Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa toate discutiile, am mai aruncat o data un ochi pe topicul VFR-ului albastru de mai sus pe vfr discussion si pe o pagina era mentionata trecerea de la bobinele clasice, mari si greu de relocat la cele mici care vin fix in capul bujiei, ei le zic COP-uri, astfel dispar si eventualele pierderi date de fisa si pipa. E chiar un topic despre asta, m-am cautat, nu am gasit nicaieri vreo mentiune despre un tip anume de bobine care s-ar potrivi, cel mai apropiat ar fi mentionarea folosirii unor bobine de gsxr '03. Chestia asta vroiam sa o fac de multisor, acum ca am o idee despre ce e vorba am sa o fac, m-am uitat pe ebay si am gasit astfel de bobine la 15 euro perechea de 4, pe langa asta trebuie si harness-ul cu mufele bobinelor, dar asta ma indoiesc ca ar costa o avere.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Dupa toate discutiile, am mai aruncat o data un ochi pe topicul VFR-ului albastru de mai sus pe vfr discussion si pe o pagina era mentionata trecerea de la bobinele clasice, mari si greu de relocat la cele mici care vin fix in capul bujiei, ei le zic COP-uri, astfel dispar si eventualele pierderi date de fisa si pipa. E chiar un topic despre asta, m-am cautat, nu am gasit nicaieri vreo mentiune despre un tip anume de bobine care s-ar potrivi, cel mai apropiat ar fi mentionarea folosirii unor bobine de gsxr '03. Chestia asta vroiam sa o fac de multisor, acum ca am o idee despre ce e vorba am sa o fac, m-am uitat pe ebay si am gasit astfel de bobine la 15 euro perechea de 4, pe langa asta trebuie si harness-ul cu mufele bobinelor, dar asta ma indoiesc ca ar costa o avere.

 

asta si pe mine m-ar tenta, la mine sunt expuse bobinele si arata ca dracu, cand e dezbracata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, desi credeam ca scap mai ieftineanu, cred ca o sa apelez totusi la un Kit de pe Ebay. Nu vreau sa tai/gauresc nici o piesa originala.

 

Apropo, cum ai rezolvat-o cu cablurile, furtunele...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"edit: Found a pic of a cleaned up NTV650 yoke and it has two extra tabs to hold the dash. So it seems Veefer800canuck is right and the correct yoke comes from a NTV650 Deauville." Sursa Vfrdiscussion.com



La Tuono ce solutie au adoptat?

Apropo, a modificat cineva ghidonul cu unul de tip "superbike"? Daca da, de unde si-a cumparat piesele :) Multzam.

De ce sa iti pui ghidon, o sa arate ca "facuta din bucati"

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre deosebire de tine, eu fac o modificare functionala, stii tu, d-aia aprobata/testata :) Daca iti urmam exemplul, aruncam cateva carene, trageam 2 fire de la baterie si imi "tunam" un streetfighter :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca ai o pozitie mai comoda la drum lung, de-aia iti pui ghidon :)

 

Modificarea traseului cablurilor de acceleratie a fost necesara cand am facut eu asta, ghidonul e lat.

 

Am facut si eu destule modificari, dar au fost dictate de limitarile financiare si piticii de pe creier. Mie imi place si ma simt bine pe ea.....dar aia albastra chiar arata bine

Editat de alex_gherman_agh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

La Tuono ce solutie au adoptat?

 

Au aceleasi bobine de inductie, E acelasi cadru/sasiu, doar ca neavand carenele (de RSV) au pus un fel de mesh/plasa care le mascheaza....

 

$T2eC16ZHJHkFFmE0B,1NBSIO342ZrQ~~60_35.J

 

Spre deosebire de tine, eu fac o modificare functionala, stii tu, d-aia aprobata/testata :) Daca iti urmam exemplul, aruncam cateva carene, trageam 2 fire de la baterie si imi "tunam" un streetfighter :)

 

E ok sa ne dam cu parerea, ca e forum liber, dar n-o mai arde arogant cu Thunderbyte, doar pt ca a ales sa-si faca mobra cum si-a facut-o. Aroganta ta e total gratuita si nu-si are rostul...

 

Pentru ca ai o pozitie mai comoda la drum lung, de-aia iti pui ghidon :)

 

Comod este un termen foarte subiectiv.

 

Pentru unii o pozitie cat mai dreapta /up-right e considerata foarte comoda. pe mine personal ma scoate din minti si mi se pare o pozitie cretina si iau vantul/toate mustele/gazele in piept.

