Z3US Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) Mersi. Am gasit exact pe anul meu. As vrea sa fac operatiunea asta : Credeti ca este sigur in ceea ce priveste prinderea motorului, rezistenta, etc ? Ma gandesc ce se intampla daca cad vreodata ? Sau daca noua tija este putin mai subtire decat cea originala, nu o sa vibreze / faca galagie ? Aceiasi chestie as vrea sa o fac si la axul furcii fata. Parca mi-as pune si eu... Daca iti faci (sau comanzi) crash-pad-uri, zi-mi si mie, poate ma ajuti si faci 2 seturi in loc de 1; sau i-mi dai dimensiunile si imi fac eu. Editat Ianuarie 9, 2017 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Asa am avut crash-urile prinse la VTR. Fix cu tija din aia. N-au nici pe dracu. Intrebarea mea e cum dracu matrasesti vasul ala de antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Salutare. Crash-urile mi le face colegul nostru petru_xxl din Suceava : /index.php?/topic/722670-crashpaduri-suporti-made-in-home/ Masuratorile sunt simple. Trebui sa-i spui ce latime are motocicleta in zona unde vin montate si ce dimensiune finala vrei sa aiba tot ansamblul. De aflarea diametrului tijei se ocupa el. Cu vasul de antigel inca ma gandesc cum sa fac. In orice caz, mi-am cumparat deja inca unul sa am de rezerva in cazul in care il stric pe primul. Raman cu semnul intrebarii la partea cu siguranta. Daca e ok sa umbli la prinderea aia a motorului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 cele de pe 750 nu potrivesc din '99 incolo De ce spui din '99 incolo, primul 800 a fost produs pana in 2001. Au schimbat pompele in 2000 sau cum? Nu tin minte sigur 100%, dar pompele mi-au parut identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 De ce spui din '99 incolo, primul 800 a fost produs pana in 2001. Au schimbat pompele in 2000 sau cum? Nu tin minte sigur 100%, dar pompele mi-au parut identice. Codurile manetelor pentru modelele pana in '99 (rc24, 30, 36) sunt diferite fata de cele din '99-'12 (la astea; ambreiajul merge si pe: vtr, xx, cb, cbf; iar frana: pe varadero, x-11). Nu stiu sa-ti spun exact care este diferenta dintre ele dar 99% nu potrivesc fara ajustaje (de ex: se poate sa nu actioneze cum trebuie comutatorul de ambreiaj/frana). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Domnu' Thunder, o parere despre treaba cu crash pad-urile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Pozitia aleasa acolo este cea mai buna d.p.d.v. al rezistentei. Practic eu le am legate in aceeasi pozitie cu bara filetata - a rezistat la cazatura de aprox 90 km/h. Pe acolo, prin urechile acelea, trece tija dintr-o parte in alta a motorului iar urechile sunt practic lipite de motor. In principiu mai sunt inca 2 urechi disponibile de prindere dar prinderea nu se face dintr-o parte in cealalta a mobrei. Iar un avantaj al pozitiei este ca in acea pozitie nu fixezi/filetezi nimic - bara doar trece prin ele plus motor a.i. intregul ansamblu este imbratisat de buloane. Eu pe ele, pt ca le am ceva mai lungi, imi intind genunchii la mers lung. La prima zapada in Constanta am mers cu bicla dar pe vremea asta n-am tupeu - va trebui sa incropesc niste lanturi sau ceva similar. Stie cineva cum sau de unde pot sa iau asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 (editat) Codurile manetelor pentru modelele pana in '99 (rc24, 30, 36) sunt diferite fata de cele din '99-'12 (la astea; ambreiajul merge si pe: vtr, xx, cb, cbf; iar frana: pe varadero, x-11). Nu stiu sa-ti spun exact care este diferenta dintre ele dar 99% nu potrivesc fara ajustaje (de ex: se poate sa nu actioneze cum trebuie comutatorul de ambreiaj/frana). Cu prima ocazie o sa probez pentru ca sincer nu cred ca diferenta dintre codul de producator = diferenta intre manete. La cb 500 suportul manetei pe codul de 94-96 era vreo 25 de euro acu cativa ani, pe cand ala de 97-03 era vreo 15 euro, desi sunt identice. Am luat de 97-03 si s-a potrivit cu maneta de 94 perfect. Uneori se schimba codul doar de dragul de a schimba pretul si atat. Mi-am adus aminte, eu pe 750-ul meu am avut pompele de VTR, acum a ramas doar cea de ambreiaj, cea de frana e acum radiala, revenind. Manetele s-au potrivit fara nici o problema. Editat Ianuarie 10, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Io m-as combina cu cineva la un set de carene chinezesti - mi-as schimba carena fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ? Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 (editat) Eu as lua in calcul maxim 10-12cm in total, atlfel face parghie, baza cat mai marisoara, sa aibe pe ce se rezema in caz de impact. Tija de legatura de o duritate mai mare, nu ce se gaseste in comert care nici macar 8.8 nu e, cred ca e un 4.6 sau ceva similar, daca nu gasesti tija 8.8, dar sa fie sigur 8.8, incearca cu tija de inox. http://www.ebay.fr/itm/121964584699?rmvSB=true Editat Ianuarie 12, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ? Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ? Mersi. Trebuie sa fie sub nivelul semighidoanelor/ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ... Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9. Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Fa-le mai late la baza a.i. sa aiba o suprafata cat mai mare de sprijin/contact cu urechea cadrului. Daca-i prea mica baza, risti sa apara la cadere o forta prea mare de forfecare si, oricat de dur o fi crash pad-ul, bara filetata sa cedze. Daca baza-i mai mare, forta de forfecare este mai mica dar, in schimb ai o forta de tractiune/alungire a barei, insa nu suficienta sa-ti rupa/indoaie bara. Cand zic bara ma refer la tija ce trece prin urechile cadrului si motor unind/fixand crash pad-urile. Iti spun din experienta, in urma a 2 evenimente petrecute aproape, respectiv peste suta la ora. ideea este ca la viteza mai mare iti protejeaza cat de cat carenele si motorul dar inca se poate rostogoli daca prinde o roata de asfalt. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ... Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9. Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. Mult mai lata baza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 Bun si daca le fac mai late la baza, cum le fixez pe cadru ? Urechea arata cam asa : http://i.imgur.com/OzBXwNG.jpg Sunt cam limitat, parerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 Bun si daca le fac mai late la baza, cum le fixez pe cadru ? Urechea arata cam asa : http://i.imgur.com/OzBXwNG.jpg Sunt cam limitat, parerea mea ... Corect, dar ii poti face umar care sa se urce pe umarul urechii sa iti acopere cat mai mult posibil din suprafata disponibila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 Salut, ma puteti ajuta cu ce cantitate de ulei am nevoie pentru furca si ce dimensiuni pentru simeringuri (praf si ulei)? Motocicleta: Honda VFR 800 din anul 2005. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 (editat) Salut, ma puteti ajuta cu ce cantitate de ulei am nevoie pentru furca si ce dimensiuni pentru simeringuri (praf si ulei)? Motocicleta: Honda VFR 800 din anul 2005. Multumesc. FORK SEAL DUST CAPS (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/479158/?sr=30 ) 43x54.2x11 FORK OIL SEAL (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/94089/?sr=30 ) 43X54X11 Capacity: 0,544 litre (link : https://www.motul.com/fr/en/products/recommendation ) Cu placere! Editat Ianuarie 16, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 Apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Salutare , stiu ca nu-i asta rubrica de vanzari,dar fiind un grup mai restrans de posesori VFR, poate e cineva interesat de niste suporti laterali pt genti? Am ramas de la vechiul VFR(2002) cu suportii de la KAPPA model KLX166 (identic cu PLX 166 GIVI) si le dau sub 50% din pretul achizitiei. Pret 250 Ron. Atasez cateva poze sa vedeti despre ce e vb. PM pentru detalii livrare. Mc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Daca veneau cu genti, cred ca te scapam eu de toate. Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 am si genti...dar una e refacuta si una e ca noua.Mai pe inteles,,,dupa o cazatura s-a crapat una din genti si a fost lipita cu manutza mea si tine pana in ziua de azi...model K33N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Merci dar Spor la vanzare si asfalt uscat la urmatorul moto touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Sa fie..Mc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.