Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dar o sa nu are nimeni de vanzare? cand am luat mobra avea saua refacuta de fostul proprietar si e mai mare cu aproximativ 1 cm si nu intra capacul monopost. As pastra-o pe cea actuala daca vrea si sotia cu mine , cand sunt singur schimb saua si pun monopostul :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am chiar 2 modele de sei,la alegere :)

https://www.olx.ro/oferta/sa-moto-vfr-800-fi-98-01-ID8dfUT.html

https://www.olx.ro/oferta/sa-moto-vfr-800-fi-IDarodX.html


» Post actualizat in 25 Feb 2018 16:22

Salut.

Am desfacut carenele sa schimb uleiul si am vazut ca nu mai am antigel in bidonul de cola de 50 ml pus ca o replica la vasul original caci daca mi am pus buloane a trebuit sa l desfiintez.
Unde completez antigelul? In radiator sau in vas ?Conteaza ce antigel pun ,verde rosu etc?

Vad ca mai are pe fund ceva si furtunul pare sa nu fi prins aer .


» Post actualizat in 28 Feb 2018 08:40
Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Mi-a facut mobra figura - nu vrea sa porneasca.

Am crezut ca-i releul de pornire sau bateria. Am pus bateria de la masina, am pus si pe direct la bornele releului si nimic - se stinge total bordul si-mi caraie releul sau se blocheaza fara insa sa-mi porneasca.

Sa fie cumva blocat motorul sau o fi de la demaror? O sa aflu maine, am chemat platforma s-o duc la service.

Naspa figura acum ca se topeste zapada. Mai si vroiam la sf saptamanii sa dau o fuga la Romexpo....


» Post actualizat in 06 Mar 2018 18:32

O fost bateria :eek: :eek:

Cablurile de la masina nu reuseau sa transmita suficient curent :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cablurile ci imbinarile lor la masina si la bateria moto erau nasoale si nu lasau sa treaca sufiecient curent.

Daca releul caraia trebuia sa te gandesti ca tot problema de curent insuficient e.

Releul e un simplu contactor comandat de un electromagnet care are in el o tija cu un arc destul de puternic. Cand nu trece suficient curent prin spierele electromagnetului nu genereaza suficient camp magnetic incat sa atraga tija de metal care trebuie sa invinga forta arcului care o tine departata de zona de contact, si tija respectiva da sa se ridice, apoi arcul o impinge inapoi si tot asa.. si atunci tacane/caraie..

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar:

O fost, fuse si se duse situatia.

Dac tot ajunsei la service i-am schimbat uleiul si antigelu, baterie noua, facut verificare si ... maine o iau la plimbare prin oras iar vineri spre Bucale la Romexpo.

:bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot va aud ca schimbati antigelul la fel ca uleiul si m am gandit ca nu l am schimbat niciodata dar intentionez sa o fac.

Am gasit aici un clip ce explica exact si cum sa cureti instalatia inainte de ai pune noul antigel

Stiti cati litri trebuiesc la VFR 800 Fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot va aud ca schimbati antigelul la fel ca uleiul si m am gandit ca nu l am schimbat niciodata dar intentionez sa o fac.

Am gasit aici un clip ce explica exact si cum sa cureti instalatia inainte de ai pune noul antigel

Stiti cati litri trebuiesc la VFR 800 Fi ?

3.2 L dar nu are sens sa il schimbi mai des de odata la 4 ani

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate manualele masinilor si motocicletelor pe care le-am detinut sau le detin inca, recomanda schimbul antigelului la 2 ani. Ai vreun argument pentru schimbat la 4 ani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate manualele masinilor si motocicletelor pe care le-am detinut sau le detin inca, recomanda schimbul antigelului la 2 ani. Ai vreun argument pentru schimbat la 4 ani?

Sper sa nu deschid iar o pelmica aiurea...

La ultima expozitie/prezentare de piese si echipamente auto la care am fost, producatorul SWAG recomanda inlocuirea antigelului la 6-8 ani la auto si 4-6 ani la motoarele cu turatie mai mare.

Unii producatori de autoturisme recomanda inlocuirea lui la 30000 mile, altii la 6 ani, altii la 12 ani, altii la 15...etc; singura proprietate a antigelului care se modifica in timp este scaderea punctului de congelare (iti garantez ca un antigel care e preparat pentru -40 grade Celsius, in 6 ani o sa inghete la -30)

In manualul de reparatie de la VFR se recomanda inlocuirea lui la 36000 km.

 

Nu te contrazic, dar, te rog imi pui si mie o poza cu specificatiile acelea de la masinile/motoarele tale? Eu de exemplu acum am cautat in TECdoc si la Skoda Octavia, Seat Leon si Peugeot 307 nici macar nu este dat un interval de inlocuire a antigelului (stiu, o sa apara unii care o sa spuna ca sunt auto si nu moto... nu intru in polemici).

La 2 ani se inlocuieste lichidul de frana. Antigelul nu se uzeaza asa repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma,stati cuminti ,nu va certati :)

am schimbat antigelul si nestiind de care sa i pun i am pus G 12 rosu.

