raducu. Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 e posibil sa dai doar valizele in viitorul de maxim 1,5 luni? PS: cumpar urgent valize laterale originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 ebay sau reprezentanta. Nu stiu ce alte sanse ai. Bafta! salut nu recomand reprezentanta nici macar pentru o cafea, sunt de pe alta lume oamenii aia, da nu te intereseaza adaosul comercial si faptul ca termenul de livrare este nedefinit.... poti merge. eu am facut acolo o comanda pentru o anvelopa si din termen de livrare de o sapt am ajuns la doua, pe urma trei, dupa care au incercat sa imi explice ca ar mai dura doua trei saptamani. cauta prin topic si o sa vezi ce dude au mai patit si altii la acest service (zicea cineva ca au vrut oamenii de la marea reprezentanta sa ii regleze carburatoarele la un vfr vtec - super tare). la mine pt oferta anvelopa imi cereau serie sasiu ..... acum 3 ani pentru un releu de incarcare mi-au facut oferta de 5 ori mai mare decat la davidsilverspares. super tare. intreba cineva de anvelopa, eu am gasit pret ok pt ce cautam eu la cauciucuridirect.ro, sau mai e un tip victor care are preturi f bune (gasesti nr cateva pagini mai inapoi) numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Vfr-urile din '95 au radiatorul în lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Doar din 1998 incepand, sunt 2 radiatoare amplasate in laterale. In 1997 si inainte, era unul singur in fata central. Vfr-urile din '95 au radiatorul în lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutare natiune... De putin timp fac si eu parte (cu mandrie as spune) din categoria posesorilor de VFR (am lasat Banditmania in urma ). Am un Vfr din 2000 rosu (cum altfel?). La o prima vedere diferentele fata de fostul meu Bandit de 600 sunt semnificative. Asfalt uscat vfr-istilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Doar din 1998 incepand, sunt 2 radiatoare amplasate in laterale.In 1997 si inainte, era unul singur in fata central. Cele de 800 au două în laterale? Nu era doar unul pe o parte iar pe partea cealaltă vasul de expansiune ? ÎÂşi fac treaba cele din lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 are 3 radiatoare: unul central de ulei doua laterale de "apa",dintre care unul e purtator si de ventilator. daca-si fac treaba? in cel mai rau caz merge ventilatorul intr-una (peste 45 grade afara, mers 2 ore in regim de 1/oprit/1 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutare natiune... De putin timp fac si eu parte (cu mandrie as spune) din categoria posesorilor de VFR (am lasat Banditmania in urma ). Am un Vfr din 2000 rosu (cum altfel?). La o prima vedere diferentele fata de fostul meu Bandit de 600 sunt semnificative. Asfalt uscat vfr-istilor! Bine ai venit ! dar parcă Șpo era visătorul : VFR,VFR ! . i ai luat o înainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Cand formulezi ceva ca o intrebare e una, cand formulezi ceva in stilul "eu parca stiu ca e asa" mai baga o privire inainte si prin manualul ala (ca se gaseste pe toate drumurile internetului). Ce inseamna pentru tine "a-si face treaba"? Da, ambele ofera suprafata de schimb de caldura cu mediul (aerul), deci cred ca-si fac treaba. Parerea mea... Cele de 800 au două în laterale? Nu era doar unul pe o parte iar pe partea cealaltă vasul de expansiune ? ÎÂşi fac treaba cele din lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 cumpar VFR 750, model 94-97, oferte pe mail cu poze si clip video daca se poate. almostcyborg@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 cumpar VFR 750, model 94-97, oferte pe mail cu poze si clip video daca se poate. almostcyborg@yahoo.com d c vrei clip video? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 nu doar sa-l vad, sa-l si aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 pai ce combinatie faci? trebuie sa il vezi...sa il auzi la rece... in fine...tu stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Dat fiind faptul ca mi-am nenorocit motorul actual,ma gandesc cu ce sa-l inlocuiesc in curand....(mult mai curand)... Oscilez doar intre v2/v4... postasem si pe la grupul de SV (fiind interesat de un sV1000s).. Dintre posesorii de VFR as dori sa stiu cum sta VFR (modelul de dupa 99/00) la manevrabilitate (ciclistica) si consum fata de un VTR... Caut copia fidela a VTR ului ,dar cu un consum mai redus... Am vazut recent ca postase cineva cu un VFR negru (model mai nou,de dupa 2003) cum ca ar consuma cam mult si ca se simte lipsa de putere putin.. VTR nu era putere, dar avea acel 'grunt' specific V2 care compensa + ciclistica f buna. Deci VFR urile cum stau cu ...consumul (oras/afara), in functie de model, la ce viteze , in ce regim de mers etc.... Si care-i greutatea (masa) reala a modelelor de dupa 99/'00 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) Am dus-o pe Nera la Honda Inter Motorcycle sa-i puna in diagnostic la tzacanitul ala de la motor. Pana la urma se pare ca nu sunt pastilele de vina, ci distributia de pe cilindrii fatza. Mi-au spus ca piesele (patina , intinzator, lant, garnituri ) costa 1600Ron , asa ca am ales pentru inceput sa schimb doar intinzatorul (aprox 500). Ce se