Florynn Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Ma puteti ajuta cu cateva idei ce as putea sa verific de ce imi oscileaza putin turatia la relanti si parca se simte putin si in treapta 1 la mers constant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Salut Razvan! In plaja plus minus 50 rpm este normal sa varieze! PS Eu sunt baiatul cu care ai vb pe whatsapp (VFR gri cu tobe two brothers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Heei, multumesc, da, cam asa oscileaza 50rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) Cu cateva modificari, vfr-ul poate merge in a 1-a fara oscilatii si in plaja 1000-3000 de ture. Relanti-ul insa variaza usor fara insa sa-mi bat capul cat. In principal, dezactivat-ul sistemului de control al emisiei (PAIR valve) poate fi facut fie prin obturarea unui furtun sau eliminarea intregului sistem. Urmatorul pas ar fi dezactivarea senzorilor (2) de oxigen din evacuare - sunt necesari doi rezistori ... am uitat ce valoare dar poate fi cautat pe net. Alternativ poate fi montat un dispozitiv gen Power Commander. Cu cele de sus, eu nu mai tin ambreiajul la mers incet in coloane. Mai multe si mai detaliate se gasesc pe net - eu prefer vfrdisscution.com Editat Septembrie 23, 2016 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) Eu am modificarile enumerate inclusiv Flapper mod si tot am oscilatii in trepta 1, pana pe la 5000rpm la mers constant! Niciodata pe acceleratie indiferent cat de agresiva sau lina! Bine ...a mea si zace cu lunile! Am benzina statuta in ea de 3 luni. Acum parca vibreaza mai tare la relantii cand o mai pornesc in garaj! Editat Septembrie 23, 2016 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Nu stiu ce sa zic. Eu's plecat tot cu lunile dar chiar si dupa 5 luni tot reuseste sa porneasca la prima cheie iar dupa primul ciclu de incalzire/rulat revine la mers normal ... tot cu benzina statuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kocolinos Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Salutare Are cineva de vanzare o pedala de frana pentru Honda Vfr 800 Vtec? Sau daca aveti idee de o compatibilitate cu alt model? Se pare ca am pedala de frana un pic stramba si nu isi face cursa completa cand revine fiind neceara impingerea in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1900 Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Despre care din ele vorbim? 800 prima editie sau Vtec-ul? Salut v tec din 2003 cred ca bate ceva la distributie in zona de sub rezervor nu imi dau seama nefiind mecanic. in principiu cand pornesc motorul nu se aude nimic suspect apoi cand se incalzeste la 40 de grade incepe sa bata ceva metal pe metal sporadic uneori mai des, asta la ralanti, in mers nu imi dau seama. Motocicleta are 40 000 km si e la mine de la 30 000 km. Problema e ca in oras la mine nu s-a legat nimeni de ea asa ca apelez la voi pentru un servis de incredere unde pot lasa motocicleta o perioada pana ii da de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Salut v tec din 2003 cred ca bate ceva la distributie in zona de sub rezervor nu imi dau seama nefiind mecanic. in principiu cand pornesc motorul nu se aude nimic suspect apoi cand se incalzeste la 40 de grade incepe sa bata ceva metal pe metal sporadic uneori mai des, asta la ralanti, in mers nu imi dau seama. Motocicleta are 40 000 km si e la mine de la 30 000 km. Problema e ca in oras la mine nu s-a legat nimeni de ea asa ca apelez la voi pentru un servis de incredere unde pot lasa motocicleta o perioada pana ii da de capat. Am avut si eu problema asta, exact ca tine; cam pe la aceeasi km si tot bataie metalica, dupa ce se incalzeste motorul. La mine a fost distributia. Am schimbat intinzatoarele de lant si s-a rezolvat problema. Cred ca totusi cel mai indicat este sa schimbi tot kitul de distributie (lant, intinzatoare, patina si probabil mai sunt si alte maruntisuri de genul garnituri). Pretul numai pentru piese este destul de mare, pt ca Honda-i Honda si pentru ca e totul x2, fiind motor in V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Problemele mele de incarcare cu care v-am tot batut la cap au fost din releu. Cu toate ca dupa simptome puteai sa juri ca e altceva defect, sau cel putin mai are vreun defect in afara de releu, uite ca a fost cum nu ma asteptam. Detalii si masuratori daca foloseste cuiva, in topicul de la service : /index.php?