Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Motoarele cu plaja de turatie relativ mare nu au rapoartele lungi ci scurte, rapoarte lungi ai sa gasesti la motoare cu mult cuplu si putina turatie, gen shadow. Nu vad pentru ce ti-ar trebui treapta a 6-a mai lunga, poti sa mergi cu a 6-a lejer cu 80 pana la viteza maxima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intr-adevar, asa scrie pe apărătoare (2, 5 fata si 2, 9 spate ) insa la mine cu 2, 9 pe spate tzopaia prea tare si fugea spatele foarte usor.Acum merg cu 2, 5 pe spate di este mult mai bine.Probabil ca depinde si de anvelope .

 

Crede-ma constructorul stie mai bine !!!

Topaiala este de la amortizor reglat prost.

 

LA Viteza MICĂ imi trepida, la franare pe spate . La viteza mare erau discurile :-)

 

La fel le tin si eu , in plus bag in loc de aer Azot (nu isi modifica volumul in functie de temperatua), astfel am presiune constanta indiferent daca merg pe pista sau strada ori e vara sau iarnă.

 

Nu baga azot !!!

Cauciucurile la motocicleta trebuie sa se incalzeasca pentru aderenta buna. Cu azot nu se incalzesc.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baga azot !!!

Cauciucurile la motocicleta trebuie sa se incalzeasca pentru aderenta buna. Cu azot nu se incalzesc.

Cauciucurile se incălzesc de la frecarea cu asfaltul ... azotul din interior la fel nu văd problema :tomato: . Pirelli Angel de noi pana la sârmă , cu azot .... impecabil ca si aderentă și stabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile se incălzesc de la frecarea cu asfaltul ... azotul din interior la fel nu văd problema :tomato: . Pirelli Angel de noi pana la sârmă , cu azot .... impecabil ca si aderentă și stabilitate.

 

 

Se incalzesc mult mai greu.

Nu este recomandat.

Alte pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrea cineva placute frana ptr vfr 800 1998-2005

ferodo 2098p platinum

pret 70 ron setul

nu veneai acum 2 saptamani

 

Se incalzesc mult mai greu.

Nu este recomandat.

Alte pareri?

nu recomand azot dupa o cursa de cheia cu cbr 600 f4i l-am scos instant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut cauciucuri pentru a mea motocicleta pentru urmatorul sezon.

Ma poate indruma cineva?

Ce model, ce marca, de unde, la ce preturi?

De asemenea vreu ulei.

Multumesc anticipat!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sezonul asta am avut michelin pilot road 3, sunt well, okish, cred ca mai tin 1-2 ani cel putin, dar pana ajung sa se incalzeasca te plictisesti.

Fata e destul de ok, nu am avut ocazia sa-mi alunece (asta s-a intamplat cu fostul set de anvelope metzeller roadtek z6), spatele in schimb mi-a aluencat in prostie, bine mergeam si eu ca handicapatul, iar la asfaltul nostru ...

Un plus foarte mare a lor este kilometrajul si mersul pe ploaie (pot sa garantez ca stau bine pe ploaie, m-a prins de cel putin 10 ori ploaia anul asta :D, iar de cateva ori furtuna in tota regula).

 

Probabil de acum incolo am sa ma orintez spre niste anvelope mai sportive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sezonul asta am avut michelin pilot road 3, sunt well, okish, cred ca mai tin 1-2 ani cel putin, dar pana ajung sa se incalzeasca te plictisesti.

Fata e destul de ok, nu am avut ocazia sa-mi alunece (asta s-a intamplat cu fostul set de anvelope metzeller roadtek z6), spatele in schimb mi-a aluencat in prostie, bine mergeam si eu ca handicapatul, iar la asfaltul nostru ...

Un plus foarte mare a lor este kilometrajul si mersul pe ploaie (pot sa garantez ca stau bine pe ploaie, m-a prins de cel putin 10 ori ploaia anul asta :D, iar de cateva ori furtuna in tota regula).

 

Probabil de acum incolo am sa ma orintez spre niste anvelope mai sportive.

La astea ma gandeam si eu.

Nu ma intereseaza cat de greu se incalzesc. Fac numai curse lungi, in afara orasului.

Pleaca spatele pe uscat si pe ploaie nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Am vazut valorile de pe sticker, da' experienta pe drum de multe ori nu corespunde cu ce zice producatorul. Pe masina bag atat cat stiu eu ca face bine, nu cat spune producatorul (de obicei ceva mai putin decat scrie pe sticker).

Atunci de ce-ai mai intrebat daca tu pui cat stii si ignori ce zice producatorul? :huh:

 

Sa te aplaudam ca tu mergi cu 2.5 in loc de 2.9?

Eu merg cu 2.9 si nu-mi topaie nimic.

 

Pleaca spatele pe uscat si pe ploaie nu?

 

Curand o sa intelegi ca discutiile despre: cauciucuri, presiune, uleiuri sunt la fel de utile ca si cele despre: fete, inghetata, pretul rosiilor in piata sau starea meteo. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La astea ma gandeam si eu.

Nu ma intereseaza cat de greu se incalzesc. Fac numai curse lungi, in afara orasului.

Pleaca spatele pe uscat si pe ploaie nu?

Robert a specificat ca mergea ca handicapatul, chestii de genul asta patesc si eu, indiferent de cauciuc daca trag de motor, mai ales cu cauciucul rece pleaca spatele instant, chiar am dezvolta o placere pentru asta ... plecat cu scartzait de la semafor, "drift-uri", etc :D

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?

Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?

Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

De cat timp am motorul am schimbat cateva cauciucuri, vreo 3-4 parca, recunosc toate sh dar cu dot ok, cu toate pleca spatele, la unele mai greu dar tot pleca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?

Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

 

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

 

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

Michelin Pilot Power sau Pilot Road este o gluma in comparatie cu exemplele de mai sus.

 

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

 

Michelin Pilot Power sau Pilot Road este o gluma in comparatie cu exemplele de mai sus.

 

Aveti grija cu presiunea in pneuri,nu are importanta ce spune producatorul. trebuie sa iei in considerare calitatea drumului care-l ai de parcurs,temperatura si stilul de condus. Chestia cu 2.9(ca asa scrie in carte e apa de ploaie).Aaaaaa! Mare atentie la DOT. Deseori dot-ul face diferenta intre viata si moarte (13metri frana blocata-dubla fractura de bazin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

Ai dreptate, pe forum nu derapeaza:)))) Esti haios rau !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

 

Michelin Pilot Power sau Pilot Road este o gluma in comparatie cu exemplele de mai sus.

 

 

Aveti grija cu presiunea in pneuri,nu are importanta ce spune producatorul. trebuie sa iei in considerare calitatea drumului care-l ai de parcurs,temperatura si stilul de condus. Chestia cu 2.9(ca asa scrie in carte e apa de ploaie).Aaaaaa! Mare atentie la DOT. Deseori dot-ul face diferenta intre viata si moarte (13metri frana blocata-dubla fractura de bazin)

 

Eu stiu ca:

- DOT-ul cauciucului nu trebuie sa fie mai vechi de 2 ani;

- presiunea este cea data de producator;

- maxim 10000 km cu un cauciuc.

Eu asa functionez.

Ma gandeam la Metzeler.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele cu plaja de turatie relativ mare nu au rapoartele lungi ci scurte, rapoarte lungi ai sa gasesti la motoare cu mult cuplu si putina turatie, gen shadow. Nu vad pentru ce ti-ar trebui treapta a 6-a mai lunga, poti sa mergi cu a 6-a lejer cu 80 pana la viteza maxima .

pt senzatia de wow => rapoarte scurte deci acceleratie de sportiva .

 

3 motive , unu fiindca are de unde si cuplu/putere excedentara tot timpul la orice turatie peste 3500 , am avut ntv650 , greutatea e doar cu 13kg in + , iar curbele de dyno sunt absolut identice pana la 6400rpm ( cuplu si hp ) .

ntv-u la 4500 avea 100km/h ,asta are la 4700 wtf? => merge supraturata. inclusiv la modele mai noi rapoartele sunt mai lungi .

 

doi pentru o mai mare economie de carburant in trepta a 6-a (depinde si de stilul de mers)

 

si trei...i-am si testat top speed-ul si ajunge imediat in zona de 245+ unde...mai departe nu are cum sa mai urce nu din lipsa de cuplu/putere , ci din lipsa unei alte trepte in sus - ajunge deja pe rosu in limitator.......modelul vfr 750R rc30 nu degeaba avea la foaia spate 40 dinti si fata 16 versus vfr750f 16 fata si 43 spate...rapoarte mai lungi pt top speed fiind model racing.

 

1 dinte in plus la pinionul fatza mi-ar da 6% plus la raportul final. :google:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca:

- DOT-ul cauciucului nu trebuie sa fie mai vechi de 2 ani;

- presiunea este cea data de producator;

- maxim 10000 km cu un cauciuc.

Eu asa functionez.

Ma gandeam la Metzeler.

Este foarte bine cum procedezi dar trebuie luat in consideratie si bugetul. Sunt convins ca foarte putini motociclisti inlocuiesc cauciucurile dupa 10000km. sau dot mai vechi de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt senzatia de wow => rapoarte scurte deci acceleratie de sportiva .

 

3 motive , unu fiindca are de unde si cuplu/putere excedentara tot timpul la orice turatie peste 3500 , am avut ntv650 , greutatea e doar cu 13kg in + , iar curbele de dyno sunt absolut identice pana la 6400rpm ( cuplu si hp ) .

ntv-u la 4500 avea 100km/h ,asta are la 4700 wtf? => merge supraturata. inclusiv la modele mai noi rapoartele sunt mai lungi .

 

doi pentru o mai mare economie de carburant in trepta a 6-a (depinde si de stilul de mers)

 

si trei...i-am si testat top speed-ul si ajunge imediat in zona de 245+ unde...mai departe nu are cum sa mai urce nu din lipsa de cuplu/putere , ci din lipsa unei alte trepte in sus - ajunge deja pe rosu in limitator.......modelul vfr 750R rc30 nu degeaba avea la foaia spate 40 dinti si fata 16 versus vfr750f 16 fata si 43 spate...rapoarte mai lungi pt top speed fiind model racing.

 

1 dinte in plus la pinionul fatza mi-ar da 6% plus la raportul final. :google:

1 - Corect cu o singura precizare, ntv-ul fiind in 2 cilindri, raportat la cilindree are mai mult cuplu, deci poate merge mai subturat la aceeasi viteza.

2 - Depinde de stilul de mers

3 - Cat de des mergi cu 245+ ?

 

In fine nu vreau sa degenereze intr-o cearta sau ceva , nu vad de ce te agiti asa mult pe tema asta. Eu sunt multumit de raportul stock al VFR-ului meu

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...