poate intampla daca merg cu ea asa ? (in cazul nefericit in care acel intinzator nu rezolva definitiv problema) @user de forum - eu am un VFR 2003 si consuma 5-6% in conditii de mers legal si 7-10% daca ma "dau" la ea sau merg indeosebi prin oras. Totusi as adauga un avantaj: rezervorul are 22Litri Inainte de VFR ma batea gandul la SV1000S, insa avea atat de mult cuplu inca mi se parea greu de dozat in oras , nu am reusit sa ma imprietenesc cu SV-ul in cei 5km cat l-am calarit. Editat Aprilie 17, 2010 de tuningboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 buna seara. stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. multumesc anticipat! Mesaj completat buna seara. stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. multumesc anticipat! dl luigi (/index.php?showuser=2911) mi-a zis ca sunt tip H7. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Care esti mah ala cu V-Tech-ul din Arad, de te arata astia la stiri ?... auzi ?! 232km/h ... cine a mai vazut asa ceva ? Alooo mai nu exagera 215 km/h ! a avut băiatul http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/cu-...-e-de-vina.html Motorul prea puternic !))) ?i eu am fost ieri in jud Arad pe 79A , am testat sa vad cat merge dar mai mult de 230 nu vrea :love: , de cand am schimbat kitul de lan? de?i pinionul spate e de 43 din?i , o fi ala pe fata mai mare ca cel standard Ps am fost f atent la radare ?i viteza atinsă s produs întrun loc unde siguran?a mea ?i a celorlal?i nu a fost pusă in pericol Editat Aprilie 19, 2010 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 buna seara. stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. multumesc anticipat! Mesaj completat dl luigi (/index.php?showuser=2911) mi-a zis ca sunt tip H7. multumesc! Becurile sunt H7. In alta ordine de idei, dupa o saptamana de "rataciri" , timp in care eram gata gata sa parasesc tabara VFR-istilor si sa ma indrept spre cea a GS-istilor (BMW), am hotatrat sa raman tot la VFR, mai nou putin. Care este: Am trecut si eu..de aseara..pe v-tech.. Si nu-mi plac 2 chestii la el fata de modelul anterior..Motorul e mult mai galagios si da vibratii in turele de mijloc.Asa fac toate? in rest...imi place Si VFR-ul pe care l-am cumparat are vibratii in jur de 5500 rpm, sensibil mai mici. Motorul se aude la fel, poate ne vedem intr-o zi (cand iti dau fisa de inmatriculare) sa il auzi. Bafta, Sergiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Ajuati-ma si pe mine pliz: Iti trebuie o cheie speciala de intindere a lantului la VFR-ul din 2000? Caci asta ar fi concluzia mea dupa ce am studiat atent harnasamentul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriella Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Ajuati-ma si pe mine pliz: Iti trebuie o cheie speciala de intindere a lantului la VFR-ul din 2000? Caci asta ar fi concluzia mea dupa ce am studiat atent harnasamentul... Teoretic iti trebuie o cheie speciala...practic..eu mi-am schimbat lantul de 2 ori cu o surubelnita si un ciocan de plastic,cu care slabesti apoi strangi piulita din spatele pinionului-care este pe excentric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Alooo mai nu exagera 215 km/h ! a avut băiatul http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/cu-...-e-de-vina.htmlMotorul prea puternic !))) ?i eu am fost ieri in jud Arad pe 79A , am testat sa vad cat merge dar mai mult de 230 nu vrea , de cand am schimbat kitul de lan? de?i pinionul spate e de 43 din?i , o fi ala pe fata mai mare ca cel standard Ps am fost f atent la radare ?i viteza atinsă s produs întrun loc unde siguran?a mea ?i a celorlal?i nu a fost pusă in pericol mi-am testat si eu v-tech-ul pe A2 si se opreste la 262 km/h.ala vechi (98-01) prindea 270. Mesaj completat Becurile sunt H7. In alta ordine de idei, dupa o saptamana de "rataciri" , timp in care eram gata gata sa parasesc tabara VFR-istilor si sa ma indrept spre cea a GS-istilor (BMW), am hotatrat sa raman tot la VFR, mai nou putin. Care este: Si VFR-ul pe care l-am cumparat are vibratii in jur de 5500 rpm, sensibil mai mici. Motorul se aude la fel, poate ne vedem intr-o zi (cand iti dau fisa de inmatriculare) sa il auzi. Bafta, Sergiu. felicitari sergiu...eram sigur ca odata ce te-a gadilat o honda sub fund...nu poti trece pe altceva. m-am obisnuit deja cu ea.....sau mai degraba ea cu mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 e VFR sau nu ? http://www.antena1.ro/news/social/arad-mot...ora-104389.html La proTV ziceau ca ar fi avut 215kmh, acum numa el stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 e VFR sau nu ? http://www.antena1.ro/news/social/arad-mot...ora-104389.html La proTV ziceau ca ar fi avut 215kmh, acum numa el stie VFR sigur, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un monopost argintiu pt VFR VTEC plus capacelele aferente (care vin in locul manerelor) - 300 RON Sergiu 0723.184.285 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un monopost argintiu pt VFR VTEC plus capacelele aferente (care vin in locul manerelor) - 300 RON Sergiu 0723.184.285 Eu am nevoie de unul (rosu daca se poate) pentru modelul 98-01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.