Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

care estem din Bucuresti. ne adunam si noi joia la vechiul loc - parcul carol, sa mai stam la o vorba?

e altceva cand discutam astea fata in fata, plus ca mai aruncam cate un ochi. shot ata...

 

Propun ora 19:00

locul e asta - link

dar il putem schimba.

 

Care se anunta pentru maine ?

Cu ceea mai mare placere doar ca saptamana asta am sa spun PAS deoarece serviciul se pare ca nu imi permite,dar de saptamana viitoare am sa incerc sa fiu prezent daca are sa se mai tina si normal daca se strange lumea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

care estem din Bucuresti. ne adunam si noi joia la vechiul loc - parcul carol, sa mai stam la o vorba?

e altceva cand discutam astea fata in fata, plus ca mai aruncam cate un ochi. shot ata...

 

Propun ora 19:00

locul e asta - link

dar il putem schimba.

 

Care se anunta pentru maine ?

 

Io vin, ne vedem acolo cel tarziu la 19:15.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viferi,

 

Stie careva vreun pont/pret/etc pt kit de rulmenti jug la un VFR VTEC 2002?

De asemenea, ati avut careva pb cu tremuratul ghidonului (stanga-dreapta) din cauza cauciucului fata? Ca sa fiu mai exact, mie-mi tremura ghidonul destul de grav, cand franez, si mai tot timpul intre 30-120 kmph; mi s-a spus din alte surse ca ar fi cauciucul deformat din fabrica sau ceva de genul.

Daca ati avut experiente similare rog sa le impartasiti.

 

Multumesc

150 de lei pe JMT, daca vrei, iti pot da codul de comanda, si tii poti lua de la orice magazin care lucreaza cu Autonet.

Eu zic sa incepi prin a schimba rulmentii

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi tremura tot timpul. Mai tare cand franez. Cauciucul nu e second hand; de cand l-am pus mi a facut asa. Rulmentii de la jug sigur sunt stricati;se simte la mana cand intorc ghidonul in gol (cu motoreta suspendata pe cricul central). Imi voi pune cauciucul vechi sa vad daca pb se remediaza si voi verifica piulita de care zici tu. ms

si eu tot asa am patit de cand mi am pus cauciuc nou cind pun frana pe fata sau cand iau curba si e in frana de motor in rest nu face figuri.este adevarat ca nu am dus roata la echilibrat asa ca nu stiu ce sa zic. cu ala vechi nu aveam problemele astea. apropo cat este un echilibrat de roata?

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o intrebare .. exista diferente de tranzitie a activarii VTEC-ului la modelul 2002-05 respectiv 2006-09 ? Exista cineva pe care sa-l fi deranjat punctul in care VTEC-ul intra in actiune ?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viferi,

 

Stie careva vreun pont/pret/etc pt kit de rulmenti jug la un VFR VTEC 2002?

De asemenea, ati avut careva pb cu tremuratul ghidonului (stanga-dreapta) din cauza cauciucului fata? Ca sa fiu mai exact, mie-mi tremura ghidonul destul de grav, cand franez, si mai tot timpul intre 30-120 kmph; mi s-a spus din alte surse ca ar fi cauciucul deformat din fabrica sau ceva de genul.

Daca ati avut experiente similare rog sa le impartasiti.

 

Multumesc

daca ti tremura cand franezi vezi ca e de la discul de frana.

este ovalizat unul din cele de pe fata.

 

Uite o sugestie ptr ideea ta . Este o Toba produsa de GPR .

si eu sunt in aceiasi dilema cu toba

asta din imagine de la GPR nu mi place.arata mai urat decat cea stok

ma uitam pe evacuari moto romania si am vazut o toba pe un mv augusta scurta care pune in evidenta roata.

din pacate e 150 e plus cotul si daca e scurta risti nu se mai aude sunetele joase,gen whoompf,sau cel putin asta am inteles eu din mailul celor de pe acest site.citez

@Toba de pe Mv Agusta este o triovala deschisa, adica nu se poate monta db-killer pe ea. Nu va urla incat sa trezeasca tot cartierul, dar nici silentioasa nu va fi.

Cu cat mai scurta o toba (vorbim de dimensiuni de sub 35 cm carcasa propriu-zisa, fara capace) cu atat mai ascutit si mai tare sunetul. Toba standard are 44 cm carcasa. Sunetul tobei standard este unul suficient de tare + sonoritate bass, whoompf.

