Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Ai si pe louis setul. Kit complet cu jug, ghidon si inaltatoare. Ca sa nu te mai chinui cu traznaile de pe ali. https://www.louis.eu/artikel/lsl-superbike-handlebar-kits-various-models-fuer-honda-vfr-800-fi/10021320?filter_bike_id=0848&filter_article_number=10021360&list=f8a7837f99a3df614b6514113c6f0038 Bine, pretul e cu mult peste ce gasesti pe ali. » Post actualizat in 18 Jul 2018 06:53Acum ma uit atent si nu cred ca te ajuta cel de pe Louis. Daca nu ma insel, nu o sa castigi bucata aia ramada de furca, cea de care esti interesat. Daca nu ma insel, motoreta lui BB are kit din asta. Deci tot o romaneasca trebuie facuta cu gauri in jugul stock, inaltatoare si ghidon drept. Ca sa nu dai de nepotriviri, ia din dezmembrari inaltatoarele si ghidonul de Hornet 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Mersi de sfat Metal Am cautat prin dezmembrari si am gasit ghidon si prinderi insa din ce vad eu sunt late inaltatoarele astea si nu cred sa incapa pe plansa mea. » Post actualizat in 18 Jul 2018 09:45plus ca vad ghidonul destul de inalt si imi este sa nu loveasca in rezervor sau in carenele din fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 (editat) Mai poti incerga ghidon de Yamaha FZ6N. Toate ghidoanele astea aftermarket mi se par extrem de late. SAu sa te orientezi catre ceva de firma, lucrat calumea: Barracuda, Rizoma, LSL Functie de dimensiunea ghidonuluiu, ai aici si toate prinderile.http://achimoto.ro/piese-moto-strada-custom-enduro-mx-atv-scuter/ghidon-251603345/inaltatoare-distantiere-prinderi Ghidonul musai sa il alegi dupa diametrul semighidonului tau, sa nu te trezesi ca nu ti se mai pupa comenzile dupa aia. Dupa aia alegi si prinderile. Dar va trebui sa gauresti jugul superior. Editat Iulie 18, 2018 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Pana acum am gasit ghidon de 74 cm .am masurat la mine si are 70 al nostru deci asta pare ok.https://www.aliexpress.com/item/-/32838125380.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.47bf3c000PGc60 Apoi ma gandeam la distantierele astea ca vaf ca sunt si aplecate si mai inalte decat unele normale https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32824177522.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Inaltatoarele alea par ok. Misto ca sunt un pic mai aduse-n spate, te ajuta putin la pozitie.In schimb, ghidonul ala de dirt nu-mi place deloc. Sunt prea ridicate, tii mainile pe el ca pe enduro De asta-ti ziceam de ghidonul de FZ6N. Totusi, nu costa o mare avere, ai putea incerca. Gaseste-ti si un jug superior de backup, in caz ca vrei sa revii la vechile semighidoane - asta ca sa nu umbli cu cel gaurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem 1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez 2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Salutari, ce releu de incarcare îmi recomandati pentru un v-tec din 2003, sunt pareri ca un releu vfr 750 ar fi mai bun decat un releu aftermarket nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat. Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune. am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem 1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez 2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi Sa ai in vedere ca atunci cand pui ghidon lat sa iti ajunga cablurile si toata matzaraia... sa nu ai surpriza ca sa faci modificari dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat. Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune. Pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Tourmax-ul a fost vreo 400 si umpic. Si mai sunt unele pe la 700. Mosfet daca imi amintesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Am schimbat acum aproape 2 ani releul la pre Vtec din 2001. Am luat unul sh la nimereala de pe OLX, este de pe generatia Vtec, A mers in tot acest timp. L-am asistat cu voltmetru sa ma asigur ca totul este ok. Am dat vreo 200 lei. Poate doar am avut noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Am gasit ceva ce mi se pare mult mai misto decat traditionalul ghidon https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Scooter-CNC-Adjustable-Steering-Handle-Bar-7-8-Removable-Handlebar-System-Set-for-125cc-Pit/32776354316.