November Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Salut la toata lumea. Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea muuuuuuulti km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamora2 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 va multumesc tuturor si toti sa ne bucuram de ele, fara evenimente neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Pana nu o vad " live " , ordinea preferintelor ramane : VFR 800 Fi , VFR 800 v-tec si noul model de 800 . Au specificat pe undeva daca distributia este pe lant sau pinioane ? Frumoase , sunt toate , oricum : , , Editat Noiembrie 8, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Nu au specificat nicaieri la modelul nou despre distributie dar avand in vedere ca este motorul si cadrul dupa Vtec si Crossrunner clar este distributie pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 faceti-ma prost,dar eu in poza din pagina anterioara vad furca USD )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 faceti-ma prost,dar eu in poza din pagina anterioara vad furca USD )) E facuta sa dea a USD dar nu e, cata cursa ar trebui sa aibe daca nu se vede si partea de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) nu este o furca USD ....este o furca aproape ca pe CBR 919 doar ca de data asta au pus/adaptat etrieri radiali ceea ce Honda au pus doar pe SS si asta destul de tarziu...parca din 2006 in coace(clasa 600-1000 SS) .....in rest au mers pe etrieri normali NISSIN cu 2-3 pistonase si la anumite modele cu CBS ca doar este patentat de ei ....dar eu recunosc chiar daca au fost etrieri normali si nu radiali, de frane am fost destul de multumit la VFR cat si la Pan atata timp cat am avut placute bune si pistonase ingrijite/curate Editat Noiembrie 8, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Pai este mai eficienta, sigura, etc. Dar nu poti sa faci burn-out. lol Cine ti-a zis ca nu se poate face? Atata timp cat roata fata nu se invarte nu se actioneaza frana spate primul film de pe youtube, iar exemple sunt gramada: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Sau sa o sprijini in perete. lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Salutari, in urma unor cascadorii am ramas fara parbriz. Are cineva de dat sau vandut un parbriz pentru Rc46 '00 ? Nu conteaza in ce stare,oricum il tai... Contact pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Salutari, in urma unor cascadorii am ramas fara parbriz. Are cineva de dat sau vandut un parbriz pentru Rc46 '00 ? Nu conteaza in ce stare,oricum il tai... Contact pm. /index.php?/topic/689773-vand-parbriz-honda-vfr-800-98-2001/?hl=%2Bparbriz+%2Bhonda+%2Bvfr+%2B800 /index.php?/topic/701799-vand-parbriz-mra-honda-vfr-98-2001/?hl=%2Bparbriz+%2Bhonda+%2Bvfr+%2B800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Salut, Trebuie sa-mi schimb cadrul de bord la moto VFR VTEC 2002 non ABS. Stie careva daca pot monta cadru de bord de la VFR-uri din orice an (dupa 2002), eventual si de la cele cu ABS? M-am mai interesat, dar parerile sunt diverse si contrarii. Ideea e ca modelul cu ABS are pe suportul de cadru in laterale, 2 tablite similare ca marime (una pt ECU, alta pt ABS), pe cand modelul fara ABS are o tablita mare pt ECU si una mica in cealalta parte (pt ca nu are ABS). De asemenea unii spun ca dupa 2006, cand au modificat timingul VTECului, au schimbat si ECU-ul si ca atare si cadrul de bord este putin modificat. Daca este cineva in cunostinta de cauza, rog sfatuire. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Salut, Am un cadru fata, daca vrei ne intalnim si daca iti este ok il iei pe o bere. Scuze daca e nepotrivit, dar am de vanzare tobele pentru vfr vtec Dual M-2 Black Series Carbon Fiber Oval V.A.L.E.™ Slip-ons (with P1), le-am comandat si cumparat dar nu le mai montez. Scump dar asta e, daca nu le vand o sa le montez intr-un final. Am dat 1000 eur le dau cu 900. Multumesc din nou. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 cumpar disc frana fata vfr vtec 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 @gal: multumesc pentru oferta.ti am trimis pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Videoul oficial al celor de la Honda: https://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY EICMA 2013: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Naspa, inca un "Zambetul lui Iliescu" marca Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Naspa, inca un "Zambetul lui Iliescu" marca Honda. Nu stiu unde vezi vre-un "zambet" dar in fine ... Tinand cont ca i-au refacut complet look-ul as zice ca e foarte reusit la capitolul asta. Editat Decembrie 1, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Arata ca un gunoi. (esteticul e ceva pur subiectiv,stiu) Ca abordare a unui look modern, este SUB VFR 800 generatia 2003+ Singurul VFR misto a fost si este RC 36 II Daca tot n-au fost in stare sa scoata mai mult juice din motorul asta si au pus tot 800cc, macar sa-l faca mult mai econom. Posesorii pot confirma (mai ales generatia 2003+ ), pt un motor care se vrea touring, nu are nici vana ( pt rider + pasager si bagaje) si consuma si mult.... Gaselnite gen traction control si scaun reglabil pe inaltime...sunt niste gaselnite de marketing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Sa fim seriosi cu consumul la Vtec ....ca fost detinator sii avand unul echipat full touring nu am putut sa iti spun ca m`am plans vre`o data de consum, totul tine de mana si mersul "pilotului" atat singur cat si cu pasager, din contra fata de mult motociclete sport si sport touring are o autonomie chiar decenta avand un rezervor de 22 L care eu am considerat un plus, este foarte adevarat ceea ce spui tu de vana sau de depasiri, dar si aici era la fel de important unde o ti in ture si banuiesc ca de aici au iesit si contrele de la mersul sportiv cu mersul la consum(touring) care nu prea are cum sa se pupe una cu alta . Pentru mine a fost motocicleta aproape perfecta comfort/fiabilitate/consum si spun aici si subliniez aproape perfecta pentru ca pozitia/comfortul(shaua) pasagerului nu erau de touring chiar si cu topcase, amortizoarele destul de tari pt drumurile noastre si aici ma refer la ture de peste 400-500 km pe zi nu de colo pana colo Editat Decembrie 2, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 eu am scos si consum de 4.8% cu pasager si bagaje pe drum national mixt, viteze de 80-130km/h deci nu ma pot plange consum pe autostrada cu viteza constanta de 160-170km/h este de 5.5 - 6 % cu pasager si bagaje cred ca pe orice motor ai vrea mai multa putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 uite inca un Roman fericit ceea ce spuneam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 eu am scos si consum de 4.8% cu pasager si bagaje pe drum national mixt, viteze de 80-130km/h deci nu ma pot plange consum pe autostrada cu viteza constanta de 160-170km/h este de 5.5 - 6 % cu pasager si bagaje cred ca pe orice motor ai vrea mai multa putere la 120 km/h scot 5.6% si eu cu Aprilia mea. un GSX R 1000 K4 scoate tot 5% si ceva la 120 km/h... esti printre putiniii sau aproape inexistenti care pomenesc de 4.8 % Consumul asta il scoti in linie dreapta/fara accelerari/franari, gen autostrada,unde nu e alt participant care sa te jeneze, sau sate, caini,viraje, urcusuri,etc... Du-te pe la Bicaz vezi daca scoti 4.8 % ) Ideea e ca ma asteptam mai mult de la acest nou VFR pe care vor sa-l lanseze... Fiind motor de touring, cei care il vor cumpara se vor interesa si de aceste 2 aspecte: puterea/cuplul cand ai bagaje/pasager ....si consumul. Ok, n-ai putere sau ai cam aceeasi putere,dar macar sa reuseasca sa scada putin consumul. Daca n-are nici una nici alta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 suntem chiar foarte multi, check SpritMonitor.de http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/150628.html http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/354918.html http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/406358.html etc... nu cred ca are sens sa pornim un flame legat de consum, eu sunt foarte multumit de consum, dar si eu sunt de parare ca modelul VFR 2013 nu aduce mari imbunatatiri fata de un VFR 2002+ ABS, ba chiar lipsa CBS-ului care am mai mentionat-o si cu care au economisit kg si $$$ la productie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Importante-s si cauciucurile. Eu tocmai mi-am pus unele de iarna/enduro si combinat cu vremea rece m-astept la o crestere a consumului. Noul VFR 800 mi se pare prea ingust si ma intreb ce protectie ofera pilotului la picioare. Rezervorul mi se pare si el mic. Dar este posibil sa fiu partial VFR-ului '03 pt ca am si eu unul. Sa nu mai zic ca noul VFR n-are 4 becuri (proiectoare-n cazul meu) ca '02-'09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.