Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Din cauza acelui V4 care este mai scump de produs, poate Honda a incercat sa reduca costurile pe unde a putut?! Gen: dimensionarea la limita tehnico-economica inferioara a cablajului! O idee, nustu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bine ai venit in lumea Honda!

 

 

Si de curand m-am pricopsit si eu cu un VFR.

post-20786-0-53381300-1472797789_thumb.jpg

 

Sunt ceva banuti de bagat in ea, ca nah... are o varsta. Dar la iarna. Momentan rulmentii la roata fata si la jug si ar cam trebui si placute fata-spate.

Mie nu-mi place deloc frana la Honda, chiar daca e CBS. La VTR era lesinata (chiar si dupa ce i-am pus placute noi, kit nou la pompa de frana), la CBF nu straluceste iar la VFR ma asteptam sa fie altceva.. nope :( La Fazer, frana stock era mult mai ok ca la tot ce am avut Honda pana acum. Ca sa nu mai zic de aia de pe Mille, dar acolo e alta poveste. Se schimba datele problemei daca pun o pompa de frana radiala? A incercat cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabe frane adevarat. Yamaha ingheata instant. Sa te folosesti de ea sanatos.

» Post actualizat in 02 Sep 2016 16:25

Pe mine ma cam dezamagit. Inafara de protectie vant nu e ce ma asteptam. Cine crede ca are cuplu sa se dea cu o miuta. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dracu se intampla cu Honda la capitolul asta oare ?

Am avut Suzuki 1 sezon jumate si nici macar o singura data nu a facut vreo faza legata de incarcare / pierdere curent / baterie ...

Pe dracu, si la SV, mai ales prima generatie pica statoarele si releele pe capete, trust me ... Ai avut tu noroc sau fusesera deja schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabe frane adevarat. Yamaha ingheata instant. Sa te folosesti de ea sanatos.

» Post actualizat in 02 Sep 2016 16:25

Pe mine ma cam dezamagit. Inafara de protectie vant nu e ce ma asteptam. Cine crede ca are cuplu sa se dea cu o miuta.

Adevarat graiesti. Mi se pare o motocicleta mediocra, cu care iti faci treaba. Nu are acel "uaaaaaaau". Motorul trage frumos, liniar pentru un V, urca in ture, se aude bine, dar cum ai spus si tu, daca vrei sa vezi ce inseamna cu adevarat "tras" la o motocicleta, musai trebuie incercat un mair - chit ca e V2, 3L sau 4L!

 

Totusi, poate imi explica si mie cineva ce au avut astia de la Honda in cap sa puna pe VTR800FI etrieri cu 3 pistonase si CBS!!! Cu franele de pe VTR/Fireblade faci aceeasi treaba (poate mai buna) si nu era nevoie sa complici lucrurile cu acel CBS. Ma uitam pe e-bay cat costa sa pui furtunase cu insertie metalica... pai e fault la portofel. Sunt curios ce inseamna aerisire la un astfel de sistem de franare, sau cata munca implica un schimb de lichid de frana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mare smecherie cu lichidu. Tragi de frina si calci si pedala pt orice eventualitate. :)

Am schimbat eu. Are 3 aerisitoare pe fata 2 pe spate su unu sub sa.. plus unu pe stinga pt ambreiaj.

La 954 cu placute noi brembo am facut stopy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre asta vorbesc. Si eu la Mille cand am tras frana mai tare era sa ma arunce peste parbriz! Dar si 954, si Mille sunt altfel de motociclete... :)

 

Sa stii ca as incerca pe asta o furca de 929/954 cu tot sistemul de franare. Si as renunta la CBS-ul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi ceva. prea mare investitia pt ce poate motoreta. eu as incerca ghidon. avem un coleg care avea pus si nu raspunde la pm sa vad ce zice.


» Post actualizat in 04 Sep 2016 14:01
Chiar nu stie nimeni un stator pt 2003 de dat?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de aia este VFR de 1200? :) Ala are tot ce vrei, de la frane la cuplu.

