Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Codita de ce e?



k...baieti...ms pt sfaturile utile,dar mai exista o intrebare....

cine isi porneste motoreta pe timp de iarna din 2 in 2 saptamani(cum zice la carte,cik pt a mai plimba uleiul prin motor)?-un aspect omis sau......?

 

Nu porni nimic, nu scrie asa ceva in nici o carte, e o mare prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codita de ce e?

 

 

Nu porni nimic, nu scrie asa ceva in nici o carte, e o mare prostie.

 

CBR 929, cadrul de codita e facut de la 0 sa se potriveasca pe sasiu dar sa prinda si carena in punctele de prindere, unghiul coditei e un pic mai mare la mine si sta un pic mai ridicata decat 929(pus una langa alta :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, datorita multitudinii de butoiase, fire, cabluri si a plasticelor concepute sa acopere/protejeze si sa dea bine impreuna , vfr-ul e o mobra relativ greu de modificat. Imi mentin parerea, arata ca o mobra facuta la repezeala, din bucati. Ma bucur totusi ca proprietarul are decenta sa nu comenteze acid "creatiile" altora :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca un stunt bike, facut doar pentru a fi "rupt". Lipseste partea aia "artistica", parte de care se plangea posesorul vizavi de mobra altui coleg de forum. Naked e usor sa faci o mobra, mai greu e sa o faci in asa fel incat sa arate bine.

 

Apropo, ca o gluma, am avut 2 Vfr-uri si amandoua au prezentat 0 probleme. Cred ca mobra de mai sus nu vrea sa mearga corect din cauza ca e suparata pe felul in care a ajuns sa arate :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, datorita multitudinii de butoiase, fire, cabluri si a plasticelor concepute sa acopere/protejeze si sa dea bine impreuna , vfr-ul e o mobra relativ greu de modificat. Imi mentin parerea, arata ca o mobra facuta la repezeala, din bucati. Ma bucur totusi ca proprietarul are decenta sa nu comenteze acid "creatiile" altora :)

Ce creatie a altora, aia nici rat bike nu poate fi numita, mi se pare pur si simplu bataie de joc, ma indoiesc ca o sa reuseasca el cumva sa lege elementele alea cat sa iasa ceva frumos.

Legat de a mea ... bucati de ce? sigur nu de yamaha virago si platbenzi. In afara de carena coditei de 929 majoritatea pieselor de pe motocicleta mea nu au o provenienta anume, gen far de yamaha, furca de cbr, etc. Cum e usor sa ciopartesti o motocicleta, apropo de ce a facut colegu la sectiunea custom, e usor sa si vorbesti, fara sa stii macar cate ore s-au pierdut ca sa ajunga in stadiul asta si cati bani a implicat modificarea doar pana in punctul asta. Pe langa asta, nu a zis nimeni ca e terminata, asta e unul din motivele pentru care m-am ferit sa pun poze de multe ori sau sa fac un topic dedicat, asta si faptul ca se trezesc unii care, multumiti de mobrele lor stock, fara a tinde vreodata spre ceva mai personalizat care s-ar mula mai bine pe cerintele lor, comenteaza doar asa ... de dragul de a comenta, fiind genu de persoana care de frica(atat la propriu cat si la figurat) spune "Nu frate, decat sa ma bag si sa imi iasa o tiganeala, mai bine o las stock, ca a stiut japonezul ce face". La fel de bine am putea sa discutam de mobra lui Ciprianakos cu sorturi la aripi, fata, spate; beculete in topcase-uri, ghidon normal in loc de semighidoane, etc.

In cap am si eu multe idei iar motocicleta nu e tocmai varianta finala dar timpul si banii necesari pentru a o finaliza dupa cum as vrea eu nu imi permit sa o fac peste noapte. Pana una alta e forum si nu iti poate lua nimeni dreptul la comentarii, fie ele indreptatite sau nu. Oricum prin modificarea motocicletei MELE nu caut sa multumesc pe nimeni inafara de MINE, cum zicea si Adrian legat de far " i-a pus 2 faruri rotunde care mie nu-mi plac deloc, dar asta-i o chestie subiectiva, de gust"

 

P.S. Daca exista un naked cu motorizarea de pe VFR, cum e Hornetul cu motorul de CBR, pe ala mi-l luam si nu mai faceam toata treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

VFR 750F arata ca un GSX 600 F....


