Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ehhh vad ca nu ati auzit de Corbin :P haideti sa vedeti ce face si pt Vtec...dar parerea mea este ca sunt urate pur si simplu mie nu imi plac dar bine gusturile nu se discuta normal.. :) corbinul dupa cate stiu eu si imi aduc aminte normal au fost un prodcator de shei de moto si nu numai dar s`au dezvoltat si pt sectiunea de bagaje si intradevar au o forma frumoasa dar din pacate nu se chiar potrivesc chiar si pe orice model pt care au facut sau cum spuneam gusturile fiecaruia nu se discuta....ca ideea cunosc pe cineva care a comandat un set de genti laterale pt o Hayabusa din 2007 pretul acestor 2 genti cu tot cu shiping si cu asigurare a ajuns la 1000 de E ....atunci am zis " wat the fuck " :))

post-14727-0-44264000-1350724977_thumb.jpg

post-14727-0-41277200-1350724983_thumb.jpg

post-14727-0-69363400-1350724991_thumb.jpg

post-14727-0-24787000-1350725000_thumb.jpg

post-14727-0-34591100-1350725064_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din pacate se pare ca agata (nu foarte des) cand bag a doua si a sarit si de cateva ori pe neutru din a 2-a...eram intr-adoua mers incet si cand sa accelerez mai tare, mi-a sarit pe neutru. Am inteles de la un mecanic ca m-ar costa undeva la 250 euro piesele necesare pentru reparatie + schimb ulei ca automat trebuie desfacut motorul si ~80-100 de euro mana de lucru.

 

Da-i prima treapta mai in forta, iar intr-a doua nu merge subturat si nu va mai sari din viteza.... o vreme.

Problema cutiei poate sa se prezinte in deteriorarea selectorului, furcii de treapta a doua si crabotilor perechii de pinioane care se angreneaza in treapta a doua. Pot sa fie toate, poate sa fie doar una dintre piese sau pot fi doua cate doua. Cel mai safe, daca nu desfaci motorul inainte, este sa le comanzi pe toate si apoi te apuci de lucru.

Pretul pe care l-ai primit ca estimare de manopera este extrem de mic pentru un standard cat de cat decent :) Just my oppinion

 

am revenit cu filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=BHwRv4MQKyw

 

posibil sa fi zapacit ceva fire pe acolo. si/sau s-au zapacit pe drum in weekend. si/sau a intrat apa pe la vreo mufa... cert e ca tre sa ridic rezervorul iar, desfac filtru de aer/ scos cu totu si cautat pe la mufe/fire/furtune. si probabil ca voi avea timp de asta abia in weekend :(

 

ps la filmulet: primele incercari sunt fara sa ating acceleratia. apoi am tras si de gaz in speranta ca porneste. Becul FI clipeste doar cand o las la relanti, daca actionez acceleratia nu clipeste (cred ca e o conditie de la ECU)

 

Ai relantiul cam jos si posibil sa fi omis vreo mufa la re-montat daca ai dat jos airbox-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i prima treapta mai in forta, iar intr-a doua nu merge subturat si nu va mai sari din viteza.... o vreme.

Problema cutiei poate sa se prezinte in deteriorarea selectorului, furcii de treapta a doua si crabotilor perechii de pinioane care se angreneaza in treapta a doua. Pot sa fie toate, poate sa fie doar una dintre piese sau pot fi doua cate doua. Cel mai safe, daca nu desfaci motorul inainte, este sa le comanzi pe toate si apoi te apuci de lucru.

Pretul pe care l-ai primit ca estimare de manopera este extrem de mic pentru un standard cat de cat decent Just my oppinion

 

Te salut Cezar :)

Am "rezolvat" ca sa zic asa problema...nu cred ca bagam eu bine in viteza. Acum mi-am potrivit pedala exact cat sa ridic putin piciorul pentru a intra in viteza...inainte trebuia sa ridic mult prea mult ca sa lovesc in pedala si devenise de-a dreptul dureros dupa ~100 de km, pana m-am prins ca o pot regla :D De sarit n-a mai sarit in neutru, iar acum urmaresc cu agatarea sa vad daca mai face figuri.

