Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut tuturor,

Momentan sunt in prospectare de piata pentru un VFR&ABS - >2002. As dori sa aflu eventual costuri post achizitie si niste sfaturi de cum pot ocoli aceste costuri. Am cateva intrebari punctuale, la care v-as fi recunoscător dacă îmi răspundeți

- Cand este necesar reglajul supapelor, cat costa si unde se poate face in Romania/Bucuresti. Din ce am citit pe aici Honda Romania e cam pe langa - cel mai apropiat fiind Debretin - HU. Cum imi pot da seama daca un motor are nevoie de reglajul supapelor?

- Cam care sunt costurile de întreținere pe an?

 

Multumesc mult,

Ionut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

din cate stiu,la vfr-ul din 2000 nu mai trebuie gaurit rezervorul de antigel.

 

 

then life's easier!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BUNA VFR istilor !

Sunt proaspatul detinator a unui VFR din 2000 , greu ales intre un ducati ST , (cred ca am facut o alegere mult mai buna) as dori sa aflu cateva secrete despre aceasta motocicleta :

1 secrete in ceea ce priveste intretinerea ?

2 as dori sa i montez niste crashuri , nu am vazut pe nici un site comercializarea acestora pentru acest model . stie cineva cum se pot monta ?

3 la cum suna motorul , tare ma tenteaza ca i montez o toba , dar nu stiu ce , cat m-ar costa si cum se poate face . Nici nu stiu daca merita . Vreau sugestii !

4 Un site cu accesorii si piese pentru acest model ? exista ?

 

 

1. Sa nu uiti de distribuitorul central atunci cand aerisesti sistemul de franare :lol: ....mai ales daca lucreaza cineva care nu a mai pus mana pe VFR. Si placutele Brembo fac minuni.

1. Intre airbox si cadru, in dreapta, este o mufa...daca se oxideaza contactele din ea, nu iti mai porneste moto si habar nu ai de ce.

1. Releul de incarcare e cam singura chestie care se strica...din fericire.

1. Daca pierzi ulei in amortizor si nu ti se rezolva problema doar prin schimbarea simeringurilor, potzi sa schimbi si bucsele sus-jos din interior - se rezolva problemele de suspensie.

1. In caz ca iti cedeaza statorul de la alternator, se potriveste cel de la CBR din aceeasi perioada de productie.

1. Schimba filtrul de aer cand e nevoie, si unge-l cu ulei, sau nu uita sa ii spui celui de la service sa faca asta.

 

 

3. Chiar vrei sa urle mai tare ? si asa din 2 in 2 ani treci pe la ITP :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti ca exemplu aici: http://128.121.79.143/Honda-Sliders-VFR-800-98-01.htm

vezi ca trebuie sa dai gauri in carene si rezervorul lichidului de racire.

eu, pt vfr-ul meu, asta am facut. dupa ce termin cu inmatricularea am sa pun poze (abia saptamana asta ar trebui sa-mi vina si discul de frana).

:lol:

 

multunesc anticipat pentru poze .

Mesaj completat

1. Sa nu uiti de distribuitorul central atunci cand aerisesti sistemul de franare :lol: ....mai ales daca lucreaza cineva care nu a mai pus mana pe VFR. Si placutele Brembo fac minuni.

1. Intre airbox si cadru, in dreapta, este o mufa...daca se oxideaza contactele din ea, nu iti mai porneste moto si habar nu ai de ce.

1. Releul de incarcare e cam singura chestie care se strica...din fericire.

1. Daca pierzi ulei in amortizor si nu ti se rezolva problema doar prin schimbarea simeringurilor, potzi sa schimbi si bucsele sus-jos din interior - se rezolva problemele de suspensie.

