Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E de unica folosinta.

 

Glumeam, apasa lung pe ambele butoane deodata pana incep sa clipeasca cifrele ceasului apoi cate 1 apasare pe cate unul din butoane avanseaza ora respectiv minutul.

Cand ai terminat ori il lasi asa vreo 1 sau 2 minute, sau opresti din cheie si se opreste din clipit. Atunci poti folosi butoanele pentru celelalte task-uri.

 

deci ..cum potrivesc ceasul ca am innebunit. Nu imi dau seama cum.

 

modelul 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vin si eu cu o rugaminte:

 

Am nevoie IMPRUMUT de un semnal stanga VFR-2002-2003----, pentru o zi maxim 2. Trebuie la itp la rar si pana comand eu mai trece ceva.

Accept orice varianta-fie ca proprietarul vrea o anumita garantie pe el sau sa ii las ceva in schimb gaj. Nu stiu...

Ce mai pot oferi? Pot dona o pereche de manusi, filtru de aer fazer, sfaturi, idei, vorbe bune, respect, bere...si obiecte promotionale

Un breloc. Cam atat imi vine in minte

 

Mersi mult in avans

Editat de Sudsemnatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de unica folosinta.

 

Glumeam, apasa lung pe ambele butoane deodata pana incep sa clipeasca cifrele ceasului apoi cate 1 apasare pe cate unul din butoane avanseaza ora respectiv minutul.

Cand ai terminat ori il lasi asa vreo 1 sau 2 minute, sau opresti din cheie si se opreste din clipit. Atunci poti folosi butoanele pentru celelalte task-uri.

asa este la modelul 98-01.

la 2002 apesi ambele butoane pana licare ceasul,apoi doar cel din dreapta repetat pt minute,sau il tii apasat pana incepe sa sara peste cate 10-20 de minute odata,ca sa ajungi la reglajul orelor.ca si cum ai potrivi un ceas mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vin si eu cu o rugaminte:

 

Am nevoie IMPRUMUT de un semnal stanga VFR-2002-2003----, pentru o zi maxim 2. Trebuie la itp la rar si pana comand eu mai trece ceva.

Accept orice varianta-fie ca proprietarul vrea o anumita garantie pe el sau sa ii las ceva in schimb gaj. Nu stiu...

Ce mai pot oferi? Pot dona o pereche de manusi, filtru de aer fazer, sfaturi, idei, vorbe bune, respect, bere...si obiecte promotionale

Un breloc. Cam atat imi vine in minte

 

Mersi mult in avans

 

Cumpar semnal stanga VFR !!!

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar semnal stanga VFR !!!

 

Multumesc

nu te supara asa...ale mele,de exemplu, sunt fumurii..si te pun aia la RAR sa le speli cu benzina...

nu cred ca isi desface careva carenele laterale pt a scoate semnalele,ca apoi sa nu foloseasca motoreta o zi sau doua..

Am pe cineva la rar,care-ti face identificarea cu el spart...dar te costa,asa ca nush cat mai renteaza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te supara asa...ale mele,de exemplu, sunt fumurii..si te pun aia la RAR sa le speli cu benzina...

nu cred ca isi desface careva carenele laterale pt a scoate semnalele,ca apoi sa nu foloseasca motoreta o zi sau doua..

Am pe cineva la rar,care-ti face identificarea cu el spart...dar te costa,asa ca nush cat mai renteaza..

 

nu ma supar...in schimb eu as fi ajutat. :rolleyes: Mai ales ca las garantie pretul semnalului..sa nu zica ca fug cu el.

pana una alta...o sa dau comanda pe ebay...sa vad daca ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am o mica problema, mi-am cumparat de curand un set de genti laterale textile (oxford),

si precum sloganul din o reclama televizata "o cheltuiala duce la alta", as avea nevoie de

o aparatoare pt toba (in genul celor de la scutere - sau precum sunt echipate mot. enduro

touring mai noi). am un vfr rc46 - din 99, care nu e echipat cu toba de serie, ci cu o toba

mig cu prindere deasupra scaritei din dreapta (nu sub cum e standard) de aici si problema,

in eventualitatea in care s-ar misca gentie sus amintite in timpul mersului, nu as vrea sa

atinga de toba si sa ajung fara voie la diverse efecte pirotehnice.

Daca aveti idee pe unde s-ar gasi as precia un link.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am decis sa ma alatur acestui subgrup cu o Honda VFR rc36 din 1996. Cu toate ca am cumparat-o second hand motocicleta este intr-o stare ireprosabila. Am cumparat-o din alt judet, astfel pana acasa am condus-o aprox 200km, fara incidente de nici un fel. Este foarte manevrabila, comoda, mai mult decat puternica pt aglomeratia de pe soselele patriei.

Am reusit sa fac si consumul de carburant, mi-a iesit aprox 5.6 litrii la suta de km. Ca accesoriu aftermarket, vreau sa caut o toba sport, poate stiti voi vreuna'.

