Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

eu am o honda vfr750 din `92 si nu stiu ce ulei sa pun in furca.

am furca extrem de soft. si astia de pe la serviceuri mi-au spus ca sa imi puna 15w. in carte e recomandat 5w ...

ce fac???

ce ulei puneti voi la furca?? si semeringuri .. de care sa iau?? m agandesc sa fac eu operatia asta.

Ulei 10w, orice mai cunoscut gen Motul, Yacco, Castrol. De la Motorex nu am un feedback pozitiv deci perzonal nu recomand. Ca simeringuri(dimensiuni 41x54x11) fie Ariette fie Allballs. Cu Atena si in special astea mai ieftine gen 35-50 de lei setul(doar alea de ulei) am avut multe experiente neplacute.

Cu manualul in fata o poti face lejer acasa cu cateva scule(imbus 6, chei 12,14, 24 parca la ax si 27 parca capacul tijei cromate). Un aspect foarte important la treaba asta sunt arcurile, sa nu fie obosite, cand le scoti masara-le lungimea, in manual iti da limita minima. Ca scule cauta sa iti faci fie pe strung fie dintr-o teava de ppr o presa de simeringuri inainte sa te apuci. Arata cam asa RACE-TECH-FORK-SEAL-DRIVERS.jpgLa interior ai diametrul tijei cromate(41), la exterior ai diametrul exterior al simeringului(54). La interior jos trebuie sa ii lasi pe o bucata cam de 2-3mm un diametru mai mare gem 45-46 ca sa nu atingi buza simeringului. Poti sa o faci si dintr-o bucata ca o bucsa, nu neaparat din 2 cum e in poza. Dupa ce ai presat o scoti pe sus, la furcile usd e problema cu scosul dupa.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De la Motorex nu am un feedback pozitiv deci perzonal nu recomand.

 

Cu Atena si in special astea mai ieftine gen 35-50 de lei setul(doar alea de ulei) am avut multe experiente neplacute.

 

Ca scule cauta sa iti faci fie pe strung fie dintr-o teava de ppr o presa de simeringuri inainte sa te apuci.

 

Deci eu mi-am luat ulei Motorex si garnituri Atena :) ... oi vedea ce o sa iasa. M-am documentat destul de mult si nu prea am auzit lucruri bune despre Allballs.

 

Evident cea mai buna solutie e uleiul recomandat de Honda si garnituri OEM.

 

Pentru a presa bucsele la loc poti folosi doua tuburi PVC si doua coliere ... functioneaza 100% si te costa pana in 5 lei.

 

sml_gallery_21922_6825_99061.jpg

 

Un tutorial foarte bun e asta ...

 

Eu acum astept sa imi vina paharele de la vopsit, eventual o sa revin atunci cu niste poze.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu mi-am luat ulei Motorex si garnituri Atena :) ... oi vedea ce o sa iasa. M-am documentat destul de mult si nu prea am auzit lucruri bune despre Allballs.

 

Evident cea mai buna solutie e uleiul recomandat de Honda si garnituri OEM.

 

Pentru a presa bucsele la loc poti folosi doua tuburi PVC si doua coliere ... functioneaza 100% si te costa pana in 5 lei.

 

sml_gallery_21922_6825_99061.jpg

 

Un tutorial foarte bun e asta ...

 

Eu acum astept sa imi vina paharele de la vopsit, eventual o sa revin atunci cu niste poze.

 

Bafta.

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

 

Ce-i drept nu stiu ce varianta am luat ca inca nu mi-au ajuns, stiu doar ca le-am luat mai scump decat Allballs ... macar sezonul asta sa ma tina si le-oi schimba la anu daca or face figuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu nevoie de o oglinda stanga imprumut sau sa cumpar, un idiot cu un scuter de pizza hut mi-a dato jos pe trotuar...pana o rezolv cu asigurarea vreau sa plec pe 1mai in vama...sa comand pe net cred ca nu am timp...daca stiti ceva va rog sa imi spuneti...multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce atena ca au 2 variante, ieftine la 35-40 de lei si mai scumpe la 70-80 de lei(am specificat mai sus legat de pret).

