Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Cadrul modelelor cu ABS difera de cele nonABS, asa cum ai scris si tu: in partea stanga (cum stai pe motor) sunt unitatea ABS si niste relee (parca) sau doar relee la modelul nonABS. Ce pot sa-ti mai spun e ca difera codurile de piesa OEM la cadrele de bord la modelele cu ABS 2002-2005 si 2006-2010, dar nu stiu care e diferenta fizica.

 

EDIT:

codurile OEM pt cadre de bord modele nonABS:

 

2002-2005 64500MCWD00

dupa 2006 64500MCWH00

 

Deci si astea ar putea fi diferite. Eu nu mi-as face probleme foarte mari din cauza prinderilor diferite pt relee, unitate ABS si/sau CDI, se pot scoate de pe cadrul stramb si muta pe cel drept.

 

Bafta!

 

S3rj, multumesc de sfaturi. Cand ai spus ca prinderile se pot muta, te-ai referit la faptul ca le pot taia de pe cadrul defect si suda efectiv pe cadrul nou, apoi vopsit, nu (asa cum a facut Ciprinakos)?

Problema este ca nu reusesc sa aflu diferenta fizica intre cele 2 generatii de cadre (inainte si dupa 2006); daca e vorba doar de prinderea ECU, n-ar fi problema, dar sa nu difere prinderile carenelor, care sunt esentiale.

Intreb toate lucrurile astea, pentru ca pe ebay, pur si simplu nu gasesc cadru de 2002-2005; sunt numai oferte pentru generatia 2006 in sus, cu preturi foarte bune (unele).

 

Cadrul de la cele cu ABS pot fi folosite fara probl la cele fara ABS. Viceversa insa nu e valabila. Cand mi-am schimbat cadrul de bord, am gasit unul fara ABS asa ca am luat placa de prindere a ABS-ului de la cel vechi (busit) si am sudat-o pe cadrul fara ABS. Prinderile releelor sunt similare.

 

Ciprinakos, ce an e VFR-ul tau? I-ai pus cadru de bord pentru modelul anului tau? De unde l-ai luat?

Ai idee ce diferente fizice sunt intre cele doua generatii de cadre de bord (inainte si dupa 2006)?

Din ce e facut cadrul de bord OEM? Otel/aluminiu? Pe ebay vad multe oferte cu preturi care difera mult si ma gandesc sa nu fie diferenta de material.

Multumesc

Editat de iama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu difera cadrul de la an la an. Intre generatiile de vtec-uri, schimbarile notabile sunt la motor(gestionarea valvelor - vtec, injectoare, ECU), senzorii/discurile ABS, adaugarea avariilor, lampilor transparente etc dar nu la cadru. Materialul este din otel (teava cu placutele de sustinere a diferitelor componente aferente bordului si carenajului), vopsit negru. Tot ebay-ul a fost prietenul meu cel mai bun cand mi-am reparat bicla.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare veferistilor! Citesc de ceva timp acest forum si acum m-am horatat sa-mi fac cont. Incep a va prezenta motofrozul meu, e din 1991 si are 73000 de kilometrii. Veche, dar buna!

post-79395-0-61277700-1386447864_thumb.jpg

Editat de edu46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-ai venit si spor la mancat km. Noua, veche ... ce conteaza. Viata-i faina pe 2 roti in orice anotimp (mai putin gheata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare internatiune vfr-ista!

cum va pregatiti caprele pt iernat?

Schimbat ulei, gresat lant si pus cauciucuri enduro pt mers iarna... la mine nu sta mobra pe dreapta nici iarna. :crack: Recunosc insa ca n-am iesit niciodata pe zapada si gheata pt ca cizmele mele enduro nu au crampoane si deci n-am sprijin - ma gandesc sa-mi iau niste talpici cu tinte de la Auchan doar sa experimentez pe zapada :eek: ; gheata nu ma tenteaza pt ca n-am cauciuc cu tinte.

:pics:

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=793745

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=793744

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=748951

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=748952

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miez gumele alea de enduro! :clap:

Si eu as fi vrut sa umblu iarna, da' nu cu VFR-ul... speram la un ceva mai enduro, da' n-a fost sa fie. Poate la anu'!