Intreaba pe topicul posesorilor de VFR. Am mai facut una pentru VFR 800 FI 98-02 si stiu ca posesorul (din Bucuresti) a postat acolo. Nu mai stiu cum il chema.inchei citatul

 

asa ca il rog pe cel ce si a pus toba de la ei sa posteze ceva imagini cu ea si sa ne impartaseasca impresiile.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Din octombrie anul trecut sunt posesorul unui VFR 800 din 2005, argintiu. Am deja 11.000Km cu el, este un motor deosebit. Am o intrebare, de ceva vreme se aude la relanti fie imediat dupa ce opresc , fie cand stau la semafor, un sunet, ca un "CLACK" mai stins ca si cum ar "agata" ceva. Odata cu sunetul parca simt o vibratie foarte scurta si usoara in ghidon, cand nu am manusile. Mentionez ca acum am 44.000 Km, are cineva idee de la ce ar putea fi?

Eventual, daca este vreo intalnire pe undeva as veni si eu, poate cineva experimentat o vede si are o parere. Eu nu prea ma pricep, inainte am avut un KLE 500 si nu am cu ce sa compar. Nici nu as vrea sa o duc aiurea prin service daca nu este cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Din octombrie anul trecut sunt posesorul unui VFR 800 din 2005, argintiu. Am deja 11.000Km cu el, este un motor deosebit. Am o intrebare, de ceva vreme se aude la relanti fie imediat dupa ce opresc , fie cand stau la semafor, un sunet, ca un "CLACK" mai stins ca si cum ar "agata" ceva. Odata cu sunetul parca simt o vibratie foarte scurta si usoara in ghidon, cand nu am manusile. Mentionez ca acum am 44.000 Km, are cineva idee de la ce ar putea fi?

Eventual, daca este vreo intalnire pe undeva as veni si eu, poate cineva experimentat o vede si are o parere. Eu nu prea ma pricep, inainte am avut un KLE 500 si nu am cu ce sa compar. Nici nu as vrea sa o duc aiurea prin service daca nu este cazul.

 

 

daca esti din bucuresti, joia pe la 19:00 in parcul carol

o pagina doua in urma vezi si linkul cu locatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uit in tutorial si desi motorul e gen 5 furca e "same old crappy"

 

Am aruncat un ochi si pe al doilea link ... am vazut ca omu si-a pus schimbator cu gen cbr, la vfr e simplu si mie sincer mi se pare ca e foarte "badaranesc", daca il pot numi asa, sistemul cu care vine din fabrica... am un ansamblu de tije cu tot cu pedala de schimbator de la un f3 si ma bate gandul sa il adaptez pe suportul meu de scara, singura problema e ca tija schimbatorului care iese din cutie e la aprox. 2 cm mai in interiorul motorului si trebuie sa modific un pic prinderea pe motor astfel incat odata montata sa nu imi atinga parghia in sasiu ... acum partea a 2-a. problema e deja studiata de mine pe partea asta, omul pare ca si-a pus pahare(lowere) de vtr care normal vin cu etrieri in 4 pistonase, el si-a pus in 6 ... mai bine lua bratele cu totul(mult mai ok, mai multe reglaje, etc) am sa mai sap un pic in directia asta si cand am sa gasesc ceva concret la un pret decent am sa fac si schimbarea asta ...

Apropo de modificari vad ca lumea aici nu zice nimic de rau legat de ele, bine, nu prea zice nici ... pe SV baietii s-au ciondanit pe tema asta, ca "e mai bine stock"

 

Lumea nu zice nimic de stock, desi-i old crap, probabil pt ca, asa cum sunt si eu, nu stiu de mai bine. Eu am citit ca s-ar putea imbunatati experienta pe capra si d'aia incerc una si alta.

Am bagat un PCV si acu merge motorasul ca uns de la turatii mici (mai am autotune-ul de legat...); urmeaza suspensiile fata si spate, furtunele de frana braided si deja mi-am luat alte pompe de frana si ambreiaj cu diametru mai mare (15.7mm fata de 14mm standard):

http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/68/41046/ITEM/Shindy-Products-Clutch-Master-Cylinder-Kits.aspx

http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/68/41039/ITEM/Shindy-Products-Brake-Master-Cylinder-Kits.aspx?SiteID=SLI|Brake%20Master%20Cylinder&WT.MC_ID=10010

 

Ca sa evit problemele de contacti prajiti specifici VFR-ului VTEC mi-am luat si asta:

http://www.wiremybike.com/product_info.php?cPath=1_17&products_id=267&osCsid=aa58420f0ad6fde584e87e33d1129f13

 

Pt schimbator nu stiu ce sa zic. Pe mine nu ma deranjeaza pedala schimbatorului insa ma deranjeaza faptul ca sare aiurea din treapta (am aratat ca un idiot cand am coborat de pe o bordura si mi-a iesit din viteza - normal c-am dat cu ea de pamant). De aceea mi-am luat si urmeaza (cand 'oi aj acasa) sa montez asta:

http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodh91.html

 

Pt mr.magic: Diferenta este ca la 06-09 VTEC-ul intra in functiune la 6800rpm cand, teoretic, cuplul este ceva mai mic si tranzitia n-ar mai fi asa violenta ca la 02-05; un Power Commnader vindeca "problema" plus instabilitatea motorului la turatii mici si daca-i si un PCV atunci se fac harti pt fiecare treapta de viteza (ceea ce-i cool!!!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumea nu zice nimic de stock, desi-i old crap, probabil pt ca, asa cum sunt si eu, nu stiu de mai bine. Eu am citit ca s-ar putea imbunatati experienta pe capra si d'aia incerc una si alta.

