Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea muuuuuuulti km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pana nu o vad " live " , ordinea preferintelor ramane : VFR 800 Fi , VFR 800 v-tec si noul model de 800 . Au specificat pe undeva daca distributia este pe lant sau pinioane ?

 

Frumoase , sunt toate , oricum : , , :)

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este o furca USD ....este o furca aproape ca pe CBR 919 doar ca de data asta au pus/adaptat etrieri radiali ceea ce Honda au pus doar pe SS si asta destul de tarziu...parca din 2006 in coace(clasa 600-1000 SS) .....in rest au mers pe etrieri normali NISSIN cu 2-3 pistonase si la anumite modele cu CBS ca doar este patentat de ei ....dar eu recunosc chiar daca au fost etrieri normali si nu radiali, de frane am fost destul de multumit la VFR cat si la Pan atata timp cat am avut placute bune si pistonase ingrijite/curate

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este mai eficienta, sigura, etc.

Dar nu poti sa faci burn-out.

lol

 

Cine ti-a zis ca nu se poate face? Atata timp cat roata fata nu se invarte nu se actioneaza frana spate :)

 

primul film de pe youtube, iar exemple sunt gramada:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, in urma unor cascadorii am ramas fara parbriz. Are cineva de dat sau vandut un parbriz pentru Rc46 '00 ? Nu conteaza in ce stare,oricum il tai...

Contact pm.

/index.php?/topic/689773-vand-parbriz-honda-vfr-800-98-2001/?hl=%2Bparbriz+%2Bhonda+%2Bvfr+%2B800

 

/index.php?/topic/701799-vand-parbriz-mra-honda-vfr-98-2001/?hl=%2Bparbriz+%2Bhonda+%2Bvfr+%2B800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Trebuie sa-mi schimb cadrul de bord la moto VFR VTEC 2002 non ABS. Stie careva daca pot monta cadru de bord de la VFR-uri din orice an (dupa 2002), eventual si de la cele cu ABS?

M-am mai interesat, dar parerile sunt diverse si contrarii. Ideea e ca modelul cu ABS are pe suportul de cadru in laterale, 2 tablite similare ca marime (una pt ECU, alta pt ABS), pe cand modelul fara ABS are o tablita mare pt ECU si una mica in cealalta parte (pt ca nu are ABS).

De asemenea unii spun ca dupa 2006, cand au modificat timingul VTECului, au schimbat si ECU-ul si ca atare si cadrul de bord este putin modificat.

 

Daca este cineva in cunostinta de cauza, rog sfatuire.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un cadru fata, daca vrei ne intalnim si daca iti este ok il iei pe o bere.

Scuze daca e nepotrivit, dar am de vanzare tobele pentru vfr vtecTBR_logo_watl.png Dual M-2 Black Series Carbon Fiber Oval V.A.L.E.™ Slip-ons (with P1), le-am comandat si cumparat dar nu le mai montez. Scump dar asta e, daca nu le vand o sa le montez intr-un final. Am dat 1000 eur le dau cu 900.

 

Multumesc din nou.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Naspa, inca un "Zambetul lui Iliescu" marca Honda.

Nu stiu unde vezi vre-un "zambet" dar in fine ... Tinand cont ca i-au refacut complet look-ul as zice ca e foarte reusit la capitolul asta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Arata ca un gunoi. (esteticul e ceva pur subiectiv,stiu)


Ca abordare a unui look modern, este SUB VFR 800 generatia 2003+


Singurul VFR misto a fost si este RC 36 II

 

Daca tot n-au fost in stare sa scoata mai mult juice din motorul asta si au pus tot 800cc, macar sa-l faca mult mai econom. Posesorii pot confirma (mai ales generatia 2003+ ), pt un motor care se vrea touring, nu are nici vana ( pt rider + pasager si bagaje) si consuma si mult....


Gaselnite gen traction control si scaun reglabil pe inaltime...sunt niste gaselnite de marketing...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim seriosi cu consumul la Vtec ....ca fost detinator sii avand unul echipat full touring nu am putut sa iti spun ca m`am plans vre`o data de consum, totul tine de mana si mersul "pilotului" atat singur cat si cu pasager, din contra fata de mult motociclete sport si sport touring are o autonomie chiar decenta avand un rezervor de 22 L care eu am considerat un plus, este foarte adevarat ceea ce spui tu de vana sau de depasiri, dar si aici era la fel de important unde o ti in ture si banuiesc ca de aici au iesit si contrele de la mersul sportiv cu mersul la consum(touring) care nu prea are cum sa se pupe una cu alta :). Pentru mine a fost motocicleta aproape perfecta comfort/fiabilitate/consum si spun aici si subliniez aproape perfecta pentru ca pozitia/comfortul(shaua) pasagerului nu erau de touring chiar si cu topcase, amortizoarele destul de tari pt drumurile noastre si aici ma refer la ture de peste 400-500 km pe zi nu de colo pana colo :)

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am scos si consum de 4.8% cu pasager si bagaje pe drum national mixt, viteze de 80-130km/h deci nu ma pot plange

consum pe autostrada cu viteza constanta de 160-170km/h este de 5.5 - 6 %

 

 

cu pasager si bagaje cred ca pe orice motor ai vrea mai multa putere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

eu am scos si consum de 4.8% cu pasager si bagaje pe drum national mixt, viteze de 80-130km/h deci nu ma pot plange

consum pe autostrada cu viteza constanta de 160-170km/h este de 5.5 - 6 %

 

 

cu pasager si bagaje cred ca pe orice motor ai vrea mai multa putere :)

 

la 120 km/h scot 5.6% si eu cu Aprilia mea. un GSX R 1000 K4 scoate tot 5% si ceva la 120 km/h... esti printre putiniii sau aproape inexistenti care pomenesc de 4.8 %

 

Consumul asta il scoti in linie dreapta/fara accelerari/franari, gen autostrada,unde nu e alt participant care sa te jeneze, sau sate, caini,viraje, urcusuri,etc...

 

Du-te pe la Bicaz vezi daca scoti 4.8 % :))

 

Ideea e ca ma asteptam mai mult de la acest nou VFR pe care vor sa-l lanseze... Fiind motor de touring, cei care il vor cumpara se vor interesa si de aceste 2 aspecte: puterea/cuplul cand ai bagaje/pasager ....si consumul.

 

Ok, n-ai putere sau ai cam aceeasi putere,dar macar sa reuseasca sa scada putin consumul. Daca n-are nici una nici alta......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suntem chiar foarte multi, check SpritMonitor.de

 

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/150628.html

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/354918.html

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/406358.html

etc...

 

nu cred ca are sens sa pornim un flame legat de consum, eu sunt foarte multumit de consum, dar si eu sunt de parare ca modelul VFR 2013 nu aduce mari imbunatatiri fata de un VFR 2002+ ABS, ba chiar lipsa CBS-ului care am mai mentionat-o si cu care au economisit kg si $$$ la productie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importante-s si cauciucurile. Eu tocmai mi-am pus unele de iarna/enduro si combinat cu vremea rece m-astept la o crestere a consumului.

 

Noul VFR 800 mi se pare prea ingust si ma intreb ce protectie ofera pilotului la picioare. Rezervorul mi se pare si el mic. Dar este posibil sa fiu partial VFR-ului '03 pt ca am si eu unul. Sa nu mai zic ca noul VFR n-are 4 becuri (proiectoare-n cazul meu) ca '02-'09.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...