Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

VFR-ica merge si pe drumuri mai pacatoase daca-s ocazionale. Vezi aici: http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/album/6919-romanian-apuseni-mountains-trip/

Am coborat muntele printre pietroaie si busteni. Fiind abrupt, mi-a fost teama sa opresc pt poze :) Insa mersul in picioare ca pe enduro sau adventure este obositor datorita ghidonului coborat.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa gasesc raportul standard al pinioanelor pentru vfr 2001.

Am gasit doar pinionul spate cu 43 dinti. Nu stiu insa pinionul mic daca trebuie sa aiba 16 sau 17 dinti. Pe internet gasesc ambele versiuni si nu stiu care e aceea corecta. Nici in manual nu gasesc ... sau nu am cautat eu bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa gasesc raportul standard al pinioanelor pentru vfr 2001.

Am gasit doar pinionul spate cu 43 dinti. Nu stiu insa pinionul mic daca trebuie sa aiba 16 sau 17 dinti. Pe internet gasesc ambele versiuni si nu stiu care e aceea corecta. Nici in manual nu gasesc ... sau nu am cautat eu bine ?

17 cu 43 este prima echipare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii.

 

Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii.

 

Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ?

Sunt sanse ca sistemul de reglaj sa fie altfel dar de la primul 750 pana la vtec nu s-a schimbat decat culoarea pompelor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii.

 

Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ?

cele de pe 750 nu potrivesc din '99 incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. Am gasit exact pe anul meu.

 

As vrea sa fac operatiunea asta :

Credeti ca este sigur in ceea ce priveste prinderea motorului, rezistenta, etc ?

Ma gandesc ce se intampla daca cad vreodata ? Sau daca noua tija este putin mai subtire decat cea originala, nu o sa vibreze / faca galagie ?

Aceiasi chestie as vrea sa o fac si la axul furcii fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. Am gasit exact pe anul meu.

 

As vrea sa fac operatiunea asta :

Credeti ca este sigur in ceea ce priveste prinderea motorului, rezistenta, etc ?

Ma gandesc ce se intampla daca cad vreodata ? Sau daca noua tija este putin mai subtire decat cea originala, nu o sa vibreze / faca galagie ?

Aceiasi chestie as vrea sa o fac si la axul furcii fata.

Parca mi-as pune si eu...

Daca iti faci (sau comanzi) crash-pad-uri, zi-mi si mie, poate ma ajuti si faci 2 seturi in loc de 1; sau i-mi dai dimensiunile si imi fac eu.

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am avut crash-urile prinse la VTR. Fix cu tija din aia. N-au nici pe dracu.

Intrebarea mea e cum dracu matrasesti vasul ala de antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Crash-urile mi le face colegul nostru petru_xxl din Suceava : /index.php?/topic/722670-crashpaduri-suporti-made-in-home/

Masuratorile sunt simple. Trebui sa-i spui ce latime are motocicleta in zona unde vin montate si ce dimensiune finala vrei sa aiba tot ansamblul. De aflarea diametrului tijei se ocupa el.

Cu vasul de antigel inca ma gandesc cum sa fac. In orice caz, mi-am cumparat deja inca unul sa am de rezerva in cazul in care il stric pe primul.

Raman cu semnul intrebarii la partea cu siguranta. Daca e ok sa umbli la prinderea aia a motorului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce spui din '99 incolo, primul 800 a fost produs pana in 2001. Au schimbat pompele in 2000 sau cum? Nu tin minte sigur 100%, dar pompele mi-au parut identice.

Codurile manetelor pentru modelele pana in '99 (rc24, 30, 36) sunt diferite fata de cele din '99-'12 (la astea; ambreiajul merge si pe: vtr, xx, cb, cbf; iar frana: pe varadero, x-11). Nu stiu sa-ti spun exact care este diferenta dintre ele dar 99% nu potrivesc fara ajustaje (de ex: se poate sa nu actioneze cum trebuie comutatorul de ambreiaj/frana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia aleasa acolo este cea mai buna d.p.d.v. al rezistentei. Practic eu le am legate in aceeasi pozitie cu bara filetata - a rezistat la cazatura de aprox 90 km/h. Pe acolo, prin urechile acelea, trece tija dintr-o parte in alta a motorului iar urechile sunt practic lipite de motor. In principiu mai sunt inca 2 urechi disponibile de prindere dar prinderea nu se face dintr-o parte in cealalta a mobrei. Iar un avantaj al pozitiei este ca in acea pozitie nu fixezi/filetezi nimic - bara doar trece prin ele plus motor a.i. intregul ansamblu este imbratisat de buloane.

Eu pe ele, pt ca le am ceva mai lungi, imi intind genunchii la mers lung.

 

La prima zapada in Constanta am mers cu bicla dar pe vremea asta n-am tupeu - va trebui sa incropesc niste lanturi sau ceva similar. Stie cineva cum sau de unde pot sa iau asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codurile manetelor pentru modelele pana in '99 (rc24, 30, 36) sunt diferite fata de cele din '99-'12 (la astea; ambreiajul merge si pe: vtr, xx, cb, cbf; iar frana: pe varadero, x-11). Nu stiu sa-ti spun exact care este diferenta dintre ele dar 99% nu potrivesc fara ajustaje (de ex: se poate sa nu actioneze cum trebuie comutatorul de ambreiaj/frana).

Cu prima ocazie o sa probez pentru ca sincer nu cred ca diferenta dintre codul de producator = diferenta intre manete.

La cb 500 suportul manetei pe codul de 94-96 era vreo 25 de euro acu cativa ani, pe cand ala de 97-03 era vreo 15 euro, desi sunt identice. Am luat de 97-03 si s-a potrivit cu maneta de 94 perfect.

Uneori se schimba codul doar de dragul de a schimba pretul si atat.

 

Mi-am adus aminte, eu pe 750-ul meu am avut pompele de VTR, acum a ramas doar cea de ambreiaj, cea de frana e acum radiala, revenind. Manetele s-au potrivit fara nici o problema.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ?

Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as lua in calcul maxim 10-12cm in total, atlfel face parghie, baza cat mai marisoara, sa aibe pe ce se rezema in caz de impact. Tija de legatura de o duritate mai mare, nu ce se gaseste in comert care nici macar 8.8 nu e, cred ca e un 4.6 sau ceva similar, daca nu gasesti tija 8.8, dar sa fie sigur 8.8, incearca cu tija de inox.

 

http://www.ebay.fr/itm/121964584699?rmvSB=true

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ?

Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ?

Mersi.

Trebuie sa fie sub nivelul semighidoanelor/ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg

Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ...

Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9.

Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-le mai late la baza a.i. sa aiba o suprafata cat mai mare de sprijin/contact cu urechea cadrului. Daca-i prea mica baza, risti sa apara la cadere o forta prea mare de forfecare si, oricat de dur o fi crash pad-ul, bara filetata sa cedze. Daca baza-i mai mare, forta de forfecare este mai mica dar, in schimb ai o forta de tractiune/alungire a barei, insa nu suficienta sa-ti rupa/indoaie bara. Cand zic bara ma refer la tija ce trece prin urechile cadrului si motor unind/fixand crash pad-urile. Iti spun din experienta, in urma a 2 evenimente petrecute aproape, respectiv peste suta la ora. ideea este ca la viteza mai mare iti protejeaza cat de cat carenele si motorul dar inca se poate rostogoli daca prinde o roata de asfalt.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg

Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ...

Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9.

Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. :)

Mult mai lata baza ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...