Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

isi iau toti f4, f4i si rr din italia cu 3000. alea ie mai bune

 

Sa fie sanatosi !

 

================================================================================================

 

GHIDOANE AMOVIBILE - episodul 3

 

Deci ... m-am strans de creier bine si mi-a mai venit o idee ! Oarecum simplificata.

Este de manufacturat cele doua piese rosii, pe care se pot monta semighidoanele originale. (in poza sunt figurate cu verde)

Are si astea vre'o 3 grade de libertate din care se poate face o setare optima.

 

Ce tot schitez eu este pentru o cursa de maxim 5cm pe verticala, astfel incat nu trebuiesc schimbate cablurile de acceleratie si furtunul ambreiajului si cel al franii. .... cel mult directionate pe alta ruta. Merge ! ... am studiat eu problema ! :baldy:

 

Ma mai stresez ceva si trebuie sa gasesc o solutie optima si ca functionalitate si ca design !

 

..... va urma

Mesaj completat

GHIDOANE AMOVIBILE - episodul 4

 

O schema si mai simplificata. Parctic trebuiesc confectionate 2 piese/ semighidon ce apoi se unesc prin sudura in argon.

 

Prima piesa este cea care se prinde in capul telescopului, iar cea de-a doua este pur si simplu un cilindru ce se sudeaza pe prima piesa. Cilindrul trebuie frezat cam 3 cm cu raza egala cu exteriorul piesei ce se prinde pe telescop.

Piesele se pot confectiona independent, sau se pot turna din aluminiu, insa ..... trebuie facuta matritza ! :D ... dar nimic nu este imposibil !

 

In fine ... cred ca ma apropii de adevar, cu ceea ce-mi doresc eu pentru VFR-ul meu !

 

... ma mai gandesc si la altceva ! Clar ! ... puteti venii si voi cu idei ! ;)

post-10224-1282310284_thumb.jpg

post-10224-1282310293_thumb.jpg

post-10224-1282310300_thumb.jpg

post-10224-1282310307_thumb.jpg

post-10224-1282313135_thumb.jpg

post-10224-1282313149_thumb.jpg

post-10224-1282313160_thumb.jpg

post-10224-1282313167_thumb.jpg

post-10224-1282313176_thumb.jpg

post-10224-1282313183_thumb.jpg

post-10224-1282313192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ma mai gandesc si la altceva ! Clar ! ... puteti venii si voi cu idei ! :baldy:

 

felicitari pentru simulari! daca ar iesi si la niste preturi rezonabile ar fi ideal. mie pentru niste inele tip genmar unu de la metav baneasa mi-a cerut 5mil... (leam luat cu 2.5 de pe ebay...)

uite si sistemul de pe bmw k1200rs. dupa cum se vede inaltimea semighidonului este fixa reglajul fiind spre inainte si inapoi

 

 

post-22815-1282313362_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru simulari! daca ar iesi si la niste preturi rezonabile ar fi ideal. mie pentru niste inele tip genmar unu de la metav baneasa mi-a cerut 5mil... (leam luat cu 2.5 de pe ebay...)

uite si sistemul de pe bmw k1200rs. dupa cum se vede inaltimea semighidonului este fixa reglajul fiind spre inainte si inapoi

 

 

post-22815-1282313362_thumb.jpg

 

Aaaa ... cunosc sistemul de la BMW ! Mare shmecherie ! L-am admirat ceva timp la K-ul unui prieten din Alexandria, insa asa ceva chiar nu pot sa fac.

Eu am facut niste schite cu elemente ce le pot executa eu, in atelierul meu unde se afla o menghina, un strung, un polizor, o masina de gaurit si la cativa prieteni: unul cu sudura in argon, iar celalalt cu o masina de frezat ... daca va fi nevoie !

De asta ma chinuii sa simplific cat mai mult ,,chestiunea" ... ca sa le pot executa, ca 200 euro nu ma indur sa dau pe unele facute pe afara !

 

Deci ... ma mai gandesc pana luni, insa momentan ca in poza de mai jos ar' trebuii sa arate inaltatoarele

 

Cu bine ! ne ,,citim" luni ! :baldy:

post-10224-1282314404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

nu doresc nimanui sa-si beleasca asa vfr-ica.

drum bun tuturor si, cui vine, sa ne vedem sanatosi la Paulesti/Ploiesti in acest weekend!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am facut un drum de 700 km pana in Vama si pot spune ca sunt super multumit de comportamentul ei dar are cateva carente in ceea ce priveste protectia la vant si nu in ultimul rand consumul...