/topic/741047-problema-incarcare-vfr800/page-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Problemele mele de incarcare cu care v-am tot batut la cap au fost din releu. Nu e nici o surpriza. Cu toate ca dupa simptome puteai sa juri ca e altceva defect, sau cel putin mai are vreun defect in afara de releu, uite ca a fost cum nu ma asteptam. Doar tu se pare ca ai fost surprins de acest deznodamant, toata lumea ti-a zis de unde vine problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare, poate vre cineva coburi si suporti originali honda vfr in stare impecabile cu toate fittingurile, suruburile de prindere si un sistem de inchidere rezerva plus 3 chei. Pret 700 euro neg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salut, Va rog sa ma ajutati sa iau o hotarare, asa ca detinatori de acelasi tip de motocicleta. Ati vinde un VTEC rc 46A din octombrie 2008 si 3400 km la bord cu 6400 euro plus top case original ??? Nu stiu ce sa fac, vreau un upgrade la vfr 800 F 2014-2015 si nu stiu daca este pretul corect pentru motocicleta actuala. Am deja o oferta ferma si trebuie sa dau raspunsul azi maine. Puteti sa ma ajutati ? Va multumesc mult ! Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) Pai tu stii cat de mult iti doresti update-ul.... Daca tu-ti doresti asa de mult modelul 2014-2015 si-ti permiti fianciar, atunci pe a ta o poti vinde si pe caramele, nu mai conteza atat de mult aspectul asta... Editat Octombrie 4, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Pai tu stii cat de mult iti doresti update-ul.... Daca tu-ti doresti asa de mult modelul 2014-2015 si-ti permiti fianciar, atunci pe a ta o poti vinde si pe caramele, nu mai conteza atat de mult aspectul asta... Multumesc pentru raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) Problema cu orice model fie moto fie auto este ca pe masura ce se apropie de sfarsitul ciclului de productie devine din ce in ce mai putin dorit. Un vfr de 800 din 2008 este practic identic cu unul din 2003. Problema la tine este ca trebuie sa gasesti pe cineva care chiar adora RC46 si cauta unul cat mai nou si pentru care banii nu sunt chiar o problema (adica 6400euro pentru un motor ...uauuu!). Probabil se poate dar sigur vei astepta! Eu ma chinui de 3 luni sa dau un rc46 cu 3800euro si nu pot, desi este dotat si in stare f buna! In orice caz, bafta la vanzare! Editat Octombrie 4, 2016 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Mi se pare ca pe VTEC in 2006 au facut ceva modificari. Si asa a ramans pana in 2011. S-ar putea totusi sa ma insel. @Gal Daca motoreta ta actuala are km reali de care zici tu acolo, ABS+CBS, eu nu as face upgrade pt 2015-2015 - motorul in sine e cam acelasi, si daca o cumperi de noua, in 3 ani pretul ei va fi la jumatate. Nu e nimic spectaculos la ea... Pentru touring, mi se pare mult mai ok Tracerul de 900. Sau, de ce nu, Suzuki GSX-S 1000 F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Salutare! A avut cineva probleme cu amortizorul central la vfr750Fl din 93, sau a schimbat cineva piesa respectiva, sau arcul in sine? Mie mi se pare ca al meu e prea moale desi e setat la pozitia cea mai tare. Am auzit ca se potrivesc cele din cbr929 Daca mi-ati putea ajuta cu niste sfaturi v-as multumi! unde gasesc piese etc. Csanad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Mi se pare ca pe VTEC in 2006 au facut ceva modificari. Si asa a ramans pana in 2011. S-ar putea totusi sa ma insel.Au facut doar software. Parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Intra Vtec-ul mai sus si sta activat pana mai jos! In plus sunt redesenate graficele cadranelor, in rest identice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Salutare! A avut cineva probleme cu amortizorul central la vfr750Fl din 93, sau a schimbat cineva piesa respectiva, sau arcul in sine? Mie mi se pare ca al meu e prea moale desi e setat la pozitia cea mai tare. Am auzit ca se potrivesc cele din cbr929 Daca mi-ati putea ajuta cu niste sfaturi v-as multumi! unde gasesc piese etc. Csanad Se potriveste, dar nu e bolt on. Daca ai sa cauti cateva pagini in urma, am pus poze cu montajul unui amortizor de 929 pe al meu RC36II (94-97). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) Problema cu orice model fie moto fie auto este ca pe masura ce se apropie de sfarsitul ciclului de productie devine din ce in ce mai putin dorit. Un vfr de 800 din 2008 este practic identic cu unul din 2003. Problema la tine este ca trebuie sa gasesti pe cineva care chiar adora RC46 si cauta unul cat mai nou si pentru care banii nu sunt chiar o problema (adica 6400euro pentru un motor ...uauuu!). Probabil se poate dar sigur vei astepta! Eu ma chinui de 3 luni sa dau un rc46 cu 3800euro si nu pot, desi este dotat si in stare f buna! In orice caz, bafta la vanzare Eu sunt la al 5-lea VFR,al 2-lea cu vtec,primul vtec l-am luat in 2008,cu 3650 euro,l-am dat in 2010 cu 3000 euro.. acum o luna am revenit la Vtec,2003,cu ABS,pt pretul de 2300 euro !!