Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

"Singurul VFR misto a fost si este RC 36 II"

 

 

hai, omule, chiar tu esti calea, adevarul si viata ? axiomele apartin altor domenii

 

mie imi place RC46....imi pare rau ca nu vad frumusetea absoluta a acelui model.

Raman la parerea ca fiecaruia ii place un model care il face sa se simta bine...pe unii atat de bine incat considera ca modelul care le place lor e sigurul care merita admirat si apreciat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nici eu nu-s nemultumit de consum. Am facut Bucuresti - Cluj - Bucuresti c-un consum de approx 5.5-6 l/100km. Ceea ce-i decent, in conditiile in care eram singur, dar cu ceva bagaj. A vazut gaz deschis la maxim pe autostrada (doar pe alocuri, evident) si pe anumite portiuni mai virajate, iar consumul nu l-am avut deloc in vedere, dorindu-mi sa ajung cat mai repede la destinatii.

 

Ce-i drept, cand vrei sa alergi, se schimba mult datele referitoare la consum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ styx: nici un flame , m3n, eu doar am zis asta pt ca am auzit pe multi ca se plangeau de aspectul asta. atata tot...

 

@alex_gherman_agh: ai dreptate, m-am exprimat eu total gresit. Am vrut sa zic ca pentru MINE, cel mai misto este VFR RC36 II. in opinia MEA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ styx: nici un flame , m3n, eu doar am zis asta pt ca am auzit pe multi ca se plangeau de aspectul asta. atata tot...

 

@alex_gherman_agh: ai dreptate, m-am exprimat eu total gresit. Am vrut sa zic ca pentru MINE, cel mai misto este VFR RC36 II. in opinia MEA.

Cati km ai mers cu el? Ai avut ocazia sa faci o comparatie imediata, gen dupa ce te-ai plimbat cu el sa incerci alta mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cati km ai mers cu el? Ai avut ocazia sa faci o comparatie imediata, gen dupa ce te-ai plimbat cu el sa incerci alta mobra?

 

sa fiu eu primul om care-si da cu parerea pe forumul asta,despre un motor,fara sa fi mers cu el, si sa fiu omorat cu pietre !!!! :))

 

am zis !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai mers cu el? Ai avut ocazia sa faci o comparatie imediata, gen dupa ce te-ai plimbat cu el sa incerci alta mobra?

Iti zic eu dupa 2 ani de cand detin RC36 II si in care am avut ocazia sa ma plimb cu alte motociclete din clase diferite. Pentru nevoile mele este ce-a mai buna motocicleta pana acum si mi-a intarit convingerea de a o pastra pana la adanci batraneti, vom vedea cum va fi. Este adevarat ca un SM este bun de oras, un SS este bun pentru circuit, enduro pentru macadam, dar cum nu putem avea cate una din fiecare, atunci trebuie sa gasim motocicleta buna pentru ceea ce facem cel mai des vara.

Mi-au placut celelalte motociclete pe care le-am condus, doar ca le-am gasit minusuri in utilizarea de care am eu nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic eu dupa 2 ani de cand detin RC36 II si in care am avut ocazia sa ma plimb cu alte motociclete din clase diferite. Pentru nevoile mele este ce-a mai buna motocicleta pana acum si mi-a intarit convingerea de a o pastra pana la adanci batraneti, vom vedea cum va fi. Este adevarat ca un SM este bun de oras, un SS este bun pentru circuit, enduro pentru macadam, dar cum nu putem avea cate una din fiecare, atunci trebuie sa gasim motocicleta buna pentru ceea ce facem cel mai des vara.

Mi-au placut celelalte motociclete pe care le-am condus, doar ca le-am gasit minusuri in utilizarea de care am eu nevoie.

+1

 

Asa si eu. De fiecare data cand merg pe alte mobre si apoi ma urc pe VFR-u meu ma simt.. :ca acasa: E exact ce-mi trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi sa fim sanatosi, sa ne vedem pe drumurile patriei pe 2 roti. Pentru fiecare, modelul care ii place e AL LUI. Si eu am modificat un VFR pentru oras, si astept o minune/ bani / sfarsitul unui proces sa am una intreaga pentru drumuri in afara (pe dezbracata bate vantul)

 

DAR...hai sa recunoastem....cel putin unii...DACA am avea suficienti bani pentru achizitie, cheltuiala si intretinere, nu ne-am dori un model mai nou ? ca V 4 oricum da dependenta.

 

Eu iubesc RC46, dar, daca as avea banuti, tot as avea in garaj si modelele noi, asa, pe rand....

