Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Daca stiti pe careva, care ar cumpara un VFR 750, model 96, va rog sa-l indrumati inspre mine, e vorba de motorul meu, sunt cateva poze pe ici pe colo cu el. Danke !

 

Si eu o consider slaba, probabil au tradus vreo mapa de pe net, si-au facut emisiune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare! Vreau sa intru si eu in clubul vostru prin achizitionarea unui vfr 800 din 98', nu stiu foarte multe despre acest model, tot ce stiu este de la pieteni si din ce am mai citit pe forum, insa de rau nu am auzit mai nimic, doar ca ar fi destul de delicat in cazul in care se defecteaza ceva la motor.As vrea sa imi impartasiti si voi ceva din experienta voastra, sa imi spuneti la ce sa ma astept, la ce sa am grija cand ma duc sa il cumpar, la ce detalii sa ma uit, avand in vedere ca 14 ani nu sunt de neglijat.Am uitat sa mentionez ca mobra arata impecabil, foarte bine ingrijita. Multumesc anticipat, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie pe 1 mi-a expirat RCA-ul si pt ca urmeaza sa plec la munca nu l-am mai facut, ci am bagat bicla in hibernare - iarna trecuta n-a avut parte pt c-am birjerit-o aproape-n continuu (nu pe zapada).

Mai intai i-am tras o ultima spalare pe anul asta si dup-aia am scos-o la o scurta plimbarica sa se usuce si sa apuce lantul sa se unga iar.

post-41410-0-10439400-1351881385_thumb.jpg

post-41410-0-95839400-1351881405_thumb.jpg

post-41410-0-35048400-1351881426_thumb.jpg

Aici sunt pompa si electrovalva ungatorului - va trebui sa-i fac o izolare mai acatarii la valva.

post-41410-0-87810400-1351881445_thumb.jpg

Am pus bicla pe pozitie suspendata-n cricul central (a trebuit sa-i bag o placa sub cric pt a ridica roata spate)

post-41410-0-60615800-1351881465_thumb.jpg

si dup-aia am infasat-o in 2 prelate - a' deasupra-i cumparata (si jegarita) odata cu mobra si inca una Louis primita mocca la targ in Bucale. Bateria este tot pe mobra dar legata la un incarcator (pro-charger) luat de pe Louis si care-i montat pe balcon - firele galben/verde.

post-41410-0-22986900-1351881534_thumb.jpg

Am profitat de ocazie sa fac poza dezordinii de sub sea

post-41410-0-06554000-1351881514_thumb.jpg

si un close-up cu spoiler-ul facut de Dl. Harea Bogdan, caruia ii multumesc inca o data, si instalat in locul celui original de la MRA. Acu' nu-mi mai flutura umerii. :crack:

post-41410-0-95742900-1351881493_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Vreau sa intru si eu in clubul vostru prin achizitionarea unui vfr 800 din 98', nu stiu foarte multe despre acest model, tot ce stiu este de la pieteni si din ce am mai citit pe forum, insa de rau nu am auzit mai nimic, doar ca ar fi destul de delicat in cazul in care se defecteaza ceva la motor.As vrea sa imi impartasiti si voi ceva din experienta voastra, sa imi spuneti la ce sa ma astept, la ce sa am grija cand ma duc sa il cumpar, la ce detalii sa ma uit, avand in vedere ca 14 ani nu sunt de neglijat.Am uitat sa mentionez ca mobra arata impecabil, foarte bine ingrijita. Multumesc anticipat, numai bine!

 

Delicat e cam la orice motocicleta cand se strica ceva prin motor, insa la VFR nu se prea strica. Mecanic moto e bulletproof... overengineered daca vrei. Mai apar uneori ceva probleme cu instalatia electrica[ mai ales releul-regulator] dar cam atat. VFR-ul de 800 dinainte de V-TEC are inca distributie pe pinioane, ca la tancuri :D

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee,

verifica sa fie cadrul si furca drepte, fara urma de abuz,

sa mearga drept si sa nu vobleze cand lasi ghidonul liber

in functie de pretul dat, verifica si consumabilele

motorul sa mearga rotund, sa traga fara pauze, sa nu se incinga instant iar cutia sa nu sara din viteza.

 

daca ai cum sa verifici cat incarca releul, iar n-ar fi un lucru rau.

 

Cam asta verific eu, in mare atunci cand ma uit la un motor, starea generala(carene, vopsea,faruri, stopuri,bord,oglinzi) este de la sine inteles prima verificata de catre oricine asa n-am mai scris asta in lista.

