Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mai bine luai SGR ul ala la 4 mil si gata...

si eu pusesem ochi pe el.

ma gandesc ca nu are ce sa se strice mai mult la unul si mai putin la altul

electronica e la fel peste tot in lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine luai SGR ul ala la 4 mil si gata...

si eu pusesem ochi pe el.

ma gandesc ca nu are ce sa se strice mai mult la unul si mai putin la altul

electronica e la fel peste tot in lume.

Am plecat de la faptu ca alte marci nu au probleme asa de des cu ele.

Plus de asta pare ca are elementi de racire mult mai mari.

Vreau sa incerc cu asta ca n-am nimic de pierdut decat 250 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici mie nu mi incarca cand creste turatia

cel mai mult imi incarca in relanti:13,9

peste 700rpm scade si la 13,2

merg asa de vre o 6000 km

 

Cam asa si la mine. Tot din 98' motocicleta, 13,9 relanti si 13,4-13,2 la 5000rpm. Am sa masor de curiozitate iar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite imi pare rau ca nu am facut poze dar modificarea aceasta am facut`o si eu la fostul meu VFR dupa ce am auzit ca i`a picat releul de incarcare la un prieten cu Vtec`ul, eu am pus in spatele releului 2 table de aluminiu lipte, grosimea acestora fiind de 4-5 mm si nu erau mai mari ca dimensiune de marimea releului DAR aceste 2 table in spatele relului erau gaurite...gaura langa gaura cu metric 5 tocmai pentru o aerisire mai buna, gauritul l`am efectuat cu o bormasina industriala de banc, cele 2 placi au fost prinse intre ele cu 2 suruburi metric 5 si toata operatiunea de mai bine de 30 de gauri nu cred ca a durat mai bine de 10 minute, probleme cu releul nu am avut si nu stiu daca asta a fost cauza sau nu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca multora dintre voi va incarca undeva la 13 si mergeti asa de nu stiu cat timp nu inseamna ca "las ca merge", incarca cat sa poti merge ok dar nu incarca suficient. E ciudat cum, desi constient de problema mergi cu ea asa pana crapa ceva de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca geometria partii superioare a furcii este diferita de la generatia 5 ('89-'91) la 6 ('02-'09)? As vrea sa-mi iau un amortizor de ghidon dar am gasit doar pt gen 5. Oare s-o potrivi si la 6?

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca geometria partii superioare a furcii este diferita de la generatia 5 ('89-'91) la 6 ('02-'09)? As vrea sa-mi iau un amortizor de ghidon dar am gasit doar pt gen 5. Oare s-o potrivi si la 6?

Merci!

 

Ai nevoie de asa ceva pe motocicleta? De fel nu se pun pe motoare SS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de trebuit sigur nu ii trebuie dar la cate are pe mobra ar fi pacat sa nu mai puna cate ceva :), stiu cum e ....a fost si la mine o vreme cand aruncam cu banii pe acceorii chiar daca nu le foloseam....dar vb aia sa fie acolo...totul tine pana la urma de pasinune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor nu va doresc sa va treziti la 130 km/h cu ghidonul vobland ca draku. Eu am avut noroc c-am fost pe atostrada si aproape lipsa trafic (un TIR de-l depasisem m-a vazut tremurand si a incetinit sa-mi lase spatiu de manevra). Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca eram pe un drum national/european cu trafic in jurul meu. Eu, Stan Patitu' zic ca-mi este util si drept urmare caut.

smok3 - stii tu ce stii si stii bine :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa raspund pe jumatate - o gramada de timp (pt ca am) si bani dar asta-i problema/viciul mea/meu. Probabil nu cu f. mult peste cat cheltuie unii pe tigari si/sau bautura, baruri/cluburi etc (din cunostiintele mele cel putin). Cum am spus bibilitul si bagatul banilor in bicla sunt problema mea.

Ce nu inteleg este faptul c-am pus o intrebare adresata potentialilor cunoscatori si m-am trezit cu "critici" - WTF?!?! Banuiesc ca va trebui sa caut raspuns pe forum strain ... :scratch:

La peste suta la ora normal ca tineam amandoua mainile pe ghidon. Problema o fost c-a pierdut cauciucul fata presiunea aproape instantaneu - a cedat valva de aer la baza ... s-o ia draku - acu vreau sa-mi pun una din aluminiu asa cum am pe spate.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu un acumulator in stare buna si farul pornit tot ce ii intre 13,6 V si 14,5 V la 5000 rpm e bun. Sub 13,6 V e semn ca ceva nu e in regula. Primul lucru care face probleme e mufa de la releul regulator care se topeste din cauza contactelor imperfecte. Firele se ard si devin rigide si casante, pana cand se rupe unul sau chiar doua. Sunt trei fire care vin de la stator, iar daca unul din ele e scos din circuit deja incarcarea cade la jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca va trebui sa caut raspuns pe forum strain ... :scratch:

 

Nu omu, nu ti-a adus nimeni critici! :D

Eu doar eram curios daca este nevoie pe VFR de amortizor pentru ghidon pentru ca stiu ca de obicei se pun pe motoare ss. Din ce zici tu, problema a aparut inevitabil din cauza presiunii ce a scazut brusc, dar in rest sunt sigur ca nu intra in voblaj.

