Eliadar Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Buna seara , am o intrebare : a avut cineva ocazia sa vada astfel de produse ? Sa le atinga ? Stie cineva ce calitate au ? http://www.ebay.de/itm/Verkleidung-FAIRING-fur-98-01-Honda-VFR-800-F-VFR800-99-00-VFR800Fi-1998-2001-/130689025721?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1e6dac46b9 am luat eu acum 3 ani niste carene de cbr F3 de pe ebay - tot in HK facute. nu s-au potrivit bine la gauri, imbinarea nu era reusita, de aproape se vedea chiar nasol. textele neesentiale scrise gresit in engleza, la prizele de aer in loc de AIR INDUCTION tembelii de chinezi au scris AIR LUDUCTION... una peste alta un gust amar. nu merita. da poate am avut eu ghinion. oricum matritele folosite sunt cam aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Buna seara , am o intrebare : a avut cineva ocazia sa vada astfel de produse ? Sa le atinga ? Stie cineva ce calitate au ? http://www.ebay.de/i...=item1e6dac46b9 Vezi pe forum userul @italianu. El aduce carene de genul celor de mai sus din Italia. Sursa mentionata de el este www.motoxpricambi.com Primul lui topic deschis pe tema asta: Carene moto vopsite sau nevopsite - toate modele facute in Italia Editat Mai 16, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 salutare VFR-stilor!! tocmai sa ars releul de incarcare si nu stiu de cere sa cumpar.. ce am gasit pe ici pe scrie doar ca is compatibile si nu prea vreau sa dau banii pe ceva sa nu stiu daca e bun... voi ce sfat imi dati? unde gasesc ? am un vfr rc 24 din 89..model mai vechi.. revin si ma scarpin... am cumparat asa zisa degeaba un releu...se pare ca si cele vechi au fost si sunt bune alta a fost problema.. mufa de la iesire din dinam (cele trei fire galbene) acei papuci erau carbonizati aproape si de acolo a rezultat ca nu facea contact se si incalzeau ca dracu... acum am schimbat toti papucii si merge perfect toate trei releele nu se mai incalzeste nimic acum mai am doua relee de schimb unu home made si unu original... concluzia nu tot timpu se arde releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 am facut si eu doua relee cu ajutorul userului "pisicamatache", si aveam si doua 'originale'. De fapt buba era de la soclul sigurantei de 30A. Era carbonizat. Am taiat, cumparat ceva de la conex, pus siguranta, toate incarca perfect Am totusi o mufa, ceva pe undeva care face figuri. Voua vi se intampla ca la hopuri/gropi socuri mai sanatoase sa se aprinda becul FI ? Intreb posesorii de RC46 98-01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 salut revin si eu cu o intrebare in legatura cu bujiile.cand trebuie schimbate?au un anumit termen de functionare?sau le schimbi numai cand nu mai dau scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 nu exista chiar un timp definit ... In general se schimba cand nu mai dau scanteie ok de exemplu porneste in 2-3 cilindri apoi merg toti si/sau cand il tii constant la o anumita turatie din acceleratie si turometrul fluctuiaza(semn ca unul dintre cilindri nu merge mereu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 ok.mersi mult,cand este la relanti parca fluctueaza turometrul dar in rest mi se pare ca toti cilindri merg ok.altfel cred ca as observa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) . Editat Mai 20, 2012 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghitisor84 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 salutare. Sper sa nu va suparati pe mine, dar am si eu cateva nelamuriri legate de acest model, mai precis de vfr800. Ce nu am reusit sa aflu exact este puterea lor. M-am uitat pe mai multe siteuri si dupa ele modelul dintre anii 2002-2005 ar fi mai slab ca si cel din anii anteriori. Pe mine ma intereseaza modelul dupa 2002 pt ca e mai nou si mai aratos. Imi cer scuze daca intrebarea mea nu e prea pertinenta si va multumesc anticipat pt informatii. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 am facut si eu doua relee cu ajutorul userului "pisicamatache", si aveam si doua 'originale'. De fapt buba era de la soclul sigurantei de 30A. Era carbonizat. Am taiat, cumparat ceva de la conex, pus siguranta, toate incarca perfect Am totusi o mufa, ceva pe undeva care face figuri. Voua vi se intampla ca la hopuri/gropi socuri mai sanatoase sa se aprinda becul FI ? Intreb posesorii de RC46 98-01. Nu am sesizat sa se aprinda becul fi.Apropo,ce dumnezeu indica asta daca se aprinde? Tipul de la care am luat motoreta mi a zis ca releul original o data scimbat nu mai face figuri. E adevarat sau ma prostea pur si simplu,desii din ce citesc aici e din cauza racirii asa ca pana nu se remediaza cauza nu poate fi anulat efectul... Daca tot ai 4 relee vreau si eu unul