Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ebay sau reprezentanta. Nu stiu ce alte sanse ai.

 

 

 

Bafta!

 

salut

nu recomand reprezentanta nici macar pentru o cafea, sunt de pe alta lume oamenii aia,

da nu te intereseaza adaosul comercial si faptul ca termenul de livrare este nedefinit.... poti merge.

eu am facut acolo o comanda pentru o anvelopa si din termen de livrare de o sapt am ajuns la doua,

pe urma trei, dupa care au incercat sa imi explice ca ar mai dura doua trei saptamani.

cauta prin topic si o sa vezi ce dude au mai patit si altii la acest service (zicea cineva ca au vrut oamenii

de la marea reprezentanta sa ii regleze carburatoarele la un vfr vtec - super tare).

la mine pt oferta anvelopa imi cereau serie sasiu ..... acum 3 ani pentru un releu de incarcare

mi-au facut oferta de 5 ori mai mare decat la davidsilverspares. super tare.

 

intreba cineva de anvelopa, eu am gasit pret ok pt ce cautam eu la cauciucuridirect.ro, sau mai e un tip victor

care are preturi f bune (gasesti nr cateva pagini mai inapoi)

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar din 1998 incepand, sunt 2 radiatoare amplasate in laterale.

In 1997 si inainte, era unul singur in fata central.

Vfr-urile din '95 au radiatorul în lateral ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune...

 

De putin timp fac si eu parte (cu mandrie as spune) din categoria posesorilor de VFR (am lasat Banditmania in urma :)).

 

Am un Vfr din 2000 rosu (cum altfel?).

 

La o prima vedere diferentele fata de fostul meu Bandit de 600 sunt semnificative.

 

Asfalt uscat vfr-istilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar din 1998 incepand, sunt 2 radiatoare amplasate in laterale.

In 1997 si inainte, era unul singur in fata central.

Cele de 800 au două în laterale?

Nu era doar unul pe o parte iar pe partea cealaltă vasul de expansiune ? ÎÂşi fac treaba cele din lateral ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are 3 radiatoare:

unul central de ulei

doua laterale de "apa",dintre care unul e purtator si de ventilator.

 

daca-si fac treaba? :)

in cel mai rau caz merge ventilatorul intr-una (peste 45 grade afara, mers 2 ore in regim de 1/oprit/1 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare natiune...

 

De putin timp fac si eu parte (cu mandrie as spune) din categoria posesorilor de VFR (am lasat Banditmania in urma :P).

 

Am un Vfr din 2000 rosu (cum altfel?).

 

La o prima vedere diferentele fata de fostul meu Bandit de 600 sunt semnificative.

 

Asfalt uscat vfr-istilor!

Bine ai venit ! dar parcă Șpo era visătorul : VFR,VFR ! :) . i ai luat o înainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand formulezi ceva ca o intrebare e una, cand formulezi ceva in stilul "eu parca stiu ca e asa" mai baga o privire inainte si prin manualul ala (ca se gaseste pe toate drumurile internetului).

Ce inseamna pentru tine "a-si face treaba"? Da, ambele ofera suprafata de schimb de caldura cu mediul (aerul), deci cred ca-si fac treaba. Parerea mea...

 

Cele de 800 au două în laterale?

Nu era doar unul pe o parte iar pe partea cealaltă vasul de expansiune ? ÎÂşi fac treaba cele din lateral ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind faptul ca mi-am nenorocit motorul actual,ma gandesc cu ce sa-l inlocuiesc in curand....(mult mai curand)...

 

Oscilez doar intre v2/v4... postasem si pe la grupul de SV (fiind interesat de un sV1000s)..

 

Dintre posesorii de VFR as dori sa stiu cum sta VFR (modelul de dupa 99/00) la manevrabilitate (ciclistica) si consum fata de un VTR...

 

Caut copia fidela a VTR ului ,dar cu un consum mai redus...

 

Am vazut recent ca postase cineva cu un VFR negru (model mai nou,de dupa 2003) cum ca ar consuma cam mult si ca se simte lipsa de putere putin..

 

VTR nu era putere, dar avea acel 'grunt' specific V2 care compensa + ciclistica f buna.

 

Deci VFR urile cum stau cu ...consumul (oras/afara), in functie de model, la ce viteze , in ce regim de mers etc....

 

Si care-i greutatea (masa) reala a modelelor de dupa 99/'00 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dus-o pe Nera la Honda Inter Motorcycle sa-i puna in diagnostic la tzacanitul ala de la motor. Pana la urma se pare ca nu sunt pastilele de vina, ci distributia de pe cilindrii fatza. Mi-au spus ca piesele (patina , intinzator, lant, garnituri ) costa 1600Ron , asa ca am ales pentru inceput sa schimb doar intinzatorul (aprox 500).

 

Ce se poate intampla daca merg cu ea asa ? (in cazul nefericit in care acel intinzator nu rezolva definitiv problema)

 

@user de forum - eu am un VFR 2003 si consuma 5-6% in conditii de mers legal si 7-10% daca ma "dau" la ea sau merg indeosebi prin oras. Totusi as adauga un avantaj: rezervorul are 22Litri

Inainte de VFR ma batea gandul la SV1000S, insa avea atat de mult cuplu inca mi se parea greu de dozat in oras , nu am reusit sa ma imprietenesc cu SV-ul in cei 5km cat l-am calarit.