Toate cele bune !

post-33938-1272279806_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti, nu am mai intrat demult pe aici ca user, nu a mai fost nevoie

acum ca ma incearca rog vfr-istii care au si pot sa ma ajute

mi-am schimbat motoreta, evident tot cu un vfr un pic mai nou

adica din 96, cel din 91 avea 127 de mii de km si inca functiona impecabil, dar era cam batran

daca stiam nu faceam rocada asta dar acum e tardiv.

motorul pe care l-am achizitionat are mici - mari probleme

oala de ambreiaj clantzane

porneste cand vrea ea - electromotorul este dus

la 4500 - 5500 de ture de aude un clantanit mecanic (cei de la honda zic ca ar fi de la distributie, sincer eu nu prea cred asta)

ma intereseaza cine are un motor de vfr 750 de prin 96 - 98 de vanzare (doar motorul) caci asa ies mai iftin cu piesele, ca daca le-as lua de la honda ar costa cat motorul

am si eu un motor de vfr 750 de dezmembrat, dar nu am cine stie ce din el

daca va intereseaza, capacul de la alternator (zgariat), alternator, chiulase, pistoane, baie ulei, pinioane si sincroane si alte ansamble ale cutiei de viteze, arbore cotit, cred ca si blocul motor dar nu sunt sigur, trebuie sa scobesc in lazile alea sa vad exact

deci cine ma poate ajuta, sau cine este interesat de vreo piese din motorul de vfr sa nu ezite sa ma sune la

0723502499 - mosku

va multumesc anticipat si.. asfalt uscat

Mesaj completat

MAI AM SI SI UN CAPAC DE MONOPOST DE CARE UITASAEM. NU IL FOLOSESC CA AM GAGICA CARE SE TINE DUPA MINE, ASA CA IL DAU SI PE ASTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pt cei cu vfr dinainte de 97, si nu numai, la ce nivel va sta acul de temperatura? acul de pe ceas la motorul meu abia se ridica, astazi am mers prin oras, cald afara, si abia s-o ridicat 25% din cursa totala. am parcat-o, am tras de gaz pana s-o incalzit aproape de jumate, cand s-a pornit si electroventilatorul, semn ca merge. is curios cum e la voi, tind sa cred ca e blocat termostatul pe deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica corectura, cred ca vrei motor pana in '97. Deoarece ala din '98 e de 781 cc (aka 800) si e element portant, deci nu cred ca poti sa-l inghesui in cadrul de '96-'97.

 

ma intereseaza cine are un motor de vfr 750 de prin 96 - 98 de vanzare (doar motorul) caci asa ies mai iftin cu piesele, ca daca le-as lua de la honda ar costa cat motorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica corectura, cred ca vrei motor pana in '97. Deoarece ala din '98 e de 781 cc (aka 800) si e element portant, deci nu cred ca poti sa-l inghesui in cadrul de '96-'97.

OK, BUNA REMARCA, NU STIAM DACA SE POTRIVESTE MOTORUL DE 800 PE CADRUL ASTA SAU NU, DECI RECTIFIC

VREU MOTOR PANA IN 97 INCLUSIV, DACA SE POATE CU CEVA DATE DESPRE EL, DIN CE AN A FOST MOTORETA, CATI KM AVEA MOTORUL, ETC

HAIDETI, CHIAR NIMENI NU STIE NIMIC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, BUNA REMARCA, NU STIAM DACA SE POTRIVESTE MOTORUL DE 800 PE CADRUL ASTA SAU NU, DECI RECTIFIC

VREU MOTOR PANA IN 97 INCLUSIV, DACA SE POATE CU CEVA DATE DESPRE EL, DIN CE AN A FOST MOTORETA, CATI KM AVEA MOTORUL, ETC

HAIDETI, CHIAR NIMENI NU STIE NIMIC

Stiu eu un motor de vfr e in Oradea, nu stiu exact ce an e 94-97 , contact Nelutu 0744900590 , negociaza cu el , dc nu raspunde mai incearca , omu pleaca mult pe dincolo. E dezmembrat si am vazut ca mai are motorul ...sper ca e complet.

 

Un prieten vrea sa isi VFR 750 in stare buna are aprox 1200E dc stie cineva ceva sa posteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la tota lumea!! am devenit si eu vfr-rist :) am avut inspiratia sa imi iau unu si bine am facut..motoarele astea is nemaipomenita tinind cont ca e un model din 89 merge nemaipomnit de bine..sinngura problema este ca la cald nu porneste bine parca nu invirte demaroru la rece porneste foarte bine posibil sa fie bateria.... am sa iau alta noua desi asta pe care o are dupa masuratori pare sa fie in regula...il am de 3 saptamani si deja am facut peste 1500 km kilometri are aproape de 70.000 posibil sa se fi dat deja o dat apeste cap kilometraju...dar pentru un vfr nui mult..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) :

 

1: ce compresie trebuie sa aiba motorul

si

2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate.

 

Multumesc.

Mesaj completat

Salutare,

 

Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) :

 

1: ce compresie trebuie sa aiba motorul

si

2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate.

 

Multumesc.

 

 

sper sa ma bage si pe mine cineva in seama.....

 

incaodata...multumesc.

Mesaj completat

Salutare,

 

Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) :

 

1: ce compresie trebuie sa aiba motorul

si

2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate.

