Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

E mai exotic. Mai misto nu este.

 

L-ul trage un pic mai bine,dar in acelasi timp,la Vfr compenseaza felul in care functioneaza totul. Ambreiajul nu-ti rupe mana,cutia schimba f placut vitezele iar protectia la vant e ceva mai ok.

 

St-ul sta mai bine pe viraje,desi tobele originale te cam penalizeaza.

» Post actualizat in 06 Sep 2016 08:21

De Triumph vechi nu vreau sa aud. Si aici, in Nürnberg, fanii nr 1 sunt cei care se chinuie sa le dea si nu reusesc...Dar intre timp le ridica in slavi,poate poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu cand ma urc pe frane, vreau sa stiu ca sub mine am o motocicleta capabila sa franeze, nu o legenda :))))

 

VFR-ul e asa apreciat la noi datorita prejudecatilor. Repet, competitorii sai directi (ma refer la VFR 800FI) Ducati ST4 si Triumph Sprint ST 955i nu sunt deloc motociclete rele. Dar cum la noi nu e piata de motocilete din astea de "nisa", atunci VFR-ul e rege! Poate doar BMW-ul F800 ST sa ii mai fi luat din clienti, dar ala e totusi in alta liga de pret.

 

Overall e o motocicleta ok!

 

Apropo, cam pe unde ar trebui sa stea temperatura la mersul prin algomeratia asta de rahat. M-am cam mirat cand duminica imi arata 109 grade.

Cand ai timp , poti sa vii pana in Buftea sa vezi fratiorul putin mai tanar , al 955i, Sprint ST 1050-ul.Nu costa nimic sa il incaleci .Sau poate ne vedem la o ieseala.Parerea mea ca are multe peste VFR. Incepand de la frane, putere , cuplu, si terminand cu consumul care e mai mic chiar daca e de capacitate mai mare.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gixu! nu te ambala man. nu zice nimeni ca e un gunoi. doar ca sintem noi mai pretentiosi:).

eu cel putin vreu fz1 2009 dar nu vreau sa bag atatia bani iar intr un motor. vreau carene la ea alt amortizor alte furtune de frana suporti laterali. decit sa bag 5500 intr o motoreta mai bine ma adaptez. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un gunoi este un GSXF 750.

 

Vfr-ul este o pata de culoare in lumea moto. Sa numaram cate motoare au motor 4 in V, de distributia in cascada de pinioane nu mai spun. Problema la noi e ca vrem premium,fiabil si la pret de China.

 

Un VFR 800 face fata cu brio unei excursii mixte,userul Rechinulalb are in jur de 100000 km la ghidonul unui 46/98.

 

Eu unul o sa-mi cumpar un VFR doar de dragul de a avea o martoaga care te duce oriunde-oricand si cu costuri mici de exploatare.

 

Ciclistica? Acum 6 ani ma distram saptamanal cu un 750 din 93 pe Amkart, si nu ma faceam de rusine.

 

@Metal: Coane,faci ce faci si iar te pricopsesti cu una buna de reparat peste iarna :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai,

la asta n-am nimic de reparat. Totul functioneaza, e ok. Consumabilele or sa fie distractie ca trebuiesc cam toate. Dar le luam pe rand, incet-incet.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat graiesti. Mi se pare o motocicleta mediocra, cu care iti faci treaba. Nu are acel "uaaaaaaau". Motorul trage frumos, liniar pentru un V, urca in ture, se aude bine, dar cum ai spus si tu, daca vrei sa vezi ce inseamna cu adevarat "tras" la o motocicleta, musai trebuie incercat un mair - chit ca e V2, 3L sau 4L!

 

Totusi, poate imi explica si mie cineva ce au avut astia de la Honda in cap sa puna pe VTR800FI etrieri cu 3 pistonase si CBS!!! Cu franele de pe VTR/Fireblade faci aceeasi treaba (poate mai buna) si nu era nevoie sa complici lucrurile cu acel CBS. Ma uitam pe e-bay cat costa sa pui furtunase cu insertie metalica... pai e fault la portofel. Sunt curios ce inseamna aerisire la un astfel de sistem de franare, sau cata munca implica un schimb de lichid de frana...

