Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ei nu e, e din cate tin eu minte, doar ca nu mai stiu si unde exact ....

 

Belbade, ia zi bre, unde e ca tu ai asa ceva.


» Post actualizat in 11 Jun 2017 01:11

Ei nu e, e din cate tin eu minte, doar ca nu mai stiu si unde exact ....

 

Belbade, ia zi bre, unde e ca tu ai asa ceva.

 


» Post actualizat in 11 Jun 2017 01:12

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunea cheii gheara de intins lantul? Eu nu o am si doresc sa imi cumpar una.

Multumesc.

Ce dimensiuni vrei mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nikkon - in primul rand un filtru de aer se schimba undeva la 20-30.000km, tu cu 3000 de km ai tai iti cauti de treaba acolo unde nu e. Eu personal cand aud de cuvantul "revizie" mi se ridica parul in cap, si la moto si la masini. Sute de mii de oameni care dau bani aiurea pe aceste revizii pentru ca nu vor sa invete niste chestii elementare gen cum se schimba un ulei. Hai ca la masini nu e asa usor insa la moto da-o incolo de treaba, o revizie consta in schimbat ulei si o inspectie a filtrelor.

 

@riderontornadoes - nu exista un surub de reglat relantiul ca la modelele mai vechi la care il puteai roti cu mana. Tot ce am vazut este un surub care poate regla pozitia initiala a clapetelor dar este intr-o pozitie destul de naspeta de intrat cu surubelnita in el.

Ridica rezervorul - ai doar cele 2 suruburi de langa furca de scos si tre sa scoti si saua. Undeva in dreapta langa airbox o sa vezi acel surubel, cu rezervorul ridicat daca dai de acceleratie o sa vezi ce se misca acolo si o sa vezi acel surubel care are rol de stopper.

Ala e singurul care se poate regla. Si la mine era relantiul cam mic, in jur de 1250 rpm, dar am scos capacul de la airbox si am curatat clapetele de acceleratie si acum sta undeva la 1300-1500, depinde cat de cald e motorul. Nu m-am atins de acel surub.

Iti sugerez sa cureti clapetele, nu e mare lucru, dai jos filtrul de aer si in cutie o sa vezi cele 4 gaturi, le scoti - au 2 suruburi fiecare si apoi poti sa vezi clapetele, la mine erau pline de negreala si unsuroase vai mama lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla.

Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ?

Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii.

Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ?

post-60496-0-03812000-1497184792_thumb.jpg

post-60496-0-47060800-1497184815_thumb.jpg

post-60496-0-45857200-1497184834_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Sunt proaspĂt posesor de vfr 800 din 1998. Va rog sa-mi spuneti daca se poAte regla cumva ralantiul manual. La mine sta foArte jos, în jur de 1000 rpm. Mecanicul Mi-a spus că nu există reglaj cu "surub" si ca ar fi necesară poponeataățarea clapetelor.

Vezi ca in cadru, pe partea dreapta, desupra carenei laterale ai o gaura micuta astupata cu un dop de cauciuc. Scoti dupul si cu o surubelnita stea reglezi ralantiul. Daca infiletezi creste, daca desfiletezi scade.

post-69628-0-08738800-1497203749_thumb.jpg

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lungimea dintre dinte și brațul cheii

Daca o printezi pe un A4 e fix marimea ei. Ca idee, cheia in sine are cam 18 cm, bratul are cam 9.5 din interiorul cercului, interiorul mic(pana la primul pin) e de aprox 8.5cm diametru iar cel mare de 13(pinul 2).

 

post-18053-0-80376500-1497216447_thumb.jpg

 

» Post actualizat in 11 Jun 2017 21:34

Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla.

Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ?

Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii.

Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ?

E o camera de rezonanta, zgomotul e absorbit de pereti, presiune si ce ramane iese prin gaura finala. Tre sa recunosc ca e ciudata un pic toba aia, la mine o teava-sita e de diametrul tevii de intrate in toba.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla.

Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ?

Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii.

Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ?

 

Salut, toate tobele sport sunt un simplu burlan din fata pana in spate cu peretii captusiti cu material fono si termo absorbant. Nu exista altfel de labirinturi in interior cum te-ai astepta. Zgomotul e preluat de pereti cum ti-a zis si Thunder-Byte.

@Z3us, merci pt indicatie, eu nu stiam ca exista acea gaurica in cadru, cum am zis in prima postare mi se parea imposibil de ajuns la surubel.. chiar ma gandeam, wtf tre sa ridici motorul din caru sa reglezi relanti-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, am uitat sa precizez, in trafic...la drum intins 80-90 sta apa, dar azi la semafor mi-a curs putin antigel..pe la un furtunas, de atunci am urmarit apa, dar mai mult de 108 nu a trecut...si nici nu a mai curs antigel, tind sa cred ca s-a incalzit prea tare si a "transpirat" putin.

Editat de nycku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, am uitat sa precizez, in trafic...la drum intins 80-90 sta apa, dar azi la semafor mi-a curs putin antigel..pe la un furtunas, de atunci am urmarit apa, dar mai mult de 108 nu a trecut...si nici nu a mai curs antigel, tind sa cred ca s-a incalzit prea tare si a "transpirat" putin.

Probabil avea peste maxim in vas si excesul l-a dat afara. Daca ventilatorul merge cand trebuie nu ai de ce sa iti faci griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Este prima mea postare pe acest forum, sunt proaspat membru, si am nevoie de sfatul vostru.

 

Maine urmeaza sa iau in primire o Honda VFR 800 ABS, model 2009, si as vrea sa trec printr-un service ca sa ii fac o revizie. Proprietarul mi-a spus ca i-a facut reviziile anul trecut inainte sa o lase in garaj (acolo am si vazut si probat-o). Singura problema pe care am inteles ca o are este ca are "aer la ambreiaj", nu stiu exact ce inseamna asta. Aveti vreo recomandare? Orice zona e Ok, dar ideal ar fi Drumul Taberei - Militari.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

 

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

lipeste folie de aluminiu pe sa dedesupt. o sa fii multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Judecand forma carenei, aerul trebuie sa faca o cale intoarsa spre inainte facand sa apara o anulare a fluxului natural prin radiator. Dar probabil japonezii au avut un motiv s-o faca asa. Pareri, pareri si opinii ... asta-i democratia :)

Multi utilizatori, me included, au mers contra solutiei Honda iar acum ventilatorul, cand porneste, o face pt perioade scurte de timp.

 

lipeste folie de aluminiu pe sa dedesupt. o sa fii multumit.

Multumesc pt sugestie - nu mi-a venit in minte dar voi incerca.

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Sunt de acord cu tine, e gandit bine. Ventilatorul porneste de obicei cand mai mult stai pe loc, si in loc sa traga aer fierbinte de la motor si sa-l sufle pe radiator, ventialtorul trage prin radiator aer rece din exterior si-l sufla sub carene. Faza ca e invers fata de suflul natural n-are nici o treaba, la un mers de peste 40 la ora ventilatorul nu porneste niciodata ca sa zici ca se pune "contra" curentului de aer produs de mersul motocicletei spre inainte.

 

Aicisa cineva nene din Australia confirma. http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/forums/topic/59979-radiator-fan/#comment-709665

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...