Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Posibil. Si proprietarul mi-a spus ca este capacul de la ambreiaj(sau ceva de genu) si ca mecanicul lui nu a solicitat schimbarea piesei. In prima faza am fost suspicios dar tu imi confirmi faptul ca poate sa aiba dreptate. Inca o intrebare am. Am observat un mic joc la roata spate. Ai idee pretul rulmentilor si schimbarea lor(e dificila?)

Iti multumesc

Nope -habar nu am. In general rulmentii sunt piese foarte ieftine....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

posibil sa fie 99999 + 62xxx :)

 

Nu ma asteptam la raspunsul asta.

Nu stiu ce sa zic.

Eu as lua ceva mai nou si cu mai putini km.

Din fericire VFR 750 e din cu totul alt film cand vine vorba de fiabilitate. In exemplul de mai jos omul are 250.000 de mile (a se citi 402.250 kilometri !!! ) doar cu consumabile schimbate.... Enjoy :

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75680-is-250000-miles-on-a-vfr-possible/

:).

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire VFR 750 e din cu totul alt film cand vine vorba de fiabilitate. In exemplul de mai jos omul are 250.000 de mile (a se citi 402.250 kilometri !!! ) doar cu consumabile schimbate.... Enjoy :

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75680-is-250000-miles-on-a-vfr-possible/

:).

 

Din pacate sau din fericire este singurul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine va scriu primele impresii. Poate ne intalnim la o primbare :)



Geniala motoreta :)

 

Singura problema: prea silentioasa! De cand merg cu ea ma simt foarte vulnerabil. Soferii nu ma vad, nu ma aud, nu nimic!

 

Are cineva o toba goala sau una sport sau una intreaga(?

 

Astept msg pe pm.cu preturi decente. Am deja o oferta legendara de 570 Ron pentru o toba stoc :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine va scriu primele impresii. Poate ne intalnim la o primbare :)

 

Geniala motoreta :)

 

Singura problema: prea silentioasa! De cand merg cu ea ma simt foarte vulnerabil. Soferii nu ma vad, nu ma aud, nu nimic!

 

Are cineva o toba goala sau una sport sau una intreaga(?

 

Astept msg pe pm.cu preturi decente. Am deja o oferta legendara de 570 Ron pentru o toba stoc :)))

 

Si un bradut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea Alex , la toba de carbon ma inscriu eu daca ai planuri :) pana te pui pe picioare . Alta intrebare , stie cineva un site sau un loc in care sa pot gasi informatii despre istoria modelelor VFR incepand de la 750 la 800 v tec ? Am intrat intr-o discutie pe un topic de vanzari si incep sa cred ca am dat cateva informatii eronate . Multumesc , o zi faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta...

 

:cheers:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba de carbon nu a patit nimicutza, nimicutza.....si oricum e promisa jumatatii tale in caz ca isi cumpara un RC46.....dar mai am originala si a mea de la cea rosie lovita, ma gandeam ca omul vrea sa faca lucrari...taieri, fixari....

 

on: http://www.hondavfr.org/faq1_0.html, doar modele americane, identificare

 

sau: http://dot.com.ph/uncle/vfrhist.html

 

editii limitate: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/limited-edition-honda-vfr800/1534.html cea cu argintiu si rosu.....dar nu are nimic in plus mecanic, e doar vopsita.....

 

mai este si cea RWB 2007 americana......despre 2009 nu stiu/ nu am gasit nimic.

 

 

c'mon, hai sa ne bucuram de ele.....ca nu cred ca apucam sa le lasam mostenire nepotilor sa sacoata bani pe editii limitate din ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii trebuie cuiva Go Pro Hero 1


Am folosit o cu succes in toate calatoriile mele


Video nu sunt dezamagit de ea,este HD, insa la foto imi pare putin cei 5 mp pe care ii are,asa ca a sosit timpul sa upgradez.


vine cu card de 16 gb si 2 usite(una decupata pt sonor si una waterproof)


nu arata"ca noua" dar functioneaza si asta e tot ce conteaza.


post-46672-0-81691000-1383069176_thumb.jpg


390 lei,0724131953 Victor


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza "ciordita" de pe profilul cuiva de fb, daca nu a binevoit sa o poesteze el, il dau eu in gat.

 

Conversie la furca usd de Yamaha R1 2007 parca.

249138_632706263409575_1896044967_n.jpg

 

Hihih, multam de reclama man, mi-a fost rusine sa postez aici poze facute cu telefonul :D.

Ai facut o treaba minunanta cu furca, cand mai treci pe aici te poftesc la o plimbare :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta...

 

:cheers:

 

Se pare ca editia alb - negru nu are nimic care sa o clasifice ca fiind " special edition " sau " aniversary edition " http://www.simonevans.co.uk/v-four/vtec2009.htm . Sunt nevoit sa recunosc ca am sustinut un punct de vedere gresit . Scuzele mele :) .

Am gasit de asemenea mai multe informatii interesante despre evolutia VFR : http://www.simonevans.co.uk/v-four/vfr800.htm .

O zi faina la toata lumea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii :D

pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % :tempted: pasagera inclusiv

testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data :alcy:

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii :D

pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % :tempted: pasagera inclusiv

testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data :alcy:

Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ?

de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99'

 

inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43)

 

am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % :tempted: :10: :mexicanwave: nu mi-a venit sa cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99'

 

inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43)

 

am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % :tempted: :10: :mexicanwave: nu mi-a venit sa cred

Daca mergi constant si la viteze mici consuma foarte ok. Din amestul ala nu rezolvi nimic cu consumul ci cu comportamentul motorului, oricum ala nu are efect decat in ture mici si medii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...