 

Astea mai mici normal ca nu se compara cu o vitezana de 1000, nu-s gandite sa rupa circuitul, is facute de mers in ture lungi.

I-ai auzit pe aia de pe forumul de vitezane sa se planga caau pozitie naspa pe mobra? sau ca e tare suspensia? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parcat ieri la IKEA langa un Triumph ST 955i. Parca imi parea un pic rau ca n-am ales Triumph :)

Vad ca e unul de vanzare pe OLX

http://www.olx.ro/oferta/schimb-cu-atv-enduro-sau-cross-moto-triumph-955-injectie-ID6iYVs.html#55ba63c17e

 

 

Marc87,

Ducati ST4 are suspensii si frane mai misto ca VFR800. Plus V2-ul ala care e intr-un fel. Pretul e cam acelasi la amandoua. Dar fiecare are plusurile si minusurile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce ti se potriveste si ce iti doresti de la o motocicleta.

 

Unii isi cumpara 3 identice:

 

http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/84268-a-new-vfr-in-the-garage/

 

Altii vor altceva.

 

 

:)) Da, corect!

 

Momentan am ajuns la concluzia ca supersportul nu e de mine. Adventure-ul nici atat. Vedem cu ST-ul cum ma inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt nou pe acest forum, doresc sa stiu ce ulei folositi la Honda VFR 800/98, sunt in dubii referitor la ce ulei sa folosesc. Multumesc

 

Salut.

Am ultimul an, 2001. Primul schimb l-am facut cu Motul 7100 10W40. SIncer nu prea mi-a placut. Cutia galagioasa si a inceput sa "agaţe" dupa un nr. mic de km.

Al 2-lea schimb am pus Eneos Ultra Racing 15W50. Am deja ~4k km facuti cu el si inca e "ca la inceput". Cutia mult mai silentioasa.

 

Pe viitor merg tot pe Eneos.

Nu mai zic de pretul super decent.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Da, corect!

 

Momentan am ajuns la concluzia ca supersportul nu e de mine. Adventure-ul nici atat. Vedem cu ST-ul cum ma inteleg.

 

Adevarul e ca mi-ar placea si mie ceva mai puternic, mai manevrabil, cu frane mai bune, dar in rest n-am ce sa-i reprosez motocicletei care tocmai a facut 20 de ani :))

Mereu o sa fie motociclete mai rapide si mai puternice, dar nu toate raman in istorie ca VFR-ul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O spun in spirit de gluma asa ca nu te supara pe mine dar daca ar fi sa ne luam dupa istorie si legende mai bine am merge pe Cal! Ca mod de locomotie nimic nu depaseste legendarul CAL ! :))

Si asa mie intotdeauna mi s-a parut ca motocicleta copiaza calul ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O spun in spirit de gluma asa ca nu te supara pe mine dar daca ar fi sa ne luam dupa istorie si legende mai bine am merge pe Cal! Ca mod de locomotie nimic nu depaseste legendarul CAL ! :))

Si asa mie intotdeauna mi s-a parut ca motocicleta copiaza calul ! :P

Eu ziceam ca a mea seamana cu o balena, probabil a ta a evolutat intr-un cal :D

 

Hai ca nu-s motoare rele, parca m-as da la modelul 2016

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand ma urc pe frane, vreau sa stiu ca sub mine am o motocicleta capabila sa franeze, nu o legenda :))))

 

VFR-ul e asa apreciat la noi datorita prejudecatilor. Repet, competitorii sai directi (ma refer la VFR 800FI) Ducati ST4 si Triumph Sprint ST 955i nu sunt deloc motociclete rele. Dar cum la noi nu e piata de motocilete din astea de "nisa", atunci VFR-ul e rege! Poate doar BMW-ul F800 ST sa ii mai fi luat din clienti, dar ala e totusi in alta liga de pret.

 

Overall e o motocicleta ok!

