Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

 

Ce-i drept nu stiu ce varianta am luat ca inca nu mi-au ajuns, stiu doar ca le-am luat mai scump decat Allballs ... macar sezonul asta sa ma tina si le-oi schimba la anu daca or face figuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut, am si eu nevoie de o oglinda stanga imprumut sau sa cumpar, un idiot cu un scuter de pizza hut mi-a dato jos pe trotuar...pana o rezolv cu asigurarea vreau sa plec pe 1mai in vama...sa comand pe net cred ca nu am timp...daca stiti ceva va rog sa imi spuneti...multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

Am am avut Athena la 80 de lei , au tinut 2 luni :-( , sunt bune dar au rata mare de defecte .... cum ai norocu ! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu nevoie de o oglinda stanga imprumut sau sa cumpar, un idiot cu un scuter de pizza hut mi-a dato jos pe trotuar...pana o rezolv cu asigurarea vreau sa plec pe 1mai in vama...sa comand pe net cred ca nu am timp...daca stiti ceva va rog sa imi spuneti...multam

 

Daca-ti faci RCA, nu ai nevoie de oglinda. :)

 

Faci cumva casco?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

 

Nu, chestia cu uleiul e pe bune.Eu am pus indicativ diferit si am observat diferenta la sunetul motorului. In manual e recomandat 10W40, dar in functie de zona climatica ( de la ecuator la polul nord), mai variezi un pic indicativul. Si auzisem ca Honda ar fi reconsiderat recomandarea standard de 10w40 cu 15w50.

In afara de sunetul motorului, nici eu nu am observat alta diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

 

Un cocktail la baiatu te rog! :crack: (glumesc :D)

 

Ai si tu partea ta de dreptate, dar n-as dormi noaptea gandindu-ma ca am trei uleiuri diferite in motor. El iti functioneaza ok...dar pana cand? Defectiunea apare o singura data si nu da semne inainte. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cocktail la baiatu te rog! :crack: (glumesc :D)

 

Ai si tu partea ta de dreptate, dar n-as dormi noaptea gandindu-ma ca am trei uleiuri diferite in motor. El iti functioneaza ok...dar pana cand? Defectiunea apare o singura data si nu da semne inainte.

 

Pai ce faci cand vezi ca ai prin garaj ulei de toate neamurile ramas pe ici pe colo prin bidoane? Faci un cocktail si-l bagi un motor, doar n-oi fi nebun sa-l arunci.

Am zis de fiecare data ca mai completez... da' de unde, VFR-ica nu papa nici n gram intre schimburi, nu stiu cum reuseste ca-i dau destula forja. :what:

 

Legat de amestecul de ulei, sa fim seriosi, de cand am citit documentatia standardelor API nu mai am nici o greata in a amesteca uleiuri (nici n-am avut vreodata). E o cerinta de standard ca uleiurile de acelasi grad sa fie miscibile. Nu respecti standardele - nu produci si nu vinzi ulei.

 

Gandeste-te cat ulei ramane in motor (de obicei diferenta apare data in manualul de service - cantitatea de ulei necesara pt a umple un motor dupa reparatie generala e mai mare decat cantitatea necesara la un schimb obisnuit) la fiecare schimb, cand cumperi o motocicleta fara istoric stii ce ulei a avut inainte? Nu.

Pai cam 400ml de ulei raman in motor de la un schimb la altul - e efectiv uleiul uns peste tot prin motor.

 

Dorm foarte linistit, crede-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut ieri testul de compresie la mobra si a reiesit 12 la 3 dintre pistoane si 10 la unul.

poate sa fie o supapa ce nu inchide bine sau pastilele ce comanda supapa.

mesterul mi a cerut 100 de euro manopera si cca 2 saptamani in care mobra sa stea pe dreapta pana ii comanda pastilele.

o alta solutie ce mi a recomandat o altul a fost sa pun Metabond in ulei.

voi ce ma sfatuiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema.

Garnitura de la pompa de ambreiaj este ciupita si-mi curge lichid de frana pe acolo, am stricat putin si vopseaua din cauza asta.

Intrebarea mea ar fi daca as gasi doar acea garnitura de cumparat, pe unde m-am uitat eu am gasit tot kitul de reparatie dar n-am nevoie de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ba da, ai nevoie de tot.

Ceea ce vezi tu garnitura ciupita e cea de la exterior si e garnitura de praf. Aia nu are rol de etansare ci doar de protectie.

Tie iti trebuie o-ringurile (garniturile) de la pistonasul pompei, pe langa alea e singurul loc pe unde poate curge lichidul.

Din pacate n-o sa le gasesti oricum nicaieri separat, asa ca daca vrei sa repari cumpara tot setul de garnituri si schimba-le pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ba da, ai nevoie de tot.

Ceea ce vezi tu garnitura ciupita e cea de la exterior si e garnitura de praf. Aia nu are rol de etansare ci doar de protectie.

Tie iti trebuie o-ringurile (garniturile) de la pistonasul pompei, pe langa alea e singurul loc pe unde poate curge lichidul.

Din pacate n-o sa le gasesti oricum nicaieri separat, asa ca daca vrei sa repari cumpara tot setul de garnituri si schimba-le pe toate.

Am inteles.

Multumesc pt raspuns si lamurire. O sa cumpar tot kitul.