1. In caz ca iti cedeaza statorul de la alternator, se potriveste cel de la CBR din aceeasi perioada de productie.

1. Schimba filtrul de aer cand e nevoie, si unge-l cu ulei, sau nu uita sa ii spui celui de la service sa faca asta.

 

 

3. Chiar vrei sa urle mai tare ? si asa din 2 in 2 ani treci pe la ITP :lol:

 

Astea sunt sfaturile pe cere le doream , multumesc foarte mult . Am dus aseara motoreta la mecanic pentru revizie generala si am sa tin cont si de sfaturile tale .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

 

Se pare ca sunt gata placutele de frana la motoreta mea.

Ce placute imi recomandati. Eventual surse de achizitie

 

 

Multam,

Iulian

& @iulian

 

placute de frana nissin, kit de lant DID si alte maruntisuri am luat de pe

http://www.wemoto.co.uk si http://www.davidsilverspares.co.uk/

 

preturi foarte ok, livrare in 3 zile. pachetul sta mai mult in romania, pana ajunge la destinatie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut la motocicleta mea tot ce inseamna reivzie serioasa , adica am vazut tot si am inlocuit tot ca la un nou detinator responsabil , si am urmatoarea defectiune pe care poate , poate cineva sa ma lamureasca :DESCRIERE : la roata fata , in mers , etrierul dreapta are o miscare stanga dreapta de circa 3 -4 mm , are un mic , foarte mic , fasait la oprire fara a apasa frana , daca apas frana nu se mai aude nimica , discul in mers nu are o rotatie cu joc lateral de cam 1 mm , roata pe loc daca o invart cu mana este ingreunata . CONCLUZIE: dupa parerea mea si a mecanicului , discul de frana trebuie inlocuit . INTREBARE : Nu cumva defectiunea vine si de la etrier care sta prea strans pe disc si asta a dus la ovalizarea in timp a discului ? sa inlocuiesc si etrierul ?

Are cineva cunostinta ce discuri de frana se potrivesc , si de la ce motocicleta ? sau ce sa urmaresc cand cumpar discurile ? din pacate cred ca am sa recurg la o varianta SH.

astept parerile voastre .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut la motocicleta mea tot ce inseamna reivzie serioasa , adica am vazut tot si am inlocuit tot ca la un nou detinator responsabil , si am urmatoarea defectiune pe care poate , poate cineva sa ma lamureasca :DESCRIERE : la roata fata , in mers , etrierul dreapta are o miscare stanga dreapta de circa 3 -4 mm , are un mic , foarte mic , fasait la oprire fara a apasa frana , daca apas frana nu se mai aude nimica , discul in mers nu are o rotatie cu joc lateral de cam 1 mm , roata pe loc daca o invart cu mana este ingreunata . CONCLUZIE: dupa parerea mea si a mecanicului , discul de frana trebuie inlocuit . INTREBARE : Nu cumva defectiunea vine si de la etrier care sta prea strans pe disc si asta a dus la ovalizarea in timp a discului ? sa inlocuiesc si etrierul ?

Are cineva cunostinta ce discuri de frana se potrivesc , si de la ce motocicleta ? sau ce sa urmaresc cand cumpar discurile ? din pacate cred ca am sa recurg la o varianta SH.

astept parerile voastre .

 

 

din nefericire (si) pt tine s-a intamplat ceea ce mi s-a intamplat si mie: dicul este deformat. din intamplare si/sau greseala te-ai srijinit sau s-a sprijinit ceva/cineva de disc. se pare ca se deformeaza foarte usor la actiuni mecanice laterale. etrierul nu poate fi de vina daca a fost montat corect. mie mi s-a intamplat pe platforma. second hand poti gasi dar odata demontate si aruncate in gramada de piese este posibil sa dai de altul tot (mai putin) deformat. cauta pe net la piese aftermarket. cred ca se potrivesc si cele de cbr din aceeasi perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de etrier si la mine cel din dreapta are un jos de 2,3 mm. Am inteles ca s-ar fi uzat ceva bolturi. Ati mai auzit de asa ceva? Se pot gasi acele bolturi de cumparat separat?

 

 

Mersi,

Iulian

Mesaj completat

Nu merge edit.

Spuneam ca etrierul are un joc (stanga-dreapta) dfe aprox. 2-3 mm.

