Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ora 9 are lant doar daca lantul se afla pe partea dreapta a motocicletei.

Intr-adevar :D deh, se vede ca am invatat procedeul asta pe vremea cand aveam Jawa, care se stie are pinionul pe dreapta. Deci in cazul nostru ora 15 sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De ce sa tragi ? Ai cama sa-ti spuna daca e intins la maxim, iar daca e si face si burta peste 25mm, si lantul e de-o varsta cu foaia si pinionu, le schimbi pe toate. Hopuri iti face si cand lantul e uzat inegal, dar pinioanele pot sa fie bune. Am avut un fenomen dinasta pe al meu, am curatat lantul bine, l-am uns si e ok acuma.

 

Eu n-am circulat iarna niciodata, personal as folosi 5w30-40 in cazul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca cineva a montat un lant ceva mai lung[ o za-doua] si ajungi cu intinsul la maxim inainte sa se termine si viata lantului? Oricum metoda cea mai corecta e cu datul lantului jos, intins si masurat distanta intre 10 zale. Daca se incadreaza in toleranta si lantul nu are zale ce agata[ indoituri ce nu mai pot fi scoase] se remonteaza. La mine oricum testul descris si inspectia vizuala a pinioanelor sunt edificatoare.. In plus mai stii cand saracul isi da duhul pentru ca scoate sunete oribile din cauza intinderii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari maxime !!!

Multumesc

Salut Stefan!

Ma bucur sa aud acestea! Intr-adevar este un motor in apele lui

Cand te mai intalnesti cu Claudiu, sa-l saluti te rog din partea mea.

Nu stiu de ce nu vrea sa mai raspunda la telefon...n-a mai raspuns din prima zi dupa ce l-am cumparat de la el.

Nu ti a raspuns l telefon fiindca ori a fost plecat cand l ai sunat dincolo ori nu a putut raspunde atunci. Oricum a spus c ai fost cam tigan ca te ai sucit de 50 de euro de acasa pana sa faceti actele ... tu ai luat un VFR din 98 la pret de unuia din 92-94. Daca o sa il suni o sa iti raspunda . Am vazut cateva posturi ca ai intrebat de placute Ferodo , am avut si ... nu mai imi iau in veci ! scartie , nu au sufucienta priza si murdăresc geanta incredibil de mult.

 

 

 

In 60000 km cat am făcut cu vfr ul am schimbat 2 lanturi si un kit(Vortex). Problema fiind aceeasi LANTUL S A OVALIZAT, de curatat si uns am facut o ca la manual : de cate ori a fost nevoie . Primul lant un RK nu m tinut mai mult de 10000km asta din cauza mea , facand wheelie destul de des , motorul f greu :rusinica: , apoi am schimbat cu un DID si NU am mai facut scamatorii :bike-037: lantul abia acum incepe ovalizarea dupa 50000km DAR CURATAT SI UNS as putea spune ,,maniacalalmente'' :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti a raspuns l telefon fiindca ori a fost plecat cand l ai sunat dincolo ori nu a putut raspunde atunci. Oricum a spus c ai fost cam tigan ca te ai sucit de 50 de euro de acasa pana sa faceti actele ... tu ai luat un VFR din 98 la pret de unuia din 92-94. Daca o sa il suni o sa iti raspunda . Am vazut cateva posturi ca ai intrebat de placute Ferodo , am avut si ... nu mai imi iau in veci ! scartie , nu au sufucienta priza si murdăresc geanta incredibil de mult.

 

Eram sigur ca asta la deranjat, desi ai ascultat doar partea lui :)

Intr-adevar am fost incatat de pret, ne-am inteles de la inceput asupra pretului si am plecat din Bucuresti (1200 de km dus-intors). Deci n-am plecat cu gandul sa ma tiganesc la pret pentru ca nu suport eu de fel sa fac lucruri de genul...iti spun imediat si cum a fost treaba din targ.. :)

 

Sa incep cu inceputul...

Am ajuns in Oradea, l-am asteptat sa iasa de la servici pana dimineata si ne-am dus sa vedem motorul. In anunt era specificat doar mici probleme optice bord (am zis ca nu-i o problema) dar cand am ajuns acolo am vazut din start ca motorul a fost scapat pe partea stanga, respectiv chituit rezervorul, zgariat cap ghidon, zgariata pedala de la cutia de viteze si nu in ultimul rand seaua strambata, ca sa aflu acasa ca de fapt este cadrul rupt exact unde se prinde saua. Ca idee...mi-a cerut un baiat 300 de lei pentru sudura in argon.

