S3RJ Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 La 19? Vin, dar cred ca nu cu VFR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 19:00 e ok, desi sigur intarzii 20min, acu plec la " shoping" arghhh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 stiti cumva daca releul de cbr f2-f3 se potriveste si la vfr 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 stiti cumva daca releul de cbr f2-f3 se potriveste si la vfr 750? ce mufa ai la releu? (cate fire mai exact) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 cum a decurs intalnirea ??? ....asa sa ne faceti in ciuda...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 cum a decurs intalnirea ??? ....asa sa ne faceti in ciuda...... care intalnire? 3in1 (@memyselfandI) a fost la shopping, iar eu am jucat vreo 10 minute solitaire pe telefon dupa care m-am carat acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 ce mufa ai la releu? (cate fire mai exact) fizic se potrivesc, pentru ca am vazut ca are 5 fire exact ca la f2-f3-f4, mai ales ca eu i-am rupt mufa care intra in releu si i-am pus alti papuci, pentru ca era topita din cauza la fostu' releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 fizic se potrivesc, pentru ca am vazut ca are 5 fire exact ca la f2-f3-f4, mai ales ca eu i-am rupt mufa care intra in releu si i-am pus alti papuci, pentru ca era topita din cauza la fostu' releu. Din cate stiu eu, se potrivesc ca si "valori". Cum spunea mai devreme cineva, recomandarea e sa iei un aftermarket care are aripioare de racire. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie. ..reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto. Editat Octombrie 11, 2009 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie...reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto. Se intareste si tensioneaza si suspensia fata, cobori fata cu cativa cm si....vei avea un tramvai pe sine, o tinuta impecabila , freci cu scarita pe jos iar motorul e de o stabilitate incredibila pe viraj @ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) Se intareste si tensioneaza si suspensia fata, cobori fata cu cativa cm si....vei avea un tramvai pe sine, o tinuta impecabila , freci cu scarita pe jos iar motorul e de o stabilitate incredibila pe viraj @ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. io nu cobor ftza nici mort..pana mea,d-aia dai cu scaritele pe jos la greu. as intari putin arcurile furcii,dar nu fac fatza amortizoarele. d-aia ziceam...ce am facut e compromisul ideal pt mine. Editat Octombrie 11, 2009 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 care erai bre ieri spre deva pe la pranz ? ( vfr vinisiu) bafta ! ps: serj, am terminat sopingu la 9 iertare, dau o bere data aviatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie...reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto. Setarile astea le faci in functie de "pilotul" motocicletei. Nu cred ca se potrivesc la mine de exemplu (adica la 30 kg in plus). Eu inca nu am incercat sa ma joc cu suspensiile. @stefanbh: ti-ai schimbat parbrizul? @3in1: nici o problema, accept berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baspri Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salut! De indata ce reusesc sa-mi vand actuala motocicleta, sunt (sper) viitorul posesor al unui VFR 800 VTEC, modelul 2002-2006. Tot cautand informatii despre ea, am aflat ca a fost facut un recall pentru acest model, pentru schimbarea instalatiei electrice. Iata: http://www.internetautoguide.com/motorcycl...r800/27918.html Deasemeni, am gasit si informatii referitoare la posibilitatea de a-ti rezolva singur aceasta problema (de fapt sunt 2 probleme): http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...%20amp&st=0 http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...c=34762&hl= Stiti ceva despre asta? Multumesc! Mesaj completat si al 3-lea "fix": http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=34394 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 (editat) Salutare. Ma bag si eu in vorba... Am pus ochii pe motoarele astea de la Honda. Acu' 4 ani am vrut sa iau un VF750C din '84, dar se vandu pana am apucat sa ajung acolo si am ajuns la altceva. Acum, ca am ramas iar fara motocicleta, si e greu, am cautat sa iau o alta, un V4 tot de la Honda. Imi plac VF750C si VF750S (RC45) dar si VF1100C si VF1100S (RC65). Modelele sunt vechi, anii '82-'86, dar numai la astea m-am gandit. Imi place design-ul lor si transmisia cardanica si nu dispun de prea multi bani. Daca sunteti printre voi fosti detinatori sau cunoasteti detinatori, as fi incantat sa aflu mai multe detalii despre ele, fiabilitatea lor, consum, etc. Multumesc si sper sa nu fi fost prea tare off-topic. Editat Octombrie 13, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 @baspri: s-a discutat putin mai in spate (cateva pagini in urma), au fost chiar doi oameni care s-au plans de problema. La mine nu s-a intamplat nimic si arata bine instalatia (e o mufa albastra la care se poate depista oarecum inceperea defectiunii). VTEC-urile mai au un recall legat de ceva probleme la frana spate (pierderi de lichid parca). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Salut! De indata ce reusesc sa-mi vand actuala motocicleta, sunt (sper) viitorul posesor al unui VFR 800 VTEC, modelul 2002-2006. Tot cautand informatii despre ea, am aflat ca a fost facut un recall pentru acest model, pentru schimbarea instalatiei electrice. Iata: http://www.internetautoguide.com/motorcycl...r800/27918.html Deasemeni, am gasit si informatii referitoare la posibilitatea de a-ti rezolva singur aceasta problema (de fapt sunt 2 probleme): http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...%20amp&st=0 http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...c=34762&hl= Stiti ceva despre asta? Multumesc! Mesaj completat si al 3-lea "fix": http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=34394 am avut problema electrica si am remediat-o schimband doar mufa problema cu una nou. de atunci nexam problem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baspri Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Va multumesc pentru raspunsuri. @memyselfandI - in link-urile puse de mine, spuneau baietii ca inlocuirea mufei e doar o rezolvare temporara. Ti se poate intampla din nou, deoarece firul ala verde (de masa) e supraincarcat la un moment dat. Recall-ul din state chiar la asta se referea, si inlocuia intreaga instalatie din fata motocicletei, avand o impamantare refacuta. Solutia discutata pe forum, ar fi sa adaugi o masa suplimentara firelor verzi din mufa albastra, ca aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...&pid=453282 Bafta si voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 (editat) @ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. Ia indrazneste sa ii spui artistului ca nu e unicat numai el stie cat s-a chinuit, saracul, sa imi faca pe plac. Salutari si sa avem timp data viitoare si de un suc.... Editat Octombrie 14, 2009 de alex_gherman_agh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Nu vreau sa fiu offtopic dar poate stie careva ceva... Schimb VFR 800 din 99, in stare foarte buna, cu Fireblade 954 si dau diferenta, in functie de starea respectivei motociclete. Drumuri bune si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 care esti bre' cu modificaciunea asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Ia indrazneste sa ii spui artistului ca nu e unicat numai el stie cat s-a chinuit, saracul, sa imi faca pe plac. Salutari si sa avem timp data viitoare si de un suc.... Da io as fi stat dar Petre(cel cu care eram) avea viziera fumurie si a trebuit sa ne grabim sa nu il prinda noaptea care esti bre' cu modificaciunea asta ? <---Vezi nr inmatriculare, subiect postat in pag 140 Aici /index.php?...357&st=1390 in plus le am vopsit cu vopsea termo rezistenta neagra , pt ca sudura incepea sa rugineasca si acum..... arata si bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Da io as fi stat dar Petre(cel cu care eram) avea viziera fumurie si a trebuit sa ne grabim sa nu il prinda noaptea <---Vezi nr inmatriculare, subiect postat in pag 140 Aici /index.php?...357&st=1390 in plus le am vopsit cu vopsea termo rezistenta neagra , pt ca sudura incepea sa rugineasca si acum..... arata si bine . deci tu erai, satanistuleeee as face si eo' operatiunea de extirparare a organelor, doar ca as prefera sa " aud cum se aude" modificarea. uitandu-ma la nr tau, imi dau seama ca BH-ul e un pic cam departe hmmm... n-ai drum pe la sibiu in weekend ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 deci tu erai, satanistuleeee as face si eo' operatiunea de extirparare a organelor, doar ca as prefera sa " aud cum se aude" modificarea. uitandu-ma la nr tau, imi dau seama ca BH-ul e un pic cam departe hmmm... n-ai drum pe la sibiu in weekend ? bafta ! Poate, in Sibiu oricand cu placere, am fost anul asta la fest. Artmania, seara concerte ziua pe Transfagarasan, a fost un sf de saptamana de vis . dc nu intervine ceva si e vr buna beau o cafea in Sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Poate, in Sibiu oricand cu placere, am fost anul asta la fest. Artmania, seara concerte ziua pe Transfagarasan, a fost un sf de saptamana de vis . dc nu intervine ceva si e vr buna beau o cafea in Sibiu io de vineri seara pana duminica sunt in sebes, la pianu' ! bafta, si poate ne vedem la o cafea ! Mesaj completat am ascultat in wknd tobele " modificacioase" ale lu' dom' stefanbh. suna extrem de placut, un sunet gros de " v8" cum gasesc un pic de timp, imi operez si eu tobele. bafta ! ps: multam stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.