 

 

Legat de etrier si la mine cel din dreapta are un jos de 2,3 mm. Am inteles ca s-ar fi uzat ceva bolturi. Ati mai auzit de asa ceva? Se pot gasi acele bolturi de cumparat separat?

 

 

Mersi,

Iulian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa.

Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC.

Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS.

In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe.

In rest, numai cuvinte de lauda.

frate ! eu am de o saptamana ! varianta din 2000 cu injectie (nu am avut bani de Vtec) sunt impresionat de ea .... cuplu ca la vestitul ducati , dar silentioasa ca o japoneza , motorul in V face toti bani , crede-ma ! Sistemul de franare este bestial , nu blocheaza roata de niciunfel , nu exista bruscari violente ale franarii , monobratul ofera o manevrabilitate mai mare fata de motocicletele clasice , motorul iti ofera senzatii la accelerari in toate vitezale , precum ceea ce m a impresionat , e un motor care iti ofera foarte multa placere la viteze normale , ca un choper . nu stiu ce s ati mai spun ...... important e ca nu ma mai pot da jos dupa ea de o saptamana , am plecat la o plimbare acum .......... pa ..... crede ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate ! eu am de o saptamana ! varianta din 2000 cu injectie (nu am avut bani de Vtec) sunt impresionat de ea .... cuplu ca la vestitul ducati , dar silentioasa ca o japoneza , motorul in V face toti bani , crede-ma ! Sistemul de franare este bestial , nu blocheaza roata de niciunfel , nu exista bruscari violente ale franarii , monobratul ofera o manevrabilitate mai mare fata de motocicletele clasice , motorul iti ofera senzatii la accelerari in toate vitezale , precum ceea ce m a impresionat , e un motor care iti ofera foarte multa placere la viteze normale , ca un choper . nu stiu ce s ati mai spun ...... important e ca nu ma mai pot da jos dupa ea de o saptamana , am plecat la o plimbare acum .......... pa ..... crede ma

 

 

salut,

 

cum ai rezolvat cu etrierul? ce era de vina?

 

plimbare placuta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

cum ai rezolvat cu etrierul? ce era de vina?

 

plimbare placuta! :what:

caut disc de frana .... de etrier nu ma leg , am un amic motociclist care a avut aceeasi problema si a inlocuit doar discul de frana .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut disc de frana .... de etrier nu ma leg , am un amic motociclist care a avut aceeasi problema si a inlocuit doar discul de frana .

si cum ai facut cu discul? eu unul l-am scos si am fixat o cheie de 24-27 intre placute sa nu-mi scuipe pistonasele de frana din etrier. poi/maine ar trebui sa-mi vina discul dar nu stiu sigur.

daca nu ai dat discul jos e naspa... iti vei buli etrierul si/sau sistemul de prindere a etrierului. ai grija! incearca pe romimoto ro (parca)sa gasesti disc nou mai ieftin (eu i-am gasit cam tarziu, dupa ce am dat comanda la hobbymoto din c-ta) sau incearca pe forum. daca poti ia-ti discul in mana si mergi la un depozit de dezmembrari moto. teoretic ai putea gasi la mana a doua pt ca se potrivesc mai multe (atata timp cat nu ai ABS).

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, un prieten VFR-ist vinde urmatoarea o geaca Joe Rocket Honda VFR marimea M.

 

Multumesc.

 

Geaca s-a vandut!

 

 

Legat de etrier si la mine cel din dreapta are un jos de 2,3 mm. Am inteles ca s-ar fi uzat ceva bolturi. Ati mai auzit de asa ceva? Se pot gasi acele bolturi de cumparat separat?

 

 

Mersi,

Iulian

Mesaj completat

Nu merge edit.

Spuneam ca etrierul are un joc (stanga-dreapta) dfe aprox. 2-3 mm.

 

Jocul stanga-dreapta (perpendicular pe disc sau pe directia de mers) e normal. In momentul in care pui frana se misca etrierul ca sa poata frana cu amandoua placutele relativ egal.

