schumy_me Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 motul V- factory..iar la vara 15W50filtru ulei standard filtru aer idem. parerea mea! ..la banii pe care ii spui tu acolo,te trimit sa-ti pui astea civilizat,cu manopera cu tot...si iti mai si raman nu uita ca uleiul pus nu trebuie sa depaseasca sub nici o forma 3,1 l. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Eu inainte bagam Castrol full sintetic racing, la 8000 km era tot ars si mirosea a prajit(in manual scrie schimbul la 12000 dar nu recomand la praful si calitatea carburantului care o primeste motorul la noi) si nu mai avea ungerea la fel ca la inceput apoi am incercat(obligat oarecum de circumstante) Fuchs Silkolene 10W40 din gresala pt ca ar fi trebuit sa imi puna full sintetic si nu mi au pus numai pe factura in realitate era ulei mineral, Am ramas placut surprins sa vad ca la dupa 5000 km uleiul era ca proaspat pus acelasi miros aceeasi ungere, ungere care pare mai buna decat la un ulei full sintetic acest ulei fiind mineral dar ar trebui schimbat la 5000 km ...ziceu ei. Filtru ma bate gandul sa cumpar unul sport pe care sa il pot eu curata(spala) si refolosi de cate ori vreau ce e drept e peste 300ron dar circuland f mult s ar amortiza + ca l as putea combina cu un PowerComander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markko40 Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Salutare! Discutii aprinse, nu gluma! Si uite asa mai invatam cate ceva! As vrea sa mai tina vremea cu noi putin dar din pacate s-a anuntat iarna! Oricum, asfalt uscat la toti vfr-istii si nu numai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Eu am pus Castro Power Racing 1 10W50 din cauza ca fostul proprietar a zis ca dintr-asta a pus, dar de ceva timp nu mai gasesc prin Bucuresti de cumparat (cu factura, fara factura am gasit). La 6000 km fac schimbul si pot sa spun ca uleiul arata bine. Acum am trecut pe Motorex 10W50 si pare a fi ok. Cu filtrul de aer si eu as spune sa-ti pui unul sport: il cureti cat de des vrei (practic schimbi filtrul de aer cand vrei tu cu cheltuieli minime). Un giltru sport costa cca. 75 euro (K&N, BMC, DNA etc) si in principiu nu te mai costa pe durata de viata a motorului decat curatatul si reimpregnatul. Bafta! Mesaj completat Salutare!Discutii aprinse, nu gluma! Si uite asa mai invatam cate ceva! As vrea sa mai tina vremea cu noi putin dar din pacate s-a anuntat iarna! Oricum, asfalt uscat la toti vfr-istii si nu numai! S-ar parea ca ale noastre sunt surioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Eu am pus Castro Power Racing 1 10W50 din cauza ca fostul proprietar a zis ca dintr-asta a pus, dar de ceva timp nu mai gasesc prin Bucuresti de cumparat (cu factura, fara factura am gasit). La 6000 km fac schimbul si pot sa spun ca uleiul arata bine. Acum am trecut pe Motorex 10W50 si pare a fi ok. Cu filtrul de aer si eu as spune sa-ti pui unul sport: il cureti cat de des vrei (practic schimbi filtrul de aer cand vrei tu cu cheltuieli minime). Un giltru sport costa cca. 75 euro (K&N, BMC, DNA etc) si in principiu nu te mai costa pe durata de viata a motorului decat curatatul si reimpregnatul. Bafta! Mesaj completat S-ar parea ca ale noastre sunt surioare! Se mai tin intalnirile intre vfr-isti?...sau gata leati bagat la somn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 S-ar parea ca le intrerupem... Nu stiu ce parere au ceilalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 eu as avea o parere,dar peste 26 de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 eu as avea o parere,dar peste 26 de zile. Iar ai inceput cu AMR? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Iar ai inceput cu AMR? ) se pare ca o sa ma bantuie toata viata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 pai bine dom'le , ce vfr-ist in mintiile lui crezi ca da " nava amiral " pe "albina isterica" ? am glumit, bafta la negocieri. Doamne - ce tare e asta!!!! Am ras de m-am prapadit....Da' sa stii ca ai mare dreptate cu comparatia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Salutare. Ma puteti ajuta cu un link de unde sa gasesc un manual pt Honda VF750S (RC07) in format electronic? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 aici sunt cam toate ..... MANUALE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 aici sunt cam toate ..... MANUALE Multumesc, foarte util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) Salut, Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii: 1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult... 2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003) 3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ? Multsam! Eu de exemplu cer 5800 eur pt. Vtec din 2003, negru, ABS, tobe carbon LeoVince + cele originale, topcase 51litri Givi Maxia, husa rezervor si geanta rezervor Bagster. 21000Km, manuale, scule, accesorii cu care s-a livrat din showroom, alarma scorpio nemontat cu conectori pt. Vtec. Editat Noiembrie 5, 2009 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) La acest motor visez si eu mai exact vfr 800 vtec,dar deocamdata sunt vise,care se vor implinii odata ,deocamdata dau vina pe criza,studentie etc. Asfalt uscat si aveti grija de bijuteriile astea. Editat Noiembrie 5, 2009 de Dacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Un V-TEC din primii ani (2002-2003) se da in mod normal incepand cu 3500. Ceea ce gasesti sub pretul asta cam ridica semne de intrebare. Desigur, in functie de accesorizare pretul poate creste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Salut, Intrebare - Cum se poate intinde lantul la un vfr800 din 2002? Am tot cautat pe net si nu am gasit. Exista vreun tutorial? In manualul de service nu este foarte clar. Multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) Salut, Intrebare - Cum se poate intinde lantul la un vfr800 din 2002? Am tot cautat pe net si nu am gasit. Exista vreun tutorial? In manualul de service nu este foarte clar. Multam' Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului. Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi : A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 , B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans. C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat ! Editat Noiembrie 6, 2009 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului. Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi : A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 , B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans. C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat ! Foarte frumos... Multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului. Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi : A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 , B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans. C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat ! Foarte buna explicatia. Eu asta vara prin Alpi m-am invartit ceva pe langa ea pana mi-am dat seama cum se face (cu ceva ajutor din partea tovarasilor de drum). Nu am avut cheia cu ghiara dar a mers foarte usor cu surubelnita (nici nu ai nevoie de ciocan ca se misca foarte usor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Primul test , cost aproximativ 16000 E ! iar varianta cu transmisie automata 18000 de iepuroi !!! Editat Noiembrie 11, 2009 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 (editat) dragilor, iar vand vfr-ul, din pacate de data asta nu am de ales, bafta ! VFR pret de criza: 3.000e Editat Noiembrie 15, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Pacat, ti s-a pus pata pe ea sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 dragilor, iar vand vfr-ul, din pacate de data asta nu am de ales, bafta ! VFR pret de criza: 3.000e Imi vine sa-mi dau cu tesla-n oo ca nu am bani ,ma gandesc ca atat am ajuns si eu cu transalpul meu. Apropo,nu vrea nimeni un transalp ,sa-mi pot indeplinii si eu visul ...adica vfr 800 vtec. Noroc la vanzare cat mai repede ,desi is gelos pe cel care-l va cumpara Vai de capul nostru ce rau a ajuns piata moto de la noi (criza masii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) up pt vfr Editat Noiembrie 16, 2009 de Dacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.