Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

E simplu de verificat statorul. Se scoate mufa alba in care intra 3 fire galbene ce vin de la stator si cu voltmetrul se masoara 2 cate 2 firele pt fiecare dintre cele 3 faze, curent alternativ!!. Ar trebui sa ai, daca-mi aduc aminte bine, undeva intre 20-30V si 60-70 volti sau chiar mai mult, in functie de turatie. Si sa fie cam la fel pentru fiecare faza. Se mai verifica si rezistenta interna pe fiecare faza, insa nu stiu cat ar trebui sa fie in ohmi. Gasesti pe net stiva de informatii, mai ales pe vfrworld. Spor!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cu motorul oprit nici unul din firele galbene nu trebuie sa dea la masa; cu motorul pornit, intre combinatii de 2 la relanti ar trebui sa ai in jur de 20 de volti la relanti si peste 70 de volti curent alternativ, la 5000 e ture. Valorile pot varia, totusi nu e semn bun daca ai diferenta mai mare de 1-2 volti intre combinatii la relanti si 3-5 volti in turatie, daca ai diferente mari inseamna ca una din bobine e pe duca ... De asemenea verifica si siguranta principala, eventual pune un pic de vaselina siliconaica in ea sa impidici corodarea si automat contactul imperfect. Ti-as sugera sa cositoresti firele alea, mufele pot ceda, nu e ca si cum umbli acolo zi de zi.

Edited by ThunderByte
Link to comment
Share on other sites

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

Link to comment
Share on other sites

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

Ai verificat ce curent de iesire ai cu motorul pornit si mufa decuplata ?

Link to comment
Share on other sites

Seara buna,

 

Am intre 3 si 6 volti si variaza in continuu. Una din ele chiar se duce la zero... cu mufa decuplata.

Rezistenta intre faze este sub 1 ohm spre zero si la fel intre faze si masa. Nu stiu cum dar se pare ca statoru-i topit. Va trebui sa desfac si sa vad ce este inauntru. N-am verificat inca dar mi se cam face sila daca va trebui sa schimb uleiul in proces. Plus ca-mi va trebui si o noua garnitura pentru capac... belea!!!

Link to comment
Share on other sites

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

http://www.electrexworld.co.uk/

 

Asta:

http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/G180.html

Edited by edward_zone
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

» Post actualizat in 26 Nov 2015 11:29

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

» Post actualizat in 26 Nov 2015 11:29

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

nu inteleg de ce te stresezi pentru garnitura aia, iti iei o coala de clingherit si iti faci tu...dureaza 10 minute

daca nu gasesti clingherit, poti face dintr-o coperta de bloc de desen

Link to comment
Share on other sites

AM COMANDAT ACESTE MANERE INCALZITE https://www.louis.de/artikel/heizgriff-set-daytona-fuer-metrische-lenker/10032048?list=1498725&filter_article_number=10032048 PENTRU A LE MONTA PE UN VFR VTEC 2003. MAI ARE CINEVA ASA CEVA? DACA DA MA INTERESEAZA UNE A MONTAT COMUTATORUL. ORICE ALTA INFORMATIE PRIVIND MONTAJUL SI INSTALAREA IMI SUNT DE FOLOS. MULTUMESC ANTICIPAT.

Link to comment
Share on other sites

Din nefericire, pe manerele stock nu prea ai spatiu. Va trebui sa faci un ben de improvizatie sa poti prinde comutatorul. Eu cand le-am luat mi-am luat si ghidon superbike si acolo spatiu-i suficient.

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=746610

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna dimineata,

Anul viitor trebuie sa schimb lantul la moto.

A mai schimbat cineva?

Sfaturi de achizitii?

Magazine?

Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 16 Dec 2015 14:48

nimeni nu a schimbat lantul?

» Post actualizat in 24 Dec 2015 10:04

Am achizitionat lantul.

Are 110 zale.

Este ok?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutari la toata lumea. As vrea ca in 2016 sa intru si eu in grupul detinatorilor de Honda FVR, dar pentru asta as vrea sa testez un motor inainte. Macar sa vad cum stau pe el, daca de mers putin e cam frig. Daca mai e vreunul din voi care inca se da sau care ma poate ajuta, as fii recunoscator :)

Sarbautori fericite!

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata,

Anul viitor trebuie sa schimb lantul la moto.