 

Bolturile se pot comanda separat. Incearca pe http://www.zsf-motorrad.de; cauta dupa seria de sasiu si gasesti toate (sau aproape toate) subansamblele. Daca nu vrei sa comanzi de la astia, noteaza codurile de piesa si vorbeste la East Motors la Iasi (cred ca sunt cei mai apropiati dealeri Honda pt tine).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu apelati la un service?:D

 

pt a economisi ceva bani. cand este o treaba usoara prefer sa o fac singur. eu am avut experiente naspa la masina (acu' vreo 7 ani) si de atunci, cu manualul service, step by step, fac singur. mi-am economisit o gramada de parale asa. iar la reprezentante-i frate scump mai ales daca esti persoana fizica.

la fel si cu motorul. tot manualul mi l-am printat, fiecare pagina (fata - verso) in folie de plastic, si cand am nevoie ori iau tot dosarul ori doar paginile ce ma intereseaza si fac treaba. la service nu prea se face asa. cei de acolo au (sau ar trebui sa aiba) cunostinte si experienta la depanat/reparat dar, neurmarind pasii din manual, se mai intampla sa mai traga de cate o chestie inaintea demontarii alteia sau fara sa-i desfaca in surub sau clema si se duce dreak' plasticul. cam la fel se mai uita si la asamblare.

la vapor am invatat de la mecanici asa: mai intai studiezi intreaga procedura (daca deja crezi ca o stii atunci doar ti-o reinprospatezi), faci necesarul de scule, te organizezi si iti iei o copie a scemei si/sau a rezumatului procedurii (de obicei un check list) si te apuci de treaba.

cu masina mi s-a intamplat sa-mi joace rotile fata pe serpentine, era sa-mi iau zborul (foc sau explozie) pt ca un destept a desfacut conductele de la instalatia GPL, cabluri/mufe schimbate, excitatia la alternator taiata de tot (ca nu mai stiau unde duce), iluminatul motorului scos de tot, s.a.m.d.

in concluzie: daca poti singur de ce nu?

:lol:

Mesaj completat

revin cu o poza. aparatul foto imi face figuri asa ca am folosit tel. mob. se vede ca-mi lipseste discul fata de frana. aaa... si e suspendata usor de fata pentru a demonta usor roata (nu sta pe caramizi ci pe niste bucatele de lemn sprijind in tevile fata de evacuare).

si-ar mai fi si prichindelu 'in echipament! :lol: abia se putea tine pe piciore din cauza greutatii!

:what:

post-41410-1275921547_thumb.jpg

post-41410-1275921871_thumb.jpg

post-41410-1275921944_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te superi daca iti zic ca esti 'maniac'...bine, in sensul bun!?

 

tot respectul!

 

multumesc, da stiu!

 

ca ultima achizitie au fost chei dinamometrice pt ca am vazut ca Honda are sisteme ciudate de prindere. De ex. daca strangi prea tare suruburile de carene risti sa nu le mai poti desface. A trebuit sa tai doua dintre ele (partea frontala unde carena se prinde de suportul median din plastic) pentru ca inainte, cineva, banuiesc la service, au strans suruburile prea tare. Plus faptul ca fiind stropite de apa/noroi de roata fata au si ruginit. Asta a facut ca, desi dezghetate in prealabil cu WD40, piulitele incastrate in cauciuc sa nu se mai desfaca. Service-ul a fost facut in germania. Aaa si-am mai si descoperit ca-mi lipseste un holsurub de sustinere a display-ului de bord, ca au fost taiate niste fire pe la luminile din spate (probabil ceva improvizatii de stopuri pe genti laterale sau topcase???) un surub cu hexagonul bulit la scarita de pasager dreapta (probabil cand a fost montata toba Laser) si altele. Si pentru ca ma seca faptul ca la punerea contactului se aprindea automat faza scurta i-am pus un intrerupator de pe Louis pe masa alimentarii releului de faza scurta. Acum se aprind doar pozitiile. Faza scurta o aprind cand/daca vreau.

