viperfx15 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 pai de ex piesa care imi trebuie mie costa: 123eur pe davidsilverspares.co.uk + 15 lire transport = 142eur = 653 ron 65$ pe powersportsplus.com + 48$ transport = 113$ + 24% TVA = 140$ = 495 ron iar din ce scrie pe site rezulta ca trimit si in romania (au capitol de interantional shipping si au chiar si romania in lista de tari cand scrii adresa de destinatie). bineinteles, voi fi 100% sigur ca trimit in mom cand o sa imi vina pachetul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 esti sigur ca vrei sa faci comanda in state ? + 24% TVA(vama) + transport ? esti sigur ca trimit si in Romania ? + TVA si la transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Tocmai ce am cumparat o toba Viper din aluminiu, cu tot cu cot "high mount" cu 100 euro de pe Ebay.. Abia astept sa o vad si sa o aud. Apropo, ce optiuni am in ceea ce priveste parbrizul? Pentru anu' viitor am in plan si o janta spate de 750-1 sau de 800. Sa vedem daca se pupa. PS: suruburile de sus le-am gasit la Honda, 3 euro bucata. Sper sa nu le piarda prea des ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Diseara la Carol ? 19-19.30 ? mai devreme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Asa as veni si eu la intalnire, dar nu se anunta nimeni pe forum inainte...va strangeti in fiecare joi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 cred ca vin si eu daca se mai anunta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Deci? Care, cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Pentru anu' viitor am in plan si o janta spate de 750-1 sau de 800. Sa vedem daca se pupa. Se potriveste Gixule. A schimbat cu janta pe 180 de RC36-1 Metalwarrior pe RC36-2 ul lui. Fara modificari. Modificare de bun simt cata vreme mai toate ofertele la seturi de gume sunt 120+180 mai degraba decat 120+170. Abia astept sa vad cum arata 750-ul cu high-mount. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Cred ca ajung mai devreme de 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Cred ca ajung mai devreme de 19 Incep sa ma enervez...pana ajung acasa si pana ma intorc la Carol...of...macar sa stiu daca se aduna lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Cred ca ajung mai devreme de 19 ok, ajung si eu la max 19 eu fara moto. decat sa le admir pe ale voastre momentan , mai ale ca amandoi aveti modelul care o sa-l cumpar in iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Mda...eu nu cred ca mai ajung sa iau motorul...sunt inca la servici Mda...voi ajunge fara motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Se potriveste Gixule. A schimbat cu janta pe 180 de RC36-1 Metalwarrior pe RC36-2 ul lui. Fara modificari. Modificare de bun simt cata vreme mai toate ofertele la seturi de gume sunt 120+180 mai degraba decat 120+170. Abia astept sa vad cum arata 750-ul cu high-mount. De 750-1 stiu ca merge, cel putin de cand si-a pus Vali pe a lui. Pe mine ma batea gandu sa-i pun una de vfr 800, arata parca mai in ton cu mobra. In alta ordine de idei, azi dupa ce am postat m-am imbracat corespunzator si am iesit la o tura pana in...Franta, la Strasbourg. Desi nu sunt prea multe grade afara, motorul merge sublim, mai ales pe portiunile virajate de deal si munte. Anul viitor sigur ma paste un kit de lant nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Confirm "sublimul" VFR-ului 750-2! Week-endul trecut am petrecut cativa kilometri superbi in saua motocicletei lui Vali... Absolut "ungator pe suflet" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 De 750-1 stiu ca merge, cel putin de cand si-a pus Vali pe a lui. Pe mine ma batea gandu sa-i pun una de vfr 800, arata parca mai in ton cu mobra. In alta ordine de idei, azi dupa ce am postat m-am imbracat corespunzator si am iesit la o tura pana in...Franta, la Strasbourg. Desi nu sunt prea multe grade afara, motorul merge sublim, mai ales pe portiunile virajate de deal si munte. Anul viitor sigur ma paste un kit de lant nou... Superbe pozele! Janta de 800Fi merge cu mici modificari aduse jantei pe interior. Mie imi place mai mult cu janta in 8 spite si ma bucur ca am gasit-o pe ea prima. Pe viraje este demential motorul mai ales cu sidecaseurile puse, se inclina mai frumos si fara prea mult efort, chiar daca e incarcat cu bagaje. Si nici nu trag sa culce motorul, doar il inclina acolo unde trebuie raportat la viteza de abordare a virajului, cel putin asa simt eu. Confirm "sublimul" VFR-ului 750-2! Week-endul trecut am petrecut cativa kilometri superbi in saua motocicletei lui Vali... Absolut "ungator pe suflet" ! Ce iti mai place VFRul!! Nebunule!