De altfel, chiar sunt curios cati dintre dintre voi, cei mai "veterani" intre ale VFR-ului, ati avut probleme cu voblajul? Eu il am de putin timp si na...nici nu-mi doresc ce-i drept!

 

Chiar nu trebuie sa te superi. Nu cred ca are nimeni nimic cu tine :D

 

Hmmmm...VFR-istii! Ne adunam si noi intr-un grupulet sa mergem pe 20 aprilie aici? https://www.facebook.com/events/273301136134189/?ref=notif&notif_t=plan_user_joined

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, nu vad de ce te-ai ofticat, cumparati ce lucruri vrei tu, imi retrag cuvintele!

 

Ce event e acolo, ca nu ma duce linkul nicaieri ?



Io v-am zis mai cu cateva post-uri in urma, sa facem o iesire aici-işa, mai in primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa raspund pe jumatate - o gramada de timp (pt ca am) si bani dar asta-i problema/viciul mea/meu. Probabil nu cu f. mult peste cat cheltuie unii pe tigari si/sau bautura, baruri/cluburi etc (din cunostiintele mele cel putin). Cum am spus bibilitul si bagatul banilor in bicla sunt problema mea.

Ce nu inteleg este faptul c-am pus o intrebare adresata potentialilor cunoscatori si m-am trezit cu "critici" - WTF?!?! Banuiesc ca va trebui sa caut raspuns pe forum strain ... :scratch:

La peste suta la ora normal ca tineam amandoua mainile pe ghidon. Problema o fost c-a pierdut cauciucul fata presiunea aproape instantaneu - a cedat valva de aer la baza ... s-o ia draku - acu vreau sa-mi pun una din aluminiu asa cum am pe spate.

Salutare.Inca port cu succes manetele albastre de la tine,iar placutele nu le am pus inca.

Tin sa ti multumesc si pentru manual,ca nu am apucat inca,si mi a fost tare util.

Nu te du pe alte forumuri,chiar daca si eu am fost tentat la un moment dat sa o fac caci pe aici nu si prea tuneaza nimeni mobrele -cel putin nu ca aia de la BMW de unde am venit- ca sunt unii care iti urmaresc cu interes evolutiile si te admira in secret ca vrei tot ce e mai bun pt motoreta ta,ca pana la urma te reprezinta.Nu degeaba e vb aia "cum e turcul si pistolul"

Eu ma minunez cand vad niste ragalii de mobre pe strada fara toba si neingrijite si ma intreb de nu le e rusine sa mearga cu ele asa .

De unde pot lua si eu valva din asta de aluminiu,ca e trebuincioasa si amortizor de ghidon.

Nu facem o iesire la inceputul lui Aprilie?Unde vrei tu,numai sa mergem.

Ma gandesc ca sa faci un traseu mai lung nu trebuie sa astepti vre o intalnire anuala sau mai stiu eu ce eveniment.

Te urci pe ea si ai placat.Mai ales ca dupa atata amar de vreme-adica iarna-sa u strans atatea emotii neconsumate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca geometria partii superioare a furcii este diferita de la generatia 5 ('89-'91) la 6 ('02-'09)? As vrea sa-mi iau un amortizor de ghidon dar am gasit doar pt gen 5. Oare s-o potrivi si la 6?

Merci!

Chiar daca ar fi nu cred ca e ceva major, eu zic sa "go for it"

 

Nu omu, nu ti-a adus nimeni critici! :D

Eu doar eram curios daca este nevoie pe VFR de amortizor pentru ghidon pentru ca stiu ca de obicei se pun pe motoare ss. Din ce zici tu, problema a aparut inevitabil din cauza presiunii ce a scazut brusc, dar in rest sunt sigur ca nu intra in voblaj.

De altfel, chiar sunt curios cati dintre dintre voi, cei mai "veterani" intre ale VFR-ului, ati avut probleme cu voblajul? Eu il am de putin timp si na...nici nu-mi doresc ce-i drept!

 

Chiar nu trebuie sa te superi. Nu cred ca are nimeni nimic cu tine :D

 

Hmmmm...VFR-istii! Ne adunam si noi intr-un grupulet sa mergem pe 20 aprilie aici? https://www.facebook.com/events/273301136134189/?ref=notif&notif_t=plan_user_joined

 

 

Eu unul am avut problema asta, la iesirea dintr-o curba am accelerat destul de tare si drumul era valurit pe o porntiune, mi-a intrat instant in volbaj. Luat mana din gaz, nu a vrut sa dispara, bagat mana in gaz mai tare pana am trecut de portiune apoi am lasat-o usor ... Am patit asta si pe drum drept dar tot valurit, acum eram si cu pasager si era sa ma vars bine, desi eu nu m-am panicat pasagerul da, nu mai zic ca motorul se comporta altfel cu/fara pasager. Daca mi-as permite/as avea bani nu as spune nu unui amortizor de ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema urgenta....