 

Multumesc.

Mesaj completat

 

 

 

sper sa ma bage si pe mine cineva in seama.....

 

inca o data...multumesc.

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca pe site-uri de gen vfrdisscution com, vfrworld com sau cauta manuale de reparatii si intretinere pt motorul tau. cel putin pe forum-urile amintite gasesti sectiuni intregi pe modele. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am un GPZ. Sunt incepator adica cam 4000-5000 km facuti. Ma gandeam sa imi cumpar un vfr 750. Nu as vrea vreun cbr sau zzr600 sau zx6r. Mi se par mai nervoase decat acest vfr si vreau ceva mai linistit sa nu ma puna jos. Am citit ca nu ca o sportiva adica nu rupe asfaltul si e si destul de fiabil. Dar am cateva nelamuriri. Dar in primul rand lucrurile stau cam asa: Am 1.68 inaltine si 65kg. Cu GPZ-ul ma descurc cand e vb de greutatea lui. Adica nu am ajus sa gafez sa nu il mai pot tine. Asta poate pentru ca am fost atent sau imi place sa cred ca am fost atent.

 

1. Are centru de greutate jos? E grea tare?

2. Cum sta in curbe? Adica iti trebuie forta multa sa il poti manevra?

3. E mare difereta de la 60 la 100cp? Poti stapanii hergelia fara probleme daca esti atent?

4. Ciclistica e mai buna decat la GPZ?

5. Fuge spatele sau are roata destul de lata si nu este problema. (asta poate e o intrebare ciudata ;)) dar sunt interesat de plusuri si minusuri destul de mult sa stiu ce fac.

6. Fiind ST poti sa stai si drept si aplecat pe rezervor fara probleme? Ma refer fata de al meu GPZ daca poti sa te apleci la 120 de exemplu ca sa nu ti se miste capul ca un titirez daca bate vantul.

7. 50-60.000 km inseamna o groaza pt un vfr? Sau mai duce inca 50-60k?

 

 

 

Multumesc frumos.

Editat de cezarzanf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF TOPIC

PENTRU UN FLACAU LAS UN OFFTOPIC AICI, STIE EL DE CE

AROGANTA UNORA MA DERANJEAZA, I-AS FI LASAT UN PM DAR M-A BLOCAT ASA CA VA CITI AICI.

SPER SA NU II DERANJEZ PREA TARE PE ALTII:

?

bloc cu 70000km, din 95, perfect functional (inca ii pe motor, se poate vedea si asculta) - 450?

2.

nu stiu cati ani ai, dar mi se pare ciudat ca la varsta asta sa mai crezi in povesti,

fiindca VFR din 97 cu 14500 km numai acolo exista (mai tanar de 97 nu putea sa minta fiindca in 98 a iesit 800-le :-))

probabil ca nu o sa dau doar blocul, fiindca motorul ii intreg, si asa il intentionez sa-l vand, inmatriculat.

 

de obicei nici nu raspund la mailurile de genul, dar ma deranjeaza cand cineva ii habarnist si totusi comenteaza (un: merci pt oferta, dar am gasit altundeva ar fi fost de ajuns)

 

numai bine

PS: nu te deranja cu raspuns, oricul nu il citesc.

PAI POATE AR FI BINE SA IL CITESTI,

STUDIEZ PIATA PE ACEST SEGMENT DE 2 LUNI DE ZILE, DECI STIU DESPRE CE VORBESC, IN PLUS DE 12 ANI DE ZILE LUCREZ IN PIESE AUTO MOTO, DECI STIU CE VORBESC

UN SINGUR LUCRU VREAU SA ITI SPUN, DACA IL DESFACI SI LE VINZI SEPARAT PIESELE POATE LE VEI VINDE LA JUMATATE DIN PRETURILE AFISATE DE TINE AICI LA VREUN NEBUN CARE SE APUCA SA DESFACA MOTORUL SI NU STIE LA CE SE INHAMA.

MULTA BAFTA LA VANZARE, DAR ESTI CAM SCUMP PENTRU MINE, SI CRED CA NU NUMAI

DACA NU MA CREZI ITI DAU NISTE LINKURI CATRE ALTE MOTOARE DE VFR MAI NOI SI CU MULT MAI PUTINI KM SA VEZI CA STIU DESPRE CE VORBESC CHIAR DACA TU MA CONSIDERI UN AGARICI.

NU E CHIAR CUM CREZI TU.... IAR LA NISTE FIARE LA MANA A 2-A INTOTDEAUNA SE NEGOCIAZA...?

 

ON TOPIC: SA VEDETI CAM CU CE JAPCA UMBLA UNII, ACESTA ESTE UNUL AGRESIV, CARUIA NU II DAU NUMELE, CA NU ARE SENS, CARE SE MAI SI RATOIESTE LA MINE CAND II SPUN CA E BATAIE DE JOC CE OFERA EL SI LA CE BANI FATA DE CELELALTE OFERTE DE PE PIATA.

NU POSTEZ LINKURI CA NU FAC ALTORA RECLAMA GRATUITE, CINE ESTE INTERESAT GASESTE.

Editat de moscku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...