Ca ulei ... am avut si l-am scos dupa nici un an foarte muradar si cu foarte multe depuneri + ca nu se comporta foarte bine furca.

Am am avut Athena la 80 de lei , au tinut 2 luni :-( , sunt bune dar au rata mare de defecte .... cum ai norocu ! :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu nevoie de o oglinda stanga imprumut sau sa cumpar, un idiot cu un scuter de pizza hut mi-a dato jos pe trotuar...pana o rezolv cu asigurarea vreau sa plec pe 1mai in vama...sa comand pe net cred ca nu am timp...daca stiti ceva va rog sa imi spuneti...multam

 

Daca-ti faci RCA, nu ai nevoie de oglinda. :)

 

Faci cumva casco?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

 

Nu, chestia cu uleiul e pe bune.Eu am pus indicativ diferit si am observat diferenta la sunetul motorului. In manual e recomandat 10W40, dar in functie de zona climatica ( de la ecuator la polul nord), mai variezi un pic indicativul. Si auzisem ca Honda ar fi reconsiderat recomandarea standard de 10w40 cu 15w50.

In afara de sunetul motorului, nici eu nu am observat alta diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va stresati prea tare cu acel ulei, pe bune. VFR cred ca merge cu orice ulei moto, 10W40 sa fie.

Eu am folosit motorex, motul si repsol. N-am simtit absolut nici o diferenta niciodata. Acum de exemplu am in motor un cocktail asa: 1.8L repsol, 1L valvoline si vreo 400ml de motul. (ramase de la alte schimburi, eu cumpar mereu bidoane de 4 sau 5L)

Toarce ca o bormasina, uleiul e la nivel curat si frumos dupa aproape 1500km. Schimba perfect.

Eu incep sa cred cat mai serios ca unii oameni pur si simplu au gargauni la cap cu uleiurile.

 

Vedeam mai sus pe cineva care zicea ca se duce la service in ungaria (pff), e ingrijorat de nu-s ce ulei sa puna, dar el merge cu 250la ora cu o za gripata la lant. ( pff) Interesante sunt prioritatile unora.

 

Un cocktail la baiatu te rog! :crack: (glumesc :D)

 

Ai si tu partea ta de dreptate, dar n-as dormi noaptea gandindu-ma ca am trei uleiuri diferite in motor. El iti functioneaza ok...dar pana cand? Defectiunea apare o singura data si nu da semne inainte. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cocktail la baiatu te rog! :crack: (glumesc :D)

 

Ai si tu partea ta de dreptate, dar n-as dormi noaptea gandindu-ma ca am trei uleiuri diferite in motor. El iti functioneaza ok...dar pana cand? Defectiunea apare o singura data si nu da semne inainte.

 

Pai ce faci cand vezi ca ai prin garaj ulei de toate neamurile ramas pe ici pe colo prin bidoane? Faci un cocktail si-l bagi un motor, doar n-oi fi nebun sa-l arunci.

Am zis de fiecare data ca mai completez... da' de unde, VFR-ica nu papa nici n gram intre schimburi, nu stiu cum reuseste ca-i dau destula forja. :what:

 

Legat de amestecul de ulei, sa fim seriosi, de cand am citit documentatia standardelor API nu mai am nici o greata in a amesteca uleiuri (nici n-am avut vreodata). E o cerinta de standard ca uleiurile de acelasi grad sa fie miscibile. Nu respecti standardele - nu produci si nu vinzi ulei.

 

Gandeste-te cat ulei ramane in motor (de obicei diferenta apare data in manualul de service - cantitatea de ulei necesara pt a umple un motor dupa reparatie generala e mai mare decat cantitatea necesara la un schimb obisnuit) la fiecare schimb, cand cumperi o motocicleta fara istoric stii ce ulei a avut inainte? Nu.