---inmatriculat,din tara !! ce este peste 3000 si ceva de euro nu se vinde,pt ca este supraevaluat,asa cum cele non vtec,98-2001 la peste 2000 euro. Diferenta intre 2500 euro,pe care eu il consider a fi pretul pietei la Vtec si 3500-4000 euro este uriasa,suma cu care oricine prefera sa isi faca o distributie,un set de pneuri si un vopsit integral,poate mai ramane si cu bani dupa !! Cum stim cu totii,inainte de alte optiuni,dotari sau an,PRETUL VINDE MARFA .. Dar atunci cand ne place motocicleta foarte mult,acopera si mai toate cerintele pe care le avem la banii astia,nu exista competitoare atat de versatile ca vfr-ul decat daca mai pui bani seriosi peste,ca pt un FJR 1300 sau mai stiu eu ce...nu iti vine sa o dai la pretul pietei,ca nu ai cu cce sa o inlocuiesti !!! Am fost pus in situatia de a vinde,precum si in cea de a cumpara..nu o vinzi pe aia de 4000 pana nu se vand cele 5-6 la 2500 de pe net,asa cum nu cumperi cu 4000 pana nu le faci macar o vizita celor de 2500 E ! Parerea mea !!! Editat Octombrie 10, 2016 de cristh4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Eu sunt la al 5-lea VFR,al 2-lea cu vtec,primul vtec l-am luat in 2008,cu 3650 euro,l-am dat in 2010 cu 3000 euro.. acum o luna am revenit la Vtec,2003,cu ABS,pt pretul de 2300 euro !!---inmatriculat,din tara !! ce este peste 3000 si ceva de euro nu se vinde,pt ca este supraevaluat,asa cum cele non vtec,98-2001 la peste 2000 euro. Diferenta intre 2500 euro,pe care eu il consider a fi pretul pietei la Vtec si 3500-4000 euro este uriasa,suma cu care oricine prefera sa isi faca o distributie,un set de pneuri si un vopsit integral,poate mai ramane si cu bani dupa !! Cum stim cu totii,inainte de alte optiuni,dotari sau an,PRETUL VINDE MARFA .. Dar atunci cand ne place motocicleta foarte mult,acopera si mai toate cerintele pe care le avem la banii astia,nu exista competitoare atat de versatile ca vfr-ul decat daca mai pui bani seriosi peste,ca pt un FJR 1300 sau mai stiu eu ce...nu iti vine sa o dai la pretul pietei,ca nu ai cu cce sa o inlocuiesti !!! Am fost pus in situatia de a vinde,precum si in cea de a cumpara..nu o vinzi pe aia de 4000 pana nu se vand cele 5-6 la 2500 de pe net,asa cum nu cumperi cu 4000 pana nu le faci macar o vizita celor de 2500 E ! Parerea mea !!! Sunt deacord cu tine la capitolul pretul vinde marfa si as adauga ca punctul economic este acolo unde cererea se intalneste cu oferta! Spunand astea daca te uiti pe OLX (bikeshop nu mai este relevant de mult!) exista doar 3 vfr-uri sub 3000e, dar nici una la 2500 apoi pretul urca de acolo si se opreste la 6200 (cel mai scump VTEC RC46 de pe net) Dupa analiza pietii am stabilit si eu pretul la fel ca si altii! In caz particular la VFR se pare ca vanzatorii nu sunt dispusi sa lase la pret! Stiu asta pentru ca urmaresc anunturile din februarie! Se prefera sa se tina, decat sa se vand la preturi mai mici (oferite)! Eu nici atat nu sunt dispus sa las deoarece motorul este: revopsit, lacuit, retapitat, tobe sport, jante in camp electrostatic, mansoane rizoma, parbriz, topcase, manete frana-ambreiaj, filtru aer, ETC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) Sunt deacord cu tine la capitolul pretul vinde marfa si as adauga ca punctul economic este acolo unde cererea se intalneste cu oferta! Spunand astea daca te uiti pe OLX (bikeshop nu mai este relevant de mult!) exista doar 3 vfr-uri sub 3000e, dar nici una la 2500 apoi pretul urca de acolo si se opreste la 6200 (cel mai scump VTEC RC46 de pe net) Dupa analiza pietii am stabilit si eu pretul la fel ca si altii! In caz particular la VFR se pare ca vanzatorii nu sunt dispusi sa lase la pret! Stiu asta pentru ca urmaresc anunturile din februarie! Se prefera sa se tina, decat sa se vand la preturi mai mici (oferite)! Eu nici atat nu sunt dispus sa las deoarece motorul este: revopsit, lacuit, retapitat, tobe sport, jante in camp electrostatic, mansoane rizoma, parbriz, topcase, manete frana-ambreiaj, filtru aer, ETC. Perfect de acord cu tine,cu exceptia ca cele la 2500 s-au dat ! Nu rezista mai mult de o saptamana pe net. Una am luat-o eu :-) Spor la vanzare pt a ta,caci fiecare fier isi gaseste fierarul !!! Editat Octombrie 10, 2016 de cristh4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.