 

In cel mai scurt timp o sa-i caut la Dilly un parbriz mai mare, eventual niste genti laterale textile si un suport de topcase cu topcase...Motorul promite multe, din pacate consumul de 6-6,2 dezamageste un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am facut un drum de 700 km pana in Vama si pot spune ca sunt super multumit de comportamentul ei dar are cateva carente in ceea ce priveste protectia la vant si nu in ultimul rand consumul...

 

In cel mai scurt timp o sa-i caut la Dilly un parbriz mai mare, eventual niste genti laterale textile si un suport de topcase cu topcase...Motorul promite multe, din pacate consumul de 6-6,2 dezamageste un pic.

Frate Alex ... mie imi ia VFR 800 - 6 % daca merg linistit , turatii maxim 7000 . daca sar de 7000 ture , adica un mers mai sportiv , sare lejer de 7 , chiar 8 .

Mesaj completat

PS Bine ai venit in lumea VFR istilor . Cum e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate Alex ... mie imi ia VFR 800 - 6 % daca merg linistit , turatii maxim 7000 . daca sar de 7000 ture , adica un mers mai sportiv , sare lejer de 7 , chiar 8 .

Mesaj completat

PS Bine ai venit in lumea VFR istilor . Cum e ?

 

Usoara dezamagire poate fi cauzata si de faptul ca ST-ul consuma 4,5 pana in 140-150 kmh iar cu un plin de 15 litri am facut in medie 330-340 km in regim extraurban...

 

In weekend rar am sarit de 6000 ture si 140 kmh si am incercat sa merg cat se poate de constant, carburatia si varsta isi cer si ele niste drepturi se pare ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GHIDOANE AMOVIBILE - episodul 5

 

Am ajuns la o shema, oarecum, finala ! Ma voi rezuma la un OLC37, ca bara de duraluminiu si injectare de aluminiu ... am slabe sanse !

La final o sa le dau o cromare sau o vopsea in camp electrostatic si gata !

 

In attachament sunt schitele !

 

Mesaj completat

Mai baieti, stie vreunu din voi vreun VFR400 (NC30) de dezmembrat? Ma itnereseaza bascula si roata spate ^_^

 

Multam fain si scuze de intruziune!

 

VFR400, in sine este destul de rar pe la noi, dar sa mai gasesti si unul de dezmembrat ?!

Vrei sa pui la Dominator monobratz ? sau ..... :D

Ghidon_5_Model.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR400, in sine este destul de rar pe la noi, dar sa mai gasesti si unul de dezmembrat ?!

Vrei sa pui la Dominator monobratz ? sau ..... ^_^

Intreb si eu, nu dau cau parul :D

 

Da, vreau sa-mi trag monobrat la jucarie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu, nu dau cau parul ^_^

 

Da, vreau sa-mi trag monobrat la jucarie :D

 

Mai bine incerci pe e-buy, ca in Romania nu ai nici o sansa sa gasesti asa ceva !

La ora asta este doar un singur VFR400 pe bikeshop, la vre 1200 si ceva de euro, dar nu cred ca vrei sa cumpari toata mobra !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cantitate de ulei intra intr-un vfr 750 ? Cu tot cu filtru schimbat! Merci

 

De ce nu te uiti intr-un manual service. Cred ca se gasesc pe net. Asa vei afla mai multe lucruri ce ti-ar putea folosi.

Bafta!

Mesaj completat

Pt ca nu stiu anul fabricarii vfr-ului tau iti dau link catre intreaga lista de manuale vfr:

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...mitted__num__10

 

 

Stie cineva unde pot gasi aripa roata spate pt vfr800 '02-'09?

Mercy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai avut omul motociclete, nu cred ca il intereseaza lucruri stiute deja.

 

La 750 (1997) si 800 (1999) intra 3 litri si "cat te lasa inima". Cam 3.1 litri, depinde si cat versi pe jos. Poti sa bagi si 3 litri doar, mi se pare ca e in domeniul jojei / ferestrei.

Schimbarea mereu cu filtru cu tot.

Foarte bine mergea Champion F301... acum a fost inlocuit cu F306 care nu mai etanseaza. Cand pornesti mobra dupa schimb te trezesti cu ulei picurand cand o turezi. Chiar si strans in prostie filtrul tot nu etanseaza.

 

HF303 parca e echivalentul de la HiFlo.

Eu am KN204 (mai verifica odata nr in catalog de echivalente) dar e scump si degeaba (doar ca ai piulitza sudata in cap si il desfaci fara lantz).

 

 

De ce nu te uiti intr-un manual service. Cred ca se gasesc pe net. Asa vei afla mai multe lucruri ce ti-ar putea folosi.

