almostcyborg Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 nu doar sa-l vad, sa-l si aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 pai ce combinatie faci? trebuie sa il vezi...sa il auzi la rece... in fine...tu stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Dat fiind faptul ca mi-am nenorocit motorul actual,ma gandesc cu ce sa-l inlocuiesc in curand....(mult mai curand)... Oscilez doar intre v2/v4... postasem si pe la grupul de SV (fiind interesat de un sV1000s).. Dintre posesorii de VFR as dori sa stiu cum sta VFR (modelul de dupa 99/00) la manevrabilitate (ciclistica) si consum fata de un VTR... Caut copia fidela a VTR ului ,dar cu un consum mai redus... Am vazut recent ca postase cineva cu un VFR negru (model mai nou,de dupa 2003) cum ca ar consuma cam mult si ca se simte lipsa de putere putin.. VTR nu era putere, dar avea acel 'grunt' specific V2 care compensa + ciclistica f buna. Deci VFR urile cum stau cu ...consumul (oras/afara), in functie de model, la ce viteze , in ce regim de mers etc.... Si care-i greutatea (masa) reala a modelelor de dupa 99/'00 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) Am dus-o pe Nera la Honda Inter Motorcycle sa-i puna in diagnostic la tzacanitul ala de la motor. Pana la urma se pare ca nu sunt pastilele de vina, ci distributia de pe cilindrii fatza. Mi-au spus ca piesele (patina , intinzator, lant, garnituri ) costa 1600Ron , asa ca am ales pentru inceput sa schimb doar intinzatorul (aprox 500). Ce se poate intampla daca merg cu ea asa ? (in cazul nefericit in care acel intinzator nu rezolva definitiv problema) @user de forum - eu am un VFR 2003 si consuma 5-6% in conditii de mers legal si 7-10% daca ma "dau" la ea sau merg indeosebi prin oras. Totusi as adauga un avantaj: rezervorul are 22Litri Inainte de VFR ma batea gandul la SV1000S, insa avea atat de mult cuplu inca mi se parea greu de dozat in oras , nu am reusit sa ma imprietenesc cu SV-ul in cei 5km cat l-am calarit. Editat Aprilie 17, 2010 de tuningboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 buna seara. stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. multumesc anticipat! Mesaj completat buna seara. stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. multumesc anticipat! dl luigi (/index.php?showuser=2911) mi-a zis ca sunt tip H7. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Care esti mah ala cu V-Tech-ul din Arad, de te arata astia la stiri ? ... auzi ?! 232km/h ... cine a mai vazut asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Care esti mah ala cu V-Tech-ul din Arad, de te arata astia la stiri ?... auzi ?! 232km/h ... cine a mai vazut asa ceva ? Alooo mai nu exagera 215 km/h ! a avut băiatul http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/cu-...-e-de-vina.html Motorul prea puternic !))) ?i eu am fost ieri in jud Arad pe 79A , am testat sa vad cat merge dar mai mult de 230 nu vrea :love: , de cand am schimbat kitul de lan? de?i pinionul spate e de 43 din?i , o fi ala pe fata mai mare ca cel standard Ps am fost f atent la radare ?i viteza atinsă s produs întrun loc unde siguran?a mea ?i a celorlal?i nu a fost pusă in pericol Editat Aprilie 19, 2010 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 buna seara. stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. multumesc anticipat! Mesaj completat dl luigi (/index.php?showuser=2911) mi-a zis ca sunt tip H7. multumesc! Becurile sunt H7. In alta ordine de idei, dupa o saptamana de "rataciri" , timp in care eram gata gata sa parasesc tabara VFR-istilor si sa ma indrept spre cea a GS-istilor (BMW), am hotatrat sa raman tot la VFR, mai nou putin. Care este: Am trecut si eu..de aseara..pe v-tech.. Si nu-mi plac 2 chestii la el fata de modelul anterior..Motorul e mult mai galagios si da vibratii in turele de mijloc.Asa fac toate? in rest...imi place Si VFR-ul pe care l-am cumparat are vibratii in jur de 5500 rpm, sensibil mai mici. Motorul se aude la fel, poate ne vedem intr-o zi (cand iti dau fisa de inmatriculare) sa il auzi. Bafta, Sergiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Ajuati-ma si pe mine pliz: Iti trebuie o cheie speciala de intindere a lantului la VFR-ul din 2000? Caci asta ar fi concluzia mea dupa ce am studiat atent harnasamentul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriella Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Ajuati-ma si pe mine pliz: Iti trebuie o cheie speciala de intindere a lantului la VFR-ul din 2000? Caci asta ar fi concluzia mea dupa ce am studiat atent harnasamentul... Teoretic iti trebuie o cheie speciala...practic..eu mi-am schimbat lantul de 2 ori cu o surubelnita si un ciocan de plastic,cu care slabesti apoi strangi piulita din spatele pinionului-care este pe excentric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Alooo mai nu exagera 215 km/h ! a avut băiatul http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/cu-...