Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La Vfr 750 L Italia din 90 se dau 2 variante de far, deci nu stiu daca e vorba de versiune de Italia sau doar o prima serie cu far dintr-o bucata.

http://www.cmsnl.com/honda-vfr750f-1990-l-italy_model5599/partslist/F__0100.html

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ca amandoua se potrivesc, de asta vreau sa inlocuiesc farul simplu,

uite mai jos, pe piata italiana erau permise doar motociclete cu un singur far pana 94

 

http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/RC36Differences.htm

 

Headlight units are often different in different markets, based upon which side of the road traffic drives, and other local lighting regulations. For example, Italian vehicle equipment regulations apparently did not allow dual headlights—at least until 1994—so a special single-bulb headlight unit was made just for Italian VFRs. The following chart shows these lighting differences in detail:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ?

Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta.

Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el ..

post-60496-0-68297100-1486137816_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ?

Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta.

Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el ..

Nu mai stiu exact diametrul dar surubul ala e acolo doar pentru a trage axul pe pozitie si ca masura extra de siguranta, axul fiind fixat de cele 4 suruburi M8 care vin cate 2 pe fiecare brat al furcii. Surubul in sine se strange parca la 80Nm pe ax(sub 100Nm sigur), chiar si gaurit tot rezista la forta aia de strangere, asta daca nu il strangi mult peste forta recomandata :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu il (mai) strang ca ciobanul pentru ca mi-am luat cheie dinamometrica. :))

Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa fac si acest artificiu sa vedem ce iese.

In orice caz, mi-am luat un surub+ax de rezerva, in cazul in care stric ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu il (mai) strang ca ciobanul pentru ca mi-am luat cheie dinamometrica. :))

Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa fac si acest artificiu sa vedem ce iese.

In orice caz, mi-am luat un surub+ax de rezerva, in cazul in care stric ceva.

... Nu ai cum sa strici axul ...

 

Daca vrei sa fii tu cu toti cateii impacati, mergi la strungar si roaga-l sa iti faca dintr-un surub mai dur, 10.9 o copie a surubului ala, dar cu gaura de 8mm in el, asa cum vrei tu. Ala sigur nu cedeaza nici la 200Nm :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul de bord s-ar putea sa-l gasesti si pe aliexpres.

La furca fatza poti comanda doar jambele superioare. S-ar putea sa iesi mai ok daca e doar una stramba.


» Post actualizat in 08 Feb 2017 08:51

Am acasa un site, sa vedem ce scoruri sunt pe la americani. Parca era in jur de 100$ bucata la un moment dat.


» Post actualizat in 08 Feb 2017 20:12

Mdeah... cam mult: 285$

 

http://www.nielsens.com/OEMpartfinder.htm#/Honda/VFR800AC_(03)_INTERCEPTOR,_JPN,_VIN%23_JH2RC461-3M500001_TO_JH2RC461-3M599999/FRONT_FORK/VFR800-03-JPN-AC/2Y14MCW2E1AMCW4F1000A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am fost cat p'aci sa o busesc azi - am incercat sa grabesc iesirea dintr-un sens giratoriu; afar -2 grade si cauciucurile reci...

Atentie pe vreme rece. Din fericire se incalzeste de maine.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost cat p'aci sa o busesc azi - am incercat sa grabesc iesirea dintr-un sens giratoriu; afar -2 grade si cauciucurile reci...

Atentie pe vreme rece. Din fericire se incalzeste de maine.

Asfalt uscat!

Eu nu am mai scos VFR-ul de mult, e in Ro. Ies cu 929-le si da, inca e rece, aluneca spatele ca pe ghetus :)

» Post actualizat in 16 Feb 2017 19:31

Esti cumva si pe grupul VFR 750 de pe facebook, parca ti-am vazut pozele pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Caut si io o furca fata (mai putin jugul) si cadru de boord pentru un VFR din 2003.

In afara de ebay, aveti alte sugestii?

 

 

Salut, am dat intamplator peste postarea ta.

 

Ai incercat aici, e un site din Olanda ?

 

https://www.boonstraparts.com/en/part/honda-vfr-800-vtec-2002-2013-(vfr800-rc46)-front-fork-leg-left-complete-2002&ID=B10000ODDP

» Post actualizat in 17 Feb 2017 01:40

Salut, am dat intamplator peste postarea ta.

 

Ai incercat aici, e un site din Olanda ?

 

https://www.boonstraparts.com/en/part/honda-vfr-800-vtec-2002-2013-(vfr800-rc46)-front-fork-leg-left-complete-2002&ID=B10000ODDP

» Post actualizat in 17 Feb 2017 01:41

 

» Post actualizat in 17 Feb 2017 01:40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,


Trebuie sa rezolv doua "bube" pentru noul sezon si am nevoie de ceva ajutor/pareri .

 

1. In toamna s-a topit "releul de pornire" (asa am inteles ca se numeste) .
Momentan functioneaza dar are perioade cand probabil se oxideaza contactele pe acolo sau alte motive si atunci nu mai pot sa pornesc motorul. Dau sa pornesc si moare toata alimentarea .

Aveti idee ce cod/model este piesa respectiva, sa pot sa caut pe internet poate gasesc ceva aftermarket sau SH !? Poze mai jos cu dracia aia topita ....

 

2. Am observat ca discul de frana de pe spate, se incinge foarte rau (am facut basica cand am pus degetul pe disc :-) ) chiar si la 4-5 grade afara si maxim 1 km de mers . Nu o simt ca si cum ar merge franata pe spate dar in mod sigur exista frecare majora intre disc si placuta, altfel nu se explica cum poate sa se incalzeasca atat de tare la o distanta atat de mica . De la ce poate sa fie problema ?