 

Ca idee, VFR este o mobra nepopulara in randul forjatorilor de orice fel. Arata bine, dar nu da bine la pitzipoance,fuge dar nu "Baga" cat trebuie, deci sunt toate sansele ca sa gasesti una intreaga, care sa pastreze uleiu' in motor si cu km aproape reali (aici se invart toate in jurul a 60-70-80ooo km si nu se sperie nimeni).

 

Buba cunoscuta a VFR si in special a modelelor de 800 este electrica si sistemul de racire (radiatoare laterale...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cristi!

 

Cel mai bine citeste urmatorul topic (click aici). Cred ca te va ajuta foarte mult :)

 

Era unul si pe motociclism, dar nu-l mai gasesc. Mult succes si te asteptam cu vfr-ica :D De unde iei motorul?

 

Motorul il iau din bistrița, acuma sunt pe telefon , când ajung acasă o sa incerc o poza;)

@Gixu. Mulțumesc de sfaturi. De electrică mie frica ca de drscu:D, marog, până acum am fost norocos in privința achizițiilor, acuma sa vedem ce va iesii, iar de pret nu zic nimic până nu il iau (o superstiție de a mea). Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul il iau din bistriţa, acuma sunt pe telefon , când ajung acasă o sa incerc o poza;)

@Gixu. Mulţumesc de sfaturi. De electrică mie frica ca de drscu:D, marog, până acum am fost norocos in privinţa achiziţiilor, acuma sa vedem ce va iesii, iar de pret nu zic nimic până nu il iau (o superstiţie de a mea). Numai bine

 

Este cel rosu la 2200 de euro? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer imi place, adica la prima vedere pare ok. Am un prieten care tot VFR800 99-01 vrea sa-si ia si il avea in vedere pe cel din Bistrita (am sa-i zic sa nu se mai uite la el) :tempted:

 

Neata neata. Am ajuns in punctul de a-mi face schimbul de ulei\filtru ulei si filtru aer. Ce filtru de ulei si filtru de aer mi-ati recomanda?

 

Problema mare insa este la ulei si as vrea sa stiu ce anume va puneti in motor? Eu ma gandeam sa merg pe Motul 10w40 dar nu stiu care-i diferenta intre 7100 si 300v de exemplu.

La fel de mult m-as orienta si catre Liqui-Moly.

 

Iar ca si vascozitate ma gandesc ca este ok 10w40 cum este si recomandat de Honda. Voi cum puneti?

Ce parere aveti?

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba uleiul in primavara, nu merita sa faci schimbul la sfarsit de sezon. Daca tii neaparat, baga un ulei ieftin, 10w40(5100). Sunt toate sansele ca iarna asta sa nu faci turul romaniei pe mobra.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba uleiul in primavara, nu merita sa faci schimbul la sfarsit de sezon. Daca tii neaparat, baga un ulei ieftin, 10w40(5100). Sunt toate sansele ca iarna asta sa nu faci turul romaniei pe mobra.

 

Spor!

 

In primavara vreau sa-l schimb, dar vreau sa-l cumpar de pe acum. Ai idee care-i diferenta intre Motul 7100 su 300v? Despre Liqui-Moly stii ceva?

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te arunca la uleiuri scumpe, un 7100 este ideal, iar in cazul in care bugetul scartaie ocazional, nici 5100 nu e un ulei rau, chiar deloc.

 

Acum 14 ani cand a fost scos rc 46 pe piata, un semisintetic reprezenta un apogeu al protectiei. Mai ales daca vb de un semi sint de generatie noua.

 

Parerea mea, atata timp cat uleiul nu e pe minim, nu are ani in motor sau km cu nemiluita,riscul de a crea probleme sunt minime, spre 0. Nu vad rostul de a arunca banii pe un 300v, ulei conceput pt anduranta pe termen scurt si temperaturi-forte ridicate.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te arunca la uleiuri scumpe, un 7100 este ideal, iar in cazul in care bugetul scartaie ocazional, nici 5100 nu e un ulei rau, chiar deloc.

 

Acum 14 ani cand a fost scos rc 46 pe piata, un semisintetic reprezenta un apogeu al protectiei. Mai ales daca vb de un semi sint de generatie noua.

 

Parerea mea, atata timp cat uleiul nu e pe minim, nu are ani in motor sau km cu nemiluita,riscul de a crea probleme sunt minime, spre 0. Nu vad rostul de a arunca banii pe un 300v, ulei conceput pt anduranta pe termen scurt si temperaturi-forte ridicate.

 

Spor!

 

Merci mult! :D

De la 7100 plecasem initial, dar am zis totusi sa mai pun o intrebare in stanga si-n dreapta :)

 

Referitor la Liqui-Moly? Ce zici de el? Am vazut ca se gaseste cam greu pe la noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...