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ce numar ti-ai tras Gixu. acu am observat niiice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2012 Admin Share Postat Octombrie 26, 2012 Nu stiu daca s-a mai discutat, nu am cautat..despre VFR 1200 nu am gasit nimic pe forum, s-a dat cineva cu el sa ne spuna impresii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Ce iti mai place VFRul!! Nebunule!!! Ba bine ca nu! Pai ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place. Daca reusesc sa strang toti banutii poate in primavara cumpar RC36-le lui _Raul_ (parca fosta mobra a lui Gixu daca nu ma insel ?) in cazul in care mai e de vanzare pana atunci. Ar fi singura solutie ca sa pot pastra si Hornetul. As face lucrul asta si acum dar am doar o parte din bani iar un ''program de rate'' nu pot propune cuiva care nu stie ca sunt "solvabil". . Editat Octombrie 26, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Nu stiu daca s-a mai discutat, nu am cautat..despre VFR 1200 nu am gasit nimic pe forum, s-a dat cineva cu el sa ne spuna impresii? Eu m-am dat, in primavara. Nu stiu daca o sa fiu crezut,dar eu ma distrez mai tare cu baba de 750. Aia de 1200 e relativ incomoda (daca ne referim la clasa din care vrea sa faca parte),relativ greut de mutat de pe o parte pe alta in viraje, se incinge incredibil de repede iar cei 170 de cai nu se simt atat de tare pe cat te-ai astepta, ca sa nu mai spun ca varianta "automata" mi s-a parut f nasoala. Singurele parti bune raman aspectul premium si sunetul... Trebuie probata, eu m-am dat cu ambele versiuni fix dupa ce m-am dat jos de pe un Blade 2012. Ca idee, pozitia la ghidon e aproape identica. Superbe pozele! ... Ms Vali. Daca trebuie modificata, atunci varianta cu janta de 800 pica. @Dani : am fost norocos ca am gasit numarul Ma multumeam si cu Rc 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 VFR-ul 1200 se simte "lent" pt ca are limitare de putere in treptele inferioare. Multi stranieri i-au scos limitarea si baga wheelie fara probl ... maniacii Altfel am auzit ca autonomia lor este mai mica decat a unui 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ms Vali. Daca trebuie modificata, atunci varianta cu janta de 800 pica. Citeste topicul asta http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/49611-rear-wheelstires-the-end-all-discussion/ Gasesti toate detaliile despre rotile de VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Un mic safe-upgrade A stat vreo 2 zile in "operatie" Editat Octombrie 27, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Astept ziua cand vei pune poza cu tunning-ul suprem, cutia de pizza in spate. Sper ca o sa te orientezi si tu ok, nu Presto sau alte mizerii. In alta ordine de idei, acum 5 minute a sosit toba cumparata acum 3 zile de pe Ebay. Sa vedem...Sa vedem...ce-o sa iasaaa ))))))) Dupa 2 ore de montat, demontat, degresat,injurat... Desi afara ninge, nu m-am putut abtine sa nu dau o tura Se aude bestial, are un ton f jos, f gutural - Inca nu i-am montat colierul,e in plan cu prima ocazie cand se opreste ninsoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Un mic safe-upgrade A stat vreo 2 zile in "operatie" Spor ... nu iti doresc decat asfalt uscat fara cazaturi, sau cel putin daca nu se poate fara atunci, cu cazaturi la viteze mici si cu rezervorul gol, daca ai sa cazi la viteza mai mare cu rezervorul plin sau mai plin ai toate sansele sa iti faci praf rezervorul cu tot cu parbriz, oglinzi, carena frontala, etc ... se schimba centrul de greutate. Daca il faceai mai apropiat de carene si un pic mai inalt in partea din fata era mult mai bine ... Editat Octombrie 27, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 ma sincer parerea mea este ca arata rau, dar genul asta de protectii( mai ales asa mari) se folosesc dupa cate am mai vazut eu la enduro-touring,unde chiar isi fac totzi banii daca ai de gand sa te dai mai mult pe offroad si la grandtouring si motociclete de politie unde acele motociclete sunt chiar grele,in general peste 340 de kg ....si ca sa fiu si eu putin carctotas singura pozitie care nu imi place cum se vede este aceea de sus,parca se puteau si mai apropiate dar tot o data banuiesc ca este posbil sa nu mai ofere aceias protectie ...in rest felicitarile mele constructorului pt " modelarea fierului " de curiozitate te intreb cam cat a costat o asemenea lucrare ? PS : acum iti potzi pune lejer si proiectoare nu tre sa iti mai omori creierul unde sa le asezi,puls de asta s`ar vedea belea si din fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.