Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

 

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

lipeste folie de aluminiu pe sa dedesupt. o sa fii multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Judecand forma carenei, aerul trebuie sa faca o cale intoarsa spre inainte facand sa apara o anulare a fluxului natural prin radiator. Dar probabil japonezii au avut un motiv s-o faca asa. Pareri, pareri si opinii ... asta-i democratia :)

Multi utilizatori, me included, au mers contra solutiei Honda iar acum ventilatorul, cand porneste, o face pt perioade scurte de timp.

 

lipeste folie de aluminiu pe sa dedesupt. o sa fii multumit.

Multumesc pt sugestie - nu mi-a venit in minte dar voi incerca.

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Sunt de acord cu tine, e gandit bine. Ventilatorul porneste de obicei cand mai mult stai pe loc, si in loc sa traga aer fierbinte de la motor si sa-l sufle pe radiator, ventialtorul trage prin radiator aer rece din exterior si-l sufla sub carene. Faza ca e invers fata de suflul natural n-are nici o treaba, la un mers de peste 40 la ora ventilatorul nu porneste niciodata ca sa zici ca se pune "contra" curentului de aer produs de mersul motocicletei spre inainte.

 

Aicisa cineva nene din Australia confirma. http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/forums/topic/59979-radiator-fan/#comment-709665

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce benzina folositi la VFR ?

Citisem o postare pe un grup de facebook acum cate momente si spunea cineva cum se alege benzina in functie de ratia compresiei motorului.

Intre 9:1 si 10:1 benzina de 95. Ce e peste 10:1 benzina de 98,99,100, etc.

Pana in prezent am pus doar de 95. Habar nu am cum merge cu restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu benzina e una interminabila, ca si cea despre uleiuri, antigel, presiune in cauciucuri, etc.

Multi discuta sdar habar nu au ce inseamna acea cifra octanica de fapt..

Orice benzina care exista pe piata la ora actuala satisface mai mult decat cu brio cerintele motoarelor noastre. Daca va faceti griji ganditi-va ce s-ar face cei din USA unde benzina e cu cifra octanica si mai mica decat in Europa.

 

p.s. - da ce ziceti ca in Franta deja nu mai exista la pompe benzina care sa nu contina etanol in proportie de min 10% sau mai mult. Am mers cu de-aia la masina si nu s-a intamplat nimic.

 

Da. Cifra octanica reprezinta proprietatea carburantului de a se auto aprindere, se ia cu cifra octanica 0 motorina care se autoaprinde cand e sub presiune si cu cifra 100 benzenul, care nu se auto-aprinde nici sa-l fwti. O cifra intre 0 si 100 reprezinta proprietatea mai mare sau mai mica a acelei benzine de a se autoaprinde.

Da, normal, cu cat raportul de compresie e mai mare cu atat exista riscul ca amestecul sa se autoaprinda inainte de a da bujia scanteie, asta ducand la detonatii.

Dar diferenta intre o benzina de 95 si una de 98 (de 100 e dooar o laba la picior de lemn de marketing, ala nu e CO 100) e insesizabila.

Daca n-ai simtit nici o detonatie cu benzina de 95 sau sa nu-ti mearga motorul rotund probabil inseamna ca 100% n-o sa simti nici cu o benzina de 98.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine, e gandit bine. Ventilatorul porneste de obicei cand mai mult stai pe loc, si in loc sa traga aer fierbinte de la motor si sa-l sufle pe radiator, ventialtorul trage prin radiator aer rece din exterior si-l sufla sub carene. Faza ca e invers fata de suflul natural n-are nici o treaba, la un mers de peste 40 la ora ventilatorul nu porneste niciodata ca sa zici ca se pune "contra" curentului de aer produs de mersul motocicletei spre inainte.

 

Aicisa cineva nene din Australia confirma. http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/forums/topic/59979-radiator-fan/#comment-709665

Cu cateva postari mai jos decat cea quot-ata de tine sunt alte opinii (unul chiar cu 2 bicle) dar, cum ziceam, este vorba de preferinte. Din propria-mi experienta, motorul meu merge mai rece (nu c-as putea face eu diferenta la atingere) cunform termometrului din bord iar ventilatorul abia daca-l mai sesizez cand merg in oras - inainte de schimbare era un constant companion cu zgomotul lui.

Cum ziceam, sunt doar opinii - cine doreste stock ... let them keep it :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia despre benzina poate fi interminabila ,doar teoretic.

Practic insa eu am observat ca atunci cand bag de la Petrom am explozii mai puternice in toba(se aude intr un mare fel),motorul are mai multa forta dar fac mai putini km ,cand bag de la MOL e mai lesinata mobra dar fac si cu 50 km in plus la un plin.

Stiu ca teoretic ar trebuii sa fie exact invers ca asa ii logic dar eu asta am observat de cate ori bag carburant.

Precizez ca si la masina sunt diferente mari intre benzinarii ,referitor la cati km fac cu un plin,la Rompetrol se aprinde becul rosu la 900 km,fata de Lukoil la 750 km astea fiind extremele.intre ele fiind restul benzinariilor.


