lwiq Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Am avut yo:Sunt motociclete touring excelente,universale,fiabile,vfr-ul prezentandu-se mai bine pe capitolul sportivitate,Tdm un motor simplu,mai potrivit pt oameni care merg mai linistit,pozitie in sa mai confortabila decat la Vfr,dar slab la categoria carenaj(adica te apara mai putin),la categorie intretinere cam la fel,consumul mai mic a Tdm-ului compensat cu un oarecare consum de ulei-(depinde mult de calitatea uleiului si stilul de pilotaj),VFr pare mai bun la capitolul calitate(pana acum am detinut 6 bucati de vfr 750-800,majoritate au ajuns la cunostinte si prieteni,si spune mult de fiabilitate,ca proprietarii sunt si acum perfect satisfacuti de ei chiar si la 150mii km),in rest fiecare alege in functie de preferinte si ce-i poate buzunarul. citesc la site-ul "mongolia.ro". "vand kilometri". din cate am citit pe forum nu cred ca m-as putea aventura cu un vfr la un astfel de drum... ma refer la drumurile din mongolia. careva care a citit calatoria de acolo, poate sa-si dea cu parerea? ar fi un alt mic minus. vai ca m-a pus pe ganduri tipu cu al lui "doyle". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) este o singura garinitura de cauciu pe care nu am schimbat-o,si antigelul l-am schimbat o singura data,cat despre manualul se reparatie l-am luat de pe forum si am vazut si un filmulet pe youtobe Editat Ianuarie 25, 2012 de Ciobanualinush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 citesc la site-ul "mongolia.ro". "vand kilometri". din cate am citit pe forum nu cred ca m-as putea aventura cu un vfr la un astfel de drum... ma refer la drumurile din mongolia. careva care a citit calatoria de acolo, poate sa-si dea cu parerea? ar fi un alt mic minus. vai ca m-a pus pe ganduri tipu cu al lui "doyle". Ce legatura are VFR-ul (sau oricare alt sport-touring) cu F650-ul (sau oricare alt enduro-touring)? Daca vrei calatorii spre est (chiar si prin Ucraina) uita de VFR. Pana la urma pentru ce vrei sa iti cumperi motocicleta? Asta e intrebarea pe care trebuie sa ti-o pui; daca vrei mai mult decat mers pe asfalt eu zic sa te orientezi spre altceva decat VFR. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Ce legatura are VFR-ul (sau oricare alt sport-touring) cu F650-ul (sau oricare alt enduro-touring)? Daca vrei calatorii spre est (chiar si prin Ucraina) uita de VFR. Pana la urma pentru ce vrei sa iti cumperi motocicleta? Asta e intrebarea pe care trebuie sa ti-o pui; daca vrei mai mult decat mers pe asfalt eu zic sa te orientezi spre altceva decat VFR. Bafta! ideea este ca un vfr te "obliga" doar la asfalt si desi nu imi doresc altceva, daca se iveste "ocazia" cred ca ai avea de furca cu o astfel de moto. am spus, inca sunt la cantarit motociclete, cand o sa trag linie o sa vad ce iese. ms pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Am mers cu vfr-ul pe drum de tara + drum plin cu gropi, sau drum cu pietre, dar e bataie de joc fata de motor, poti face asta daca este absolut necesar + iti rupe fundul/rulmentii. Daca vrei neaparat hardcoreala pe offroad ia-ti enduro, uita de motociclte sport-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Are cineva niste borne pentru baterie? Acumulatorul meu e putim mai inalt decat ar trebui, si nu ajung bornele direct...unde ar trebui... Am o improvizatie cu niste fire, dar tot imi face surprize... Azi nu a vrut sa porneasca, dupa doua saptamani de cand nu a mai gustat benzina, i-am dat curent de conserva, s-a razgandit... Am dat o tura prin curte, am oprit-o, si cand sa o pornesc iarasi pauza Chiar, se poate intampla ceva nasol daca e pornita cu, curent de la masina?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut Exista un dezmembari moto unde pot gasi si piese pt VFR din 2002 ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut Exista un dezmembari moto unde pot gasi si piese pt VFR din 2002 ? Multumesc. Numai unul ... sunt destule. Ce iti trebuie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) Are cineva niste borne pentru baterie? Acumulatorul meu e putim mai inalt decat ar trebui, si nu ajung bornele direct...unde ar trebui... Am o improvizatie cu niste fire, dar tot imi face surprize... Azi nu a vrut sa porneasca, dupa doua saptamani de cand nu a mai gustat benzina, i-am dat curent de conserva, s-a razgandit... Am dat o tura prin curte, am oprit-o, si cand sa o pornesc iarasi pauza Chiar, se poate intampla ceva nasol daca e pornita cu, curent de la masina?! Nu are nimic daca-i dai curent de la masina. Refa contactele sau improvizeaza niste borne, daca nu cumpara ca se gasesc la magazinele auto. Eu am dat jos bateria pe timpul iernii, asa am facut si anul trecut, si la anul 'oi face la fel. Editat Ianuarie 29, 2012 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Numai unul ... sunt destule. Ce iti trebuie ? diverse maruntisuri pentru aspect in traducere directa "capace de vizitare", elemente de prindere din plastic, saibe, sigurante. repere mai serioase ar fi far stanga sa il gasesc mai ieftin si carena fata. Multam de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Este un tip pe bikeshop care dezmembreaza unul, si e complet cica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 buna.am si eu din nou o intrebare pt. cei care se pricep.am un vfr de 750 cm din anul 1987 si vreau sa imi iau un cauciuc pe fata dar am o dilema .in talon scrie dimensiunea de 110-90-16,iar astazi cand m am uitat la cauciucul vechi este de 110-70-16 oare acum de care imi trebuie?pot sa pun si de 110-90-16?cifra aia din mijloc ce inseamna?help!!ca mi am gasit un cauciuc bun de 110-90-16 si nu stiu daca este bun,sa nu dau banii de pomana!