 

Cand am ajuns acasa cu el, l-am coborat si am mers 500 de metrii cu el pe straduta, l-am oprit si n-a mai pornit...figura asta mi-o face si acum si nu stiu daca este releul de incarcare sau bateria dusa detot. (imi incarca 13,8 fara consumatori si 12,4 cu luminile aprinse). A doua zi am mers cu el aproximativ 1 km si cand am oprit ajunsese la 110 grade si fierbea apa in motor. Ce sa vezi? Vasul de expansiune de la lichidul de racire nu era gol...era uscat. Am avut noroc ca era lichid de racire in radiator ca daca nu, ma scutura de bani garniturile de chiuloasa. Sincer nu stiu cum a mers cu motorul asa...

 

Referitor la pret, a ramas stabilit la 1470 de euro inainte de plecarea mea din Bucuresti. Dupa ce am ajuns si am vazut partea cu cazatura, chituit si seaua, am dat putin inapoi, dar am batut totusi palma si am zis ca ramane asa (iti dai seama cum era sa ma intorc de acolo fara motor). In targ insa, am cazut pe ganduri si nu stiam daca-i ok sa-l iau sau nu.

Tot ce-am facut a fost sa ma consult cu taicamiu inainte de semnarea actelor daca ramane sau nu (fara nici o strategie tiganeasca sa mai trag din pret), moment in care el s-a oferit sa-mi mai lase 70 de euro din pret. Parca nu vroiam sa-l mai iau pentru ca evident m-a deranjat faptul ca nu mi s-a spus la telefon exact ce are (lucru care i l-am reprosat si lui cand am ajuns), desi l-a rugat tatal meu sa ne spuna inainte exact ce are sa nu venim acolo si sa aflam lucruri care nu le stim...

 

De sunat, l-am mai sunat si n-a raspuns. Chiar imi pare rau daca s-a suparat, dar nu are de ce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur ca asta la deranjat, desi ai ascultat doar partea lui :)

Intr-adevar am fost incatat de pret, ne-am inteles de la inceput asupra pretului si am plecat din Bucuresti (1200 de km dus-intors). Deci n-am plecat cu gandul sa ma tiganesc la pret pentru ca nu suport eu de fel sa fac lucruri de genul...iti spun imediat si cum a fost treaba din targ.. :)

 

Sa incep cu inceputul...

Am ajuns in Oradea, l-am asteptat sa iasa de la servici pana dimineata si ne-am dus sa vedem motorul. In anunt era specificat doar mici probleme optice bord (am zis ca nu-i o problema) dar cand am ajuns acolo am vazut din start ca motorul a fost scapat pe partea stanga, respectiv chituit rezervorul, zgariat cap ghidon, zgariata pedala de la cutia de viteze si nu in ultimul rand seaua strambata, ca sa aflu acasa ca de fapt este cadrul rupt exact unde se prinde saua. Ca idee...mi-a cerut un baiat 300 de lei pentru sudura in argon.

 

Cand am ajuns acasa cu el, l-am coborat si am mers 500 de metrii cu el pe straduta, l-am oprit si n-a mai pornit...figura asta mi-o face si acum si nu stiu daca este releul de incarcare sau bateria dusa detot. (imi incarca 13,8 fara consumatori si 12,4 cu luminile aprinse). A doua zi am mers cu el aproximativ 1 km si cand am oprit ajunsese la 110 grade si fierbea apa in motor. Ce sa vezi? Vasul de expansiune de la lichidul de racire nu era gol...era uscat. Am avut noroc ca era lichid de racire in radiator ca daca nu, ma scutura de bani garniturile de chiuloasa. Sincer nu stiu cum a mers cu motorul asa...

 

Referitor la pret, a ramas stabilit la 1470 de euro inainte de plecarea mea din Bucuresti. Dupa ce am ajuns si am vazut partea cu cazatura, chituit si seaua, am dat putin inapoi, dar am batut totusi palma si am zis ca ramane asa (iti dai seama cum era sa ma intorc de acolo fara motor). In targ insa, am cazut pe ganduri si nu stiam daca-i ok sa-l iau sau nu.