» Post actualizat in 04 Jul 2017 21:28

Ce ai mai facut?

astept sa vad suruburile de reglare al farurilor.Adevarul este ca nici farul nu stiu cum se da jos.ma uit ca mata in calendar ,de fiecare data ma duc pregatit in garaj cu trusa de scule,frontala si beri si tot dau roata ,beau berile si uit de ce venisem :))

Ca tot veni vb de lumini auxiliare : e problema cu luatul talonului ca la masina ? dar pt xenon ?

ca ma gandeam sa ma duc la LUV sa cumpar xenon sai dau omului banul sa mi instaleze xenonul si cu ocazia asta imi regla si farurile :)

Poti monta Proiectoarele pe prinderea aripi fata.

Asta am in plan "nu stiu cand"

- 4 suruburi mai lungi

- 4 distantiere "suruburile de prindere a aripi sunt pe 2 cote -au un distantiere-"

- 2 platbande de AL facute pe comanda in functie de prinderea proectorului.

 

Urmeaza sa umblu si eu la reglaj far, dar reusesc in weekend te anunt

 

Mai am in plan: priza12 v+usb+volmetru

 

Si acum status la problema de incarcare,

 

Primul defect: a crapat statorul " 2 faze arse " dupa care a crapat releul ...

 

Soluti: schimbat stator si releu :) 14.45v incarcare cu farul aprins, cand intra ventilatorul mai scade "14.1-13.8 "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am mai facut nimic...nu am avut timp...

Acum sunt in concediu, probabil peste 2 sapt ma apuc sa schitez... Sa vad exact ce proiectoare cumpar..tot ce am scris mai sus se afla in plan..nu am o data fix.😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de ce trompete de faruri au avut motoretele mele inainte, VFR-ul e lux.

 

Am si eu o nelamurire legata de rezerva de benzina. Eu pana acum nu am ramas cu ea in pana prostului asa ca nu stiu cand ramane fara benzina. Cel mai mult am mers 40km cu ultima liniuta licarind. Dupa ce se duce si acea ultima liniuta care palpaie, intra rezerva sau aia e tot? Cert e ca dupa cei 40km parcursi cu ultima liniuta licarind mi-au intrat 19L de benzina in rezervor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de ce trompete de faruri au avut motoretele mele inainte, VFR-ul e lux.

 

Am si eu o nelamurire legata de rezerva de benzina. Eu pana acum nu am ramas cu ea in pana prostului asa ca nu stiu cand ramane fara benzina. Cel mai mult am mers 40km cu ultima liniuta licarind. Dupa ce se duce si acea ultima liniuta care palpaie, intra rezerva sau aia e tot? Cert e ca dupa cei 40km parcursi cu ultima liniuta licarind mi-au intrat 19L de benzina in rezervor...

In mod normal, un "standard" nestandard zice ca rezerva te duce cam 60 de km, dar eu nu m-as baza pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul proprietar, a mers cu liniuță licărind inainte de Urziceni, iar eu de 3 ori am alimentat cand a inceput sa licare si au intrat 15-15.5 L... In teorie mai erau 5-6 L stiind ca rezervorul este de 21L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pa da, de asta ma miram si eu.. Am mers o gramda pe rezerva si cand am alimentat au intrat 19L. Deci zeama in ea ar mai fi avut ceva.

Cred ca o sa experimentez cat de curand chestia asta, imi iau un bidon de benzina in spate si vedem cat tine si cat intra dupa ce ramane pe uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ramas in "pana prostului". Din ce imi aduc aminte, am facut cam 50 km si a inceput sa de-a rateuri la un moment dat, dupa care s-a oprit.

As fi interesat sa-mi improspatez memoria daca are cineva chef sa experimenteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde fac si eu o interventie la sistemul de franare? Nu e neaparate nevoie, dar dupa ce vin din concediu as vrea sa ii fac o revizie...

 

- schimbat lichid de frana in tot sistemul

- dat jos etrierii si curatati

- eventual schimbate si garniturile etrierilor f+s

 

Din ce vad in manual, e ceva bataie de cap cu sistemul asta CBS, cu etrier tinut la inclinat la 15 grade, cu dat roata spate jos, cu aerisitoare intermediare samd...

 

Evident, primul mail cu cerere de pret l-am dat dealerului Honda din Bucuresti care are si service. Raspunsul lor (de mai jos) mi-a dat sah!

 

"Buna ziua,

Din pacate nu efectuam lucrari la sistemul de franare.

Puteti apela la Bardak Motors.

Zi buna!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil e din cauza la o impamantare pe partea stanga. Au avut un recall legat de problama asta. E o mufa albastra cu multe fire. Uite o poza cu fixul. Sunt proaspat posesor de VFR dar din cate stiu asta e cauza. Poate cineva mai experimentat are mai multe detalii :D

post-74748-0-71418700-1500046983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut, pare ok mufa si firul verde arata ok, altceva ce as putea sa mai verific? :(

» Post actualizat in 14 Jul 2017 16:33

asta era multumesc din suflet guys am rezolvat

» Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42

s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc?

» Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42

s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, trebuie sa schimb tuburile cromate la un VFR 750, an94-97, rc36. Stiti cumva pe cineva care sa demembreze? Cumpar si toata furca daca trebuie ... Multumesc. Eventual daca stiti de la ce alte modele s-ar potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OLX... ce sa zic.

Noi costa un purcoi de bani. Nu prea merita. Daca tot ai de investit, nu crezi ca merita sa faci translplant de fatza (telescoape, juguri, roata fatza, discuri, etrieri) de pe un 919 sau ceva F4i Sport sau 600RR cu o suspensie mai acatarii si niste frane mai de doamne-ajuta?

 

Si o poza cu mobra mea...

post-20786-0-26308000-1500803857_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...