@ Thunderbyte: despre cine vorbiti tu si Gixu? ca nu m-am prins (vis a vis de custom streetfighter)?

Apropos de naked, si a mea arata total incompleta, dar ca sa citez un clasic in viata: "nu e gata inca" :) (si nu sunt ironic).

 

Oricum,cred cu tarie ca VFR tau arata mai BINE cu farul rotund :) ORICE AI SPUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR750F din 94-97 nu arata ca nici o motocicleta din vremea ei, vorbiti prostii. E complet diferita.

 

Honda_VFR_750_RC36_II.jpg

 

 

1999GSX600FKatan640.jpg

 

 

:scratch: incredibil ce mult seamana, la secs. :wacko:



Cum arata prima si cum arata o pocitanie fara carene.. care nu-i facuta sa fie fara carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum arata prima...

ca orice touring butucanos din perioada aia.

serios, o spun la modul cel mai sincer :) exact cum sinteti voi sinceri cind spuneti ca facuta naked e naspa. ce-i lipseste in primul rind ca naked (in special la V-uri) e un belly-pan.

coada pe care a pus-o ThunderByte arata infinit mai bine ca cea stock, facuta cu toporul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine ma distreaza ca cei cu motoare nemodificate sar rapid la comparatii, uite aici una misto.

numai sistemul de prindere de la far al aleia din film costa vreo 200 de RON. niste USD-uri+etrieri+roata citeva sute de euro. un bord aftermarket cum are ala e peste 200. revopsire, minicarenele din fata, iar costa.

ce, Monsterul sau SV-urile naked stock arata futere? tot ce le salveaza e cadrul ala Trellis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... La fel de bine am putea sa discutam de mobra lui Ciprianakos cu sorturi la aripi, fata, spate; beculete in topcase-uri, ghidon normal in loc de semighidoane, etc...

Va rog sa-mi lasati sortuletele in pace pt ca-si fac traba. Beculetele le-am pus pt ca am apucaturi de manelist. Ghidonu-i super pt ca nu mai stau in maini plus ca manevreaza mai usor datorita latimii sporite.

Succes si respect celor ce-si aranjeaza dupa plac biclele!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

VFR750F din 94-97 nu arata ca nici o motocicleta din vremea ei, vorbiti prostii. E complet diferita.

 

:scratch: incredibil ce mult seamana, la secs. :wacko:

 

Cum arata prima si cum arata o pocitanie fara carene.. care nu-i facuta sa fie fara carene.

 

 

RC 36 II imi place si mie cum arata, dar tre sa fii miop sau in negare, ca sa nu observi la o prima vedere asemanarea dintre alea 2.

 

In rest, nu vad de ce trebuie sa jignesti mobra lui Thunderbyte si sa o faci pocitanie.

 

 

Cu ce difera asa tare a lui,fata de aia albastra pe care vad ca o lauzi? aaa ca ala a bagat mai multi bani si ca aia e deja terminata?

 

Esteticul la motoare e total SUBIECTIV....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bestiala.

ma gindesc ca alea-s galerii aftermarket, ca mi s-ar parea stupid sa le iei la smirghel, ca sa se faca la fel dupa primul drum. deci iti dai seama cit costa.

plus ca omul a zis ca vrea niste USD-uri eventual. is banii lui, viata lui, gusturile lui.

 

pina la urma urmei, si eu am vrut sa-l modific pe-al meu drastic. timp in care am vrut sa-mi iau si Bandit de 1200, si Z1000 si pina la urma am renuntat la toate ideile. nu mai spun ca am facut si niste modificari estetice care dupa un timp nu mi-au mai placut. da-s greselile mele, razgindirile mele, mai lasa-l in pace pe om.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s, e topic cu tot build-ul, e link langa video. sunt ceramic-coated.

