nikkon Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Gata și eu proaspăt posesor de VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Frumos. S-o stăpânești sănătos. Don ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Multumesc. 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Congrats !! sa va bucurati unul de celalalt :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200. Filtrul normal e mai bun pentru ce vrei tu decat K&N. Mi se pare ca esti un pic exagerat cu grija asta, praf e peste tot, nu numai in Romania. Schimba filtrul la cat iti recomanda manualul de intretinere si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Merci de raspuns. Da sunt puțin maniac. Mereu schimb la timp ulei și filtre. Încerc doar sa nu fac schimbări proaste. De exemplu după achizitia evacuării akrapovic apare întrebarea următoarele : pentru un Flow corect de aer e nevoie de alt filtru? Backpressure se va mai face în aceeasi parametrii ca la evacuarea stock? Știu ca pentru cei cu mai multe mobre la activ și km în pedala suna noob dar eu întreb pentru ca nu știu lucrurile astea și încerc sa nu fac tâmpenii. Editat Iunie 2, 2017 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Eu zic K&N, mai ales daca ai evacuare custom. Am curatat si sincronizat carburatoarele, facute confom manual si aveam un punct mort in mid rpm, asta cu filtru oem stock. Cum am pus K&N s-a schimbat treaba, trage liniar de jos pana sus, asa ca tragi tu concluzia. Asta a a fost acum 3 ani...anul asta am dat iar jos carburatoarele sa le curat si sincronizez...guess what, nu era mai deloc mizerie dupa filtru, deci nu-i atat de tragic daca cureti anual filtru ala si-l dai cu spray pt filtre sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Merci de raspuns. Ma voi gândi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Eu zic K&N, mai ales daca ai evacuare custom. Am curatat si sincronizat carburatoarele, facute confom manual si aveam un punct mort in mid rpm, asta cu filtru oem stock. Cum am pus K&N s-a schimbat treaba, trage liniar de jos pana sus, asa ca tragi tu concluzia. Asta a a fost acum 3 ani...anul asta am dat iar jos carburatoarele sa le curat si sincronizez...guess what, nu era mai deloc mizerie dupa filtru, deci nu-i atat de tragic daca cureti anual filtru ala si-l dai cu spray pt filtre sport. Nu compara, el are injectie, tu ai carburatie. Chiar si in cazul tau, punctul mort din mid rpm se poate scoate din reglajul carburatoarelor daca mergi la mecanicul potrivit. Eu am avut toba sport cu filtru normal si nu aveam nici un punct mort sau comportament ciudat al motorului. Nu sunt pro sau contra K&N dar un filtru mai permisiv nu poate filtra totusi mai bine sau macar la fel de bine ca unul mai putin permisiv, nu cu aceeasi durata de viata(cicluri de spalare), unul fiind facut din hartie filtranta si altul din burete imbibat cu ulei, uleiul prinde particulele fine dar pana intr-un punct, cand devine prea plin praful trece pe langa ... Editat Iunie 2, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Depinde pe unde te dai cu motorul si in ce conditii. Daca te dai cu el pe plaja, e clar ca nu e indicat un filtru sport. Atat timp cat mergi pe drumuri ok si cureti periodic filitru ala, atunci nu o sa ai probleme, eu in curat anual si e ok. La carburatie e mai complicata treaba, dar daca ai injectie nu pot sa garantez ca o sa simti o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Merg cu el zilnic în București(și voi mai tot merge pana îmi cumpăr un scooter ceva pt ca nc750s ul l-am vândut) la muncă și pe cât posibil afară drumuri lungi. Cât privește filtrul și debitul de aer, chiar dacă am flux mai mare calculatorul face amestecul de aer și benzină asa ca probabil va trebui resoftata ca sa beneficieze cu adevărat