A mai schimbat cineva?

Sfaturi de achizitii?

Magazine?

Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 16 Dec 2015 14:48

nimeni nu a schimbat lantul?

» Post actualizat in 24 Dec 2015 10:04

Am achizitionat lantul.

Are 110 zale.

Este ok?

da.e ok

https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-vfr-800/rc46a/1054

Link to comment
Share on other sites

Îndrăznesc și eu o întrebare despre VFR 800 VTEC (RC46). O pun aici ca să nu poluez topicurile de vânzare ale oamenilor. Pe scurt: ce e domle cu prețurile la motocicletele astea în România? :)

Întreb pentru că am un prieten care e interesat de model și am sondat piața împreună: prețul mediu este pe la 3000+ euro (mă uit la primii ani de producție: 2002-2004). Nu vi se pare puțin exagerat? O întreb sincer, inocent, fără umbră de îngâmfare sau răutate - și aș dori să primesc răspuns(uri) la fel :)

Da, știu ce înseamnă VFR, știu ce tehnologie are pe ea și că e Honda (i.e.: nici dumnezeu n-o strică), știu că posesorii sunt de obicei oameni serioși care au grijă de mobre și le servisează corespunzător - în general. Dar să ceri peste 3000 euro pentru o motocicletă care are mai mult de 10 ani și în general în jur de 50.000km pe bord (sunt și unele care au mai puțin, dar am dubii serioase legate de kilometrajul lor), în România, mi se pare... mult.

Poate că nu m-aș fi sesizat dacă nu comparam puțin cu prețurile din afară: astea sunt prețuri de Germania mă băieți :) În italia de exemplu, prețul e cu 25-30% mai mic. Ce mă descumpănește este faptul că, din câte observ, nici nu se prea vând. Dar oamenii preferă să țină la preț și să stea cu ele la vânzare luni și chiar ani decât să le dea la un preț mai mic.

Cine mă poate edifica puțin?

Link to comment
Share on other sites

Nu ai nevoie de edificare . Asta e piata libera . Totul tine de cerere si oferta . Daca nu vrei sa iei de aici poti lua din Italia , Germania , Uk , etc ... . Cine te opreste ? Daca erai pe vremea lu' Ceasca te plangeai ca nu poti iesi '' afara ' sa iti cumperi mobre la preturi bune si ai doar oferta asta redusa din Ro . Acum ca poti iesi fara probleme , te plangi de preturile din Ro ... Ce dracu, vrei sa iti vanda cineva mobra , calul , apartamentul sau orice alt lucru la pretul pe care ti-l doresti tu sau care il consideri tu ''normal'' ?

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu, am 3 amici care au luat teapa (nu VFR), pe Italia sunt foarte uzate si prost intretinute.

Am si un amic care nu au avut probleme pe Italia, BMW R1200RT (o bijuterie).

Pretulie sunt cerute dar nu intotdeauna se vand la pretule afisate (se negociaza).

Cele dupa 2006 sunt mai "bune" pentru ca au un update de soft - de aici si pretul (cred).

La cele din strainatate mai este o problema de drum (timp, bani, distanta), inscrierea (RAR), revizie majora (timp, bani).

Nu prea se vand pentru ca cererea e mica - se cer vitezanele.

Cred ca nu se vand prea multe si se cer bani multi pentru ca sunt foarte bune si se comporta excellent si sunt detinute de cei care au o varsta (peste 35 ani) si care tin la bunurile proprii.

Parerea mea!

lol

Edited by edward_zone
Link to comment
Share on other sites

Nu ai nevoie de edificare . Asta e piata libera . Totul tine de cerere si oferta . Daca nu vrei sa iei de aici poti lua din Italia , Germania , Uk , etc ... . Cine te opreste ? Daca erai pe vremea lu' Ceasca te plangeai ca nu poti iesi '' afara ' sa iti cumperi mobre la preturi bune si ai doar oferta asta redusa din Ro . Acum ca poti iesi fara probleme , te plangi de preturile din Ro ... Ce dracu, vrei sa iti vanda cineva mobra , calul , apartamentul sau orice alt lucru la pretul pe care ti-l doresti tu sau care il consideri tu ''normal'' ?