Bafta!

Mesaj completat

Pt ca nu stiu anul fabricarii vfr-ului tau iti dau link catre intreaga lista de manuale vfr:

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...mitted__num__10

 

 

Stie cineva unde pot gasi aripa roata spate pt vfr800 '02-'09?

Mercy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa faptul ca mi-am modificat suportul de topcase sa suporte mai multa greutate (ultimul avut din crom era prea firav si-mi zgaria capacul monopost), mi-am schimbat toate becurile de frana, pozitie si semnalizare cu becuri cu LED (semnalizarea clipeste cam repede da' nu-i, zic eu, bai).

Dar cel mai important lucru este ca m-am cocalarizat si mi-am pus "sticker-e" pe carene. Pe partea stanga sunt puse sa-mi acopere zgarieturile si retusurile facute cu fiecare rasturnare a vfr-icii (la cat de grea e imi vine sa-i zic scroafa - vacute se spune altor motoare) iar pe dreapta sunt puse sa nu se simta partea stanga singura ;) . Imaginile sunt cu personaje din cateva anime-uri care-mi plac in mod mai deosebit.

Enjoy sau oripilativa! :laugh:

 

P.S.: Mai indeaproape (e scris corect asa?) veti putea s-o vedeti la Paulesti in acest week-end.

post-41410-1282831054_thumb.jpg

post-41410-1282831066_thumb.jpg

post-41410-1282831084_thumb.jpg

post-41410-1282831097_thumb.jpg

post-41410-1282831113_thumb.jpg

post-41410-1282831127_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai avut omul motociclete, nu cred ca il intereseaza lucruri stiute deja.

 

La 750 (1997) si 800 (1999) intra 3 litri si "cat te lasa inima". Cam 3.1 litri, depinde si cat versi pe jos. Poti sa bagi si 3 litri doar, mi se pare ca e in domeniul jojei / ferestrei.

Schimbarea mereu cu filtru cu tot.

Foarte bine mergea Champion F301... acum a fost inlocuit cu F306 care nu mai etanseaza. Cand pornesti mobra dupa schimb te trezesti cu ulei picurand cand o turezi. Chiar si strans in prostie filtrul tot nu etanseaza.

 

HF303 parca e echivalentul de la HiFlo.

Eu am KN204 (mai verifica odata nr in catalog de echivalente) dar e scump si degeaba (doar ca ai piulitza sudata in cap si il desfaci fara lantz).

 

Am schimbat azi uleiul, 3 litri si un pic si in cinstea aceste mari realizari pe plan personal am dat o fuga pana la Giurgiu si apoi pana pe Amkart sa-i fac "rodajul"... In timpul "rodajului" mobra a implinit si frumoasa "varsta" de 50000 km .

 

Pot sa spun fara sa exagerez cu nimic ca V4 de pe VFR este cel mai echilibrat motor pe care l-am ghidonat pana acum...

 

 

dscn1047q.jpg

 

 

O poza din WE din Vama... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usoara dezamagire poate fi cauzata si de faptul ca ST-ul consuma 4,5 pana in 140-150 kmh iar cu un plin de 15 litri am facut in medie 330-340 km in regim extraurban...

 

In weekend rar am sarit de 6000 ture si 140 kmh si am incercat sa merg cat se poate de constant, carburatia si varsta isi cer si ele niste drepturi se pare ;)

 

 

sal

ma mir ca ai dat "rata" ta pe un VFR, sincer ma gandeam la un troc insa...am ramas tot la vaca mea :laugh:

-am una la fel ca a ta decat culoarea la sa difera si pot spune ca este o mobra foarte rezistenta chiar extrem de rezistenta,motoarele sunt garantate de producator 150000km, va trebui sa investestesti intr-un releu regulator sau mutal de acolo mai la aer ca se prjeste!!!

-vaca mea consuma ~5,5% la 140-150km/h, o am de 3 ani la inceput am reusit sa scot si sub 5% dar asta cred ca tine de stilul de mers

ca exemplu in ultimul wechend am facut Transalpina cu bagaje si pasager si consumul a fost de 5,2%, iar cand spun bagaje ma refer la

 

post-13880-1282888302_thumb.jpg

 

 

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

ma mir ca ai dat "rata" ta pe un VFR, sincer ma gandeam la un troc insa...am ramas tot la vaca mea :laugh:

-am una la fel ca a ta decat culoarea la sa difera si pot spune ca este o mobra foarte rezistenta chiar extrem de rezistenta,motoarele sunt garantate de producator 150000km, va trebui sa investestesti intr-un releu regulator sau mutal de acolo mai la aer ca se prjeste!!!