 

Deci depinde fiecare ce intelege prin COMOD.

 

Eu personal prefer si voi prefera mereu semighidoanele , in detrimentul unor ghidoane de naked. Am parte de mai mult disconfort de la pozitia de naked decat de la cea de superbike...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am fost pana acum la masaj "eroic", deci nu am termen de comparatie DAR dupa 400 km devine incomod si nu ai ce sa faci impotriva(fara sa te opresti).

 

Un ghidon mai ridicat iti ofera posibilitatea de a te mai ridica in 2 copite, de a mai flexa un muschi. Din pacate, pentru binele meu evident, sunt genul care nu s-ar opri nici pentru benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

daca ai pasager, nu prea ai ce sa flexezi si unde sa te ridici :) Oricum dupa o anumita viteza, iti mai ia si vantul putin din efort (din efortul apasarii pe semighidoane).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh nu, te ridici lejer :) Nu inseamna ca o sa mergi 10 minute asa, dar 1 minut-doua de desmortire sunt suficiente. Anul asta am facut aproape 10000 km in 3 luni, preponderent drum lung, nu vorbesc din carti. Pentru mine, un ghidon "superbike" ar face diferenta. Asta daca nu dau vaca si imi cumpar mobra touring specializata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai avea si carene n-ar mai fi atat de rau. Vizavi de colegul TB, el a inceput :)

 

Nu mi-a placut ghidonul de naked pana am bagat anul trecut tura Ro-DE si m-au rupt umerii dupa 3-400 km.

Am inceput ce?

Cum poti sa compari motorul meu cu chestia aia, nu ca al meu ar fi vreo frumusete dar parca nici in halul ala nu e.

Si nu, nu am avut vreodata pretentia sa imi numesc sau sa imi fie numit motorul streetfighter.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Eh nu, te ridici lejer Nu inseamna ca o sa mergi 10 minute asa, dar 1 minut-doua de desmortire sunt suficiente. Anul asta am facut aproape 10000 km in 3 luni, preponderent drum lung, nu vorbesc din carti. Pentru mine, un ghidon "superbike" ar face diferenta. Asta daca nu dau vaca si imi cumpar mobra touring specializata

 

1000F ul tau are o pozitie decenta. am impresia ca-i mai decenta chiar decat aia pe care o aveam pe VTR 1000F.

 

oricum a ta e destul de touring/comoda (de consum, nu mai zic,super decent)... de ce sa o dai si sa pui diferenta si sa iei un gunoi mai scump care face aceeasi chestie? :)

 

Dar sa revenim la VFR uri

 

repet: e urat tare noul VFR :) (ca sa fiu ontopic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima problema, ma plictisesc f usor. A doua problema o reprezinta oboseala la ghidon cauzata de pozitia inadecvata si lipsa gentilor "hard".

 

Ca sa o fac pe a mea conform "standardelor", trebuie sa-ti pun un ghidon de naked, un parbriz mai mare si minim un topcase.

 

Consumul este ridicol, asta e doar unul dintre motivele pentru care, desi plictisit, parca tot ma atrage :D Iarna e lunga.

 

On Topic : Sa revina naibii la distributia aia "arhaica" pe pinioane!

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai pasager, nu prea ai ce sa flexezi si unde sa te ridici :) Oricum dupa o anumita viteza, iti mai ia si vantul putin din efort (din efortul apasarii pe semighidoane).

Te ridici cu pasager, cum nu.

 

Eu unul ma impac surprinzator de bine cu semighidonul de la VFR dupa 4 ani de transalp. Din contra, ma rupea spatele la transalp.

Asta pentru ca-s un pic cocosat, zic si eu.

Am bagat cu VFR 700km in continuu de mai multe ori si n-am avut nici pe dracu. Eu unul nu ma ridic pt picioare, le atarn pe jos in mers din scarite... mai frec cu calcaiul pe jos, dar aia e.

 

Dar tot as pune ghidon clasic la VFR, doar sa vad cum e. :D

M-a starnit Styx, btw - misto tare la tine, zici ca asa era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

Am repus VFRul la vanzare, am gasit o africana si ma tenteaza grav :)

Daca e cineva interesat de motoreta, mai am un rc36 cu motor bun, accidentat in toamna, in aceiasi bani 1250eu.

Poate stiti pe careva,, il dau si in rate numai sa iau africana :)

/index.php?/topic/695583-vand-honda-vfr-750-rc36-1993-56k-km-1450euro/&do=findComment&comment=3626728

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...