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.30453c00bp7HVb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 arata ca nuca-n perete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 arata ca nuca-n perete Cum sa zici asta man? Nu vezi ca sunt reglabile pe toate cele 3 axe? @zis_ungureanu: de ce incerci sa faci din vfr altceva decat este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Vrea sa-l concureze pe nenea cu celalalt VFR transformat in “multi bani si zero imaginatie“ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 21, 2018 Share Postat Iulie 21, 2018 Danutu si gixu ,ia pune ti poze cu mobrele voastre sa vad eu ce design aveti voi la ele de ne criticati pe noi care indraznim sa le transformam dupa cum ne place. Chiar vreau sa vad "sculele" voastre. Sau sunteti din aia care mergeti "pe original cum a gandito producatorul " acum 20 de ani ? pt ca va e frica de modificari pt ca asta implica indrazneala . Astept poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 (editat) Here we go... Ne aflam pe un forum unde, atunci cand faci nefacuta de a posta o poza in speranta de a pescui niste like-uri sunt sanse mari sa se gaseasca niste oameni care sa o considere kitch. E dreptul tau sa o faci pom de craciun, e dreptul nostru insa sa spunem ce gandim si nu sa mintim pentru confortul tau psihic. Ca sa spui ca e batraneasca o motocicleta doar pentru ca nu ii pui proiectoare, stickere peste tot sau un ghidon complet depasit, in incercarea de a face cal din caruta, asta inseamna sa fii un Picasso modern. Tot voiai poze cu ce mobre avem... Toate VFR-urile pe care le-am avut au avut parte de o serie de modificari de bun simt menite sa sporeasca o protectie la vant sau sa le dea o nota sonora aparte, dar care sa pastreze in continuare liniile alea date de stangacii aia de la Onda. Editat Iulie 22, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Intrebare.... Eu am pe a mea un parbriz MRA la care lipseste extensia de sus. Si se vede ca o maciuca parbrizul ala cu gaurile in partea superioara. Sa cumpar doar extensia, costa cam cat un parbriz MRA complet. Asa ca nu merita. As vrea sa pun un parbriz double bubble. Fata de parbrizul stock, se simte o imbunatatire, o protectie la vant mai buna cu acest double bubble ? E o sfaraiala sau pun stock si aia e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 @zis_ungureanu: dpmdv trebuie sa fii realist si sa constientizezi ca exista o limita la care e cazul sa te opresti in a transforma o motocicleta dupa cum iti place tie si sa analizezi daca nu cumva e cazul sa achizitionezi o moto din alta clasa care se va plia mai bine nevoilor tale. Cum de altfel e cazul si aici: vrei sa faci din vfr un vstrom/caponord etc. Care este rostul? Inteleg ca iti place propulsorul de pe vfr, pai baga-ti picioarele in el propulsor, pentru ca nu asta inseamna totul la o motocicleta. Tu te gandesti sa schimbi semighidoane, sa cobori furca in juguri pentru a mari garda la sol, insa uiti de un detaliu foarte important: suspensiile. Cu suspensiile stock de pe vfr in veci n-ai sa poti tine pasul cu o motocicleta din clasa touring enduro, pe un drum prost. Dar ma rog, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei. In plus, ca si motociclist caruia ii plac plimbarile si care baga si ceva km, este foarte trist sa te plafonezi la aceeasi motocicleta pret de multe sezoane agatandu-te de tot felul de argumente puerile de genul "pai motocicleta asta este fiabila si nu m-a lasat niciodata in drum". Si nu, nu sunt genul care merge si tine motocicleta exact cum a iesit pe poarta fabricii. Poftim, la actuala motocicleta am shimbat asa: parbriz cu sitem de reglare, handguard-uri, instalat protectii termice, instalat proiectoare si scut toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Zis_Ungureanu, ma gandeam, nu da cu paru... Daca tot iti place VFR-ul, esti multumit de motor, esti obisnuit cu asa ceva, de ce nu incerci un Crossruner? https://www.moto.it/moto-usate/honda/crossrunner/crossrunner-abs-2010-14/7164717 E motorul de VFR V-TEC, acelasi cadru dar cu suspensii ceva mai inaltate si o pozitie mai confortabila. Cu niste cauciucuri potrivite cred ca poti aborda orice tip de teren. Si pare genul de cal de povara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Am eu o extensie de MRA dar trebuie sa astepti sa