de noul debit de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Nu trebe nici o resoftare, de-aia exista softul actual si de aia exista injectie si un senzor sau mai multe lambda. Injectia se autoregleaza in functie de parametri intr-o bucla inchisa. Daca nu aveai sonde de oxigen mai ziceam dar asa.. Eu nu inteleg de ce inventeaza unii probleme acolo unde nu exista probleme. Cumpara un filtru Hiflo, pune-l acolo si vezi-ti de viata inainte. Nu o sa se intample nimic. Ai verificat macar ochiometric filtrul actual, e cazul sa-l schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 In primul rand nu a zis nimeni ca ar avea o problema. Eu întreb în urma opțiunilor venite de la mecanic. Cum nu ma pricep la asa ceva am intrebat aici. Nu știu cum funtioneaza Injectia, deci Merci pentru detalii. Momentan nu e cazul sa schimb nimic. Am abia 3300 km și voi face următoarea revizie la 6k. Nelămurirea era k&n vs stock filters. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) Salut. Am o evacuare finala de la Leo Vince, nu stiu exact modelul. Toba nu are silencer, este goala pe dinauntru (hackuita de fostul proprietar) si cu toate astea, motorul suna decent. Din doua motive as vrea sa o mai scurtez putin. 1. Este putin cam lunga si inestetica in acelasi timp (cel putin asta e parerea mea). 2. As vrea sa sune totusi putin mai tare. Acum nu stiu, daca o scurtez s-ar putea sa sune ca dracu ? Care e principiul mai exact ? As risca sa o stric si sa dau banii apoi pe alta ... ? Mersi. Editat Iunie 7, 2017 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) poate te ajuta asta: http://www.motorcyclistonline.com/high-performance-motorcycle-exhaust-systems-explained-motorcyclist-magazine-tech#page-2 Editat Iunie 7, 2017 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Sincer, mie nu-mi plac improvizatiile astea mioritice. Ai putea sa strangi niste banuti si sa-ti iei una calumea de la baietii astia Nu sunt ele miezul din dodoasca, dar sunt facute bine si suna ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Salut. Am o evacuare finala de la Leo Vince, nu stiu exact modelul. Toba nu are silencer, este goala pe dinauntru (hackuita de fostul proprietar) si cu toate astea, motorul suna decent. Din doua motive as vrea sa o mai scurtez putin. 1. Este putin cam lunga si inestetica in acelasi timp (cel putin asta e parerea mea). 2. As vrea sa sune totusi putin mai tare. Acum nu stiu, daca o scurtez s-ar putea sa sune ca dracu ? Care e principiul mai exact ? As risca sa o stric si sa dau banii apoi pe alta ... ? Mersi. Daca nu tai foarte mult din ea se aude mai tare si mai gros, acum depinde si cat tai, in general eu am taiat intre 10-20 de cm din tobe, in functie de lungimea si cum da pe motocicleta, ca sunet a fost ok. Ai grija cat tai, daca o injumatatesti spre exemplu risti sa sune a altceva, ceva nasol. Daca ai inca toba stock, go for it, daca nu o ai ti-as recomanda fie sa cauti una, fie sa iei alta de taiat/rezerva. Eu am 2 la 929, in functie de chef fie merg cu un BOS de carbon care se aude decent, dar pentru ca, ca si tine vroiam ceva mai tare, am luat un MICRON de inox, culmea era atinsa fix in zona pe care am taiat-o ulterior. Acu merg cu care vreau. MICRON-ul e un pic cam nesimtita ca sunet iar BOS-ul e foarte decenta. » Post actualizat in 07 Jun 2017 17:39 Sincer, mie nu-mi plac improvizatiile astea mioritice. Ai putea sa strangi niste banuti si sa-ti iei una calumea de la baietii astia Nu sunt ele miezul din dodoasca, dar sunt facute bine si suna ok. Adica sa isi ia un no name in lumea evacuarilor, ceva ce vine deja improvizata, dar pentru ca vine asa din fabrica nu e "improvizatie mioritica", nice ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Depinde mult de fiecare. Cat și ce vrea și mai ales cât