Mi-a venit, in sfarsit, si discul de frana. S-au oferit cei de la magazin sa-l monteze ei dar ar fi facut-o luni sau marti. Asa ca vineri l-am si montat (am gasit si solutie de inghetat/fixat suruburi la Praktiker). Dupa aerisirea franelor (care a durat o gramada; noroc ca mi-am luat pompa, tot de pe Louis) is like magic. Sper sa termin cu RAR-ul si inmatricularea soon si apoi :ok:

post-41410-1276460222_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

aveti idee se tine oare intrunirea de la brasov din weekendul viitor?

ciprinakos, subscriu teoriilor tale vis a vis de service, dar tu chiar ai de gand sa strangi suruburile carenelor cu cheia dinamometrica?

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

aveti idee se tine oare intrunirea de la brasov din weekendul viitor?

ciprinakos, subscriu teoriilor tale vis a vis de service, dar tu chiar ai de gand sa strangi suruburile carenelor cu cheia dinamometrica?

numai bine

 

Salut,

 

raspunsul este da. Cheia dinamometrica este, ca si constructie, identica cu una cu cric (cred ca-i zice) si se foloseste la fel dupa ce-i ajustezi valoarea torsiunii. Insa ma anunta cand trebuie sa ma opresc. Deja le-am folosit la montarea discului de frana (cu tot cu demontatul rotii fata) si sunt excelente pt ca nu-mi mai fac griji ca strang insuficient sau ca ghiolbanul. Sunt Stan patitu' si la motor dar mai ales la masina. Stiu ca-s putin maniac dar asta este...

Acestea-s codurile Louis: 10003929, 10003085.

Sculele si altele le-am obtinut cu ajutorul user-ului ROMI3 (/index.php?showtopic=24540).

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, stiu cum arata si cum se foloseste - am si eu una, cred ca te-ai referit in descriere la o cheie cu clichet.

ideea mea era ca este foarte buna folosirea cheii dinamometrice dar acum nu stiu daca as strange chiar si suruburile carenelor

cu ea, dar foarte bine ca ai grija de motorul tau, respect asta. Din cate stiu, in cazul in care nu esti de meserie si nu ai cheia

dinamometrica "incorporata in mana" (nu e nici cazul meu), este absolut necesara la stragerea suruburilor de pe motor si din acesta - din cauza

diferentelor de temperatura dilatarilor si implicit a altor "efecte secundare". nu conteaza. am intrebat doar. sper sa nu te superi.

daca stiti ceva de brasov in weekendul urmator va rog sa imi spuneti si mie, parca as bea o bere la racoare acolo.

o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cred ca te-ai referit in descriere la o cheie cu clichet.

ideea mea era ca este foarte buna folosirea cheii dinamometrice dar acum nu stiu daca as strange chiar si suruburile carenelor cu ea...

 

B) nu stiu denumirea exacta a sistemului cheii. La carene o folosesc la suruburile ce tin partea inferiaoara a carenelor (cele care se tin de parti fixe/metalice ale matorului). Pt cele de pa langa bord nu se merita deranjul.

 

:blbl:

 

 

Maine am RAR-ul. Sper sa n-am probleme.

:P

Mesaj completat

:) :P :ok:

...idiot...idiot...idiot.......

 

Am uns lantul dupa mai bine de o luna stat pe dreapta, i-am facut o tura in parcare si am scapat-o de pe loc. Rezultat: carenele usor zgariate (mai mult in timp ce incercam s-o ridic) si oglinda stanga rupta.

Momentan am lipit-o cu "picatura" si sper sa tina pana trec RAR-ul. Apoi schimb carenele cu cele de "scandal/tranta", montez crash pad-urile si apoi antrenamente cu manevre la viteza mica.

 

...idiot...idiot...idiot.......

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Petrica bine-ati revenit in randul posesorilor de VFR! :blbl:

 

Intre timp eu am trecut RAR-ul. Sanatate D-lui Marius! Maine merg sa iau hartogaraia. Acu' o tai la politie sa vad ce acte imi trebuie pt inmatriculare.

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...