» Post actualizat in 07 Sep 2016 06:23

Eu am trecut de la VTR1000 SP2 la VFR 800 V-TEC si primele impresii au fost dezamagitoare, dar incet, incet imi dau seama ca mie mi se potriveste mult mai bine, am mers pe drumuri neasfaltate, pozitia mult mai confortabila, pot pune bagaje

La frane e putin mai complicat, trebuie sa fie doua persoane pentre aerisire

» Post actualizat in 07 Sep 2016 09:35

Sunt 3 pompe de frana si 3 circuite,dar doar 2 borcanase, deaceea ai 5 aerisitoare(6 la cele cu ABS), daca cauti pe net găsești exact cum se aeriseste

Motocicleta, cum sa mai spus, este buna la toate dar nu exceleaza la nimic, a mea se incalzea foarte tare in oras, dar i-am schimbat antigelul cu antigel Motul care fierbe la temperarura ridicata si acum ajunge maxim 106 grade in oras.

Daca vei merge cu ea iti va place tot mai mult si nu vei mai dori sa o vinzi, cel putin asa a fost in cazul meu si mai cunosc si alte persoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce si-ar dori sa-si schimbe/upgradeze farurile, se pot gasi pe ebay, fara batai de cap, asa ceva: http://www.ebay.com/itm/KT-LED-Angel-Demon-Eyes-HID-Headlight-Assembly-for-Honda-VFR800-2002-2012-Blue-/331933964500?hash=item4d48ce58d4:g:-CgAAOSwHoFXqZE7&vxp=mtr

Zic fara batai de cap pt ca eu am avut multe pana le-am facut pe ale mele :)

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Sunt motociclist din acest an si am o Honda CBF600S.

Am mers cu ea aproximativ 8000km si as vrea sa schimb putin clasa.

Ma gandeam ca poate de la anul sa schimb clasa.

As vrea sa fac touring si ma gandeam la o Honda VFR 800 X Crossrunner................ce parere aveti?

As vrea sa aud pareri de la posesorii unei astfel de motociclete.

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a scos careva catalizatoru ala de dedesupt de pe moto? vfr 800 vtech?

Eu mi-am schimbat intreaga evacuare cu una aftermarket fara catalizator. Este ok dar sa nu stai prea mult locului la semafor ca te omoara gazele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cateva modificari, vfr-ul poate merge in a 1-a fara oscilatii si in plaja 1000-3000 de ture. Relanti-ul insa variaza usor fara insa sa-mi bat capul cat.

In principal, dezactivat-ul sistemului de control al emisiei (PAIR valve) poate fi facut fie prin obturarea unui furtun sau eliminarea intregului sistem.

Urmatorul pas ar fi dezactivarea senzorilor (2) de oxigen din evacuare - sunt necesari doi rezistori ... am uitat ce valoare dar poate fi cautat pe net.

Alternativ poate fi montat un dispozitiv gen Power Commander.

Cu cele de sus, eu nu mai tin ambreiajul la mers incet in coloane.

Mai multe si mai detaliate se gasesc pe net - eu prefer vfrdisscution.com

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modificarile enumerate inclusiv Flapper mod si tot am oscilatii in trepta 1, pana pe la 5000rpm la mers constant! Niciodata pe acceleratie indiferent cat de agresiva sau lina!

Bine ...a mea si zace cu lunile! Am benzina statuta in ea de 3 luni. Acum parca vibreaza mai tare la relantii cand o mai pornesc in garaj!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic. Eu's plecat tot cu lunile dar chiar si dupa 5 luni tot reuseste sa porneasca la prima cheie iar dupa primul ciclu de incalzire/rulat revine la mers normal ... tot cu benzina statuta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...