Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 pai bine dom'le , ce vfr-ist in mintiile lui crezi ca da " nava amiral " pe "albina isterica" ? am glumit, bafta la negocieri. Doamne - ce tare e asta!!!! Am ras de m-am prapadit....Da' sa stii ca ai mare dreptate cu comparatia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Salutare. Ma puteti ajuta cu un link de unde sa gasesc un manual pt Honda VF750S (RC07) in format electronic? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 aici sunt cam toate ..... MANUALE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 aici sunt cam toate ..... MANUALE Multumesc, foarte util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) Salut, Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii: 1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult... 2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003) 3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ? Multsam! Eu de exemplu cer 5800 eur pt. Vtec din 2003, negru, ABS, tobe carbon LeoVince + cele originale, topcase 51litri Givi Maxia, husa rezervor si geanta rezervor Bagster. 21000Km, manuale, scule, accesorii cu care s-a livrat din showroom, alarma scorpio nemontat cu conectori pt. Vtec. Editat Noiembrie 5, 2009 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 (editat) La acest motor visez si eu mai exact vfr 800 vtec,dar deocamdata sunt vise,care se vor implinii odata ,deocamdata dau vina pe criza,studentie etc. Asfalt uscat si aveti grija de bijuteriile astea. Editat Noiembrie 5, 2009 de Dacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Un V-TEC din primii ani (2002-2003) se da in mod normal incepand cu 3500. Ceea ce gasesti sub pretul asta cam ridica semne de intrebare. Desigur, in functie de accesorizare pretul poate creste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Salut, Intrebare - Cum se poate intinde lantul la un vfr800 din 2002? Am tot cautat pe net si nu am gasit. Exista vreun tutorial? In manualul de service nu este foarte clar. Multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) Salut, Intrebare - Cum se poate intinde lantul la un vfr800 din 2002? Am tot cautat pe net si nu am gasit. Exista vreun tutorial? In manualul de service nu este foarte clar. Multam' Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului. Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi : A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 , B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans. C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat ! Editat Noiembrie 6, 2009 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului. Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi : A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 , B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans. C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat ! Foarte frumos... Multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului. Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi : A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 , B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans. C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat ! Foarte buna explicatia. Eu asta vara prin Alpi m-am invartit ceva pe langa ea pana mi-am dat seama cum se face (cu ceva ajutor din partea tovarasilor de drum). Nu am avut cheia cu ghiara dar a mers foarte usor cu surubelnita (nici nu ai nevoie de ciocan ca se misca foarte usor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Primul test , cost aproximativ 16000 E ! iar varianta cu transmisie automata 18000 de iepuroi !!! Editat Noiembrie 11, 2009 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 (editat) dragilor, iar vand vfr-ul, din pacate de data asta nu am de ales, bafta ! VFR pret de criza: 3.000e Editat Noiembrie 15, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Pacat, ti s-a pus pata pe ea sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 dragilor, iar vand vfr-ul, din pacate de data asta nu am de ales, bafta ! VFR pret de criza: 3.000e Imi vine sa-mi dau cu tesla-n oo ca nu am bani ,ma gandesc ca atat am ajuns si eu cu transalpul meu. Apropo,nu vrea nimeni un transalp ,sa-mi pot indeplinii si eu visul ...adica vfr 800 vtec. Noroc la vanzare cat mai repede ,desi is gelos pe cel care-l va cumpara Vai de capul nostru ce rau a ajuns piata moto de la noi (criza masii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) up pt vfr Editat Noiembrie 16, 2009 de Dacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Imi vine sa-mi dau cu tesla-n oo ca nu am bani ,ma gandesc ca atat am ajuns si eu cu transalpul meu.Apropo,nu vrea nimeni un transalp ,sa-mi pot indeplinii si eu visul ...adica vfr 800 vtec. Noroc la vanzare cat mai repede ,desi is gelos pe cel care-l va cumpara Vai de capul nostru ce rau a ajuns piata moto de la noi (criza masii). /index.php?showtopic=415355 poate rezolvi cu un schimb. PS: da mai multe detalii despre Transalpul tau. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) /index.php?showtopic=415355 poate rezolvi cu un schimb. PS: da mai multe detalii despre Transalpul tau. Bafta! Multumesc,am vazut anuntul acela dar nu am atatia bani pt diferenta in plus nu mi-ar convenii,asta nu inseamna ca nu merita banii motorul acesta,dar uite ca mai apar oferte mai bune. Incerc sa vand transalpul si dupaia mai trebuia sa pun cam 500 de euro si m-as incadra la cel de 3000 de euro. Dar slabe sanse cu piata moto varza din ziua de astazi si "Criza noastra ce-a de toate zilele" dar oricum nu ma las,imi place prea mult VFR-ul. No-rock la vanzari si asfalt uscat,se anunta vreme faina zilele astea Editat Noiembrie 16, 2009 de Dacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 multumesc tuturor pt urari ! nu mi s-a pus pata pe ea, o iubesc ca-n prima zi, doar ca sunt intr-un mare impas financiar. motoreta s-a vandut, a ramas oarecum in familie ! ps: parca nu-mi vine sa cred ca nu o s-o mai vad in fata blocului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 multumesc tuturor pt urari !nu mi s-a pus pata pe ea, o iubesc ca-n prima zi, doar ca sunt intr-un mare impas financiar. motoreta s-a vandut, a ramas oarecum in familie ! ps: parca nu-mi vine sa cred ca nu o s-o mai vad in fata blocului... Sa-l poarte sanatos pe noul proprietar Oricum is invidios pe el O sa-mi vina si mie randul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Foarte tare. Te plangi de piata moto din "ziua de azi". Cand insa ti se cer date despre Transalp-ul pe care zici ca vrei sa-l vinzi, nu dai nimic. Era un potential client cel ce a intrebat, nu???? Si dai si "up" pe un topic de model specific. Pai cine intra pe topicul asta intra ca stie ce-i ala un VFR, nu pentru ca e in varful listei de topics. Sa-l poarte sanatos pe noul proprietar Oricum is invidios pe el O sa-mi vina si mie randul ... On-topic: Am schimbat termocupla. Noua cupla pare sa deschida mult mai jos decat cea veche, care incepuse sa deschida pe unde avea chef... 106-111. Asta noua la 102-103 o ia. Pe aia veche scria 100-ON insa se pare ca in timp s-a dereglat. Asta ca informatie pentru cei carora li se pare ca nici lor nu le porneste suficient de repede ventilatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Foarte tare.Te plangi de piata moto din "ziua de azi". Cand insa ti se cer date despre Transalp-ul pe care zici ca vrei sa-l vinzi, nu dai nimic. Era un potential client cel ce a intrebat, nu???? Si dai si "up" pe un topic de model specific. Pai cine intra pe topicul asta intra ca stie ce-i ala un VFR, nu pentru ca e in varful listei de topics. On-topic: Am schimbat termocupla. Noua cupla pare sa deschida mult mai jos decat cea veche, care incepuse sa deschida pe unde avea chef... 106-111. Asta noua la 102-103 o ia. Pe aia veche scria 100-ON insa se pare ca in timp s-a dereglat. Asta ca informatie pentru cei carora li se pare ca nici lor nu le porneste suficient de repede ventilatorul. Nu am mai dat date pt ca am scris mai sus ca nu am acei bani de diferenta( minim 1500 euro) si tinand cont ca s-a vandut vfr cu 3000 de euro mai bine astept sa-l vand pe al meu cu 2600 si va trebui sa mai pun doar 400 euro, nu minim 1500. Hai noroc si nu va mai repeziti asa ca nu are nici un rost. Salutare! Editat Noiembrie 18, 2009 de Dacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Nu am mai dat date pt ca am scris mai sus ca nu am acei bani de diferenta( minim 1500 euro) si tinand cont ca s-a vandut vfr cu 3000 de euro mai bine astept sa-l vand pe al meu cu 2600 si va trebui sa mai pun doar 400 euro, nu minim 1500. Hai noroc si nu va mai repeziti asa ca nu are nici un rost. Salutare! Mi se pare foarte realist calculul tau: te astepti sa vinzi transalpul cu 50-70% peste pretul pietei si sa cumperi VFR-ul cu 40% sub pretul pietei. Ce nu se intelege astazi este ca daca vrei chilipiruri trebuie sa ai banii cash, nu te poti astepta ca preturile sa scada doar la modelul pe care vrei sa il cumperi iar la cel pe care il vinzi sa tii la pret. De ex. pe bikeshop cel mai scazut pret pt Transalp 99 la 40k km este 1500 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Mi se pare foarte realist calculul tau: te astepti sa vinzi transalpul cu 50-70% peste pretul pietei si sa cumperi VFR-ul cu 40% sub pretul pietei. Ce nu se intelege astazi este ca daca vrei chilipiruri trebuie sa ai banii cash, nu te poti astepta ca preturile sa scada doar la modelul pe care vrei sa il cumperi iar la cel pe care il vinzi sa tii la pret. De ex. pe bikeshop cel mai scazut pret pt Transalp 99 la 40k km este 1500 Euro Promit ca asta e ultima postare ,sa nu mai fim offtopic si vad ca aveti ceva cu mine . Stiu foarte bine ca trebuie sa am bani chash pt a prinde un chilipir,deaia vreau si sa vand Transalpul (asta nu inseamna ca si reusesc sa-l vand) ,in legatura cu transalpul din 99 cu 1500 ,probabil este si acela un chilipir cum a fost si vfr-ul la 3000 de euro. Chestia este ca eu nu ma grabesc deloc sa-l vand si tinand cont ca eu am dat 2500 pe el neinmatriculat si fara crash brauri si suporti coburi (care m-au mai costat 500 de euro) nu am cum sa-l dau mai jos de pretul ala ,doar daca a-si fii, doamne fereste intr-un impas financiar (ceea ce nu doresc la nimeni). Hai noroc si sper sa stam la un suc la povesti ca prietenii,nu sa mai sariti asa pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Promit ca asta e ultima postare ,sa nu mai fim offtopic si vad ca aveti ceva cu mine .Stiu foarte bine ca trebuie sa am bani chash pt a prinde un chilipir,deaia vreau si sa vand Transalpul (asta nu inseamna ca si reusesc sa-l vand) ,in legatura cu transalpul din 99 cu 1500 ,probabil este si acela un chilipir cum a fost si vfr-ul la 3000 de euro. Chestia este ca eu nu ma grabesc deloc sa-l vand si tinand cont ca eu am dat 2500 pe el neinmatriculat si fara crash brauri si suporti coburi (care m-au mai costat 500 de euro) nu am cum sa-l dau mai jos de pretul ala ,doar daca a-si fii, doamne fereste intr-un impas financiar (ceea ce nu doresc la nimeni). Hai noroc si sper sa stam la un suc la povesti ca prietenii,nu sa mai sariti asa pe mine. Anu' trecut am dat 3200 pe un Fireblade in care am mai bagat si ceva accesorii, anu asta a cazut pretul la 2000-2300 eu. E criza nenea, cunoscatorii apreciaza transalpu' fabricat pana in 96 iar la 2500 eu pe prafu asta iti iei Varadero sau Transalp 650. Un VFR s-a dat(sau pe aproape) cu 3000 eu...Do the math Mesaj completat Imi cer scuze pt offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.