sa l am de rezerva. Cine si a pus culer din ala de calculator prin Bucuresti?ca vreau sa mi puna si mie. va multumesc. nu exista chiar un timp definit ... In general se schimba cand nu mai dau scanteie ok de exemplu porneste in 2-3 cilindri apoi merg toti si/sau cand il tii constant la o anumita turatie din acceleratie si turometrul fluctuiaza(semn ca unul dintre cilindri nu merge mereu). te vad mai in tema si ca tot venii vb de bujii. spune mi si mie astea cu iridiu ce fac ele in plus ca sa coste dublu? adica de ce sa r merita sa dau 3 mil pe 4 bujii cand as putea pune normale la 1,5 mil? Nu am sesizat sa se aprinda becul fi.Apropo,ce dumnezeu indica asta daca se aprinde? Tipul de la care am luat motoreta mi a zis ca releul original o data scimbat nu mai face figuri. E adevarat sau ma prostea pur si simplu,desii din ce citesc aici e din cauza racirii asa ca pana nu se remediaza cauza nu poate fi anulat efectul... Daca tot ai 4 relee vreau si eu unul sa l am de rezerva. Cine si a pus culer din ala de calculator prin Bucuresti?ca vreau sa mi puna si mie. va multumesc. te vad mai in tema si ca tot venii vb de bujii. spune mi si mie astea cu iridiu ce fac ele in plus ca sa coste dublu? adica de ce sa r merita sa dau 3 mil pe 4 bujii cand as putea pune normale la 1,5 mil? mi am luat un parbriz nou de la MRA si ma gandeam ca asta de la Zero Gravity sa l vand. 50 e ma gandesc ca e un pret ok.eu am dat pe al meu 120 fara transport. 0724131953 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 am doua facute de mine, in stadiul de placute electronice mai am doua cumparate unul e pe motor unul e scos si sta am pus ventilator de sursa pe ala nou. tocmai am comandat bujii iridium CR9EHIX - 9 50 de ron bucata. de pe www.motodiscount.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 nu induce in eroare.bujiile sunt 59 lei pe motodiscaunt si nu mi ai raspuns la intrebarea de baza.de ce iridium? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Cica ar da o scanteie mai buna => o explozie mai puternica; sunt persoane care afirma ca pe carburatie sunt mai fragile si ca nu tin la fel de mult la motoarele pe injectie ... eu am pe 750-ul meu si nu mi se pare cine stie ce, nu mi se par mai fragile(mai usor de inecat, etc) ce e drept asa l-am cumparat si nu am avut cum sa compar cu acelasi motor cu bujii normale dar nu cred ca fac asa mare diferenta poate doar gen 0,5 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 nu induce in eroare.bujiile sunt 59 lei pe motodiscaunt si nu mi ai raspuns la intrebarea de baza.de ce iridium? nu imi sta in fire sa induc pe nimeni in eroare. Produsele comandate Denumire Preț net Preț brut Cantitate Preț brut total Bujii CR9EHIX-9 NGK 40,44 RON 50,15 RON 4 buc 200,6 RON Total 200,6 RON Costul de livrare Gratuit scrie acolo mai jos, daca citesti, ca in cazul in care cumeri 4 sau mai multe, pretul este de 50.16. PS. Nu am nici o legatura cu siteul de mai sus. Doar ca aici am gasit cele mai ieftine bujii. iridium. rezistenta electrica foarte mica. punct de topire foarte ridicat platina. rezistenta electrica dubla fata de iridium, temperatura de topire ceva mai mica decat iridium avand rezistenta mai mica, teoretic da scanteie mai puternica, intr-un timp mai mic. arderi mai bune in camera de combustie, plus o gramada de marketing ca scade consumul, creste puterea, etc etc. ce pot sa spun este ca relantiul imi sta mai jos cu bujii clasice decat cu iridium, si ca la relanti bolboroseste mai urat. uite, iti pun si o poza ajutatoare. in caz ca tot nu ai vazut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) daca in manual se dau bujii normale, puneti de acelea...la iridium nu castigati putere, dimpotriva! singura chestie castigata la iridium este durata de viata dubla fata de cele normale! atat! Editat Mai 21, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Mi-am pus iridium doar ca sa nu umblu la bujii foarte des. Foarte dificil de schimbat cele din fata. Nu am sesizat nici o diferenta de putere, poate doar porneste mai usor la temperaturi mai scazute, dar de cand mi-am redresat bateria porneste la mai putin de sfert, deci e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 nu imi sta in fire sa induc pe nimeni in eroare. Produsele comandate Denumire Preț net Preț brut Cantitate Preț brut total Bujii CR9EHIX-9 NGK 40,44 RON 50,15 RON 4 buc 200,6 RON Total 200,6 RON Costul de livrare Gratuit scrie acolo mai jos, daca citesti, ca in cazul in care cumeri 4 sau mai multe, pretul este de 50.16. PS. Nu am nici o legatura cu siteul de mai sus. Doar ca aici am gasit cele mai ieftine bujii. iridium. rezistenta electrica foarte mica. punct de topire foarte ridicat platina. rezistenta electrica