Am bagat un PCV si acu merge motorasul ca uns de la turatii mici (mai am autotune-ul de legat...); urmeaza suspensiile fata si spate, furtunele de frana braided si deja mi-am luat alte pompe de frana si ambreiaj cu diametru mai mare (15.7mm fata de 14mm standard):

http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/68/41046/ITEM/Shindy-Products-Clutch-Master-Cylinder-Kits.aspx

http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/68/41039/ITEM/Shindy-Products-Brake-Master-Cylinder-Kits.aspx?SiteID=SLI|Brake%20Master%20Cylinder&WT.MC_ID=10010

 

Ca sa evit problemele de contacti prajiti specifici VFR-ului VTEC mi-am luat si asta:

http://www.wiremybike.com/product_info.php?cPath=1_17&products_id=267&osCsid=aa58420f0ad6fde584e87e33d1129f13

 

Pt schimbator nu stiu ce sa zic. Pe mine nu ma deranjeaza pedala schimbatorului insa ma deranjeaza faptul ca sare aiurea din treapta (am aratat ca un idiot cand am coborat de pe o bordura si mi-a iesit din viteza - normal c-am dat cu ea de pamant). De aceea mi-am luat si urmeaza (cand 'oi aj acasa) sa montez asta:

http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodh91.html

 

Pt mr.magic: Diferenta este ca la 06-09 VTEC-ul intra in functiune la 6800rpm cand, teoretic, cuplul este ceva mai mic si tranzitia n-ar mai fi asa violenta ca la 02-05; un Power Commnader vindeca "problema" plus instabilitatea motorului la turatii mici si daca-i si un PCV atunci se fac harti pt fiecare treapta de viteza (ceea ce-i cool!!!).

 

Observ ca ti-ai facut provizii ... sincer eu as fi schimbat furca din start, renuntand astfel la toata tevatura cu modificarea cartusului, una de vtr merge brici ii schimbai si etrierii(6 pistonase) cu cei de k1-1000, eventual cu tot cu pompa si impuscai 2 iepuri dintr-o lovitura. Eu, daca schimb lowere-le cu unele de vtr si ii pun etrieri cu 6 pistonase vreau sa schimb si pompa si furtunele de frana, la ambreiaj i-as baga un furtun cu insertie metalica eventual o pompa mai finuta cu un rezervor separat, mic, atat

 

Ce ti-ai comandat tu acolo pentru harta cutiei de viteze cred ca m-ar ajuta si pe mine pacat ca abia acum aflu de asta ... Am mers cu cbr, hornet motoare care au schimbator cu ansamblu de bielete si e mult mai precisa schimbarea vitezelor si mai scurta cursa, la vfr si cb schimbatorul nu e deloc nici precis nici rapid ...

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/69986-front-end-conversion-was-yours-worth-it/

Arunca un ochi ;)

 

Daca imi merg lucrurile cum vreau eu am sa fac schimbarea cu lower-ele de vtr si etrierii cu 6 pistonase ... neaparat :D

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca ti-ai facut provizii ... sincer eu as fi schimbat furca din start, renuntand astfel la toata tevatura cu modificarea cartusului, una de vtr merge brici ii schimbai si etrierii(6 pistonase) cu cei de k1-1000, eventual cu tot cu pompa si impuscai 2 iepuri dintr-o lovitura. Eu, daca schimb lowere-le cu unele de vtr si ii pun etrieri cu 6 pistonase vreau sa schimb si pompa si furtunele de frana, la ambreiaj i-as baga un furtun cu insertie metalica eventual o pompa mai finuta cu un rezervor separat, mic, atat

 

Ce ti-ai comandat tu acolo pentru harta cutiei de viteze cred ca m-ar ajuta si pe mine pacat ca abia acum aflu de asta ... Am mers cu cbr, hornet motoare care au schimbator cu ansamblu de bielete si e mult mai precisa schimbarea vitezelor si mai scurta cursa, la vfr si cb schimbatorul nu e deloc nici precis nici rapid ...