 

Multumesc frumos !

 

post-89331-0-01246800-1487336694_thumb.jpg

post-89331-0-33897100-1487336695_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Trebuie sa rezolv doua "bube" pentru noul sezon si am nevoie de ceva ajutor/pareri .

 

1. In toamna s-a topit "releul de pornire" (asa am inteles ca se numeste) .

Momentan functioneaza dar are perioade cand probabil se oxideaza contactele pe acolo sau alte motive si atunci nu mai pot sa pornesc motorul. Dau sa pornesc si moare toata alimentarea .

Aveti idee ce cod/model este piesa respectiva, sa pot sa caut pe internet poate gasesc ceva aftermarket sau SH !? Poze mai jos cu dracia aia topita ....

 

2. Am observat ca discul de frana de pe spate, se incinge foarte rau (am facut basica cand am pus degetul pe disc :-) ) chiar si la 4-5 grade afara si maxim 1 km de mers . Nu o simt ca si cum ar merge franata pe spate dar in mod sigur exista frecare majora intre disc si placuta, altfel nu se explica cum poate sa se incalzeasca atat de tare la o distanta atat de mica . De la ce poate sa fie problema ?

 

Multumesc frumos !

 

attachicon.gifIMG_20160607_165814746.jpg

attachicon.gifIMG_20160607_171218338.jpg

salut,

1. daca seamana cu cel din imaginea atasata, te ajut eu (vorbim pe privat)

2. pune mobra pe cricul central si vezi daca se invarte roata usor; imposibil sa se incalzeasca discul fara sa ramana etrierul blocat, sau sa nu se departeze placutele de pe disc (trebuie sa se simta bine la "mana")

post-69628-0-12997300-1487341518_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Trebuie sa rezolv doua "bube" pentru noul sezon si am nevoie de ceva ajutor/pareri .

 

1. In toamna s-a topit "releul de pornire" (asa am inteles ca se numeste) .

Momentan functioneaza dar are perioade cand probabil se oxideaza contactele pe acolo sau alte motive si atunci nu mai pot sa pornesc motorul. Dau sa pornesc si moare toata alimentarea .

Aveti idee ce cod/model este piesa respectiva, sa pot sa caut pe internet poate gasesc ceva aftermarket sau SH !? Poze mai jos cu dracia aia topita ....

 

2. Am observat ca discul de frana de pe spate, se incinge foarte rau (am facut basica cand am pus degetul pe disc :-) ) chiar si la 4-5 grade afara si maxim 1 km de mers . Nu o simt ca si cum ar merge franata pe spate dar in mod sigur exista frecare majora intre disc si placuta, altfel nu se explica cum poate sa se incalzeasca atat de tare la o distanta atat de mica . De la ce poate sa fie problema ?

 

Multumesc frumos !

 

attachicon.gifIMG_20160607_165814746.jpg

attachicon.gifIMG_20160607_171218338.jpg

1. Din ce vad eu acolo e vorba de un contact imperfect si nu de releu stricat, mergi la un electrician sa iti puna alt papuci si ai sanse mari sa fi scapat de problema

2. Ar trebui sa desfaci etrierul si sa ii cureti pistonasele, probabil raman blocate/semiblocate sau nu mai gliseaza bine flotoarele si de asta iti freaca pe disc, ti-as recomanda operatiunea asta la toti etrierii plus inlocuirea lichidului de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

@Z3US : cam asa arata . Al meu s-a cam topit acolo unde sunt cei 4 "dinti" , sparta carcasa dupa cum se vede in poze ,etc .
2. Am pus motocicleta pe cricul central , se invarte relativ usor . Nu face singura o rotatie completa dar nici nu se opreste brusc cand nu mai invart la ea .

@ThunderByte: Corect, releul in sine este OK . Problema este ca nu face contact cum trebuie , tot timpul . La un soc mai puternic , o gropa sau la 1-2 saptamani fara sa o pornesc .. nu mai functioneaza si trebuie sa trag de fire pe acolo sa le re-asez.
2. Mda , la asta ma gandeam si eu . Cand vine "revizia" in 1-2 luni , asa o sa fac !


Multumesc frumos pentru sfaturi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cum se monteaza capacul monopost la VFR800 prima generatie ?

Stiu ca in spate se indeparteaza logo-ul din plastic negru si vine acolo un piciorus, dar pe laterale ????

Manerele se scot dar mai departe ? Chiar nu am nici o idee.

Pe langa capac, mai este nevoie de altceva ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cum se monteaza capacul monopost la VFR800 prima generatie ?

Stiu ca in spate se indeparteaza logo-ul din plastic negru si vine acolo un piciorus, dar pe laterale ????

Manerele se scot dar mai departe ? Chiar nu am nici o idee.

Pe langa capac, mai este nevoie de altceva ?

Mersi.

In spate intra in carena pe mijloc sus, pe laterale intra tot in carene, se scot suruburile laterale de sub sa(stanga-dreapta undeva pe la jumatea seii). Nu poti scoate saua cu monopostul montat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Sa inteleg ca despre suruburile din poza este vorba ?

http://i.imgur.com/Z1nVP8o.jpg

 

Dupa ce se pune capacul, se monteaza surubul la loc banuiesc, nu ? Altfel ar ramane slab prinsa carena din spate.

Cred ca am inteles. Capacul are 2 picioare laterale gaurite prin care trece surubul lateral care strange si carenele totodata. Corect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...