Tot ce-am facut a fost sa ma consult cu taicamiu inainte de semnarea actelor daca ramane sau nu (fara nici o strategie tiganeasca sa mai trag din pret), moment in care el s-a oferit sa-mi mai lase 70 de euro din pret. Parca nu vroiam sa-l mai iau pentru ca evident m-a deranjat faptul ca nu mi s-a spus la telefon exact ce are (lucru care i l-am reprosat si lui cand am ajuns), desi l-a rugat tatal meu sa ne spuna inainte exact ce are sa nu venim acolo si sa aflam lucruri care nu le stim...

 

De sunat, l-am mai sunat si n-a raspuns. Chiar imi pare rau daca s-a suparat, dar nu are de ce...

 

Iti recomad sa schimb placutele pe fata. E la limita.

Pe spate arata bine ( nu ca si nou dar ok). Cu lichidul de racire nu stiu ce sa zic. Intradevar nu am verificat la ultima inspectie.Iar de zgarieturi si restu nu ai ce baga de vina ca ai cumparat un motor cu mult sub pretul pietei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomad sa schimb placutele pe fata. E la limita.

Pe spate arata bine ( nu ca si nou dar ok). Cu lichidul de racire nu stiu ce sa zic. Intradevar nu am verificat la ultima inspectie.Iar de zgarieturi si restu nu ai ce baga de vina ca ai cumparat un motor cu mult sub pretul pietei.

 

Salut. Placutele fata da, am vazut ca-s la limita si le voi schimba.

Pe spate erau duse detot si le-am schimbat. Nu ma deranjeaza in nici un fel zgarieturile, far/stop crapate sau mai stiu eu ce pentru ca n-am luat un motor sa arate neaparat bine, ci sa fie dpdv mecanic bun. :)

 

Din pacate se pare ca agata (nu foarte des) cand bag a doua si a sarit si de cateva ori pe neutru din a 2-a...eram intr-adoua mers incet si cand sa accelerez mai tare, mi-a sarit pe neutru. Am inteles de la un mecanic ca m-ar costa undeva la 250 euro piesele necesare pentru reparatie + schimb ulei ca automat trebuie desfacut motorul si ~80-100 de euro mana de lucru.

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc

 

Nu ti a raspuns l telefon fiindca ori a fost plecat cand l ai sunat dincolo ori nu a putut raspunde atunci. Oricum a spus c ai fost cam tigan ca te ai sucit de 50 de euro de acasa pana sa faceti actele ... tu ai luat un VFR din 98 la pret de unuia din 92-94. Daca o sa il suni o sa iti raspunda . Am vazut cateva posturi ca ai intrebat de placute Ferodo , am avut si ... nu mai imi iau in veci ! scartie , nu au sufucienta priza si murdăresc geanta incredibil de mult.

 

 

 

In 60000 km cat am făcut cu vfr ul am schimbat 2 lanturi si un kit(Vortex). Problema fiind aceeasi LANTUL S A OVALIZAT, de curatat si uns am facut o ca la manual : de cate ori a fost nevoie . Primul lant un RK nu m tinut mai mult de 10000km asta din cauza mea , facand wheelie destul de des , motorul f greu :rusinica: , apoi am schimbat cu un DID si NU am mai facut scamatorii :bike-037: lantul abia acum incepe ovalizarea dupa 50000km DAR CURATAT SI UNS as putea spune ,,maniacalalmente'' :love:

 

Nu uita ca nu ai pus lantul DID standar pt VFR ci unul mai tare( acuma nu imi aduc aminte de cod). a da DID X Ring 530 ZVM

 

P.s o mica corectura mecanica. Nu lantul se ovalizeaza- lantul se intinde, pinoanele se ovalizeaza.

 

Salut. Placutele fata da, am vazut ca-s la limita si le voi schimba.

Pe spate erau duse detot si le-am schimbat. Nu ma deranjeaza in nici un fel zgarieturile, far/stop crapate sau mai stiu eu ce pentru ca n-am luat un motor sa arate neaparat bine, ci sa fie dpdv mecanic bun. :)

 

Din pacate se pare ca agata (nu foarte des) cand bag a doua si a sarit si de cateva ori pe neutru din a 2-a...eram intr-adoua mers incet si cand sa accelerez mai tare, mi-a sarit pe neutru. Am inteles de la un mecanic ca m-ar costa undeva la 250 euro piesele necesare pentru reparatie + schimb ulei ca automat trebuie desfacut motorul si ~80-100 de euro mana de lucru.

