat platiti atat face. 330 ron. - Nu este genul de casca pe care sa o recomand oricui. Sunt unii care poate ar fi multumiti de ea raportat la pretul platit, altii care poate ar simti ca au aruncat 300 ron pe geam. - Daca as avea de ales inca o data nu stiu ce pot spune ca as face. Pe de o parte as sta pe margine si as strange banii de un Hornet, pe de alta as fi multumit si de Nexo cu toate defectele ei (avand in vedere cat am platit pentru ea). Discutabil. Editat Mai 4, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Raul, asta e! Si eu mi-as lua un uvex carbon, dar nah coasta! Una peste alta la banii dati este ok, mai ales daca nu pune probleme mari pana in 100 km/h. Oricum din cate am vazut te dai destul de mult pe coclau! Eu acum 4 ani am dat 300 de roni pe o casca mult mai aiurea decat asta a ta! Adica casca e integrala dar eu am impresia ca e brain cap! Si intr-o nota mai vesela: la primul drum anul asta, prin februarie, cu casca mentionata mai sus(da inca o mai am), am luat frumos un fes gros gasit prin casa, l-am belit, i-am taiat 2 ochi, si am mers de la Fetesti la Bucuresti pe autostrada! Nu-ti explic cum se uitau aia la mine in benzinarie!!! Tu sa fii sanatos si sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Am iesit si eu sambata o tura, tot asa... pe drumuri variate. Am dat 1000 de lei pe o casca... si anume, Uvex Enduro Carbon, ea valorand mult mai mult, doar pentru simplul fapt ca mi-am dorit una. Pur si simplu imi place cum arata. N-am avut asteptari prea mari, stiind ca o casca dual sport nu face nimic bine, insa impresia principala este ca nu-i simt prezenta. Abia pe la 120-140 la ora incepe sa zbarnaie cozorocul, dar daca te joci cu reglajul (care se manevreaza destul de usor) si ii gasesti pozitia, dispare si zbarnaitul iar fluxul de aer este indreptat catre aerisirea din frunte care ventileaza suficient si chiar nesuparator crestetul. S-ar putea totusi ca vina sa fie si a parbrizului ciudat de la SuperTenere, care-ti arunca aerul fix in casca la viteze mai mari. Daca ma ridicam mai sus, se facea liniste. Nu e o casca silentioasa, de fapt nu te simti ca intr-o camera ermetica unde-ti tiuie timpanele, ci auzi ambianta inconjuratoare destul de bine, mai ales motorul. La viteze de peste 90 km/h se creeaza un curent, cum a zis si colegu' Raul mai sus, dinspre barbie catre frunte, simtindu-se destul de bine la ochi, dar si Airoh S4 se confrunta cu aceeasi problema. Insa este dotata cu un accesoriu care impiedica patrunderea aerului in zona barbiei (chinguard), care odata montat, curentul dispare. Prin oras insa cu acest accesoriu te cam sufoci si la semafor trebuie ridicata viziera pana sus. Viziera se ridica in trepte si fara protectia de barbie e arhisuficient (deocamdata) sa ridici doar prima treapta la semafor, sau cand mergi foarte incet. Campul vizual nu este afectat deloc. Apropo de campul vizual, nu e chiar ca la Airoh S4, dar nici foarte departe. Interiorul este detasabil. Eu l-am schimbat de la marimea L la XL. "Aripioarele" care fixeaza interiorul nu prea se aseaza la locul lor, iar cele din zona cefei chiar ies suparator de mult afara, insa nu de tot. Acest neajuns este insa uitat cand tragi casca pe cap si nu simti nici o apasare suparatoare pe nicaieri. E ca si cum ti-ar pune cineva o mana calda si pufoasa pe cap. Daca ar avea o protectie reglabila la barbie, pe care s-o poti regla in mers, nu s-o montezi pe loc cu casca data jos, daca ar avea un cozoroc mai rigid (eventual tot din carbon) si al carui reglaj sa se poata face mai usor si daca interiorul ar fi mai bine ancorat, eu zic ca ar fi o casca perfecta. Nici greutatea nu este mare, 1200 si ceva de grame. Chiar si asa, nu as da mai mult de 13 milioane pe una, probabil compenseaza la protectia in caz de accident, dar asta nu vreau sa aflu niciodata. Editat Mai 4, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Raul, asta e!Si eu mi-as lua un uvex carbon, dar nah coasta! Una peste alta la banii dati este ok, mai ales daca nu pune probleme mari pana in 100 km/h. Oricum din cate am vazut te dai destul de mult pe coclau! Eu acum 4 ani am dat 300 de roni pe o casca mult mai aiurea decat asta a ta! Adica casca e integrala dar eu am impresia ca e brain cap! Si intr-o nota mai vesela: la primul drum anul asta, prin februarie, cu casca mentionata mai sus(da inca o mai am), am luat frumos un fes gros gasit prin casa, l-am belit, i-am taiat 2 ochi, si am mers de la Fetesti la Bucuresti pe autostrada! Nu-ti explic cum se uitau aia la mine in benzinarie!!! Tu sa fii sanatos si sa te bucuri de ea! Imi place mult pe off, dar asta am luat-o pentru on/off, drumuri lungi si f. lungi. La off o sa ramana 350-le si casca Scorpion cu ochelarii. Momentam, tot ce pot spune este ca pe urmatoarea doresc sa o pot testa inainte. Sunt atat de multe modele, care mai de care la capitolul design si publicitate incat nu mai cred nimic. Imi plac Hornet-ul si modelul de la BMW, dar m-am cam saturat cu banii inainte. Legat de Nexo - exact cum am zis. Cat am dat atat face. Nici nu ma bucur, nici nu plang. Nu este exclus ca vajaiala si turbulentele sa provina de la combinatia intre inaltimea mea (aproape 1.90) si parbrizul mic al Tenere-ului. Cu toate castile am avut bataia asta de cap. Peste problemele astea, in mare, pot sa trec. Daca sunt numai de la parbriz, se vor rezolva. Ma enerveaza serios doar faptul ca ma zgarie urat la urechi si nu descopar cauza. Ajunsesem uneori, la opriri, sa nu mai am chef sa o scot. Sper sa treaca de la sine sau sa ii dau de cap. Nu este vreo margine de scai. Si intr-o nota mai vesela: la primul drum anul asta, prin februarie, cu casca mentionata mai sus(da inca o mai am), am luat frumos un fes gros gasit prin casa, l-am belit, i-am taiat 2 ochi, si am mers de la Fetesti la Bucuresti pe autostrada! Editat Mai 4, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Cum zice si colegul Visavis mai sus, au minusuri si plusuri toate! Partea cu zgariatul e mai aiurea, mai ales ca nu gasessti cauza! Visavis din ce spui casca isi cam merita banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Apropo' de spart la urechi. Airoh S4 e foarte stramta jos, imi face urechile varza de cate ori o scot. Trebuie s-o trag foarte mult spre inapoi. La Uvex nu se intampla asta. Am tras si Arai X3 pe cap. Aceeasi senzatie de "moale" in jurul capului. Dar parca are campul vizual mai mic. Am probat-o doar in magazin. Nu stiu ce poate afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 legat de uvex enduro, mi se pare o casca adecvata pentru adventure-turing; geamul se da usor jos, ca sa poti folosi ochelarii; cozorocul este cam fragil, fata de castile de enduro-cross; protectia de la barbie este de laudat! prin dobrogea(mult vant) devine galagioasa de la 60km/h in sus!!! pret 600 ron cu texe de expeditie(de la florin-brasov)+un geam clar+un interior(pe care il astept) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.