Oricum vanzatorul cand a auzit ca mobra mea are 21 de ani a zis ca pot s ai pun si (cuvant urat) de caine ca tot e tehnologie mai noua fat de acum 2 decenii :)

faza este ca mi a intrat 2 litri nu 3,2 cum imi spunea z3us mai sus....

am lasat mobra pornita pana la 112 grade si a cuplat ventilatorul si acum astept sa se raceasca sa vad daca mai intra ...

altceva mai trebuie sa fac?

vasul de expansiune este jumatate,ma gandesc ca nu are sens sa i pun mai mult.


» Post actualizat in 08 Mar 2018 15:41

imi tot caut o remorca sa mi iau mobra cu mine pe unde mai calatoresc.

stie cineva pt una cu nr de germania cat costa sa i fac cartea ? si cat m ar mai duce si restul cheltuielilor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pt mine fu prima data cand schimbai antigelul .... Slava domnului mergea bine, n-a inghetat cand au fost aproape -20, vara nu-mi fierbea in oras si nici nu se incalzea excesiv in mars. Dupa schimb insa, pe vremea asta nu trece de 76 grade.

Vad maine la drum lung cum o fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O remorca de vanzare moto stie cineva pe undeva ?

eu am luat o remorca clasica.Am tot cautat una moto dar nu am gasit decat la preturi de zici ca-ti cumperi alt moto nu o amarata de remorca.

au si remorca moto e 3000 ron,cea clasica a fost 2000 ron.

http://www.repotrailers.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aia am luat-o, tai un pic oblonul din fata cat sa intre roata fata 10 cm spre protap sunt pe telefon ca-ti puneam o poze m-am inspirat si eu de la altii! daca e nevoie iti postezi maine o poza cu "taietura" care m-a inspirat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa multe sapaturi am gasit una la 204 cm si sper sa incapa direct si am dat 2 mil in plus.

Tu ca sa eviti taierea de ce nu ai puso longitudinal ?ma gandesc ca ai luat remorca noua si ai taiat o isi pierde si valuarea la revanzare si arata si aiurea...

Tu cum o incarci in remorca.Ti ai luat ceva rampa?

https://www.olx.ro/oferta/remorca-boro-750kg-dimensiune-utila-204x109x27-rar-efectuat-ID8PyLb.html#1c6d1bb415

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca n-am taiat-o, oricum ,revanzare nu cred, o tin,am in gand sa-mi iau un Atv sau o enduro si atunci oricum am la ce sa o folosesc. de urcat am de gand sa maresc oblonul din spate astfel incat cand il las jos sa actioneze pe post de rampa. daca nu,are cel de unde am cumparat remorca o rampa la 200 ron sau bricolez una de lemn. Ai vreo idee, ceva mai bun? :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat o remorca clasica.Am tot cautat una moto dar nu am gasit decat la preturi de zici ca-ti cumperi alt moto nu o amarata de remorca.

au si remorca moto e 3000 ron,cea clasica a fost 2000 ron.

http://www.repotrailers.ro/

 

Astia sunt ceva intermediari bag de seama, Pe site-ul producatorului este dedicata de moto la 500 euro

 

http://www.repo.com.ro/ro/remorci/moto/moto-pea-2111-07.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca n-am taiat-o, oricum ,revanzare nu cred, o tin,am in gand sa-mi iau un Atv sau o enduro si atunci oricum am la ce sa o folosesc. de urcat am de gand sa maresc oblonul din spate astfel incat cand il las jos sa actioneze pe post de rampa. daca nu,are cel de unde am cumparat remorca o rampa la 200 ron sau bricolez una de lemn. Ai vreo idee, ceva mai bun? :))))

Pai eu deja te am intrebat si dat solutie in acelasi timp : de ce nu o pui dea curmezisul ? sa nu mai fii nevoit sa o tai .Apropo.a ta cate kg are ? A mea are 120 .

Eu am luato tip cutie si pt ca este mai ieftina dar si pt ca pot cara cu ea chestii in afara de motor (asta maxim 1 data pe an in Dolomiti)

Ideea cu prelungirea oblonului nu este rea,chiar suna bine :) Eventual rampa sa fie pliabila si sa se inchida in remorca sa nu stea in sus sa faca drag prea mare.

La revanzare nu m am gandit nici eu niciodata cand am luat ceva,insa inevitabil,lucrurile nu sunt facute sa tina o viata si nevoile noastre se schimba si parca este pacat sa ramai blocat cu o remorca taiata si noua pe deasupra.Plus ca ma gandesc eu acum ca politistii nu privesc cu ochi buni modificarile fara omologare,si de ce sa risi sa ti strice vreunul concediu ?

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vad ca esti din Targoviste, de acolo am luat-o si eu in Octombrie pe a mea, posibil sa o stii. Avea numerele DB XX ARS . Daca vrei , dai o fuga sa vezi live cum prelungesc oblonul, sper week-endul asta sa o fac cu un prieten priceput in ale sudurii. O sa incerc sa o pun in diagonala, am calculat si in teorie incape fara probleme, taiatul e a doua optinue.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...