Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut VFR-isti.

Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana.

Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp.

Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus.

Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede.

Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut VFR-isti.

Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana.

Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp.

Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus.

Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede.

Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc.

Lant DID si pinioane JT.

Eu am cumparat tot iarna cand sunt mai ieftine in jur de 500 ron.

Este si un coleg care se ocupa:

/index.php?/topic/722918-superoferta-kituri-de-lant-did-cu-spray-uri-de-lant-gratuite/

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat placutele pe spate si am pus, ca si pe fata, carbone lorraine. Spuneau baietii de la service (pt ca era prea frig nu mi-am murdarit eu mainile :) ) ca astea-s mai bune intre after market-uri. Originalele, Nissin, sunt mai bune dar cu mult mai scumpe ... ziceau tot ei. Cu acazia asta mi-au schimbat lichidul de frana & ambreiaj (devenise maro), aerisit (evident) si mi-au strans/ajustat jugul de la ghidon.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. :D

 

Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ?

 

Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza.

Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. :D

 

Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ?

 

Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza.

Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi.

Eu am Michelin Pilot Road 4.

Foarte bune, aderenta, franare, rezistenta la uzura.

Mai sunt GT cu o tenta mai buna catre rezistenta la uzura.

De, sunt recomandate de BMW.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am umblat cu Scorpion Trail cu exceptia iernii cand fol. MT60, ambele-s Pirelli.

Cu MT-urile am consum mai mare da-s mai bune la temperaturile de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut

mi-am pierdut unica cheie cu chip.

am stat relax ca stiam ca am rezerva, dar nu are chip, doar e taiata pentru butuc.

stiu... trebuia sa o incerc si imi copiam un chip de pe cea veche

aveti vreo idee cum pot sa imi fac un chip nou?

Salut,

Nu te stresa, se rezolva relativ usor (doar sa fie mobra ta)

Suni la 0723 599 897 Sorin Gherman, daca nu te ajuta asta, imi spui si iti mai dau un nr. de tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca s-a mai scris, dar am citit pana la pagina 70, si din criza de timp..am o intrebare scurta. Cum se comporta VFR-ul, pe drumurile patriei noastre?....adica pe drumuri mai putin bune...eventual drumuri mai rele. Vreau sa cumpar una pt plimbari lungi cu sotia si bagaj...prima data am decis sa vizitez tara si dupa pe afara...nu ma pot sa ma hotarasc intre transalp si vfr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp-ul e mai inalt, dar mai bun pentru forestiere, daca te bagi si pe asa ceva. VFR-ul e mai rapida, mai puternica, mai joasa, mie mi se pare mult mai comoda, dar pe coclauri nu te poti da cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ica merge si pe drumuri mai pacatoase daca-s ocazionale. Vezi aici: http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/album/6919-romanian-apuseni-mountains-trip/

Am coborat muntele printre pietroaie si busteni. Fiind abrupt, mi-a fost teama sa opresc pt poze :) Insa mersul in picioare ca pe enduro sau adventure este obositor datorita ghidonului coborat.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa gasesc raportul standard al pinioanelor pentru vfr 2001.

Am gasit doar pinionul spate cu 43 dinti. Nu stiu insa pinionul mic daca trebuie sa aiba 16 sau 17 dinti. Pe internet gasesc ambele versiuni si nu stiu care e aceea corecta. Nici in manual nu gasesc ... sau nu am cautat eu bine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu reusesc sa gasesc raportul standard al pinioanelor pentru vfr 2001.

Am gasit doar pinionul spate cu 43 dinti. Nu stiu insa pinionul mic daca trebuie sa aiba 16 sau 17 dinti. Pe internet gasesc ambele versiuni si nu stiu care e aceea corecta. Nici in manual nu gasesc ... sau nu am cautat eu bine ?

17 cu 43 este prima echipare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii.

 

Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii.

 

Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ?

Sunt sanse ca sistemul de reglaj sa fie altfel dar de la primul 750 pana la vtec nu s-a schimbat decat culoarea pompelor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii.

 

Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ?

cele de pe 750 nu potrivesc din '99 incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi. Am gasit exact pe anul meu.

 

As vrea sa fac operatiunea asta :

Credeti ca este sigur in ceea ce priveste prinderea motorului, rezistenta, etc ?

Ma gandesc ce se intampla daca cad vreodata ? Sau daca noua tija este putin mai subtire decat cea originala, nu o sa vibreze / faca galagie ?

Aceiasi chestie as vrea sa o fac si la axul furcii fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...