 

Pretul, da este intr-adevar super ok, de altfel si mecanicul :peace:

Mai stau totusi asa cu ea sa vad daca mai agata, iar in caz ca mai agata, daca se accentueaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, daca pedala schimbatorului e prea sus, obosesti si nu o mai bagi bine in viteza.

Pentru sindromul de "agatat", verifica reglajul manetei de ambreiaj. Posibil ca acum sa ai maneta reglata prea jos. Regeleaz-o sa cupleze in ultima treime a cursei si sa fii atent sa ramana si un joc la capatul cursei manetei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, daca pedala schimbatorului e prea sus, obosesti si nu o mai bagi bine in viteza.

Pentru sindromul de "agatat", verifica reglajul manetei de ambreiaj. Posibil ca acum sa ai maneta reglata prea jos. Regeleaz-o sa cupleze in ultima treime a cursei si sa fii atent sa ramana si un joc la capatul cursei manetei.

 

Sa stii ca si aici s-ar putea sa fie o problema...am niste manete foarte indoite (sau asa sunt ele) spre inainte si nu pot sa o prind decat de la jumatate, devenind obositoare (cel putin ambreiajul) mai ales prin oras. Initial nici pozitia nu era ok si mi-am adaptat-o cat sa o prind mai bine, dar tot nu sunt foarte multumit. Merci mult pentru sfaturi ^_^ Am sa incerc s-o reglez zilele ce urmeaza...momentan asteapta sa fie coafata cu un cadru pe laterale...protectie carenelor si radiatoarelor :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere si ma bucur ca experientele mele au fost de folos.

 

Ti-am urmat si eu sfatul si am curatat mufele de pleaca si de vin la releul de incarcare, iar rezultatul consta in felul urmator... 13,9-14 incarcare fara consumatori (oscileaza putin...este normal?) si 13,6 faza scurta, 13,2 faza lunga...este ok? Tin sa mentionez ca nu sta niciodata la aceleasi valori...oscileaza dar nu foarte mult. Sa aiba si bateria partea ei de vina? Oricum o schimb la inceputul lunii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum rezultatele: am scos cutia filtrului de aer complet, am investigat, am masurat, am facut de toate. concluzie:

1) furtunul de vaccum care venea la MAP senzor era infundat complet, nu trecea aer prin el. Am scos bucata de furtun intre MAP senzor si T-ul cu cele 4 furtune de la carburator. Mort de curiozitate, am bagat o sarma pe furtun ca sa vad cu ce draq e infundat? Ei bine, avea pe el un "dop" din ceva foarte asemanator cu vaselina, sau mai degraba ulei uscat. Nu era tare, era ca o pasta, dar fiind destul de mult, obtura complet. Am curatat furtunul, l-am bagat la loc in T si am verificat ca acum pot sa suflu dinspre MAP senzor catre carburator. Nu am desfactu furtunele cele 4 de la carburator, s-ar putea sa mai fie ceva si pe acolo, dar oricum, acum trece aerul bine. Poate o sa fac asta la iarna, asa de rutina.

 

Acu intrebarea e de unde a ajuns uleiu ala uscat pe furtun? Am vazut urme de ulei in cutia filtrului de aer in zona furtunului de la carter (crankcase breather hose) precum si pe palnia de admisie a cilindrului care e imediat langa acel furtun. Sa fi ajuns de acolo uleiul in carburator, apoi aspirat pe furtunul de vaccum, si acolo s-a blocat? Dar de ce a venit ulei pe breather hose?

 

Cert e ca it all makes sense: cand e rece, vaselina aia e dop, motoru merge prost, eroare senzor. Cand motoru se incalzeste bine, se moaie vaselina si incepe sa treaca aeru. Asta s-a intamplat la Veliko cand initial facea figuri, dar dupa 15 min de plimbat prin oras brusc a disparut eroarea si a mers bine.

 

Acum a disparut eroarea si merge normal motorul. Yee !

