Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut.

Sa inteleg ca despre suruburile din poza este vorba ?

http://i.imgur.com/Z1nVP8o.jpg

 

Dupa ce se pune capacul, se monteaza surubul la loc banuiesc, nu ? Altfel ar ramane slab prinsa carena din spate.

Cred ca am inteles. Capacul are 2 picioare laterale gaurite prin care trece surubul lateral care strange si carenele totodata. Corect ?

Fix alea sunt si da, e corect :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se da careva deja cu VFR-ul? Maine zice ca sunt 15 grade si ma gandeam ca poate iesiti careva si mi-l dati si mie sa vad cum stau pe el, inainte sa-mi cumpar :bounce:

Pai... stai pe el fix cum trebuie sa stai pe o motocicleta :) pozitia usor aplecat fata, scaritele sunt acolo unde trebuie sa fie, saua e la o inaltime ok astfel incat la cei 1.70 ai mei sa o pot manevra ok pe loc. Carenele isi fac datoria din plin si protejeaza impotriva vantului.

 

Daca vii de pe naked/cruiser sau touring, pozitia ti se va parea "in maini". Daca vii de pe sportiva, vei avea impresia ca stai ca pe scuter.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... stai pe el fix cum trebuie sa stai pe o motocicleta :) pozitia usor aplecat fata, scaritele sunt acolo unde trebuie sa fie, saua e la o inaltime ok astfel incat la cei 1.70 ai mei sa o pot manevra ok pe loc. Carenele isi fac datoria din plin si protejeaza impotriva vantului.

 

Daca vii de pe naked/cruiser sau touring, pozitia ti se va parea "in maini". Daca vii de pe sportiva, vei avea impresia ca stai ca pe scuter.

Am 186 cm si vin de pe Hornet. Il vreau pt. mers la munca zilnic prin Bucuresti si ture de weekend prin tara/Europa. Ma gandesc ca nu stau chiar in maini, dar nu m-am dat niciodata pe unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie cam naspa cu el prin oras. Cel putin al meu se incinge destul de tare vara dar degaja aerul cald astfel incat sa nu te friga. Si fata de Hornet e un pic mai greu de manevrat prin oras la viteze mici. Cu ala tre strecori mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... daca nu iti iei in viitorul foarte apropiat, poti veni la mine sa o vezi in carne si oase. Momentan sta ascunsa sub prelata si inconjurata de alte o gramda de chestii. Tie, fiind mai inalt ca mine, s.ar putea sa ti se para ca esti un pic inghesuit. Pe de alta parte, a mers cineva inalt pe ea si a zis ca se simte f ok.

 

Eu am modelul 2001. Pe VTec nu am mers ca sa pot face o comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1.92 si stateam surprinzator de bine pe ea , am avut modelul 2002 vtech , dar cum spunea si cineva mai sus , e grea , comparat cu hornet e foarte grea , acuma eu nu cunosc locatiile intre care vei merge tu dar daca sunt aglomerate va fii un chin , n-o lua decat daca esti chiar hotarat deoarece din ce vad eu nu is prea ieftine si daca nu o iei la pret bun ramai cu ea ca nu se prea vand daca ceri mult pe ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine este fix invers dpdv al mersului prin oras. Mie mi se pare ca imi este mult mai usor cu VFR decat cu Hornet prin oras. Gasesc ca imi este mult mai usor sa imi pastrez echilibrul cu ajutorul greutatii mai mari a VFRului pentru ca are (sau da impresia ca) centrul de greutate foarte jos, drept urmare este foarte stabila. Pe Hornet tocmai din cauza ca era usoara trebuia sa contrabalansez mult mai mult. Acum VFR pare ca sta singura "pe śine".

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu urmatoarea problema:

Am fost ieri sa scot mobra din garaj am montat inapoi bateria si surpriza, maneta de la ambreiaj era foarte moale, am apasat in zadar pe ea, nu face nimic.

A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva idei ce as putea sa verific singur pana o duc la doctor?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu urmatoarea problema:

Am fost ieri sa scot mobra din garaj am montat inapoi bateria si surpriza, maneta de la ambreiaj era foarte moale, am apasat in zadar pe ea, nu face nimic.

A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva idei ce as putea sa verific singur pana o duc la doctor?

 

Multumesc.

Mai ai lichid in borcanas, ai gasit curs pe langa mobra ?

Ori ai aer, ori s-a stricat pompa, ori garniturile de la pistonul care actioneaza ambreiajul in sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vfr 800 2001 este un sport-tourer perfect. L-am comparat acum 2 ani cu un V-Tech, iar pentru o utilizare zilnica si multi km la drum lung, desi nu e atat de frumos ca un V-tech si este mai din topor, semighidoanele lungi te fac insa sa te simti ok chiar si dupa cateva sute de km cu 160-180 km pe autostrada.

 

O investitie importanta este un parbriz touring,mare.

 

Carenele sunt suficient de ample incat sa arunce aerul unde trebuie.

 

O alta investitie,de data asta optionala, e o foaie spate mai mare,un pinion fata mai mic, sau, dupa preferinta ambele.

 

A mea se comporta asemeni unui VTR. Vfr-ul e mai lin, dar trebuie sa tragi de ea si se intinde. Pinionul/foaia ii dau un plus de agresivitate si iti aduc multe ranjete tampe in casca.

 

Toba e si ea importanta, asta in cazul in care vrei sa profiti de sunetul ala superb scos de cei 4 cilindri.

» Post actualizat in 27 Feb 2017 16:22

In rest,fix cum a zis @ Metal.