 

In alta ordine de idei, eu am dus-o pe-a mea la Dual Tours (cu rezervorul ochi) si s-au ocupat baietii: spalata, gresat lant, bacterie la conservat etc. Sta la interior, la caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca vrei cuplu, alegi VTR nu VFR (asta pt Robert).

 

Cat despre mers spotiv, c'mon mate, e grea, numai sprintena sau agila nu e... Ok, e agila daca o compari cu un BMW R1200RT, dar daca o compari cu alte 600/750/800/1000....nu prea. O fata completa de 929/954 si dupa aia poate mai vorbim de circuit...

 

Furca nu trebuie sa fie doar 'rigida' , ci trebuie sa lucreze cum trebuie ( de la rebound, la damping etc...)

 

Am vazut in afara pe forumuri VFR uri si VTR uri modificate, si baietii chiar merg si pe pista cu ele...

 

Oricum pt skillul la majoritatea, e decent VFR ul...

 

Cu cate VFR-uri ai mers pe circuit? :huh:

 

In plus nu ai cum sa vorbesti despre cat de agila e VFR daca nu ai mers mai mult cu una, pe masura ce te obisnuiesti cu ea cu atat devine mai usor de condus/agila pt tine.

 

Eu dupa 3 sezoane pot spune ca mi se pare bicicleta la modul cat de usor o intorc de pe o parte pe alta, ma joc cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cu cate VFR-uri ai mers pe circuit? :huh:

 

In plus nu ai cum sa vorbesti despre cat de agila e VFR daca nu ai mers mai mult cu una, pe masura ce te obisnuiesti cu ea cu atat devine mai usor de condus/agila pt tine.

 

Eu dupa 3 sezoane pot spune ca mi se pare bicicleta la modul cat de usor o intorc de pe o parte pe alta, ma joc cu ea.

 

Amers cu 7 VFR uri pe circuit....

 

Pai B.B., dupa 3 sezoane e normal sa devii ultra-obisnuit cu motoreta ta, intervine OBISNUITA, ADAPTAREA. E logic sa ti se para bicicleta si sa o intorci usor de pe o parte pe alta.

 

Am avut pe mana mobra lui Thunderbyte cateva zile (nu la rand) si am mers suficient cu ea cat sa-mi fac o parere (nu doar o tura prin oras). In mers, se comporta bine,nu se simte masa, pe loc iarasi,nu-i grea, dar tre sa fii atent sa nu o apleci peste un anumit unghi la viteza mica, la bracaj, ca risti sa o scapi.

 

Ia un omulet care nu a mers pe VFR tau, si nici pe un gsx-r 600 K6-k8-k9, si urca-l pe amandoua,sa vezi care o sa-ti spuna ca-i mai flick-able?

 

O motoreta fashneatza, usoara, cu bicicleta impecabila e aia pe care o simti din prima, nu e aia care-ti ia 1-2 sezoane sa te obisnuiesti ca sa spui ca e asa.

 

Nu ma-ntelege gresit, sunt FAN vfr, si-mi place foarte mult mobra, dar NU e o motoreta de pista. E GREOAIE. Ca te poti da pe pista, da, corect. Asta nu inseamna ca-i prima alegere atunci cand vrei sa o arzi pe circuit :)

 

LE: uite cum arata mobra lui Thunderbyte, mie-mi place foarte mult si-l inteleg de ce se chinuie sa o faca. Astea-s facute in toamna lui 2012.

 

Bine,acum fraierul i-a pus 2 faruri rotunde care mie nu-mi plac deloc, dar asta-i o chestie subiectiva, de gust (i-am facut capul calendar pt ca si-a schimbat farul :) )

 

 

post-77849-0-74107300-1386611210_thumb.jpg

post-77849-0-08957900-1386611212_thumb.jpg

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codita de ce e?



k...baieti...ms pt sfaturile utile,dar mai exista o intrebare....

cine isi porneste motoreta pe timp de iarna din 2 in 2 saptamani(cum zice la carte,cik pt a mai plimba uleiul prin motor)?-un aspect omis sau......?

 

Nu porni nimic, nu scrie asa ceva in nici o carte, e o mare prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codita de ce e?

 

 

Nu porni nimic, nu scrie asa ceva in nici o carte, e o mare prostie.