 

2) Am verificat valva care comanda clapeta de aer de pe filtru (Reminder: la mine clapeta nu merge, sta permanent deschisa, desi toate furtunele si mufele sunt la locul lor): Valva care ridica clapeta (capsula) e buna, furtunele sunt bune, one-way vale e buna, vaccum container e bun, solenoid valve e buna (testat si circuitul aerului pe furtun, testat si cu 12V-actioneaza, testat si rezistenta), mufa si firele la solenoid valve sunt bune. Asadar concluzia este ca totul functioneaza insa pur si simplu valva nu este comandata niciodata, nu vine comanda (12V) pe firul ei niciodata. De ce? Avand in vedere ca e legata direct la ECU, cum se poate asta? Sa fie o modificare in softul ECU?

 

3) Zgomotul acela este intr-adevar de la PAIR valve: cu furtunele in aer, am pus 12V la mufa ei (cu motoru oprit) si se reproduce sunetul. Ea face acel sunet. Totusi, totul functioneaza perfect: valva merge cand ii dai 12V, circuitul pe furtune este inchis/deschis asa cum trebuie. Deci zgomotul ori este normal, ori posibil mecanismul (supapa/pistonasul) care inchide/deschide circuitul sa fie uzat, dar atata timp cat nu s-a stricat inca -> ignore :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, daca pedala schimbatorului e prea sus, obosesti si nu o mai bagi bine in viteza.

Pentru sindromul de "agatat", verifica reglajul manetei de ambreiaj. Posibil ca acum sa ai maneta reglata prea jos. Regeleaz-o sa cupleze in ultima treime a cursei si sa fii atent sa ramana si un joc la capatul cursei manetei.

VFR-ul are ambreiaj hidraulic.

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, am alta problema :-<

mi-am luat manere incalzite, cele de pe louis, daytona. Cine mai are heated grips daytona pe VTec? ...Pentru ca am incercat sa le montez si am o mare problema: cel de la acceleratie nu intra complet, din cauza ca partea de plastic pe care vine (care trage de cablul de acceleratie) are o buza peste care mansonul Daytona nu trece, dar cel original trece. Si din cauza asta nu intra pana la capat, ramane loc gol si nu mai pot sa pun capatul de ghidon. A mai patit cineva chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... nu le stiu pe de rost. Asta e. Dar tot nu-i bine sa cupleze foarte jos.

Maneta are reglaj?

Se poate regla [4 pozitii] doar garda manetei fata de ghidon. La toate ambreiajele hidraulice pe care le-am incercat ambreierea se petrecea in prima jumatate a cursei . Oricum ambreiajul hidraulic nu e la fel de progresiv si de dozabil ca cel pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viperfx te felicit pt munca depusa si impartasirea ei aici ( deci nu mi`a besit mintea sa incerc acel furtun :) dar acum stiu ce am de facut ),cat despre manere incearca sa le ungi cu sapun si apa atat mansonul cat si manerul de fier,nu ulei ca ala se usuca mai greu sau de loc...asa ar trebui sa mearga pana la capat si tot o data pana se usuca sapunul ala sa il potzi da lejer jos daca nu este pus/asezat cum trebuie...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, am alta problema :-<

mi-am luat manere incalzite, cele de pe louis, daytona. Cine mai are heated grips daytona pe VTec? ...Pentru ca am incercat sa le montez si am o mare problema: cel de la acceleratie nu intra complet, din cauza ca partea de plastic pe care vine (care trage de cablul de acceleratie) are o buza peste care mansonul Daytona nu trece, dar cel original trece. Si din cauza asta nu intra pana la capat, ramane loc gol si nu mai pot sa pun capatul de ghidon. A mai patit cineva chestia asta?