În primul rând, conform descrierii personale, observ că nu ai VFR. Ești fost posesor? Sunt interesat de părerile celor care dețin sau au deținut modelul. Cu tot respectul :)

 

Dar da, evident că se va orienta spre piața din afară, având în vedere că acolo sunt la același preț sau mai ieftine. Și nu e vorba de prețul pe care îl consider eu normal, ci prețul pe care îl face piața, sau mai bine zis cererea și oferta. Nedumerirea mea nu ar exista dacă motocicletele care sunt la vânzare la noi și la care fac referință și-ar găsi cumpărător. Dar având în vedere faptul că stau de mult timp la vânzare, mă face să cred că cererea nu prea corespunde cu oferta :)

 

Din cate stiu eu, am 3 amici care au luat teapa (nu VFR), pe Italia sunt foarte uzate si prost intretinute.

Am si un amic care nu au avut probleme pe Italia, BMW R1200RT (o bijuterie).

Pretulie sunt cerute dar nu intotdeauna se vand la pretule afisate (se negociaza).

Cele dupa 2006 sunt mai "bune" pentru ca au un update de soft - de aici si pretul (cred).

La cele din strainatate mai este o problema de drum (timp, bani, distanta), inscrierea (RAR), revizie majora (timp, bani).

Nu prea se vand pentru ca cererea e mica - se cer vitezanele.

Cred ca nu se vand prea multe si se cer bani multi pentru ca sunt foarte bune si se comporta excellent si sunt detinute de cei care au o varsta (peste 35 ani) si care tin la bunurile proprii.

Parerea mea!

lol

Mulțumesc pentru răspuns.

 

Înțeleg ce spui și-ți dau dreptate: sunt și în Italia destui țepari și vânzători fără scrupule. Însă trebuie să recunoști că per total, calitatea pieței moto de la ei este mai bună decât cea de la noi. Șansele să "ți-o iei" sunt deci mai mici.

 

E adevărat că dacă vrei să cumperi din afară ai o cheltuială în plus, dar tocmai: dacă până și cu această cheltuială suplimentară ajungi la prețul motocicletei luate din România, nu prea văd de ce ți-ai mai lua-o de aici, pentru că... vezi ce am zis mai sus :) Și crede-mă că nu sunt absurd și nu fac o comparație a extremelor, nu vorbesc despre cele mai ieftine RC46 din Italia (sunt unele și la sub 2000 euro acolo), ci de o medie. Iar această medie de preț este mai mică în Italia decât în România. Iar tipologia posesorilor despre care ai vorbit este cam aceeași și la ei.

 

Nu mă îndoiesc de faptul că modelele mai recente sunt mai bune, dar din păcate nu sunt în bugetul lui. Urmărește exclusiv primii ani de fabricație. În acest sens, știi ceva de probleme inerente la primele modele, lucruri care trebuiesc urmărite/verificate?

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Îndrăznesc și eu o întrebare despre VFR 800 VTEC (RC46). O pun aici ca să nu poluez topicurile de vânzare ale oamenilor. Pe scurt: ce e domle cu prețurile la motocicletele astea în România? :)

 

Întreb pentru că am un prieten care e interesat de model și am sondat piața împreună: prețul mediu este pe la 3000+ euro (mă uit la primii ani de producție: 2002-2004). Nu vi se pare puțin exagerat? O întreb sincer, inocent, fără umbră de îngâmfare sau răutate - și aș dori să primesc răspuns(uri) la fel :)

 

Da, știu ce înseamnă VFR, știu ce tehnologie are pe ea și că e Honda (i.e.: nici dumnezeu n-o strică), știu că posesorii sunt de obicei oameni serioși care au grijă de mobre și le servisează corespunzător - în general. Dar să ceri peste 3000 euro pentru o motocicletă care are mai mult de 10 ani și în general în jur de 50.000km pe bord (sunt și unele care au mai puțin, dar am dubii serioase legate de kilometrajul lor), în România, mi se pare... mult.

 

Poate că nu m-aș fi sesizat dacă nu comparam puțin cu prețurile din afară: astea sunt prețuri de Germania mă băieți :) În italia de exemplu, prețul e cu 25-30% mai mic. Ce mă descumpănește este faptul că, din câte observ, nici nu se prea vând. Dar oamenii preferă să țină la preț și să stea cu ele la vânzare luni și chiar ani decât să le dea la un preț mai mic.

 

Cine mă poate edifica puțin?