Editat de tuningboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara.

 

stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? :love: undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. :love:

 

multumesc anticipat!

Mesaj completat

buna seara.

 

stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? :) undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. :love:

 

multumesc anticipat!

 

dl luigi (/index.php?showuser=2911) mi-a zis ca sunt tip H7.

 

multumesc!

post-41410-1271605813_thumb.jpg

post-41410-1271608347_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti mah ala cu V-Tech-ul din Arad, de te arata astia la stiri ?

... auzi ?! 232km/h ... cine a mai vazut asa ceva ? :)

Alooo mai nu exagera 215 km/h ! a avut băiatul http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/cu-...-e-de-vina.html

Motorul prea puternic !:D)))

 

 

?i eu am fost ieri in jud Arad pe 79A , am testat sa vad cat merge dar mai mult de 230 nu vrea :love: :love: , de cand am schimbat kitul de lan? de?i pinionul spate e de 43 din?i , o fi ala pe fata mai mare ca cel standard :love:

Ps am fost f atent la radare ?i viteza atinsă s produs întrun loc unde siguran?a mea ?i a celorlal?i nu a fost pusă in pericol

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara.

 

stie cineva cu ce tip de bec sunt echipate farurile v-tec-urilor (dupa 2002)? :love: undeva pe un site al producatorului philips la vfr-uri zicea ca sunt H4 insa eu ma indoiesc. H4 au dublu filament iar cele de pe vfr au mono. aceasta este o imagine luata din manualul de service al vfr-ului v-tec insa nu am gasit nicaieri acolo informatii despre tipul becului. :love:

 

multumesc anticipat!

Mesaj completat

 

 

dl luigi (/index.php?showuser=2911) mi-a zis ca sunt tip H7.

 

multumesc!

 

Becurile sunt H7.

 

 

In alta ordine de idei, dupa o saptamana de "rataciri" :), timp in care eram gata gata sa parasesc tabara VFR-istilor si sa ma indrept spre cea a GS-istilor (BMW), am hotatrat sa raman tot la VFR, mai nou putin. Care este:

file_277983_php97lv34.jpg

 

 

 

Am trecut si eu..de aseara..pe v-tech.. Si nu-mi plac 2 chestii la el fata de modelul anterior..

Motorul e mult mai galagios si da vibratii in turele de mijloc.Asa fac toate?

 

in rest...imi place :love:

 

Si VFR-ul pe care l-am cumparat are vibratii in jur de 5500 rpm, sensibil mai mici. Motorul se aude la fel, poate ne vedem intr-o zi (cand iti dau fisa de inmatriculare) sa il auzi.

 

Bafta,

Sergiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajuati-ma si pe mine pliz:

 

Iti trebuie o cheie speciala de intindere a lantului la VFR-ul din 2000?

 

Caci asta ar fi concluzia mea dupa ce am studiat atent harnasamentul...

Teoretic iti trebuie o cheie speciala...practic..eu mi-am schimbat lantul de 2 ori cu o surubelnita si un ciocan de plastic,cu care slabesti apoi strangi piulita din spatele pinionului-care este pe excentric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alooo mai nu exagera 215 km/h ! a avut băiatul http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/cu-...-e-de-vina.html

Motorul prea puternic !:()))

 

 

?i eu am fost ieri in jud Arad pe 79A , am testat sa vad cat merge dar mai mult de 230 nu vrea :laugh: :wacko: , de cand am schimbat kitul de lan? de?i pinionul spate e de 43 din?i , o fi ala pe fata mai mare ca cel standard :lol:

Ps am fost f atent la radare ?i viteza atinsă s produs întrun loc unde siguran?a mea ?i a celorlal?i nu a fost pusă in pericol

mi-am testat si eu v-tech-ul pe A2 si se opreste la 262 km/h.ala vechi (98-01) prindea 270.

Mesaj completat

Becurile sunt H7.

 

 

In alta ordine de idei, dupa o saptamana de "rataciri" :D, timp in care eram gata gata sa parasesc tabara VFR-istilor si sa ma indrept spre cea a GS-istilor (BMW), am hotatrat sa raman tot la VFR, mai nou putin. Care este:

file_277983_php97lv34.jpg

 

 

 

 

 

Si VFR-ul pe care l-am cumparat are vibratii in jur de 5500 rpm, sensibil mai mici. Motorul se aude la fel, poate ne vedem intr-o zi (cand iti dau fisa de inmatriculare) sa il auzi.

 

Bafta,

Sergiu.

felicitari sergiu...eram sigur ca odata ce te-a gadilat o honda sub fund...nu poti trece pe altceva.

m-am obisnuit deja cu ea.....sau mai degraba ea cu mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un monopost argintiu pt VFR VTEC plus capacelele aferente (care vin in locul manerelor) - 300 RON

 

Sergiu 0723.184.285

post-1599-1271765211_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva am de vanzare un monopost argintiu pt VFR VTEC plus capacelele aferente (care vin in locul manerelor) - 300 RON

 

Sergiu 0723.184.285

 

 

Eu am nevoie de unul (rosu daca se poate) pentru modelul 98-01.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...