Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html



+ mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html

 

O poza din care se vede mai bine partea frontala.

 

middle3-4.jpg

Editat de NVS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html

 

+ mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html

 

O poza din care se vede mai bine partea frontala.

 

middle3-4.jpg

 

pusca mea...astia nu aduc ceva putere motorului? ma asteptam sa fie ceva mai mult. din '98 aceleasi valori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta gandeam si eu, motorul si cadrul acelasi. Schimba doar infatisarea si mai adauga una alta. Probabil pentru asta au facut VFR1200, dar puteau imbunatati motorul si la VFR800.

Asta e, ramanem cu ale noastre ca sunt mai bune. Si oricum nu as da atatia bani cat va fi asta de noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UaaaA, secsi:

 

02-honda-2014.jpg

 

Nu au bagat putere la motor dar au redus din greutate, e cam acelasi lucru.

Traction control, frane noi.. asta nu va zic nimic?



Pai noi ne luam dupa ce se satura aia cu bani de ele... dar putem sa ne bucuram de acum ca exista. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010:

 

Honda_VFR800_Red.jpg

 

Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou:

- 1cp mai putin

- 6NM mai putin

- lipsa dual CBS

- lipsa evacuare sub codita

- 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010:

 

Honda_VFR800_Red.jpg

 

Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou:

- 1cp mai putin

- 6NM mai putin

- lipsa dual CBS

- lipsa evacuare sub codita

- 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon

Sincer, personal vad lipsa CBS-ului ca un plus mai degraba decat minus. Evacuarea sub sa tine, iarasi, de gusturi, nu stiu daca e un minus sau plus. Iar greutatea in minus nu cred ca vine de la toba, crezi ca toba laterala nu poate avea 10 kile?

Si tot nu i-au pus o furca mai de doamne ajuta, un USD ceva ... :-L

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY

 

vad sau asa pare din poze/video ca s`a renuntat la radiatoarele laterale ceea ce ar fi un lucru extraordinar :)

Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele.

 

Votez Rc 36 90-93!

Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele.

 

Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ?

SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit :) pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down :).Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . :) poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit :) pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down :).Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . :) poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014

Si crezi ca 800-le e facut de la 0

2002 :Engine size 781cc

 

1998: Engine size 781 cc

 

1994: Engine size 749 cc

 

1990: Engine size 748 cc

 

Sunt destul de sigur ca sunt "inspirate" din vechile motoare. Trecerea la distributie pe lant nu e asa greu de facut, acelasi motor de pe vfr-ul din 89 e pe magna si acolo parca era distributia pe lant din cate tin mine.

 

Revenind la ale noastre mi se pare mai sportiva pentru ca in video pare mai ingusta si altfel gandita, cel putin ca forma, decat modelele precedente. Daca au umblat la greutate e posibil sa fi umblat si la centru de greutate, macar fata-spate. Furca pare mai HI TECH dar sunt foarte sigur ca e defapt mediocra, cum a fost dintotdeauna la VFR.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta Honda a cam dat`o in bara in ultimul timp mai ales la modele noi si eu personal devin fan Kawasaki :)) chiar daca multi dupa acest forum are sa ma injure....DAR in ultimul timp KAWASAKI a pus accent mare pe calitate si tehnologie si au venit aproape de la an la an cu modele noi, daca nu cu upgrade`uri la modelele actuale, au mai pus cate un rahatel acolo care este important pentru siguranta/comfortul riderului.... ceea ce Honda a cam uitat chiar daca a mers cate 10 ani pe un model (la anumite clase) ...DAR am ales Honda pt ca e Honda :)) si sincer eu personal iubesc motoarele V2 si daca este V4 si mai bine(clasele sport si sport-touring,nu chopper nu crusser) ...de aia am ales Honda .... dar daca pun una peste alta in capul meu ca brand a ramas cam in urma si cum spuneam mai ales la anumite modele/clase si cu thenologia a inceput sa vina destul de tarziu si cu alte dotari standard !

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricate pareri ar exista, am si eu una:

 

Cea mai frumoasa moto e cea pae care te simti TU bine, cea care iti place tie. La mine momentan e RC46...dar.....inca nu m-am urcat pe asta noua, si nici nu am bani pentru ea. Tot restul, cu "cea mai buna", cu 0,0000000x secunde mai rapida....sunt discutii doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptam sa apara la anu sa o vedem mai de aproape, poate un test drive la Honda, cine stie.

Pana una alta, motorul este acelasi - un lucru nici bun, nici rau; estetic ne obisnuim cu ea; este bine ca are standard TC si manere incalzite, suspensie fata/spate mai de doamne'ajuta. Poate este o imbunatatire placuta in final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata modelul nou fata de cel anterior. Cel anterior e prea agresiv, prea trasat parca din desene animate manga. Cel nou revine oarecum la simplitate.

Un lucru nu inteleg, daca tot au pus un monobrat cu o roata misto, la ce naiba pun balena aia de toba in dreptul ei? O toba condusa in linia coditei sus ar fi fost mult mai inspirata.

 

Cat despre furca, daca ar putea sa-mi explice cineva cu ce este superioara o furca USD fata de una normala, in conditii normale... as fi recunoscator.

Eu unul nu vad nici o diferenta sau vreo importanta in ce fel e pozitionata furca la o motocicleta, ca intra tubul de jos in cel de sus sau invers.. care e vrajeala? :huh:

Ca arata mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furca usd e mai precisa - mobra mai manevrabila si mai predictibila.

(nu cred ca la folosire gen allrounder ar avea vreo importanta)

in plus arata mai sexy... eu mi-am montat o furca usd de suzuki katana 1100...

sa nu ma intrebati cu cat mai precis vireaza, oricum e un motor greoi si bracheaza mult mai greu ca africana de ex... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, personal vad lipsa CBS-ului ca un plus mai degraba decat minus. Evacuarea sub sa tine, iarasi, de gusturi, nu stiu daca e un minus sau plus. Iar greutatea in minus nu cred ca vine de la toba, crezi ca toba laterala nu poate avea 10 kile?

Si tot nu i-au pus o furca mai de doamne ajuta, un USD ceva ... :-L

 

De ce vezi lipsa CBS-ului un plus.

Este o frana foarte eficienta chiar daca franezi doar fata. +ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

post-7799-0-53243100-1383892967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca nu franezi doar fata, defapt franezi fata si spatele.

 

Pai este mai eficienta, sigura, etc.

Dar nu poti sa faci burn-out.

lol

 

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

 

Rosu, culoarea Honda.

Cat a fost halatul?

Sa o stapanesti sanatos!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.

Dupa lupte seculare (plus citit 310 pagini) mi-am achizitionat una bucata VFR 800 VTEC din 2004(rosie , culoare de care se pare nu o sa scap toata viata,am mai avut 1000 RR,VTR 1000 F,toate rosii).Asfalt uscat si sper sa ne intalnim pe soselele patriei.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de cati mai multi km fara probleme si incidente.

Daca esti din Bucuresti noi ne strangem la parcul Carol in fiecare joi de la 19. Asta valabil pt anul viitor ca anul acesta le-am cam bagat la iernat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca nu franezi doar fata, defapt franezi fata si spatele.

 

El se referea la actionarea manetei pt frana fata. Normal ca stie ca se franeaza si spatele, dar avantajul e ca folosesti doar maneta pt fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...