 

Apropo, cam pe unde ar trebui sa stea temperatura la mersul prin algomeratia asta de rahat. M-am cam mirat cand duminica imi arata 109 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sincer am mai auzit persoane care s-au plans de Motul, sunt in dilema, din ce stiu Repsol e recomandat de cei de la Honda, acum ce sa zic?? :google:

Salut,

 

Repsol este intradevar partener Honda, dar sa nu crezi ca astia din competitiile sportive baga repsolul ala cu 15 lei/l ce-l gasesti prin comert :D Defapt nu-s convins ca aia folosesc repsol.

Uleiurile de top is ok cam la toti producatorii, cel putin pentru mers pe strada.

Baga doar vascozitatea corecta si daca se poate sa fie semisintetic sau full sintetic.

 

Eu am testat de la Motul, Bel-Ray, Elf, Mobile si toate-s ok, gama superioara cel putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parcat ieri la IKEA langa un Triumph ST 955i. Parca imi parea un pic rau ca n-am ales Triumph :)

Vad ca e unul de vanzare pe OLX

http://www.olx.ro/oferta/schimb-cu-atv-enduro-sau-cross-moto-triumph-955-injectie-ID6iYVs.html#55ba63c17e

 

 

Marc87,

Ducati ST4 are suspensii si frane mai misto ca VFR800. Plus V2-ul ala care e intr-un fel. Pretul e cam acelasi la amandoua. Dar fiecare are plusurile si minusurile ei.

Coane,pot sa te contrazic? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand ma urc pe frane, vreau sa stiu ca sub mine am o motocicleta capabila sa franeze, nu o legenda :))))

 

VFR-ul e asa apreciat la noi datorita prejudecatilor. Repet, competitorii sai directi (ma refer la VFR 800FI) Ducati ST4 si Triumph Sprint ST 955i nu sunt deloc motociclete rele. Dar cum la noi nu e piata de motocilete din astea de "nisa", atunci VFR-ul e rege! Poate doar BMW-ul F800 ST sa ii mai fi luat din clienti, dar ala e totusi in alta liga de pret.

 

Overall e o motocicleta ok!

 

Apropo, cam pe unde ar trebui sa stea temperatura la mersul prin algomeratia asta de rahat. M-am cam mirat cand duminica imi arata 109 grade.

 

Stiu ce zici.

 

Motocicleta asta e asa apreciata pentru motor, in rest nu-i grozava.

Ce sa mai zici ca in performante, la sfertul de mila, modelul 2015 scoate acelasi timp ca modelul 1990.

Io n-am avut probleme cu temperatura, oricum la modelul meu e ceas analogic, nu-i digital ca la tine. Evit sa o bag in aglomeratie, dar stiu ca se infoaca daca nu-i in miscare, e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Temperatura poate sa creasca si din cauza lipsei de lichid in instalatie. Eventual nu-ti functioneaza corespunzator ventilatia.

 

Un alta ordine de idei, un kit de lant un pic diferit ii da unui VFR o cu totul alta personalitate.

 

Al meu( 2001) se ridica din gaz pe o roata la orice plecare mai in "graba".

 

Comparand un 800 cu un 955 si un 916 L2 nu e mare scofala.

 

Spre deosebire de un ST4, un VFR stie sa faca 100000 km problem free. In plus, e mult mai fina iar daca ii pui o toba corespunzatoare se aude fix ca un RSV4.

 

Nu,nu e facuta sa se bata cu un R1, dar daca veneam vara asta in concediu pe un VFR, mai mult ca sigur gaseam resursele sa ma intorc acasa tot pe motor.

 

In alta ordine de idei,daca tot este un gunoi si nu se compara cu X sau Y...De ce o mai aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

De ce o mai aveti?

 

De nevoie :D

 

Mie mi s-a parut mult mai misto ST4 ca asta... Dar e o chestiune de gusturi.

 

O sa verirfic si lichidul de racire, eventual schimbat sa vedem daca se incinge in continuare asa. Ventilatorul am vazut ca invarte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...