dubla fata de iridium, temperatura de topire ceva mai mica decat iridium avand rezistenta mai mica, teoretic da scanteie mai puternica, intr-un timp mai mic. arderi mai bune in camera de combustie, plus o gramada de marketing ca scade consumul, creste puterea, etc etc. ce pot sa spun este ca relantiul imi sta mai jos cu bujii clasice decat cu iridium, si ca la relanti bolboroseste mai urat. uite, iti pun si o poza ajutatoare. in caz ca tot nu ai vazut . Gomez.. Ma inclin ,nu am vazut asta cu bucati mai multe mai ieftin. Si multumesc frumos pentru explicatii. Daca zici tu ca nu mai fluctueza relantiul cu bujiile cu iridium e un motiv suficient sa mi iau si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Gomez.. Ma inclin ,nu am vazut asta cu bucati mai multe mai ieftin. Si multumesc frumos pentru explicatii. Daca zici tu ca nu mai fluctueza relantiul cu bujiile cu iridium e un motiv suficient sa mi iau si eu. Nu are nici o treaba galopatul la relanti cu bujiile, asta tine mai mult de filtru de aer stock/sport si toba stock/sport si de carburatie cum e reglata/sincronizata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Nu are nici o treaba galopatul la relanti cu bujiile, asta tine mai mult de filtru de aer stock/sport si toba stock/sport si de carburatie cum e reglata/sincronizata ... ma duc acum sa pun bujiile iridium. vrei sa vii sa vezi diferenta la relanti? sau sa iti fac filmulet sa auzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) ma duc acum sa pun bujiile iridium. vrei sa vii sa vezi diferenta la relanti? sau sa iti fac filmulet sa auzi ? Sa vin unde? in bucuresti. Vezi sa nu ai bujiile normale pe duca si de asta sa iti galopeze. Diferentele intre normal si iridium se fac intre bujii normale noi si bujii iridium noi pe acelasi motor si sunt 99,9% sigur ca nu se vad la relanti Editat Mai 23, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 bujiile iridium pe care le aveam aratau urat de tot, am pus bujii normale cr9eh-9, pe care le aveam la indemana, nu erau noi, dar aratau mult mai bine dect cele iridium : cand e rece motorul se vad diferente notabile turatie mai scazuta cu normale la relanti, accelerare si luat mana de pe acceleratie scad turele prea jos si da in balbaiala. concluzia mea : la motorul rece iridium mult mai bun cand se incalzeste motorul, isi mai revin cele normale, dar tot nu ajung la iridium. Prefer iridium. pentru 20-30 lei in plus o data la 2-3 sezoane, nu cred ca merita sa pun normale. scria cineva mai sus ca daca in manual scrie de bujii normale sa pui normale. ma gandeam daca in 98 erau bujii iridium, ca sa poate scrie aia in manual sa pui iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Iti dai seama ca niciodata nu o sa scrie intr-un manual de motocicleta care nu e top de gama ca se recomanda bujii de la o anumita firma, asa cum nu se recomanda folosirea unei anumite marci de ulei. Honda are interesul sa investiti in piese OEM, chiar daca sunt rebranduite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 mi am luat un parbriz nou de la MRA si ma gandeam ca asta de la Zero Gravity sa l vand. 50 e ma gandesc ca e un pret ok.eu am dat pe al meu 120 fara transport. 0724131953 nu vrea nimeni un parbriz touring sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salutare frati vfr-isti. Am intrat si eu de curand in acest club, am pus mana pe-un vfr 800 FI din 1999 cu 12.000 km reali la bord. Motorul sta pe dreapta din 2001 asa ca acum, trebuie sa ma apuc sa schimb toate lichidele existente si sa-i fac o revizie ca la carte. Insa pe langa asta, am o buba si nu stiu inca de unde ar fi. In momentul in care am luat motorul si l-am dus acasa (vreo 2-3 km), am mers cu farurile aprinse si se pare ca am descarcat bateria de tot, mi s-a oprit fix in apropiere de casa. Logic, am presupus ca releul de incarcare e dus. Insa in garaj am pornit-o cu cabluri de la bateria masinii si am masurat si vad ca releul incarca, in plus, nu mai face bateria deloc figuri la pornire. Insa in momentul in care am pornit iar farurile, tensiunea bateriei a luat-o frumusel in jos desi il tineam turat in vreo 3-4000 ture, semn ca treaba nu e deloc buna. Acum, intrebarea mea, imi fura curent pe undeva cand pornesc farurile sau totusi releul e dus si nu mai incarca suficient? Are cineva vreo idee? Si inca o intrebare, stiti cumva de unde pot comanda un front fender extender? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 ce-i aia front fender extender ? daca bateria sta pe ea din 2001, eu zic ca ar trebui sa incerci cu o baterie mai proaspata, sa vezi daca tot asa face. iti poti forta releul, din ce stiu, daca il tii cu baterie moarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.