 

Mansoanele sunt intr-adevar nitel mai lung decat cele originale. In stanga nu-i problema sa strangi la max surubul ce tine capatul de ghidon. La dreapta insa fie pui saiba/e sa distanteze nitel capatul fara sa frece/atinga mansonul fie, asa cum am facut eu, nu am strans surubul pana la capat. I-am pus thread lock pe filet si putina vaselina (sa se poata roti usor) pe partea unde face contact surubul cu capatul de ghidon & voila - no problem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, m-am gandit si eu la ideea cu saiba, dar nu stiam daca merge pt ca am vazut ca ghidonul (si capatul) au inauntru un profil anume care sa impiedice rasucirea. Thread lock = ... superglue pe filet?

superglue-ul s-ar putea sa iti creeze probleme ultrior daca vrei dori desfacerea recomandata e pasta blocanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ambreiajul hidraulic nu e la fel de progresiv si de dozabil ca cel pe cablu.

Nici mie nu-mi plac ambreiajele hidraulice deloc.

 

Thread lock = ... superglue pe filet?

 

Loctite. Nu e superglue. E o pasta care polimerizeaza si care nu da voia sa se desfaca suruburile. Sunt de mai multe tipuri, de la soft la hard. Cele hard se inmoaie cu caldura inainte sa incerci sa desfaci asamblarea filetata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, am inteles. o sa caut ceva de genul asta. si apropo tot de manerele incalzite: voi unde le-ati legat, adica de pe ce circuit ati tras curent? eu ma gandeam sa le leg pe circuitul de faruri, dar e o problema, ca depasesc valoarea sigurantei (manere la putere maxima, lunga + scurta in acelasi timp >20A). direct de pe baterie nu pot, ca vreau sa fie trecute prin contact... Si nu vroiam sa ma apuc sa trag prea multe fire..ca asa mi-as face eu circuit separat direct de pe baterie, trecut prin contact (sau engine kill switch), siguranta si apoi manere...da asta dureaza prea mult...

 

idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial am luat din partea dreapta a mobrei de la firul de + ce trece prin contact (rosu-negru parca). Ai o chestie de conectare cu siguranta la manere deci protectie ai. Tot de aici nu trebuie sa-ti faci grija de putere sau sa supraincarci circuitul. Asta primavara am aj in SUA si mi-am luat ceva ce se numeste vfrness (http://www.wiremybik...ndle-p-267.html) care-a venit cu o cutie de sigurante si asa am facut un circuit dedicat manerelor incalzite. La mine, toti consumatorii neesentiali functionarii motorului, inclusiv farurile, sunt alimentati doar dupa ce porneste motorul pt ca folosesc un gen de releu (similar ca functionare cu acesta http://www.wiremybik...elay-p-690.html) care "simte" cand functioneaza motorul sau, mai bine zis, cand incarca alternatorul - totdeauna m-a secat faptul ca se-aprindeau farurile imediat ce puneam contactul si d'aia, cu o baterie ai slaba mai pornea din p**@ cand din start doar farurile (faza scurta) luau 110W X-( . De paranoia cu consumul si socurile de consum mi-am construit si un circuit de delay (similar ca functionare cu acesta http://www.wiremybik...elay-p-691.html) cu un CI555 care sa-mi lase sa porneasca doar cate un far odata (am xenoane pe faza scurta si unul pe lunga si, desi per total sunt mai economice avand doar 35W, au un curent initial absorbit ce poate atinge 10A - adica lejer peste 100W pe bec :eek: ). Iarna asta e posibil sa aj prin HK si cred ca-mi voi lua niste d'astea http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr - oare cum o fi sa mergi cu patru lumini de faza scurta?!?! ca sa nu zic sa te supere careva sa-i arzi 4 lumini de faza lunga :crack: ... dar deja am divagat de la niste simple manere incalzite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, o sa investighez si eu firul rosu cu pricina :) Foarte misto ideile de upgrade pe partea electrica, mai ales cea cu releul pentru consumatori...si mie mi se pare o prostie farul care se aprinde inainte sa porneasca motorul...

 

apropo de piese/upgrades, eu vreau sa fac o comanda de piese OEM, cel mai probabil de pe powersportsplus.com asa ca daca mai are cineva nevoie de ceva si vrea sa ne combinam la comanda/transport, let me know.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...