-e-de-vina.htmlMotorul prea puternic !))) ?i eu am fost ieri in jud Arad pe 79A , am testat sa vad cat merge dar mai mult de 230 nu vrea , de cand am schimbat kitul de lan? de?i pinionul spate e de 43 din?i , o fi ala pe fata mai mare ca cel standard Ps am fost f atent la radare ?i viteza atinsă s produs întrun loc unde siguran?a mea ?i a celorlal?i nu a fost pusă in pericol mi-am testat si eu v-tech-ul pe A2 si se opreste la 262 km/h.ala vechi (98-01) prindea 270. Mesaj completat Becurile sunt H7. In alta ordine de idei, dupa o saptamana de "rataciri" , timp in care eram gata gata sa parasesc tabara VFR-istilor si sa ma indrept spre cea a GS-istilor (BMW), am hotatrat sa raman tot la VFR, mai nou putin. Care este: Si VFR-ul pe care l-am cumparat are vibratii in jur de 5500 rpm, sensibil mai mici. Motorul se aude la fel, poate ne vedem intr-o zi (cand iti dau fisa de inmatriculare) sa il auzi. Bafta, Sergiu. felicitari sergiu...eram sigur ca odata ce te-a gadilat o honda sub fund...nu poti trece pe altceva. m-am obisnuit deja cu ea.....sau mai degraba ea cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 e VFR sau nu ? http://www.antena1.ro/news/social/arad-mot...ora-104389.html La proTV ziceau ca ar fi avut 215kmh, acum numa el stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 e VFR sau nu ? http://www.antena1.ro/news/social/arad-mot...ora-104389.html La proTV ziceau ca ar fi avut 215kmh, acum numa el stie VFR sigur, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 e VFR sau nu ? http://www.antena1.ro/news/social/arad-mot...ora-104389.html La proTV ziceau ca ar fi avut 215kmh, acum numa el stie Daca e VFR, sau nu ... nu am nici un dubiu. Este V-Tech ! Insa cum spui tu, doar el stie cu cat mergea ... Ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca suntem pusi intro lumina extrem de nefavorabila, atata timp cat se stie foarte bine ca tot omu' accelereaza mai tare in afara localitatilor. Daca avea 200+km/h in localitate datea, intr-adevar dovada de lipsa de discernamant, insa pe acolo pe unde mergea el nu putea decat sa ,,rupa picioarele" camioanelor ... si ? ... treaba lui ! Pe aia cu X6-uri nu ii vede nimeni ? ... ce e drept de la aia nu se mai pot preleva organe pentru ca nu mai poti sa le alegi din gramada de fiare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un monopost argintiu pt VFR VTEC plus capacelele aferente (care vin in locul manerelor) - 300 RON Sergiu 0723.184.285 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un monopost argintiu pt VFR VTEC plus capacelele aferente (care vin in locul manerelor) - 300 RON Sergiu 0723.184.285 Eu am nevoie de unul (rosu daca se poate) pentru modelul 98-01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Eu am nevoie de unul (rosu daca se poate) pentru modelul 98-01. iar eu vreau doar capacele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 iar eu as dori vfr din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) deci ..cum potrivesc ceasul ca am innebunit. Nu imi dau seama cum. modelul 2002 Editat Aprilie 21, 2010 de Sudsemnatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 E de unica folosinta. Glumeam, apasa lung pe ambele butoane deodata pana incep sa clipeasca cifrele ceasului apoi cate 1 apasare pe cate unul din butoane avanseaza ora respectiv minutul. Cand ai terminat ori il lasi asa vreo 1 sau 2 minute, sau opresti din cheie si se opreste din clipit. Atunci poti folosi butoanele pentru celelalte task-uri. deci ..cum potrivesc ceasul ca am innebunit. Nu imi dau seama cum. modelul 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 @Orion Am eu un capac de monopost rosu, dar pentru modelul 97 . Nu stiu daca se potriveste sau nu. Daca esti din B poti veni pe la mine sa il incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Salut, Vin si eu cu o rugaminte: Am nevoie IMPRUMUT de un semnal stanga VFR-2002-2003----, pentru o zi maxim 2. Trebuie la itp la rar si pana comand eu mai trece ceva. Accept orice varianta-fie ca proprietarul vrea o anumita garantie pe el sau sa ii las ceva in schimb gaj. Nu stiu... Ce mai pot oferi? Pot dona o pereche de manusi, filtru de aer fazer, sfaturi, idei, vorbe bune, respect, bere...si obiecte promotionale Un breloc. Cam atat imi vine in minte Mersi mult in avans Editat Aprilie 22, 2010 de Sudsemnatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 E de unica folosinta. Glumeam, apasa lung pe ambele butoane deodata pana incep sa clipeasca cifrele ceasului apoi cate 1 apasare pe cate unul din butoane avanseaza ora respectiv minutul. Cand ai terminat ori il lasi asa vreo 1 sau 2 minute, sau opresti din cheie si se opreste din clipit. Atunci poti folosi butoanele pentru celelalte task-uri. asa este la modelul 98-01. la 2002 apesi ambele butoane pana licare ceasul,apoi doar cel din dreapta repetat pt minute,sau il tii apasat pana incepe sa sara peste cate 10-20 de minute odata,ca sa ajungi la reglajul orelor.ca si cum ai potrivi un ceas mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Salut, Vin si eu cu o rugaminte: Am nevoie IMPRUMUT de un semnal stanga VFR-2002-2003----, pentru o zi maxim 2. Trebuie la itp la rar si pana comand eu mai trece ceva. Accept orice varianta-fie ca proprietarul vrea o anumita garantie pe el sau sa ii las ceva in schimb gaj. Nu stiu... Ce mai pot oferi? Pot dona o pereche de manusi, filtru de aer fazer, sfaturi, idei, vorbe bune, respect, bere...si obiecte promotionale Un breloc. Cam atat imi vine in minte Mersi mult in avans Cumpar semnal stanga VFR !!! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Cumpar semnal stanga VFR !!! Multumesc nu te supara asa...ale mele,de exemplu, sunt fumurii..si te pun aia la RAR sa le speli cu benzina... nu cred ca isi desface careva carenele laterale pt a scoate semnalele,ca apoi sa nu foloseasca motoreta o zi sau doua.. Am pe cineva la rar,care-ti face identificarea cu el spart...dar te costa,asa ca nush cat mai renteaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.