ma intorc acasa in 2-3 luni .... daca ai rabdare Intrebare.... Eu am pe a mea un parbriz MRA la care lipseste extensia de sus. Si se vede ca o maciuca parbrizul ala cu gaurile in partea superioara. Sa cumpar doar extensia, costa cam cat un parbriz MRA complet. Asa ca nu merita. As vrea sa pun un parbriz double bubble. Fata de parbrizul stock, se simte o imbunatatire, o protectie la vant mai buna cu acest double bubble ? E o sfaraiala sau pun stock si aia e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 @zis_ungureanu: dpmdv trebuie sa fii realist si sa constientizezi ca exista o limita la care e cazul sa te opresti in a transforma o motocicleta dupa cum iti place tie si sa analizezi daca nu cumva e cazul sa achizitionezi o moto din alta clasa care se va plia mai bine nevoilor tale. Cum de altfel e cazul si aici: vrei sa faci din vfr un vstrom/caponord etc. Care este rostul? Inteleg ca iti place propulsorul de pe vfr, pai baga-ti picioarele in el propulsor, pentru ca nu asta inseamna totul la o motocicleta. Tu te gandesti sa schimbi semighidoane, sa cobori furca in juguri pentru a mari garda la sol, insa uiti de un detaliu foarte important: suspensiile. Cu suspensiile stock de pe vfr in veci n-ai sa poti tine pasul cu o motocicleta din clasa touring enduro, pe un drum prost. Dar ma rog, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei. In plus, ca si motociclist caruia ii plac plimbarile si care baga si ceva km, este foarte trist sa te plafonezi la aceeasi motocicleta pret de multe sezoane agatandu-te de tot felul de argumente puerile de genul "pai motocicleta asta este fiabila si nu m-a lasat niciodata in drum". Si nu, nu sunt genul care merge si tine motocicleta exact cum a iesit pe poarta fabricii. Poftim, la actuala motocicleta am shimbat asa: parbriz cu sitem de reglare, handguard-uri, instalat protectii termice, instalat proiectoare si scut toba. Cu pozele astea Tu esti scuzat si nu neaparat ca ai facut nu stiu ce modificari dar in opinia mea este cel mai frumos motor din lume Buelul asta de il ai tu.Fa mi si mie un review pe larg al motorului. Nu ma cramponez de vfr ,nici pe departe dar vreau sa iau ceva ce mi place in primul rand ca estetic si apoi ce e practic iar le v strom si varadero poate ca sunt fix ce mi trebuie insa nu mi plac estetic . In plus de asta nu prea vreau nici sa dau 5000 de e pe un motor.Mai bine o pastrez pe asta si ma plimb de banii astia. Eu nu fac forestiere decat 5% din timp insa vreau sa nu sufar ca nu pot merge cu mobra mea pe unde am nevoie ca este "de asfalt".Pana la urma nu asta inseamna libertatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xploiter Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Babaiet, am si eu o intrebare. Eu tot ochest asa un VFR de ceva timp, si cred ca in primavara o sa fac pasul cel mare. Acum ma gandeam sa aleg intre 800 FI si 800 VTEC. Voi pe care l-ati recomanda? FI-ul e mai vechi, dar am vazut ca e exemplu de fiabilitate in ceea ce priveste VFR sau sport-touring. VTEC-ul e mai nou, dar am auzit ca ar avea si mai multe probleme si ar fi mai scump de intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Amandoua au plusuri si minusuri. Fi-ul are motorul mai fiabil, VTEC-ul o ciclistica o idee mai buna. Eu zic ca VTEC_ul are mai multe avantaje- e mai nou, ciclistica de care-ti spuneam, gasesti versiuni cu ABS. Daca vrei sa vezi un FI din 2001, sa il probezi, sa te urci, sa vezi cum se simte cu toate acareturile pe el, da un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xploiter Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Amandoua au plusuri si minusuri. Fi-ul are motorul mai fiabil, VTEC-ul o ciclistica o idee mai buna. Eu zic ca VTEC_ul are mai multe avantaje- e mai nou, ciclistica de care-ti spuneam, gasesti versiuni cu ABS. Daca vrei sa vezi un FI din 2001, sa il probezi, sa te urci, sa vezi cum se simte cu toate acareturile pe el, da un semn. Mersi de raspuns. De urcat, m-am urcat pe ambele, dar nu mi-am facut o idee pertinenta de care ar avea ciclistica mai ok si care nu. Cred ca o sa ajung sa vad ce motoare gasesc in primavara. Am vazut acum un VTEC pe OLX care arata foarte ok si pare ingrijit ca atare, dar nu am nici timpul nici bugetul alocat pentru a lua un motor acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.