 

Asta mi-o permit, ma face sa ma simt bine, imi place cum e facuta, ii invidiez pe unii care au reusit sa o mentina intr-o forma estetica extraordinara (am ajuns prin Bucuresti si a fost parcata langa galbioara lui Alin....parca mi-am parcat fierul langa una scoasa din show-room) si o sa raman pe modelul asta pana cand o sa imi permit altceva din gama. (nu ocolesc un BMW 1200 RT cand am ocazia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, daca as avea banii, tot nu mi-as lua acel V4 nou, doar pt ca e VTEC si are lant la distributie.

 

Poate as da banii pe acel Crosstourer, recunosc. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu eu primul om care-si da cu parerea pe forumul asta,despre un motor,fara sa fi mers cu el, si sa fiu omorat cu pietre !!!! :))

 

am zis !

Stiu ca ai mers cu al lui Robertd dar din cate imi aduc aminte in perioada aia nu aveai motor, deci nu cred ca ai avut cu ce sa faci o comparatie imediata, iar al meu nu cred ca se incadreaza la RC36 II-ul clasic.

 

La capitolul distributie, indiferent ca e pe lant sau pe pinioane tot face zgomot la un momentdat, singura chestie negativa e ca lantul trebuie schimbat impreuna cu restul ansamblelor distributiei.

 

Zicea cineva ca noul VFR pare mai ingust si ca nu ii place, sincer mie tocmai de asta imi place mai mult decat modelul anterior. Nu vad de ce un v4 trebuie sa fie la fel de lat ca un 4L, oricum latimea motocicletei nu are neaparat treaba cu protectia la vant.

Cred ca m-ar trenta un test ride cu el, asa doar sa vad ce poate, sa vad daca sportivitatea regasita in noul look se regaseste si in manevrabilitate, chiar daca la capitolul putere e acelasi cu vechiul model.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place RC46....imi pare rau ca nu vad frumusetea absoluta a acelui model.

 

Ar trebui facut un top in cadrul posesorilor si fostilor posesori de VFR ! Eu unul subscriu la spusele d-lui Gherman : RC 46 , cu toate ca este motocicleta ce mi-a provocat cele mai multe fracturi :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata noul model, in plus aveti in vedere ca pozele sunt unele si realitatea e alta.



Nu stiu despre un pasager ce parere ar avea, dar overall arata super OK. Imi place si farul in cruce, cred ca e led-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ Thunderbyte: Cand am mers pe a lui Robert, ceva parca nu mi-a placut, cum tragea... (bine, inainte de a lui, conduceam VTR, care era mult mai brutal si poate ma asteptam la altceva). De atunci, el si-a pus-o la punct si n-am apucat sa merg ca sa pot compara..


A ta mi-a placut cum tragea, cum suna, ciclistica era ok (nu era nici foarte buna,nici foarte rea).Singurul inconvenient era consumul,dar cred ca ala deja facea parte din problema pe care o ai acum cu ea.


Oricum, orice ai face,daca o vinzi , iti bati joc de ea, pt ca nu iei bani pe ea (mai ales daca nu e reparata). Iar la cat timp ai bagat in ea, merita sa o duci pana la capat...( In caz de forta majora faci cum am facut eu,schimbi motorul cu totul si gata, si asta o sa-l tii de piese, sau ceva).

 

Si da, V4 ar trebui sa fie o idee mai ingust ca 4L, dar la vitezane te pacaleste si carenajul. De ex la RSV eu,din fata, pare masiva (datorita carenajului de la bot + aripioarele alea de la bot),ddar cand urci pe ea, sau din spate, se observa cam cat de ingusta este,mai ingusta decat un 600 efectiv. Mie-mi convine asa pt ca stau mai ok pe ea, o cuprind mai bine cu picioarele in rezervorul ala scobit. Dar in final se rezuma la cum e obisnuit fiecare. Multi care au urcat pe a mea au zis ca-i ciudata, ca e asa ingusta, ei fiind obisnuiti cu balenele 4L :)

 

VFR ul 1200 a fost ceva cu totul nou,si sincer aveam niste expectante asemanatoare si de la VFR ul 800...nu doar niste re-stilizari si cosmetizari....

 

Un RC 36II cu o furca USD , sau cu o fata completa de 954 (furca,juguri,janta,discuri,pompa frana,etrieri) e o motoreta sublima. Daca pui in balanta dpdv financiar un RC 36 cu fata schimbata, fata de noul 800....iti da cu virgula (bine, pe asta noua ai injectie si alte jucarii...dar depinde daca ai nevoie de toate..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ just my 2 pennies:

 

Vfr-ul e o motocicleta perfecta pentru touring solo, fara pasager, dar incarcat cu bagaje. Pentru mers cu pasager devine o balena, fie ca ai sau nu furca USD pe ea (cu suspensia reglata corect). Nu am mers intr-un mod foarte sportiv cu ea, asa ca nu mi-as putea da cu parearea cat de nice e, dar in modul meu mosnegeste si precaut, sta foarte fain pe curbe, but then again nu am mers pe prea multe mobre la viata mea.