 

Pe spate eru duse de tot? Cand am verificat eu in vara inca mai era peste limita minima. E adevarat ca proprietarul stiind problema cu placutele fata a folost doat frana spate.

 

De cutie iarasi nu stiu ce sa-ti zic . eu am incercat motocicleta respectiva, am incercat si sa forjez un pic dar nu am constatat fenomenul descris de tine. Intr-adevar am facut asta prin luna mai.

 

Iar un lucrul e sigur. Claudiu nu de aceea a vandut VFR-ul ca stia ca avea bube. Doar a avut nevoie de bani urgent de aceea era de acord sa lasa si din pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, erau duse de tot :D

Normal nu trebuie sa sara pe neutru cand o forjezi? Lucrul acesta mi s-a intamplat numai in turatii mici inainte sa incep sa forjez. (ma gandesc ca n-am bagat eu bine in viteza?)

 

Mi-am dat seama ulterior ca avea nevoie de bani si acesta a fost motivul pentru care l-a vandut, dar cu atat mai mult imi pare rau pentru ca s-a suparat si n-a mai raspuns la telefon...desi nu am nici o vina...el s-a oferit sa-mi mai lase ceva din pret. Eu eram doar indecis in momentul respectiv. :cheers:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o mica anecdota. Cand am sunat la fostul proprietar sa ma interesez de moto din semnatura mi-a declarat sus si tare la telefon ca el e dispus sa semneze o hartie la notar cum ca se obliga ca timp de un an sa plateasca el tot ce se strica la moto. De mult nu mai am incredere in reclama vanzatorului. Miroase urat de la o posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata! aseara am plecat la 9 jumate din garaj...iata rezumatul:

Am verificat senzorul MAP, am verificat mufa, am verificat firele care intra in mufa. am urmat pasii din manualul de service (ce sa faci cand primesti 2 clipiri) inclusiv cei cu masurat voltaju la pini. am dat jos carena si am verificat si mufele si firele care intra in ECU. Rezultate:

- mufa si firele par sa fie OK, si la senzor si la ECU; nu sunt urme/semne cum ca ar fi intrat apa, jeg, soarece, gandaci morti, nu sunt fire coapte/rupte/crocante;

- voltajele masurate sunt OK (conform cu cele date in manualul de service).

- am constatat ca daca scot mufa de tot din MAP senzor si pun contact, primesc 1 clipire de bec FI chiar dinainte sa pornesc motorul, care inseamna "Loose or poor contacts, open or short circuit on MAP sensor connector/wire".

- daca pun mufa la MAP sensor, doar cu contract nu primesc clipiri, dar daca pornesc motorul, primesc 2 clipiri de bec FI, care inseamna "Loose or poor connection of the MAP sensor vaccum hose"

- cu mufa pusa sau scoasa, motorul merge la fel, adica prost si nu sta la relanti

- Becul FI nu indica cod de eroare (numar de clipiri) decat daca ai cricul lateral coborat si daca motorul este lasat la relanti (iei mana din acceleratie). Daca nu este cricul lateral coborat, inclusiv daca ai mobra pe cricul central, becul FI se aprinde constant daca ai orice eroare, sau sta stins daca e totul ok. Asadar am rezolvat si misterul becului FI aprins constant: cand mi s-a intamplat asta eram calare pe mobra si ridicasem cricul, ma pregateam sa plec.

 

Asadar am tras urmatoarea concluzie, cel putin pana la noi informatii: mufele si firele sunt bune, conexiunile sunt bune, senzorul in sine este bun, asa ca nu mai ramane decat o singura varianta: o problema cu furtunul de vaccum. Fie este rupt, crapat, imbatranit, trage aer pe undeva, sau alta problema in zona asta. Si teoria asta este sprijinita si de faptul ca mie clapa aia de la filtrul de aer nu imi functioneaza desi valva e la locul ei, furtunul este conectat (dar nu vine nimic pe el niciodata) iar solenoid valve care controleaza clapeta are mufa bagata in ea (si nu se vad la prima vedere modificari in zona asta, gen fire taiate, etc). Asadar la clapa din filtrul de aer NU am vaccum, nu-mi vine nimic, la MAP senzor NU am vaccum (sau partial).... Ceva se intampla undeva pe furtunele alea.