 

am pierdut cap ghidon dreapata,am cumparat unele universale dar nu se potrivesc suruburile cu gaurile ghidonului si cand am pus alte suruburi stau mult in afara,pt k in interiorul ghidonului are o chestie metalica semicerc.

 

se scoate ceva din ghidon? sau cum se monteaza?

 

astept rezolvare...

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema urgenta....

 

am pierdut cap ghidon dreapata,am cumparat unele universale dar nu se potrivesc suruburile cu gaurile ghidonului si cand am pus alte suruburi stau mult in afara,pt k in interiorul ghidonului are o chestie metalica semicerc.

 

se scoate ceva din ghidon? sau cum se monteaza?

 

astept rezolvare...

 

multumesc!

Se poate scoate aia din ghidon dar nu ti-as recomanda sa o scoti si sa o modifici, exista o bucsa de adaptare in mod normal, chestia aia semicerc e ca sa nu ti se invarta capatul pe suportul de prindere si sa il poti strange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am incercat sa reglez suspensia la motor, cu ajutor ca singur nu poti, cu metoda masurarii lungimii comprimarii telescoapelor si a amortizorului spate, luand in considerare diferenta dintre valorile masuratorilor - fara pilot, cu pilot. Am citit pe net ca pentru strada ar trebui ca diferenta sa fie 30 mm. Initial am avut 50 mm spate, si 15 mm fata. Dupa ajustari, am ajuns la 35 spate si ~25 fata. Mai bine nu s-au putut. O sa mai incerc zilele astea ca ajutorul era cam grabit...cu toate ca n-am testat-o inca,

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti folosi universale daca scoti intregul ansamblu din ghidon/greutatea. Pt asta tr sa dai mansonul jos si e un p.i.t.a.

Cred c-aveam eu pe undeva capetele vechi/orig de ghidon. Daca ai rabdare ma uit maine sa vad pe unde/daca le mai am.

 

zis_ungureanu: Ma bucur ca ti-a folosit manualul si ca esti multumit si de manere (bine ca mi-ai amintit sa dau anunt ca mai am unele foldabile si ajustabile-n lungime de scapatat cu tot sau fara pome de frana/ambreiaj).

Valva de aluminiu drepte sau in unghi poti gasi de ex aici: http://www.moto-gear.ro/valva-aluminiu-10mm-sil-produs-135120.html

Banuiesc ca se mai gassc si in alta parte - unii le dau in pareche de 4 buc pt auto. u astept insa SMAEB-ul, poate voi gasi p'acolo la pret asemanator fara sa mai platesc curieratul.

Voi face o iesire cu ocazia SMAEB-ului sa-mi iau una alta (geaca si pantaloni de piele in principiu ptca aia veche mi-am gasit-o agatata/rupta cand m-am intors acasa) si, daca esti de acord, facem si o iesire/tura de cateva ore pe unde crezi ca-i mai pitoresc. Eu oricum voi beneficia de ocazie sa zburd toata ziua pt ca altfel fie sunt ocupat cu cursuri IMO (job speciffic), constructia casei sau companie familiei (mai ales ca-s proaspat ajuns acasa si mai dureaza ceva vreme pana s-o plictisi sotia de mine :crack: ).

Tinem legatura si toate bune! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am incercat sa reglez suspensia la motor, cu ajutor ca singur nu poti, cu metoda masurarii lungimii comprimarii telescoapelor si a amortizorului spate, luand in considerare diferenta dintre valorile masuratorilor - fara pilot, cu pilot. Am citit pe net ca pentru strada ar trebui ca diferenta sa fie 30 mm. Initial am avut 50 mm spate, si 15 mm fata. Dupa ajustari, am ajuns la 35 spate si ~25 fata. Mai bine nu s-au putut. O sa mai incerc zilele astea ca ajutorul era cam grabit...cu toate ca n-am testat-o inca,

Asteapta sa vina caldura, acum uleiul din furca cat si cel din amortizorul spate sunt mai vascoase. Oricum la vfr, stock e cam de (cuvant urat) sistemul, cel putin pe fata.

 

pai da ThunderByte am luat capte de ghidon si au o bucsa(care e cilindrica si nu semi), dar iese in exterior mult si nu se potriveste la filet

 

ce zici?cum rezolv pb?

Incearca sa faci semiluna pereche cat sa se blocheze una pe alta piesele. nu e f greu, cred ca o poti face cu o pila sau cu un fai/flex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...