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 buna.am si eu din nou o intrebare pt. cei care se pricep.am un vfr de 750 cm din anul 1987 si vreau sa imi iau un cauciuc pe fata dar am o dilema .in talon scrie dimensiunea de 110-90-16,iar astazi cand m am uitat la cauciucul vechi este de 110-70-16 oare acum de care imi trebuie?pot sa pun si de 110-90-16?cifra aia din mijloc ce inseamna?help!!ca mi am gasit un cauciuc bun de 110-90-16 si nu stiu daca este bun,sa nu dau banii de pomana!! http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code Este un tip pe bikeshop care dezmembreaza unul, si e complet cica. Mltumesc pentru informatie am vorbit cu respectivul si deocamdata o vinde intreaga este in Craiova si ii lipseste contactul in rest sustine ca e functionala si completa. O dezmembreaza doar daca vrea cineva carenele toate separat sau motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Ia-ti de care iti scrie in talon sau carte de identitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Ia-ti de care iti scrie in talon sau carte de identitate. mersi este adevarat ca itp ul se face acum numai unde se face rar ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Sunt si statii care au stand de frane si sunt omologate de RAR sa intreprinda itp-uri. Din pacate nu stiu in zona Turda-Campia Turzii nici o statie. In Cluj sigur sunt, pe langa RAR si altele. Sa-ti pui anvelopa pe fata ca in CIV sa n-ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Sunt si statii care au stand de frane si sunt omologate de RAR sa intreprinda itp-uri. Din pacate nu stiu in zona Turda-Campia Turzii nici o statie. In Cluj sigur sunt, pe langa RAR si altele. Sa-ti pui anvelopa pe fata ca in CIV sa n-ai probleme. pai este la mine in comuna mihai vitezu.acolo mi am facut ultima data itp ul, dar mi a spus cineva ca nu se mai face numai la cluj unde se face si rar ul.deci nu e adevarat?nu ai auzit de asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikidude Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 eu am trecut si identificarea si un itp cu un cauciuc mai lat pe spate dar in bucuresti. nu s-au uitat decat la serii la identificare iar la itp am dat peste un super tip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 pai este la mine in comuna mihai vitezu.acolo mi am facut ultima data itp ul, dar mi a spus cineva ca nu se mai face numai la cluj unde se face si rar ul.deci nu e adevarat?nu ai auzit de asa ceva? Eu stiu ca este la M-V, ca si eu mi-am facut odata acolo, la alt motor, dar de anul trecut s-au schimbat lucrurile, au nevoie de stand de franare acum, si e cam scump, sau cel putin se amortizeaza greu, mai ales la Mihai Viteazu. Cate motoare isi fac acolo itp-ul intr-un an ? Sigur nu multe... Deci singura alternativa e sa te urci pe autostrada si catre Cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) si daca motorul e cu nr de alba ? si farul crapat? :laugh:trebuie sa ma duc la alba? Editat Februarie 5, 2012 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 si daca motorul e cu nr de alba ? si farul crapat? :laugh:trebuie sa ma duc la alba? Nu conteaza, poti sa-l faci in orice alt judet decat cel unde este inscris motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Cine dezmembreaza un VFR 87-93? Are nevoie un prieten de volanta ambreiajului de pornire. A lui a crapat, si din cate am citit pe net e destul de comuna problema. Editat Februarie 6, 2012 de k-10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Nu conteaza, poti sa-l faci in orice alt judet decat cel unde este inscris motorul. mersi mult pt. lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Cine dezmembreaza un VFR 87-93? Are nevoie un prieten de volanta ambreiajului de pornire. A lui a crapat, si din cate am citit pe net e destul de comuna problema. /index.php?/topic/672426-caut-honda-vfr-defecta/page__p__3026283#entry3026283 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Buna ziua, Pentru ca vad ca sunteti pe principiul:" Omul gospodar isi face iarna car si vara sanie", va anunt ca imi scot la vanzare "Zdreanta" (Honda VFR 750 F- RC 36 E, pe talon scrie anul fabricatiei- 1994). Are ITP-ul facut anul asta in 28.07.2011 insa starea ei estetica lasa de dorit ( a se vedea in poze), motiv pentru care asi prefera sa se dea mai bine pe piese.Insa, deoarece nu am cunostintele necesare pentru a desface un motor si nici spatiul de depozitare, asi prefera sa-l dau spre desfacere, la un pret modest. Daca sunteti interesati puteti sa-mi dai PM si revin cu mai multe detalii. Multumesc, Blachiutza buna ai reusit sa dezmembrezi vfr ul ca ma intereseaza farul daca vrei sa il dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.