 

Da Gomez acela este. Am inteles ca trebuie sa-l cumpar pe tot. Este complicat de schimbat?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, ca eu l-am cumparat anul trecut de pe DavidSilver, si sta prin casa degeaba :)

asa ca daca vrei ti-l dau tie cu pretul de pe David, fara transport.

 

Cred ca trebuie schimbat si lichiul de frana, am sa ma uit in manual, sa vad ce presupune schimbarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e greu de schimbat. Vad ca setul include si pistonasul si arcul si siguranta pe langa garnituri. Am cautat si eu pe net si toate sunt asa.

Cea care curge la tine e cea in forma de inel, usor conica.

 

Daca ai putina abilitate mecanica si ai mai mesterit chestii la viata ta te descurci.

Trebuie scos lichidul complet din rezervor si din sistem, scoti maneta. Scoti prima garnitura, efectiv o tragi afara - apoi sub ea o sa vezi acea siguranta care tine pistonasul sa nu sara afara. Asta o sa fie dificil, sa scoti acea siguranta pentru ca este ingropata. Iti trebuie un cleste special - e ca un mini-patent cu varfurile ascutite special pt astfel de sigurante, sau daca nu ai de-ala poti folosi 2 surubelnite ascutie - gen de mecanica fina sau pt suruburi ff mici.

Dupa ce scoti siguranta, pistonasul sare afara si-o sa vezi garnitura montata pe el. Schimbi garnitura de pe pistonas, ungi putin cu vaselina apoi pui arcul si pistonasul la loc in ordinea in care erau.

Nu stiu daca pistonasul din set e mai bun decat cel original.. eu unul l-as pastra pe cel original. Si cu arcul la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e greu de schimbat. Vad ca setul include si pistonasul si arcul si siguranta pe langa garnituri. Am cautat si eu pe net si toate sunt asa.

Cea care curge la tine e cea in forma de inel, usor conica.

 

Daca ai putina abilitate mecanica si ai mai mesterit chestii la viata ta te descurci.

Trebuie scos lichidul complet din rezervor si din sistem, scoti maneta. Scoti prima garnitura, efectiv o tragi afara - apoi sub ea o sa vezi acea siguranta care tine pistonasul sa nu sara afara. Asta o sa fie dificil, sa scoti acea siguranta pentru ca este ingropata. Iti trebuie un cleste special - e ca un mini-patent cu varfurile ascutite special pt astfel de sigurante, sau daca nu ai de-ala poti folosi 2 surubelnite ascutie - gen de mecanica fina sau pt suruburi ff mici.

Dupa ce scoti siguranta, pistonasul sare afara si-o sa vezi garnitura montata pe el. Schimbi garnitura de pe pistonas, ungi putin cu vaselina apoi pui arcul si pistonasul la loc in ordinea in care erau.

Nu stiu daca pistonasul din set e mai bun decat cel original.. eu unul l-as pastra pe cel original. Si cu arcul la fel.

Multumesc pt raspunsuri.

Insa o sa schimb pompele de frana si ambreiaj cu totul.

Am gasit la userul ciprinakos ambele pompe cu manete reglabile la 250 lei.

Kitul de reparatie costa 160 lei si tot vroiam si manete scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am eu e in poza de jos

E kit Honda Genuine

 

MasterClutchKit.jpg


Ciprinakos le are pe alea vechi ale lui, de VFR Vtec

vezi sa se potriveasca

Editat de GoMeZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am devenit posesor al unei bijuterii din 2001 nu m-am dat 2 zile ca mi-a picat TPS,nu dozeaza aceeasi cantitate de benzina la ture si in relanti balbaie , am reglat TPS la max de la 5000 max de ture se duce undeva la 8000 nu sare de 8000 parca ar fii limitata , am mare nevoie de un TPS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e operatiunea aia cu lera... problema e ca tre sa ai 2 scule importante si anume lere(cat mai multe cat mai dese) si micrometru, asta neluand in calcul sculele necesare ca sa ajungi pana in punctul in care trebuie sa masori jocul si pastilele. Pe asta o recomand de facut la mecanic, trebuiesc date axele cu came jos, distributia trebuie repusa la punct, nu e chiar joaca de copii si nici ceva care poti sa zici ca o faci de 4 ori gresit si a 5-a ai nimerit-o si toate sunt bune. Nu iti contest skill-urile dar nu e o chestie tocmai simpla, culmea nici foarte complicata in schimb e destul de complexa. De masurat jocul e floare la ureche, sa dai jos axe si distributie sa ajungi la pastile, sa le masori, sa calculezi ce pastila iti trebuie, apoi sa montezi; sa pui totul la loc si distributia la punct, luand in calcul faptul ca pana la a ajunge la motor in sine mai ai de desfacut si ulterior de pus la loc rezervor, airbox, cativa senzori, unul din radiatoare daca nu chiar amundoua(cred, nu stiu exact cumvine la 800), etc. E destul de complicat.

 

Am gasit un articol cu reglajul de supape: http://members.home.nl/jfknippels/valve_overview.html

Am vazut ca tipul (conform manualului), da axele cu came jos, scoate valvele si cu elementele componente (arcuri..etc), le masoara pe toate, apoi le pune la loc. Pune si axele cu came si apoi verifica cu lera. Dupa operatiunea aia nu inteleg ce poti sa faci ca sa reglezi distanta respectiva masurata cu lera; strangi sau eliberezi din suruburile de deasupra, sau cum? Valvele le scoti si le masori doar ca sa vezi daca sunt la mm aproape de marimea standard?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...