 

CBR 929, cadrul de codita e facut de la 0 sa se potriveasca pe sasiu dar sa prinda si carena in punctele de prindere, unghiul coditei e un pic mai mare la mine si sta un pic mai ridicata decat 929(pus una langa alta :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, datorita multitudinii de butoiase, fire, cabluri si a plasticelor concepute sa acopere/protejeze si sa dea bine impreuna , vfr-ul e o mobra relativ greu de modificat. Imi mentin parerea, arata ca o mobra facuta la repezeala, din bucati. Ma bucur totusi ca proprietarul are decenta sa nu comenteze acid "creatiile" altora :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca un stunt bike, facut doar pentru a fi "rupt". Lipseste partea aia "artistica", parte de care se plangea posesorul vizavi de mobra altui coleg de forum. Naked e usor sa faci o mobra, mai greu e sa o faci in asa fel incat sa arate bine.

 

Apropo, ca o gluma, am avut 2 Vfr-uri si amandoua au prezentat 0 probleme. Cred ca mobra de mai sus nu vrea sa mearga corect din cauza ca e suparata pe felul in care a ajuns sa arate :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, datorita multitudinii de butoiase, fire, cabluri si a plasticelor concepute sa acopere/protejeze si sa dea bine impreuna , vfr-ul e o mobra relativ greu de modificat. Imi mentin parerea, arata ca o mobra facuta la repezeala, din bucati. Ma bucur totusi ca proprietarul are decenta sa nu comenteze acid "creatiile" altora :)

Ce creatie a altora, aia nici rat bike nu poate fi numita, mi se pare pur si simplu bataie de joc, ma indoiesc ca o sa reuseasca el cumva sa lege elementele alea cat sa iasa ceva frumos.

Legat de a mea ... bucati de ce? sigur nu de yamaha virago si platbenzi. In afara de carena coditei de 929 majoritatea pieselor de pe motocicleta mea nu au o provenienta anume, gen far de yamaha, furca de cbr, etc. Cum e usor sa ciopartesti o motocicleta, apropo de ce a facut colegu la sectiunea custom, e usor sa si vorbesti, fara sa stii macar cate ore s-au pierdut ca sa ajunga in stadiul asta si cati bani a implicat modificarea doar pana in punctul asta. Pe langa asta, nu a zis nimeni ca e terminata, asta e unul din motivele pentru care m-am ferit sa pun poze de multe ori sau sa fac un topic dedicat, asta si faptul ca se trezesc unii care, multumiti de mobrele lor stock, fara a tinde vreodata spre ceva mai personalizat care s-ar mula mai bine pe cerintele lor, comenteaza doar asa ... de dragul de a comenta, fiind genu de persoana care de frica(atat la propriu cat si la figurat) spune "Nu frate, decat sa ma bag si sa imi iasa o tiganeala, mai bine o las stock, ca a stiut japonezul ce face". La fel de bine am putea sa discutam de mobra lui Ciprianakos cu sorturi la aripi, fata, spate; beculete in topcase-uri, ghidon normal in loc de semighidoane, etc.

In cap am si eu multe idei iar motocicleta nu e tocmai varianta finala dar timpul si banii necesari pentru a o finaliza dupa cum as vrea eu nu imi permit sa o fac peste noapte. Pana una alta e forum si nu iti poate lua nimeni dreptul la comentarii, fie ele indreptatite sau nu. Oricum prin modificarea motocicletei MELE nu caut sa multumesc pe nimeni inafara de MINE, cum zicea si Adrian legat de far " i-a pus 2 faruri rotunde care mie nu-mi plac deloc, dar asta-i o chestie subiectiva, de gust"

 

P.S. Daca exista un naked cu motorizarea de pe VFR, cum e Hornetul cu motorul de CBR, pe ala mi-l luam si nu mai faceam toata treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

VFR 750F arata ca un GSX 600 F....


@ Thunderbyte: despre cine vorbiti tu si Gixu? ca nu m-am prins (vis a vis de custom streetfighter)?

Apropos de naked, si a mea arata total incompleta, dar ca sa citez un clasic in viata: "nu e gata inca" :) (si nu sunt ironic).

 

Oricum,cred cu tarie ca VFR tau arata mai BINE cu farul rotund :) ORICE AI SPUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...