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/69986-front-end-conversion-was-yours-worth-it/

Arunca un ochi ;)

 

Daca imi merg lucrurile cum vreau eu am sa fac schimbarea cu lower-ele de vtr si etrierii cu 6 pistonase ... neaparat :D

 

Eu ma gandisem sa schimb furca cu totul (studiind de ceva vreme topic-ul indicat in link-ul de mai sus - urmaresc si eu cu f mare interes wfrd & wfrw) DAR nu vreau sa pierd nici CBS-ul si nici ABS-ul pt ca oricum mi se pare ca franeaza ca trenul/bine - dar e posibil ca asteptarile mele sa nu fie la cote prea ridicate... :unsure: De la accident m-am lecuit de mers tare in curbe pe drumurile patriei si acum as vrea doar un raspuns si control mai bun al suspensiei pe denivelari fara sa dau prea multi bani - plus ca nici n-am circuit sa ma bucur de senzatii extreme iar sa ma car pana-n Bucuresti, Buzau sau alte locatii-i prea mare bataie de cap. Ca fapt divers atasez fisa cu ce setari mi-a dat calculatorul pt mine - greutatea am bagat-o mai mare pt ca umblu si cu genti si echipament de aproape 10kg.

Pt piese recomand ebay-ul - pt mine-a fost cel mai bun prieten cand mi-am reparat bicla :banana: . Mult succes!

post-41410-0-93739100-1340660489_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o intrebare .. exista diferente de tranzitie a activarii VTEC-ului la modelul 2002-05 respectiv 2006-09 ? Exista cineva pe care sa-l fi deranjat punctul in care VTEC-ul intra in actiune ?

 

Merci.

 

 

Salut,

 

La vfr 2002-2005 VTECUL intra la 7000 rpm, iar la modelele 2005 in sus, am impresia ca intra la 6000 rpm. Sincer nu stiu de ce au coborat la 6000, cand asta e pragul unde "o cam tii" la drum lung(cel putin eu). Tranzitia de la normal la vtec nu e deranjanta si nici f brusca; e stresant cand intra iese vtecul, cand jonglezi numa la turatia cand se activeaza el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandisem sa schimb furca cu totul (studiind de ceva vreme topic-ul indicat in link-ul de mai sus - urmaresc si eu cu f mare interes wfrd & wfrw) DAR nu vreau sa pierd nici CBS-ul si nici ABS-ul pt ca oricum mi se pare ca franeaza ca trenul/bine - dar e posibil ca asteptarile mele sa nu fie la cote prea ridicate... :unsure: De la accident m-am lecuit de mers tare in curbe pe drumurile patriei si acum as vrea doar un raspuns si control mai bun al suspensiei pe denivelari fara sa dau prea multi bani - plus ca nici n-am circuit sa ma bucur de senzatii extreme iar sa ma car pana-n Bucuresti, Buzau sau alte locatii-i prea mare bataie de cap. Ca fapt divers atasez fisa cu ce setari mi-a dat calculatorul pt mine - greutatea am bagat-o mai mare pt ca umblu si cu genti si echipament de aproape 10kg.

Pt piese recomand ebay-ul - pt mine-a fost cel mai bun prieten cand mi-am reparat bicla :banana: . Mult succes!

Da ... omiti ceva destul de important ...

La cbs, corect s-ar putea sa trebuiasca sa renunti, dar la abs nu cred ca e nevoie; nu stiu daca se pot pune etrierii de cbr 1100, vad ca sunt in 3 pistonase, flotanti ... asa nu ar trebui sa renunti nici la cbs

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa schimb categoria...Asa ca se da la schimb contra VFR 800Fi : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-2001-458683.html . Recomandarile ce vor duce catre un astfel de schimb (sau vanzare-cumparare) vor fi bineinteles rasplatite : :bier: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana trecuta a fost un 98-01 si un 01-10

doua au absentat pe motiv medical si si-au trimis doar proprietarii

una tot medical dar si-a trimis proprietarul cu puiul, un hornet

 

poate maine(joi)or sa fie mai putine absente :)

 

joi la ora 19:00 parcul carol

 

numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

post-63316-0-54918300-1340807260_thumb.jpg

 

Multa sanatate tuturor!

 

frumos...

ni-l arati maine ? ca vad ca esti din bucuresti

 

Oameni buni, oscilez intre un f4i si un vfr pe injectie. Ce sa aleg? Se merita diferenta de bani?

 

Gasesc ceva bun in 3500?

 

 

era cateva pagini in spate unul frumos(in poze, ca nu l-am vazut atfel) alb cu negru pe mijloc, din 2003 parca, la 3000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana trecuta a fost un 98-01 si un 01-10

doua au absentat pe motiv medical si si-au trimis doar proprietarii

una tot medical dar si-a trimis proprietarul cu puiul, un hornet

 

poate maine(joi)or sa fie mai putine absente :)

 

joi la ora 19:00 parcul carol

 

numai bine !

Maine sunt prezent si eu cu inca un prieten cu VFR`ul ,sa ne auzm cu bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...