e dispus sa cheltuiască. Eu am plecat de la premiza ca nu dau bani pe akrapovic și pana la urma tot akrapovic am comandat. Depinde ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 (editat) Nu trebe nici o resoftare, de-aia exista softul actual si de aia exista injectie si un senzor sau mai multe lambda. Injectia se autoregleaza in functie de parametri intr-o bucla inchisa. Daca nu aveai sonde de oxigen mai ziceam dar asa.. Eu nu inteleg de ce inventeaza unii probleme acolo unde nu exista probleme. Cumpara un filtru Hiflo, pune-l acolo si vezi-ti de viata inainte. Nu o sa se intample nimic. Ai verificat macar ochiometric filtrul actual, e cazul sa-l schimbi? Eu am schimbat filtrul de aer pe la 35000-40000 km. L-am verificat de fiecare data si era curat. Am unul de rezerva dar inca nu trebuie schimbat. La revizia din primavera arata perfect. Filtrul are 2 ani si moto tocmai a implinit 60000 km. HiFlo. Primul a fost stock. Editat Iunie 8, 2017 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Daca nu tai foarte mult din ea se aude mai tare si mai gros, acum depinde si cat tai, in general eu am taiat intre 10-20 de cm din tobe, in functie de lungimea si cum da pe motocicleta, ca sunet a fost ok. Ai grija cat tai, daca o injumatatesti spre exemplu risti sa sune a altceva, ceva nasol. Daca ai inca toba stock, go for it, daca nu o ai ti-as recomanda fie sa cauti una, fie sa iei alta de taiat/rezerva. Eu am 2 la 929, in functie de chef fie merg cu un BOS de carbon care se aude decent, dar pentru ca, ca si tine vroiam ceva mai tare, am luat un MICRON de inox, culmea era atinsa fix in zona pe care am taiat-o ulterior. Acu merg cu care vreau. MICRON-ul e un pic cam nesimtita ca sunet iar BOS-ul e foarte decenta. As taia 10, maxim 15 cm astfel incat privind din lateral, toba sa nu mai iasa in afara rotii. Sa fie undeva in dreptul cauciucului sau putin in fata acestuia. Este cam lunga acum. Dar inainte de asta am sa analizez mai bine toba. Ma gandesc ca mai are o "pre-camera" pentru ca nu inteleg cum o toba goala poate sa sune destul de decent. Ori catalizatorul isi intra in rol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunea cheii gheara de intins lantul? Eu nu o am si doresc sa imi cumpar una. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 As taia 10, maxim 15 cm astfel incat privind din lateral, toba sa nu mai iasa in afara rotii. Sa fie undeva in dreptul cauciucului sau putin in fata acestuia. Este cam lunga acum. Dar inainte de asta am sa analizez mai bine toba. Ma gandesc ca mai are o "pre-camera" pentru ca nu inteleg cum o toba goala poate sa sune destul de decent. Ori catalizatorul isi intra in rol ? Catalizatorul tau nu e mare branza, la RC36 e altfel, e catalizator cu plaman, la fel si modelel mao noi au asa, dar din cate tin minte vtech-ul. Toba ta presupun ca e goala pe mijloc doar, cred ca la asta te referi. Are un cilindru de plasa iar spatiul dintre cilindru si exterior e umplut cu material fonoabsorbant, de asta se aude decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 O sa incerc sa fac maine o poza cu lumina pe interior ca sa intelegi ce spun. Toba a fost masacrata la interior de fostul proprietar pentru ca in formula "stock" se auzea la fel ca cea originala. Eu daca ma uit in toba vad doar o plasa cu gauri mari pe laterale. Pe mijloc e gol, vad teava de lagatura care vine de la galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iunie 10, 2017 Share Postat Iunie 10, 2017 Va salut. Sunt proaspĂt posesor de vfr 800 din 1998. Va rog sa-mi spuneti daca se poAte regla cumva ralantiul manual. La mine sta foArte jos, în jur de 1000 rpm. Mecanicul Mi-a spus că nu există reglaj cu "surub" si ca ar fi necesară curățarea clapetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.