 

Toate bune si frumoase....pana a intervenit Murphy (caruia ii dedic cu ocazia asta versu ala din bug mafia cu "iti luam si femeia sa ne .... "): zic in regula, trebuie sa desfac cutia filtrului de aer, sa o dau jos, ca sa am acces la carburator (throttle body) sa vad ce se intampla cu furtunele alea , sa pot sa verific. Si/sau sa ma uit pe curu cutiei cu filtru de aer la furtunele/valvele care controleaza clapa de aer sa vad daca se intampla ceva. Zis si facut: scot capac, scot filtru, ma apuc sa desurubez palniile de aer si, surpriza: la ultimul surub din cele 8 constat ca surubu e perfutut, floarea facuta varza si surubu strans cu dinamometrica pusa la 100. Si in ciuda eforturilor de a il desface cu toate metodele si sculele pe care le aveam la dispozitie (multe)...nu am reusit.

 

Asa ca din cauza unui cacao de surub pe care cineva inaintea mea l-a distrus nu am putut sa verific furtunele de vaccum. Asa ca am pus totu la loc si acum ma gandesc la o solutie. Pana acum singura idee care mi-a venit este sa tai palnia de aer ca sa am acces la surub sa il pot prinde cu un patent ceva sa il desfac. Dar apoi imi trebuie o palnie noua. Are cineva o palnie d-aia?

 

 

In alta ordine de idei, am constatat ceva ciudat: in timp ce tot faceam probe cu pornirea motorului, cat aveam carena data jos, am observat ca desi motorul avea 35grade (pe bord), radiatorul nu era rece, era si el un pic cald. Nu e gresit? Adica termostatul nu ar trebui sa stea inchis pana la 80-90 grade? Si deci daca motorul are sub temperatura aia, radiatorul ar trebui sa fie rece rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala buclucas poti sa incerci sa-l scoti folosind un spiral de 5 cu care sa ii retezi capul. Dupa ce scoti piesa prinsa de el poti folosi un patent sa il desfaci. Cat despre radiatorul caldut la scurt timp de la pornirea motorului... si la mine se intampla exact la fel si inca pana acum n-am ajuns sa investighez ce si cum, desi banuiesc termostat blocat deschis [fie si partial] sau lipsa. Probabil o sa vad la iarna de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, si inca o chestie, apropo de temperatura: cand am fost la veliko, pe drum temperatura ajunsese chiar la 59grade (constant), asta in mers constant cu 80km/h. E adevarat ca era racoare afara (~11 grade) si ploua, dar totusi, nu erau -20 de grade. Sa fie si asta inca un semn ca ceva nu e bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca afisajul temperaturii e corect [si inclinsa cred ca este] atunci e clar ca termostatul tau nu-si face treaba. Ori e blocat deschis ori e lipsa la apel. Ar trebui sa vezi despre ce e vb si sa remediezi pentru ca circuland cu motorul rece [ abia la 85-90 de grade e la temperatura optima] o sa-ti creasca atat consumul cat si uzura pieselor din el. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, si inca o chestie, apropo de temperatura: cand am fost la veliko, pe drum temperatura ajunsese chiar la 59grade (constant), asta in mers constant cu 80km/h. E adevarat ca era racoare afara (~11 grade) si ploua, dar totusi, nu erau -20 de grade. Sa fie si asta inca un semn ca ceva nu e bine?

 

Mie la -2 si 0 grade imi statea la 74-76 de grade, iar la ~16 grade imi statea intre 81-84 de grade sub 80 nu scadea, iar viteza la ambele temperatura era intre 80 si 100 km/h.

 

Nu le am cu mecanica, dar poate te ajuta si alte valori...

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul incepe sa deschida la 75 si e deschis complet la 85C . Exact aceeas problema am avut o si eu , iarna se racea motorul , am schimbat termostatul care era blocat pe deschis si ,,problema s rezolvat'' :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, si inca o chestie, apropo de temperatura: cand am fost la veliko, pe drum temperatura ajunsese chiar la 59grade (constant), asta in mers constant cu 80km/h. E adevarat ca era racoare afara (~11 grade) si ploua, dar totusi, nu erau -20 de grade. Sa fie si asta inca un semn ca ceva nu e bine?