-vaca mea consuma ~5,5% la 140-150km/h, o am de 3 ani la inceput am reusit sa scot si sub 5% dar asta cred ca tine de stilul de mers

ca exemplu in ultimul wechend am facut Transalpina cu bagaje si pasager si consumul a fost de 5,2%, iar cand spun bagaje ma refer la

 

post-13880-1282888302_thumb.jpg

 

 

respect

 

O data cu mobra am primit si un releu in plus... Roata se invarte si km curg, nu-mi vine sa cred ca acum 2 saptamani avea cu aproape 2000 km mai putin.

 

Incredibil cat de bine seamana, difera doar saua si toba. ;)

 

Ieri mi-am distrus genuncherele cu ea pe amkart, are o bicicleta grozava dar din pacate sau din fericire greutatea si mai ales pozitionarea scaritelor limiteaza destul de mult unghiul de abordare al virajelor stranse.

post-11570-1282930113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lungi discutii cu sotia si fiicamea care are 8 luni , am luat decizia sa imi Vand Frumusetea VFR ul , daca e cineva intereseat ultim pret 2600 in conditiile in care am cumparat o in primavara cu 3000 ,vand separat Toba un GPR si parbrizul turing , cel din poza .

post-45025-1283159486_thumb.jpg

post-45025-1283159532_thumb.jpg

post-45025-1283159550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian imi pare rau ca vinzi bijuteria dar ... te inteleg.

 

In alta ordine de idei, daca stiti pe cineva sau pe undeva care-si dezmembreaza un vfr v-tec dati-mi de stire va rog. In principiu (si pt inceput) am nevoie de telescoapele fata, faruri, cred ca si semnalizarile, iar galeria de evacuare cred c-o s-o duc la indreptat iar carene, din fericire, le am inca pe cele originale. ... Fuck, I need to postpone the charger! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, daca stiti pe cineva sau pe undeva care-si dezmembreaza un vfr v-tec dati-mi de stire va rog. In principiu (si pt inceput) am nevoie de telescoapele fata, faruri, cred ca si semnalizarile, iar galeria de evacuare cred c-o s-o duc la indreptat iar carene, din fericire, le am inca pe cele originale. ... Fuck, I need to postpone the charger! :P

 

Sa nu-mi spui ca ai facut accident cu VFR-ul ! :P

La ce zici ca-ti trebuie, mai mult ca sigur, ai intrat in ,,ceva" ! Tu ai patit ceva ? ... sper ca NU !

 

:)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am intrat in ceva ... un idiot care s-a gandit sa intre intr-un peco desi linia era continua si in curba la dreapta (iesire cazanesti spre slobozia). Doar ce terminasem o depasire si, in timp ce ma redresam, l-am vazut p'al din fata mea cum fandeaza dreapta si franeaza, mai sa intre-n parapet, si un altul, deja oprit pe mijloc asteptand sa intre la peco. Aveam peste 120 la ora si am preferat sa ma duc inspre cel ce mi-a oferit distanta de franare mai mare (cam 15m). L-am lovit in plina franare in spate. Habar n-am ce viteza am avut la impact caci abia am apucat sa gandesc "shieeet" si m-am trezit zburand peste masina si aterizand pe partea stanga (asta mi-am amintit-o la cateva ore dupa). De cum am aterizat, stiind de la cursurile de prim ajutor, am ramas nemiscat. Masinile (si mai ales idiotul de-l evitasem) au trecut mai departe pe unde-aveau loc. Eu mi-am facut self-checkingul partial si m-am intors cu fata in sus. A trebuit sa dau unora peste maini si altuia peste fata sa ma lase in pace (idiotii vroiau sa-mi zmulga casca din cap si sa ma ridice de jos - tampitii, taranii, tiganii dreakului). Dupa ce-am verificat ca nu am nimic rupt, imi simt toate extremitatile si pot sa-mi misc toate membrele m-am ridicat. Singura durere o resimteam in pubis (am strambat binisor tancul). Politaii, rude-prieteni sau ce draku mai erau m-au scos pe mine vinovat de accident (ca am lovit din spate - n-am tinut distanta de siguranta) iar lui ala i-au suspendat permisul.

Cred ca reparatia ma va ajnge, cu putina bafta, la pana-ntr-o mie de coco. Asa ca, decat sa ma stresez cu contestatii, judecata dezbateri etc care poate m-or costa mai mult, o sa-mi repar singur mobra.