Pai cam 400ml de ulei raman in motor de la un schimb la altul - e efectiv uleiul uns peste tot prin motor.

 

Dorm foarte linistit, crede-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut ieri testul de compresie la mobra si a reiesit 12 la 3 dintre pistoane si 10 la unul.

poate sa fie o supapa ce nu inchide bine sau pastilele ce comanda supapa.

mesterul mi a cerut 100 de euro manopera si cca 2 saptamani in care mobra sa stea pe dreapta pana ii comanda pastilele.

o alta solutie ce mi a recomandat o altul a fost sa pun Metabond in ulei.

voi ce ma sfatuiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema.

Garnitura de la pompa de ambreiaj este ciupita si-mi curge lichid de frana pe acolo, am stricat putin si vopseaua din cauza asta.

Intrebarea mea ar fi daca as gasi doar acea garnitura de cumparat, pe unde m-am uitat eu am gasit tot kitul de reparatie dar n-am nevoie de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ba da, ai nevoie de tot.

Ceea ce vezi tu garnitura ciupita e cea de la exterior si e garnitura de praf. Aia nu are rol de etansare ci doar de protectie.

Tie iti trebuie o-ringurile (garniturile) de la pistonasul pompei, pe langa alea e singurul loc pe unde poate curge lichidul.

Din pacate n-o sa le gasesti oricum nicaieri separat, asa ca daca vrei sa repari cumpara tot setul de garnituri si schimba-le pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ba da, ai nevoie de tot.

Ceea ce vezi tu garnitura ciupita e cea de la exterior si e garnitura de praf. Aia nu are rol de etansare ci doar de protectie.

Tie iti trebuie o-ringurile (garniturile) de la pistonasul pompei, pe langa alea e singurul loc pe unde poate curge lichidul.

Din pacate n-o sa le gasesti oricum nicaieri separat, asa ca daca vrei sa repari cumpara tot setul de garnituri si schimba-le pe toate.

Am inteles.

Multumesc pt raspuns si lamurire. O sa cumpar tot kitul.

 

Da Gomez acela este. Am inteles ca trebuie sa-l cumpar pe tot. Este complicat de schimbat?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, ca eu l-am cumparat anul trecut de pe DavidSilver, si sta prin casa degeaba :)

asa ca daca vrei ti-l dau tie cu pretul de pe David, fara transport.

 

Cred ca trebuie schimbat si lichiul de frana, am sa ma uit in manual, sa vad ce presupune schimbarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e greu de schimbat. Vad ca setul include si pistonasul si arcul si siguranta pe langa garnituri. Am cautat si eu pe net si toate sunt asa.

Cea care curge la tine e cea in forma de inel, usor conica.

 

Daca ai putina abilitate mecanica si ai mai mesterit chestii la viata ta te descurci.

Trebuie scos lichidul complet din rezervor si din sistem, scoti maneta. Scoti prima garnitura, efectiv o tragi afara - apoi sub ea o sa vezi acea siguranta care tine pistonasul sa nu sara afara. Asta o sa fie dificil, sa scoti acea siguranta pentru ca este ingropata. Iti trebuie un cleste special - e ca un mini-patent cu varfurile ascutite special pt astfel de sigurante, sau daca nu ai de-ala poti folosi 2 surubelnite ascutie - gen de mecanica fina sau pt suruburi ff mici.

Dupa ce scoti siguranta, pistonasul sare afara si-o sa vezi garnitura montata pe el. Schimbi garnitura de pe pistonas, ungi putin cu vaselina apoi pui arcul si pistonasul la loc in ordinea in care erau.

Nu stiu daca pistonasul din set e mai bun decat cel original.. eu unul l-as pastra pe cel original. Si cu arcul la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...