 

adrian, pocitanie e una careia i-ai scos carenele - pe care nu le aveai defapt sau n-ai bani sa le repari - si sa zici ca ti-ai facut mobra naked.

nu ma refeream la motoreta lui thunderbyte, vorbeam in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu-s, e topic cu tot build-ul, e link langa video. sunt ceramic-coated.

 

adrian, pocitanie e una careia i-ai scos carenele - pe care nu le aveai defapt sau n-ai bani sa le repari - si sa zici ca ti-ai facut mobra naked.

nu ma refeream la motoreta lui thunderbyte, vorbeam in general.

 

pai eu de ex mi-am dat jos carenele care nu-s zgariate/rupte/crapate. pentru ca vreau sa o fac naked. Stiu, toti ar fi in dezacord cu mine, si ar zice ca RSV arata mult mai bine asa cum vine de la mama ei, carenata ,dar eu vreau s-o fac naked ! (a mea chiar cam arata a pocitanie acum, cu far de bicicleta).

 

Pocitanie e una cum ai spus tu exact si care pretinzi ca e fighter/naked/cafe-racer doar pt esti constrans sa le dai jos (gen is crapate,rupte,farmate, nu ai cum sa le repari).

 

Daca le dai de buna voie si ai de gand sa o cosmetizezi,sa o modifici,nu cred ca mai e pocitanie..

 

Oricum nu ne putem compara cu ce-i in afara....

 

ma uit la build uri de VFR, VTR, RSV, CBR, TL, tot ce vrei tu.... la ce fac baietii in afara..... Iti curge din gura...

 

E de apreciat cand vezi o mobra veche,chiar si un VFR din 90 si ceva, readus la viata prin modificari si tuning real, cu bani multi investiti, cu un rezultat pe masura...

 

La noi la ce posibilitati sunt, nu prea o sa vezi asa niciodata. Cei cu bani nu au inclinatii din astea si prefera un "gixxer nou, K9, K8, K12 etc...."...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa toate discutiile, am mai aruncat o data un ochi pe topicul VFR-ului albastru de mai sus pe vfr discussion si pe o pagina era mentionata trecerea de la bobinele clasice, mari si greu de relocat la cele mici care vin fix in capul bujiei, ei le zic COP-uri, astfel dispar si eventualele pierderi date de fisa si pipa. E chiar un topic despre asta, m-am cautat, nu am gasit nicaieri vreo mentiune despre un tip anume de bobine care s-ar potrivi, cel mai apropiat ar fi mentionarea folosirii unor bobine de gsxr '03. Chestia asta vroiam sa o fac de multisor, acum ca am o idee despre ce e vorba am sa o fac, m-am uitat pe ebay si am gasit astfel de bobine la 15 euro perechea de 4, pe langa asta trebuie si harness-ul cu mufele bobinelor, dar asta ma indoiesc ca ar costa o avere.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Dupa toate discutiile, am mai aruncat o data un ochi pe topicul VFR-ului albastru de mai sus pe vfr discussion si pe o pagina era mentionata trecerea de la bobinele clasice, mari si greu de relocat la cele mici care vin fix in capul bujiei, ei le zic COP-uri, astfel dispar si eventualele pierderi date de fisa si pipa. E chiar un topic despre asta, m-am cautat, nu am gasit nicaieri vreo mentiune despre un tip anume de bobine care s-ar potrivi, cel mai apropiat ar fi mentionarea folosirii unor bobine de gsxr '03. Chestia asta vroiam sa o fac de multisor, acum ca am o idee despre ce e vorba am sa o fac, m-am uitat pe ebay si am gasit astfel de bobine la 15 euro perechea de 4, pe langa asta trebuie si harness-ul cu mufele bobinelor, dar asta ma indoiesc ca ar costa o avere.

 

asta si pe mine m-ar tenta, la mine sunt expuse bobinele si arata ca dracu, cand e dezbracata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...