Eu nu am nimic serios, doar 2 vanatai usoare intre picioare (zici c-am patru coa*e dispuse-n forma de mustata). Cu ocazia asta tin sa va spun ca echipamentul face diferenta atunci cand cazi. Abia mai tarziu am vazut pantalunii rupti in genunchi si genunchiera stanga usor zgariata, in zbor si aterizare capul mi-a fost tinut locului de neck-brace-ul din dotare (casca neatingand asfaltul - n-are nici o zgarietura), coate, spate sau orice altceva nici nu le-am simtit lovind asfaltul. Cazand in lateral, bazinul mi-a fost protejat de pantalonii scurti (chiloti) cu protectii/pad-uri asa ca nu simt decat o usoara jena.

Momentan cam atat.

P.S.: I-am facut pe altii idoti dar si eu am fost, la randul meu, unul - trebuia sa stau draku linistit vazand ca ma apropii de peco (asa cum fac la hanuri sau intersectii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da am intrat in ceva ... un idiot care s-a gandit sa intre intr-un peco desi linia era continua si in curba la dreapta (iesire cazanesti spre slobozia). Doar ce terminasem o depasire si, in timp ce ma redresam, l-am vazut p'al din fata mea cum fandeaza dreapta si franeaza, mai sa intre-n parapet, si un altul, deja oprit pe mijloc asteptand sa intre la peco. Aveam peste 120 la ora si am preferat sa ma duc inspre cel ce mi-a oferit distanta de franare mai mare (cam 15m). L-am lovit in plina franare in spate. Habar n-am ce viteza am avut la impact caci abia am apucat sa gandesc "shieeet" si m-am trezit zburand peste masina si aterizand pe partea stanga (asta mi-am amintit-o la cateva ore dupa). De cum am aterizat, stiind de la cursurile de prim ajutor, am ramas nemiscat. Masinile (si mai ales idiotul de-l evitasem) au trecut mai departe pe unde-aveau loc. Eu mi-am facut self-checkingul partial si m-am intors cu fata in sus. A trebuit sa dau unora peste maini si altuia peste fata sa ma lase in pace (idiotii vroiau sa-mi zmulga casca din cap si sa ma ridice de jos - tampitii, taranii, tiganii dreakului). Dupa ce-am verificat ca nu am nimic rupt, imi simt toate extremitatile si pot sa-mi misc toate membrele m-am ridicat. Singura durere o resimteam in pubis (am strambat binisor tancul). Politaii, rude-prieteni sau ce draku mai erau m-au scos pe mine vinovat de accident (ca am lovit din spate - n-am tinut distanta de siguranta) iar lui ala i-au suspendat permisul.

Cred ca reparatia ma va ajnge, cu putina bafta, la pana-ntr-o mie de coco. Asa ca, decat sa ma stresez cu contestatii, judecata dezbateri etc care poate m-or costa mai mult, o sa-mi repar singur mobra.

Eu nu am nimic serios, doar 2 vanatai usoare intre picioare (zici c-am patru coa*e dispuse-n forma de mustata). Cu ocazia asta tin sa va spun ca echipamentul face diferenta atunci cand cazi. Abia mai tarziu am vazut pantalunii rupti in genunchi si genunchiera stanga usor zgariata, in zbor si aterizare capul mi-a fost tinut locului de neck-brace-ul din dotare (casca neatingand asfaltul - n-are nici o zgarietura), coate, spate sau orice altceva nici nu le-am simtit lovind asfaltul. Cazand in lateral, bazinul mi-a fost protejat de pantalonii scurti (chiloti) cu protectii/pad-uri asa ca nu simt decat o usoara jena.

Momentan cam atat.

P.S.: I-am facut pe altii idoti dar si eu am fost, la randul meu, unul - trebuia sa stau draku linistit vazand ca ma apropii de peco (asa cum fac la hanuri sau intersectii).

 

Hmm ... cred ca mai bine ca mine nu te intelege nimeni ! Am trecut prin ceva asemanator, anul trecut numai ca, in plus fata de tine, nu am avut, numai mobra de reparat ! ... ci si pe mine ! :P

Si ... la fel ! Aveam o mobra ,,imaculata", dar ... asta e ! Noi sa fim sanatosi !

 

Uite ... AICI ... un link in care o sa gasesti niste faruri de V-Tech. Vezi ca pe pagina aia o sa gasesti si o adresa de mail. Scrie in romaneste ca baietii cunosc limba romana si-ti vor raspunde !

Tot pe acolo o sa gasesti si ceva telescoape ...

 

Cauta cu atentie si rabdare ! Bafta mare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...