 

confirm si eu plaja de temperaturi mentionata de stely_yoo.

vis a vis de surubul buclucas, odata te invit din nou la mine in alta ordine de idei varianta cu burghiul este una mai placuta decat taiatul palniei.

ideea e ca sub cutila aceea cu palnii mai exista o mufa alba care daca e uitata sa fie cuplata motorul face figuri si aprinde FI-ul-

Un mecanic a uitat sa o cupleze la loc cand am fost sa o verific si cand am vazut aprins rosu in urma interventiei a rezultat Panica asa ca am tinu-to minte pe mufa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal un termostat trebuie sa inceapa sa deschida pe la 85 de grade si sa fie deschis complet peste 90. Daca deschide sub aceasta temperatura e indicata schimbarea lui, mai ales la venirea sezonului rece. motorul nu va functiona in plaja lui optima de temperatura si asta nu e bine din multiple puncte de vedere. Pe de alta parte ma gandesc ca si termometrul ala de lichid are o anume marja de eroare.

Acum practic la o Honda Hornet din 2005 [modelul cu bord digital] in manual scrie ca electroventilatorul trebuie sa porneasca la 105 grade si a pornit atunci cand termometrul din bord indica 104, ceea ce mie imi semnaleaza ca sunt destul de precise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, cu temperatura e clara: trebe schimbat termostatul (si mai intai tre sa gasesc/cumpar unu).

 

cu surubu: cu spiral de 5, da` nu e asa simplu...mai intai nu ai loc (e la cilindru din spate), trebuie dat jos rezervoru de tot, deci trebuie si golit. apoi...asta cu dat gaura in surub e destul de nashpa, spiralu ala nu sta fix acolo, mai scapa pe langa din floarea surubului, lucrurile sunt sensibile pe acolo (palnia de aer, clapeta carburatorului), e de dat gaura in fier, deci merge greu, sare span peste tot... plus ca mai e o problema: la final imi trebuie un surub nou, si surubu ala nu e standard, are o zona plina inainte de filet... nush ce sa zic, suna complicat si messy...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, cu temperatura e clara: trebe schimbat termostatul (si mai intai tre sa gasesc/cumpar unu).

 

cu surubu: cu spiral de 5, da` nu e asa simplu...mai intai nu ai loc (e la cilindru din spate), trebuie dat jos rezervoru de tot, deci trebuie si golit. apoi...asta cu dat gaura in surub e destul de nashpa, spiralu ala nu sta fix acolo, mai scapa pe langa din floarea surubului, lucrurile sunt sensibile pe acolo (palnia de aer, clapeta carburatorului), e de dat gaura in fier, deci merge greu, sare span peste tot... plus ca mai e o problema: la final imi trebuie un surub nou, si surubu ala nu e standard, are o zona plina inainte de filet... nush ce sa zic, suna complicat si messy...

Bai nenea, acu 2 min vroiai sa tai palnia si deja cautai alta de schimb. Crezi ca respectiva operatiune nu se va solda cu span? si in plus de asta e mult mai usor de gasit un surub decat o palnie de admisie. S-apoi spiralul ala nu e obligatoriu sa se miste unde vrea el. Daca iei un punctator cu care faci un kilner in mijlocul surubului burghiul va sta fix. Sau fa-ti rost de o minifreza cu un mic disc taietor. Chiar vrei sa-ti pice toate mura-n gura? :P

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, cu temperatura e clara: trebe schimbat termostatul (si mai intai tre sa gasesc/cumpar unu).

 

cu surubu: cu spiral de 5, da` nu e asa simplu...mai intai nu ai loc (e la cilindru din spate), trebuie dat jos rezervoru de tot, deci trebuie si golit. apoi...asta cu dat gaura in surub e destul de nashpa, spiralu ala nu sta fix acolo, mai scapa pe langa din floarea surubului, lucrurile sunt sensibile pe acolo (palnia de aer, clapeta carburatorului), e de dat gaura in fier, deci merge greu, sare span peste tot... plus ca mai e o problema: la final imi trebuie un surub nou, si surubu ala nu e standard, are o zona plina inainte de filet... nush ce sa zic, suna complicat si messy...

se foloseste un extractor de suruburi

33070_X1B1.jpg

iar rezervorul nu trebuie dat jos de tot se desfac suruburile dinspre spate si se ridica mai mult si se asigura cu o sfoara de spatele motocicletei.

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...