 

 

De ce pe o Africana din 88 se cere 2000 euro?

Raspunsul e acelasi si in cazul acestui model, defapt sunt mai multe variabile, deja precizate de o parte din voi.

 

1. E V4.

2. E fiabila

3. E Vtec

4. Cine cauta VFR stie ce vrea, deci e dispus sa plateasca.

5. Sistem de franare peste competitie.

6. Cerere si oferta.

 

Cine a experimentat V4 nu prea ar trece pe alta motorizare...de aici si pretul mare la vanzare.

 

hope it helps

 

P.S unele modele isi pastreaza valoare mai bine in timp decat altele.

Link to comment
Share on other sites

De ce pe o Africana din 88 se cere 2000 euro?

Raspunsul e acelasi si in cazul acestui model, defapt sunt mai multe variabile, deja precizate de o parte din voi. (...)

 

Mulțam și ție pentru detalii și argumente, cu care sunt familiar total de acord. Dar nu cred că ai înțeles întrebarea :)

 

Nu mă întreb de ce e scump VFR-ul ca model în general, ci de ce este mai scump la noi decât în Italia, de exemplu. Genul de preț care se cere pe un asemenea model la noi este comparabil cu prețurile din Germania. Știu că motocicleta, atât cea din Germania cât și cea din România sunt la fel, dar ce viață a dus veferică în DE și ce viață a dus el în RO? Nu intru în detalii, sunt sigur că înțelegi ce vreau să spun :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cerere si oferta, la noi sunt putini posesori de VFR-uri.

N-am stat sa analizez situatia, dar da, am sesizat si eu preturi mai mari la modelele mai rar intalinite.

 

Un R6, o honda shadow, un TDM le gasesti des, de aici proabil si pretul mai scazut.

Iarasi inca un argument, unele modele mai vechi sunt mai reusite decat modelele noi.

 

Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok.

Link to comment
Share on other sites

(...)

Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok.

 

Ai dreptate, acela nu-i rău. Dar când văd un VFR din 2005 cu 30 și ceva de mii km, proaspăt revizionat și cu garanție 1 an la 2800 euro la macaronari...

 

Nu este accesorizat, și știu că garanția se pierde la export (deși asta înseamnă implicit și o mică reducere din preț), dar așa, indicativ :)

 

În fine. E just că fiecare om își vinde fierul cu cât vrea. Poate VFR-urile cu preț adevărat competitiv se vând foarte repede. Sau informal.

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

Mulțam și ție pentru detalii și argumente, cu care sunt familiar total de acord. Dar nu cred că ai înțeles întrebarea :)

 

Nu mă întreb de ce e scump VFR-ul ca model în general, ci de ce este mai scump la noi decât în Italia, de exemplu. Genul de preț care se cere pe un asemenea model la noi este comparabil cu prețurile din Germania. Știu că motocicleta, atât cea din Germania cât și cea din România sunt la fel, dar ce viață a dus veferică în DE și ce viață a dus el în RO? Nu intru în detalii, sunt sigur că înțelegi ce vreau să spun :)

 

Diferente preturi Italia - Romania:

 

Italia:

 

- cerere mica, oferta mare;

- motoare neglijate;

- forjate pe circuit (se gasesc la tot pasul si sunt foarte ieftine);

- distanta pana la Romania;

- multidudinea de service-uri (concurenta).

 

Romania:

 

- cerere mare?, oferta foarte mica!;

- motoare intretinute;

- mers batraneste (touring-cazul meu);

- se pot vizita relativ usor;

- intretinere mai scumpa (service);

- oameni mai putini pregatiti! (sercice);

- in Romania VFR-urile sunt mai bine echipate.

 

Bineanteles ca eu sunt posesor de VFR si sunt subiectiv!

Edited by edward_zone
Link to comment
Share on other sites

Cred că ai dreptate :)

Deși nu sunt de acord cu forjate pe circuit (VFR pe circuit?) și motoare neglijate (tipologia posesorilor de VFR cred că este aceeași ca la noi), per total cred că pe acolo e explicația: piața, implicit oferta mai mare și concurența.

Totuși, nu pot decât să deplor situația, mutual dezavantajoasă pentru cumpărători și vânzători: primii se vor orienta în principiu spre piația din afară, iar cei din urmă vor sta în consecință mult mai mult cu motocicletele la vânzare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...