 

Singurul minus pe care l-as vedea la VFR e ca nu are mai mult cuplu in turatii joase, treaba care ar fi rezolvata prin 2 dinti in plus la roata spate.

 

Cheers !

 

PS: E interesant VFR-ul nou, dar nu-mi lasa impresia ca ar avea personalitate, nu prea stie ce-i cu el, probabil nici Honda nu stie prea bine :D. Vrea sa-l faca popular in randul mai multor bikeri, dar nici nu vrea sa concureze direct cu vanzarile de CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Trebuie sa-mi schimb cadrul de bord la moto VFR VTEC 2002 non ABS. Stie careva daca pot monta cadru de bord de la VFR-uri din orice an (dupa 2002), eventual si de la cele cu ABS?

M-am mai interesat, dar parerile sunt diverse si contrarii. Ideea e ca modelul cu ABS are pe suportul de cadru in laterale, 2 tablite similare ca marime (una pt ECU, alta pt ABS), pe cand modelul fara ABS are o tablita mare pt ECU si una mica in cealalta parte (pt ca nu are ABS).

De asemenea unii spun ca dupa 2006, cand au modificat timingul VTECului, au schimbat si ECU-ul si ca atare si cadrul de bord este putin modificat.

 

Daca este cineva in cunostinta de cauza, rog sfatuire.

 

Multumesc

 

 

Nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni?

 

Cadrul modelelor cu ABS difera de cele nonABS, asa cum ai scris si tu: in partea stanga (cum stai pe motor) sunt unitatea ABS si niste relee (parca) sau doar relee la modelul nonABS. Ce pot sa-ti mai spun e ca difera codurile de piesa OEM la cadrele de bord la modelele cu ABS 2002-2005 si 2006-2010, dar nu stiu care e diferenta fizica.

 

EDIT:

codurile OEM pt cadre de bord modele nonABS:

 

2002-2005 64500MCWD00

dupa 2006 64500MCWH00

 

Deci si astea ar putea fi diferite. Eu nu mi-as face probleme foarte mari din cauza prinderilor diferite pt relee, unitate ABS si/sau CDI, se pot scoate de pe cadrul stramb si muta pe cel drept.

 

Bafta!

Editat de S3RJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul de la cele cu ABS pot fi folosite fara probl la cele fara ABS. Viceversa insa nu e valabila. Cand mi-am schimbat cadrul de bord, am gasit unul fara ABS asa ca am luat placa de prindere a ABS-ului de la cel vechi (busit) si am sudat-o pe cadrul fara ABS. Prinderile releelor sunt similare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul minus pe care l-as vedea la VFR e ca nu are mai mult cuplu in turatii joase, treaba care ar fi rezolvata prin 2 dinti in plus la roata spate.

 

Pai si cine te opreste sa pui alt pinion?

 

Cu VFR se poate merge sportiv, e foarte sprintena, agila cu o ciclistica foarte buna. Pe circuit i-ar fi de folos o frana mai buna pe fata si o furca fata mai ridiga, dar pt "fun" e buna si-asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Pai si cine te opreste sa pui alt pinion?

 

Cu VFR se poate merge sportiv, e foarte sprintena, agila cu o ciclistica foarte buna. Pe circuit i-ar fi de folos o frana mai buna pe fata si o furca fata mai ridiga, dar pt "fun" e buna si-asa.

 

 

Daca vrei cuplu, alegi VTR nu VFR (asta pt Robert).

 

Cat despre mers spotiv, c'mon mate, e grea, numai sprintena sau agila nu e... Ok, e agila daca o compari cu un BMW R1200RT, dar daca o compari cu alte 600/750/800/1000....nu prea. O fata completa de 929/954 si dupa aia poate mai vorbim de circuit...

 

Furca nu trebuie sa fie doar 'rigida' , ci trebuie sa lucreze cum trebuie ( de la rebound, la damping etc...)

 

Am vazut in afara pe forumuri VFR uri si VTR uri modificate, si baietii chiar merg si pe pista cu ele...

 

Oricum pt skillul la majoritatea, e decent VFR ul...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unu' mai am ceva mii de kilometri de mers alert cu VFR-ul pana sa imi iau o sportiva pur-sange.

Tin la viata, ce sa-i faci? Imi place viu :)

 

Si-ti dau dreptate complet cand spui: pentru nivelul de cunostinte in materie de sportivitate al majoritati utilizatorilor, VFR-ul e suficient de agil, sportiv, sprinten!

Cochetam si eu cu gandul de-a schimba VFR-ul pe-un enduro si-un SS, da' n-am ce face cu SS-ul acum... poate doar sa arat mai "cool" la semafor sau prin trafic. Pe viraje as fi probabil la fel de lent :)

Editat de w33bb0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...