 

My former trotineta.post-11570-0-80313900-1488213418_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Dupa ceva ore de studiat tot felul de postari inca nu stiu daca sa fac o 'valve checking/adjustment' sau sa stau cuminte pe coada mea (moto este 6th gen, cca 75000 km - dar nu sigur daca mai putin sau mai mult). Acuma, daca as vrea sa fac treaba asta, unde in tara asta ar trebui s-o fac? Eu din Constanta. A rezolvat careva povestea asta? Intre timp mi-am comandat un vfrness caci am schimbat o data statorul acu vreo 2 anisori, era cam topit, si am omorat vreo 2 baterii (mobra o am de vreo 3 anisori). Incantat sa va vad comentariile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cativa anisori in urma, citisem ca baietii mergeau in Ungaria (nu cunosc locatia) pt ca: lucrul era mai bun dpdv calitativ si mult mai ieftin decat la reprezentanta Honda din Bucuresti.

Sunt probleme de functionare/consum de vreti sa faceti operatiunea?

Din C-ta sunt si eu si ne-am putea intalni dupa inceputul lui Iulie - pan'atunci 's la munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti service bun in Bucuresti la MotorTeam.

 

www.motorteam.ro.

 

Sunt si dealeri Honda si au si service specializat. Preturile nu sunt chiar asa de piperate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Dupa ceva ore de studiat tot felul de postari inca nu stiu daca sa fac o 'valve checking/adjustment' sau sa stau cuminte pe coada mea (moto este 6th gen, cca 75000 km - dar nu sigur daca mai putin sau mai mult). Acuma, daca as vrea sa fac treaba asta, unde in tara asta ar trebui s-o fac? Eu din Constanta. A rezolvat careva povestea asta? Intre timp mi-am comandat un vfrness caci am schimbat o data statorul acu vreo 2 anisori, era cam topit, si am omorat vreo 2 baterii (mobra o am de vreo 3 anisori). Incantat sa va vad comentariile.

Desi nu mi se pare mare branza operatiunea, daca vrei sa fii sigur personal nu as merge decat la TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune??? Pai si daca TNG e ocupat sau e in concediu, ce fac, stau cu mobra juma de sezon pe bara pana isi face el timp?!?!

 

Da, TNG e bun, e stiuta treaba, dar in Bucuresti mai sunt o gramda de alti mecanici buni. Basca cei de la reprezentante care iti dau si factura si garantie pe operatiunea respectiva. Si reprezentantele nu stun chiar asa o Muma Padurii dpdv al preturilor.

 

Pe langa MotorTeam ii recomand si pe cei de la Dual Tours. Chiar daca sunt dealeri Yamaha, mecanicii de acolo sunt foarte buni. Plus ca au preturi afisate pe site (motociclete.com.ro), deci sanse sa te lase inima cand vezi factura nu prea sunt.

 

Pana mea, sunt niste VFR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete, sunt sigur ca multe dintre ele vad service-ul mai des decat pompele de benzina, deci nu cred ca e nimeni surprins de arhitectura motorului si de cum functioneaza el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-urile, dpdv al motoarelor, nu prea vad service atata timp cat au schimbate filtrele si uleiul la timp (uleiul il schimb la putin peste 5k) si sunt considerate a fi printre cele mai fiabile.

In C-ta ii recomand pe baietii de langa fanrica de paine (imi scapa numele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune??? Pai si daca TNG e ocupat sau e in concediu, ce fac, stau cu mobra juma de sezon pe bara pana isi face el timp?!?!

 

Da, TNG e bun, e stiuta treaba, dar in Bucuresti mai sunt o gramda de alti mecanici buni. Basca cei de la reprezentante care iti dau si factura si garantie pe operatiunea respectiva. Si reprezentantele nu stun chiar asa o Muma Padurii dpdv al preturilor.

 

Pe langa MotorTeam ii recomand si pe cei de la Dual Tours. Chiar daca sunt dealeri Yamaha, mecanicii de acolo sunt foarte buni. Plus ca au preturi afisate pe site (motociclete.com.ro), deci sanse sa te lase inima cand vezi factura nu prea sunt.

 

Pana mea, sunt niste VFR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete, sunt sigur ca multe dintre ele vad service-ul mai des decat pompele de benzina, deci nu cred ca e nimeni surprins de arhitectura motorului si de cum functioneaza el.

Mai citeste o data:

 

"Desi nu mi se pare mare branza operatiunea, daca vrei sa fii sigur personal nu as merge decat la TNG."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash pad prins pe suportul de carena, adica pe o tabla nenorocita de 1 mm care nici macar nu este oţelită.

Evitati pe cat posibil pentru ca nu are nici un rost.

(Culeasa de pe facebook, de pe un grup de VFR.)

 


post-60496-0-42065400-1488526109_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash pad prins pe suportul de carena, adica pe o tabla nenorocita de 1 mm care nici macar nu este oţelită.

Evitati pe cat posibil pentru ca nu are nici un rost.

(Culeasa de pe facebook, de pe un grup de VFR.)

 

 

attachicon.gif17098440_10155073052309921_24932117300252482_n.jpg

apoi nu stiu cum sa fii asa prost...isi merita soarta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspunsuri, o sa ma mai orientez cu operatiunea asta. deocamdata sosit vfrness si astept un pic de timp + vreme buna,cald ca sa-l instalez, sper sa ma descurc...

deci n-avem pe nimeni pe aici care chiar a facut trebusoara asta cu ajustarea valvelor...sa ne zica daca le-a gasit in regula sau nu..daca a devenit convins de necesitatea operatiunii sau nu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash pad prins pe suportul de carena, adica pe o tabla nenorocita de 1 mm care nici macar nu este oţelită.

Evitati pe cat posibil pentru ca nu are nici un rost.

(Culeasa de pe facebook, de pe un grup de VFR.)

 

 

attachicon.gif17098440_10155073052309921_24932117300252482_n.jpg

 

 

A preluat impactul, ce stiti voi ... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...